Opel-ba szeretnék tenni kék égõket csak nem tom szabályos e vagy sem, helyzetjelzõnek, tompított, és távolsági égõket akarom kicserélni, megbüntethetne e érte :??? Úgy hallottam hogy az ien ujabb autókba szabájos 2005-ös autóról van szó. Valaki tudna nekem erre választ adni :?? Kösz
huhh... sztem nem büntetnek érte. Nekem is az elõzõ, 2003-as Corsámban Kék helyzetjelzõ és jégkék xenongázas izzó volt. egyszer sem szólt érte rendõr
Nagy probléma 2X ráverni a szélvédõre mondhatom. Ilyeneken hülyeség is gondolkodni.:D Ha be akarják törni be is fogják, egyszerüen nem tudsz ellene tenni semmit. Legalább éjszakára álljon garázsban, meg kell próbálni forgalmasabb helyen parkolni napközben.
Amire rá van ragasztva, annak a merevsége megszûnik, egyben dõl ki. Az abalkemelõ sin fogja szélvédõt és a keret vezeti, ebböl simán kibukik, mivel nincs tartása és apró kicsi darabokra hullott, hiába van a fólia egybe.
1978-ban egy átfésült modell, immár OPEL KADETT RALLYE COUPE néven. Meg kell említeni , hogy az autó hátsókerék-hajtású volt, és nem kevés rallye (innen a név) sikert ért el. Különleges egyedi fényezéssel és felszereltséggel került a szalonokban , a fiatalok valódi kedvencévé vált.
ez sztem ma is gyönyörû :D
z eladási sikereken felbuzdulva a generációváltás (1984) utáni KADETT (E)-bõl már a modellváltás évében készítettek "sportváltozatot" , minek neve KADETT GSi lett. Tulajdonképpen az elõzõ modell hajtásláncát használták fel, de további egyedi (más modellekhez nem rendelhetõ) extrákat tartalmazott: Digitális mûszerfal, check controll, board computer, ködlámpák. A futómû a széria kadettokénál keményebb és immár alacsonyabb is lett, gázos lengéscsillapítókkal szerelték és 30mm-el tért el a szériamagasságtól. A lökhárítókat a lehetõ legkisebb légellenállásúra tervezték (0,30 cw), éppen azért, hogy a konkurenciával egyezõ gyorsulás (8,9) mellé legyõzhetetlen végsebesség és kedvezõ fogyasztás párosuljon (198 km/h). Még a motorháztetõt is légellenállási értéknek szentelték, a mûanyag opel-jel helyett fényezett embléma került a légbeömlõs géptetõre. Még a hátsó lámpát is "besötítették" a kor divatjának megfelelõen.
1985-ben a KADETT megkapta az év autója elismerõ címet. Még módosítottak a befecskendezõ-rendszeren (L-JETRONIC-ról LE-JETRONIC-ra). Megjelent az ötajtós "családi sportmodell" GSi is.
1987-ben megjelent a 20seh motor "átfésült" változata, a C20ne. A német adózási és környezetvédelmi törvények miatt már csak 115le-t teljesített, szabályozott háromutas katalizátort és új computert kapott. Még ebben az évben megkapta az "év motorja" címet, mivel már ekkor teljesítette az EURO 2-es normát. Érdekesség hogy az 1,8-as és a 2,0-es (c20ne) motorral szerelt KADETT GSi-k menetteljesítménye megegyezik.
"A Vectra-utód Insignia 21 cm-rel hosszabb és 5 cm-rel szélesebb a kifutó modellnél, a tengelytávot 3,5 centiméterrel nyújtották meg. A képeken látható négyajtós limuzin mellett ötajtós ferdehátú és kombi karosszéria-változatok is lesznek. A korábbinál sokkal harmonikusabb és lendületesebb vonalvezetés mellett a karosszéria legérdekesebb részlete az elsõ kerekek mögül kiinduló, a hátsó lökhárítóra is áthúzódó, versenyautók sárvédõ-szélesítéseibe rejtett szellõzõit idézõ hokiütõ-vonal. Az utolsó generációs AFL világítás automatikája a kilenc alapbeállításból mindig a pillanatnyi fény- és látási viszonyoknak megfelelõt választja ki. Az elsõ utasokat körülölelõ mûszerfallal meghatározott utastérben hangulatvilágítást alkalmaztak, mely a jövõben a többi Opelhez is kapható lesz. Az elsõ- és négykerékhajtású kivitelben kapható Insigniát az IDSPlus aktív futómû továbbfejlesztett változata tartja úton, az Adaptive 4x4 névre keresztelt összkerekes rendszer azonos a Saab XWD-jével. Megjelenésekor három benzines és két dízelmotorral lesz kapható az Insignia, az erõátvitelt hatfokozatú kézi és automata váltókra bízták. Mind az öt motor teljesíti az Euro 5-ös elõírásokat. A legkisebb, négyhengeres benzines legnagyobb teljesítménye 140, a V6-os csúcsmotoré 260 lóerõ. A két új kétliteres közvetlen befecskendezéses dízel 130 illetve 160 lóerõsek. A késõbbiekben egy rendkívül alacsony CO2-kibocsátású EcoFLEX motor is kapható lesz. A villám felett Opel-felirattal kiegészített új márkajelzést viselõ Insignia elõször július 22-én, a Londoni Autószalonon lesz élõben megtekinthetõ."
omegáknak nagyon lement az ára... ez jó kis gépsas (Y). a miénk 2.0-s benzines, 89es évjárattal. egyetlen gondja, hogy a kipofogó kb félévente elrozsdál és leszakad.
Errõl a Lotus Omega-ról (de ha nincs akkor jó sima Opel Omega-ról is) szép, nagyobb méretû képeket nem tud valaki? nagyon szép, fõleg ha van alatta egy nagyobb méretû peres gumi, gyönyörû kipuffal, enyhe ültetéssel
û
Köszi, esetleg háttérképnek berakható -minõségû és kivitelû- képrõl tudsz? Ja, még nem is említettem: a másik kedvencem