Õsszel lesz nyíltnap nálunk,illetve akkor is mutatják be. Németországban már lehet kapni. Épp a minap láttam egyet német rendszámmal. Hihetetlen nagy darab autó. Széles,dagadt,hosszú.
Na idefigyel! Állítsál magadon mer gondok lesznek. Majd ha kérdeznek válaszolj ,vagy ha értelmesen, normálisan érdemben hozzátudsz szólni akkor tedd, de ne ebben a dedós stílusban: #634 "ugyse lesz olyanod :D". Ha meg már kinõttél az ovis korból akkor még tragikusabb a dolog mert a hozzászólásod azt a színvonalat tükrözi.
Jólvan akkor pihenjél, mert senki nem kért hogy itt humorizálj. Kibaszott szar humorod van valszeg azért nem tolerálom, nem szeretem ha "személyeskednek". Olyannal humorizálj akihez vér szerinti szálak fûznek.
Másodig autónak az asszonynak jó lenne, meg néha nekem is. Kibaszottul tetszik. Meggyõzöm és veszünk egyet.
Szép autó nagyon én is ezen agyalok az Astra helyett,csak megvárom a kombit belõle. De szerintem még te is várjál vele,mert nem túl jó egy friss megjelenésû autót megvenni. Még kiforratlan és elõjöhetnek az esetleges hibák benne.
Persze nem most. Egyelõre jól megvagyok a mostani aszfaltszaggatóval is, meg most nem az uj autó a legfontosabb. De idõvel. Mondjuk a Calibra marad... Elég korrekt egyébként az Opel oldala, le a kalappal!
végre átvehettem a kocsit :)
Errõl hiányzik a krómozott tükörház meg a Xenon lámpa Hátul is van ebben ablak,meg az is elektromos?
Az Insignia januári kezdõ ára: 5-5,5 millió 1,6-os Essentia felszereltséggel. 4 benzines és 3 dízel motorral lehet majd kapni. 1,6 Ecotec(115LE,155nm);1,8 Ecotec(140LE,175nm);2,0 turbo(220LE,350nm);2,8 V6 turbo 4X4(260LE,350nm) 2,0CDTI(110LE,250nm);2,0CDTI(130LE,300nm);2,0CDTI(160LE,350nm) Az 5 ajtós csomagtartója 520 literes és 1456 literig növelhetõ az ülések ledöntésével. A sedané pedig 500literes.
Mindegyik motorhoz 6 sebességes váltó társul,persze választható automata is.
"Több új,elektronikus rendszert épít az Opel az Insigniaba. Az egyik az automatikus adaptív világítás,amely városban röviden,de szélesen,autópályán viszont keskenyen,de messzire világít. Ezenkívül sávelhagyás és sebességkorlátozó táblára figyelmeztetõ rendszer is vásárolható. E két rendszer lelke a szélvédõ mögé szerelt,nagy felbontású kamera."
Én egy kicsit meglepõdtem mikor láttam hogy csak 2,0 dízelek lesznek, bár van bennük erõ, de hiányolok egy V6 dízelt...
Meg nekem az tünt furcsának,hogy a 2literes turbó 350nm-es és a 2,8-as turbó is:D De nagyon szeretik ezt a számot ahogy nézem:D
hülye kérdés, de nem vagyok otthon annyira az autók mûszaki részében. mi az a CDTI? :D azt kigúgliztam már hogy Common-Rail turbódízel befecskendezõs motor, de mi az a Common-Rail? csak mert majd egy Opel Meriván fogok tanulni vezetni, amiben egy 1.7-es CDTI motor van, de nagy kérdõjel elõttem ez a CDTI. köszi
Common rail Diesel Turbo Injection = CDTI
ha jól tudom...
A common rail közös nyomócsövet jelent, egy egy fõcsõbe(csatornába) nyomja a gázolajat az adagoló, és onnan mindig csak az adott hengerhez jut el az anyag, kicsit érthetõbben nem 4 csõ megy ki a az adagolóból hanem csak egy...
közös nyomócsöves, különösebben ne izgasson, gyakorltilag az összes modern turbódízel ilyen elvû. :) Szinte csak a VW gyártott sokáig és gyárt még más elven mûködõ dízelt (PD)
De itt van bõvebben: :))
A „közös nyomócsöves rendszer” meghatározás a közvetlen üzemanyag befecskendezés egy bizonyos típusára utal. Itt a nyomás létrehozása és az üzemanyag befecskendezése elkülönül egymástól. A folyamatos nyomást egy különálló, a motoron bárhova beépíthetõ szivattyú hozza létre. Ezt a nyomást egy nagynyomású elosztócsõ tárolja. A vezetékeken keresztül minden egyes henger befecskendezõ fúvókája erre az elosztócsõre, az úgynevezett közös nyomócsõre, csatlakozik rá párhuzamosan. Ez biztosítja, hogy minden befecskendezõ fúvókánál megszakítás nélkül, állandó nyomás álljon rendelkezésre. A befecskendezési mennyiséget és a befecskendezés idõpontját az egyes fúvókákon található mágnesszelepek szabályozzák.
heló. a kocsi fedélzeti komputere ezt írta ki: "emissions inspect performed on time" Valaki segítene hogy mit jelent a szöveg és mit akar ezzel tudattatni velem a kocsi, mert nem tudom lefordítani. Köszi
hogy helyesbítsek: "emissions inspect. performed on time?"
1945. A háború vége után rögtön megkezdõdött a rüsselsheimi üzem újjáépítése. Mivel a Kadett gyártóberendezéseit leszerelték, és jóvátételként a Szovjetunióba szállították, így a gyártás a teherautó területen indult újra. 1946-ban hagyta el az üzemet az elsõ, háború utáni Opel Blitz.
1947. Megindult a személygépkocsi gyártás az 1,5 literes négyhengeres Olympia modellel, amelyet 48-ban a 2,5 literes Kapitän követett. A rüsselsheimi üzem újjáépítése 1950-ig tartott. Idõközben sikerült a GM-nek a hadiipar fennhatósága alá vont gyárat visszavásárolnia a német államtól, így megindulhatott a fejlesztés is.
A szovjet csapatok ugyanis a romokban heverõ rüsselsheimi autógyárat felügyelõ amerikai szövetségeseiktõl megszerezték az elsõ Kadett tervrajzait. Kárpótlás címén még a brandenburgi Blitz-részleget is leszerelték 1946. június 14-én, majd 56 vagonba csomagolva kiszállították Moszkvába. Alig egy évvel késõbb a modell megjelent Moszkva utcáin -- Moszkvics 400 néven. Hamarosan nyugatra is exportálták, mondván, Németországból úgyis könnyen szerezhetõ hozzá alkatrész.
Én meg mióta az eszemet tudom "Opelmániás" vagyok...
'37 tõl volt a Kadett...a prototípusról nem tudok... de valóban a az Olympia tekinthetõ a 0.Szériás Kadettnak, bár soha nem hallottam még így...
De az Olyimpia különálló típus, tulajdonképpen a Rekord sorozat elõdje
Másrész a késõbbiekben az Olymipia A típus a Kadett B Luxusváltozata lett..
én inkább csak németautó fan vagyok :D de kadettom van ha visszaolvasol ebbe a topicba sztem megtalálod a másik cikket amiben ugyancsak Kadett 0. típusnak említik az oroszország leg1. Moszkvicsát (ilyen autónk szintén volt :P)