"A motorválaszték is változatlan maradt, tehát négy benzinmotor és három dízelmotor közül lehet majd választani az elsõkerék- és összkerék-meghajtással is készülõ kocsinál. Ez az jelenti, hogy a leggyengébb benzines Insigniában egy négyhengeres 115 lóerõs egység, míg a legerõsebben egy 260 lovas V6-os lesz található. Gázolajzabáló kiadások esetén azok kétliteres motorjai 110, 130, illetve 160 lóerõs teljesítményûek lesznek. A négy-, illetve ötajtós Insigniát július 22-én a Londoni Autószalonon láthatja elõször élõben a nagyközönség. Ezeket jövõre egy kombi kiadással egészítheti ki az Amerikában Saturn Auraként megjelenõ kocsitól sokat váró GM."
Jók már a mostani dízelek. Mennyi nyomaték van a tiédbe? Én úgy tudom hogy 3benzines és 1 dízel motorral kínálják majd.
Új Calibra,nem lenne rossz ilyen külsõvel. De ez még csak egy rajz.
Igazából nem nagyon tudom milyenek lesznek hozzá. Amit közöltek a cikkben az a V6-os,ami ugye benzines. De a mostani autómban is 1.9-es dízel van és hiába drága a gázolaj,én dízeles vagyok inkább,ezért meglehet kövezni(van aki megis szokott,hogy hülye vagyok,mert szeretem dízelt)de nekem ez vált be. Amellett,hogy baromi nagy a nyomatékod,még nem is eszik sokat az autó. Na szóval én valami dízellel tudnám elképzelni. Meg a kombit megvárnám,hogy milyen lesz a segge.
A kellõ karbantartást megkapja,amit én a szervízre bízok és megbízom bennük annyira,hogy rájuk hagyom az autómat. De különben törõdök vele,természetesen nem ugy néz ki mint akit lehánytak. Nincs benne retek,kívül is szinte mindig tiszta...
Nade már eltávolodtunk a kezdeti témától, megértem a te szemszögedbõl elmondottakat is természetesen. Bár nem mindenben osztom a véleményedet..... De az Insignia azt nagyon eltalálták, de ha megtehetem én bevárom az uj Calibrát.
Ez így van. Ezzel nem mondtál sok ujat, csak vannak akiknek nem mindegy hogy az, amivel járnak hogy van rendbentartva, mert bármennyire is az autó kiporszívózása meg lemosása a "rendbentartás" számodra, ez messze nem merül itt ki. Hogy várhatod el egy olyan autótól hogy "õ" legyen érted ha te "nem vagy érte" és leszarod, úgyis eladod. Az ilyenek miatt szaladgál 1000+1 bontószökevény az utakon.
Igen,már nem néz ki olyan hülyén mint a C-s Vectra. Fõleg abból a ráncfelvarrott volt fura,elõrõl szép volt,hátul meg jöttek a fejszével és levágták a hátulját derékszögbe. Egyedül azt az indexkart sajnálom csak,mert az tényleg jó dolog. Ezt az Insigniat néztem ki különben magamnak Astra után,deee még várni kell vele,mert nem ajánlatos sose frissen kijött típust venni.
Bassza meg! Insigniaba eltûnik ez a jófajta indexkar ami a mostani típusokban vannak. "Még egy apróság, aminek örültünk, hogy megszabadultak az Opelekre jellemzõ indexmegoldástól, a jövõben már a jól bevált, hagyományos mûködésû irányjelzõkar várja a vezetõt."
Bazze belerakja de milyet? Nem érted? Tényleg "jó" ismerõsöd lehet ha nem tudod vele megbeszélni hogy egy esetleges jobb olajat öntsetek bele amit odaviszel a csomagtartóba. De annyira jó ismerõsöd hogy tuti nem vág át. Aha.
Teljesen egyetértek. Van akinek nem mindegy hogy a nem mindegy milyen autójába milyen olajat öntenek. Vannak olyanok akik meg vannak nyugodva mert a szakszervizben cserélik(vagy nem) az olajat. Nekem sem mindegy.
Egyébként meg miért vagy biztos benne hogy a márkaszervizben el is végzik ténylegesen a cseréket?--------#369 Már csak azért is mert aki egy kicsit is szokott figyelni az ilyesmire az szerintem tapasztalta már ezeket a dolgokat.
Én az autómba pl nem merném engedni hogy a márkaszerviz rakja az olajat(már csak azért sem mert hétköznapi "mi autónkra" van olajuk, nekem pedig annál egy picit komolyabb az autó(1.6 sport), de szerencsére vihetek más fajtát.) Sõt én márkaszervízbe is csak úgy megyek, hogy végig ott lehessek az autó mellett. Az más kérdés hogy egy olcsóbb, sima egyszerü autóval a gari után lehet hozzáértõhöz mennék, de szerencsére ezen az autón az összes kötelezõ szervizem annyi összesen mint pl egy új vectrán egy 30ezres kötelezõ :) (éshát a vezetett szervízkönyv sokat dob az eladáson)
Most nem a garanciáról van szó. Nyilván kell a pecsét ha nem akarod veszni a garanciát, nem is errõl van szó nemtudom mit lovagoltok rajta. Ha elviszed a "kihegyezett" 1.2, 1.4, 1.6-os csillivilli szartsemér ujautódat a szervizbe kötelezõ olajcserére, és kénytelen vagy beletetetni azt az olajat amit végképp nem akarsz akkor beleteteted, elmégy vele 1000km-ert aztán belerakatsz olyan olajat amit tudsz hogy jó is. Errõl volt szó. Egy szóval sem mondtam hogy kötelezõ szervizre ne vidd az autót a "szakszervizbe", de kötelezõ szerviz alkalmával olyasmiket cserélnek amihez szerintem bárki neki mer állni otthon is, nem kell hozzá "jó", hozzáértõ szerelõnek lenni.
Új autót ha elviszek egy "hozzáértõ" szervízbe,akkor ott abban a minutumban baszhatom a garanciát. Ezért kell márkaszervízbe vinni,nem azért,mert az a legjobb. Természetesen a kötelezõ szervízbe beletartozik az olajcsere is,hogy visszatérjünk az olajokhoz. Oda meg nem fogok a hónom alatt bevinni pár liter olajat,hog ezt tegyék bele,mert amit õk raknak bele az szar.
Hmm. Nem háborodtam fel, csak azt nem értem mit értesz sufni tuning alatt? Meg miaz hogy "olyanba fut bele az ember, ami gusztustalanul sufni tuningolt.."?
Rendben pihennyél egy kicsit és menjél vissza az index fórumon lévõ Calibra fórumra. Ott legalább elvagytok zárva.
Ti még hozzáértõ emberre nem bíztátok rá az autótokat csak a márkaszervizre, mert az a legjobb? Hatalmas nagy tévedésben vagytok!
Milyen szartalicska te szerencsétlen? Meg sem tudnak mukkanni a márkaszervizben akármi miatt vittem eddig oda. Egyébként megnézem én azt az uj autót ami kevésbé szartalicska mint egy rendben lévõ Calibra. El vagy te tévedve nem is kicsit!
Van egy történetem egy márkaszervizes olajcserérõl. Valami sevvrolé mittudoménmit vitt egy jóismerõsöm a szervizbe olajcsere miegymás. Kihozták neki az autót,(ja elfelejtettem hogy elsõ olajcsere volt). Na szóval kihozzák neki az autót mondják kicserélték neki az olajat, blablabla stb.stb, ennyi az olajcsere meg a többi. A srác aláfeküdt az autó alá, megnézte az olajleeresztõ csavart, kimászott az autó alól és mondta a szervizvezetõnek hogy ha már egyszer kifizettették vele az olajat+a cserét, akkor szépen gurítsák vissza az autót a szervizbe és mostmár tényleg csaeéljék ki. Persze azt is elmondta hogy mibõl jött rá, nem is vitatkotak vele, szó nélkül bevitték az autót(ekkor már õ is benn volt amikor cserélték). Kint megint megnézte a leeresztõt és akkor már meg is volt rajta "sérülve" a festék. Ez az én személyes véleményem egyébként, de én uj autót semmiféleképpen nem vennék. Mikor már kigurulsz a szalonból -400ezer ha nem több, plusz a kötelezõ szervizek sem olcsóak.
egy 10 éves szartalicska kalibrát vihetsz józsi bácsihoz bütykölni, meg azt teszel bele, amit akarsz, de egy új kocsinál azért nem úgy van az
új autónál muszály(már amelyik garis), különben ugrik a gari. (a mostani verdával nekem is pont most van az elsõ olajcserés mizéria, de márkaszervizbe kell mennem különben storno a garancia...)
Az már a te gondod! Viszont már ott bukta van hogy a márkaszervizbe vinnéd az autót. Viszont ha fizetsz érte nehogy már "õ" mondja meg hogy milyen olajat rakjunk az autóba. Ha nekem varjálna vele a szerelõ, már fordulnék is sarkon.
nekem az omegámba valami speckó olaj került végül, de nem emlékszem már a márkájára. Full fekete volt az egész, olyan mintha fáradt olaj lett volna már(bontatlan csomagolás volt, saját magam vettem). Azelött Mobil olaj volt benne, sokat dobott az a fajta olaj rajta, sokkal csendesebb lett a motor és finomabban is járt utánna.
Nagyon helyes! Az csak egy dolog hogy ki mit ajánl. Vannak 1000 -szer jobb olajak mint az Opel saját olaja, ezt az olajat azoknak az Opel tulajdonosoknak találták ki, akik már nyugdíjas korban megveszik az 1.2-es (akár) Corsa-jukat, hetente mennek vele 40-50km-ert és akkor sem forgatják 2000rpm fölé a mocit, ergo nem fogják igénybevenni az olajat. Az enyémben 1000 kilométer alatt megégne az Opel olaja.
5 éve van meg a turbós összkerekes Calibrám. Hidd el van valamicske fogalmam dolgokról(kb. azóta fórumozok is). Ezek nem olajproblémák, csak valaki írt egy elég nagy hülyeséget, és hát.... Én el tudom dönteni magamban is hogy milyen olaj a JÓ olaj. (az autóm miatt fokozottan nem mindegy hogy milyen olajat használok) Csak azért mert "opel" olaj, még nem biztos hogy az a legjobb az Opelokba.
Micsoda olajproblémák...ha annyira tudni akarjátok,hogy milyen olajat tegyetek az Opelotokba,akkor ellátogattok az Index Opel fórumra és ott megkérdezitek. Ott van aki ért is hozzá.
Ez egy hülyeség, ez nem "független" vélemény, javaslat! Szerinted az Opel milyen olajat fog ajánlani? Háhá. És veled ilyeneket meg lehet etetni? A kínai faszi aki a piacon árul szerinted azt a cipõt fogja neked ajánlani amit õ árul vagy inkább azt fogja mondani hogy: "menj be mondjuk az Adidas-ba v. a Nike-ba és ott vegyél cipõt 3X, 4X annyiért". Ezt is monja egyébként az önreklámban "Ajánlatos nem a "NAGY SHOPOK-BAN" beszerezni", csak azt már nem írja oda hogy: "vedd meg a legközelebbi Opel kereskedésben mert ott drágább. Ez az olaj egy ujrahasznosított szar, nem autóba való. Hát én azt hittem normális "független" forrásból hozol fel példát.
Ha már a netrõl akarod összeszedni az infókat akkor itt is van egy: http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/070814e/
De mirõl? Ember! Hasonlíts már össze két olajat(az Opel olaját és egy normálisat)! Nem csak az áruk lesz sokatmondó. Az opel olaj normál használat mellett is megég 6000 km. alatt! Ezek nem az internetrõl összeszedett "ki mit hallott" dolgok.
Elárulnám neked hogy ennek semmi köze ahhoz hogy hidrós-e az adott motor. Egyébként a magyar autószerelõkrõl inkább nem nyilatkozom, mert 20 szerelõbõl 18 nem ért az autókhoz csak kókányolnak! Az Opel olaj egy olyan olaj ami árban és minõségben töredéke a normális olajoknak.
látam ehhez fongod sincs
hawerom apja autószerelõ és a fia az opel kereskedésbe dolgozott errõl van is 1 cikk a totalcar.hu
mivel az opel gyári motorok hidrotõkések ezért kell nekik gyári opel olaj
Opel olajat semmibe sem szabad rakni!! Fõleg nem Opelba!
köszi, sokat segítettél. a családnak most egy 89-es (A) omegája van, semmi bajunk nincs vele kivéve hogy mióta megvan (kb 7 éve) vagy 3szor kellett rajta kipufogót cserélni, mert mindig elrozsdál és leszakad.
Nem olyan rossz az Insignia belseje,nekem tetszik is.
Magyar utakra igazándiból Hummer való,ami elnyeli az baszom nagy szakadékokat az úton:D De különben az Omega tényleg elég bajos autó volt,szerintem azért is hagyták abba a gyártását. C Vectraval is az a gond,hogy nem bírja a futómûve a magyarutakat,és csomóan fújnak rá,hogy így szar meg úgy szar.