A rozsdával sem kell harcolnotok,a benzin is olcsó,és még gumicsizmát sem kell a kocsiban tartani. Habár a terep lehet hogy kicsit egyhangúbb!/csak gondolom/
'a fold lakossaganak mar nem emlekszem hany szazalaka altal latott gepjarmu"
-hát könnyen lehet,ámbár kína kicsit bezavar a képbe,asszem valami beiijing vagy mi van ott,meg esetleg uaz!/sok ember kevés land rover/
olvastam valahol, hogy a fold lakossaganak mar nem emlekszem hany szazalaka altal latott gepjarmu land rover volt! nem tudom, mennyire igaz, de mindenesetre, ha afrikara gondolunk, lehet nemi igazsag benne.
van izlesed apam! egy ilyennel eletem vegeig boldog lennek!
Ezek az autók katonai jármûnek készültek, "Afganisztánban úgyis szétlövik" minõségi követelménnyel.
'Két márka azonban nagyon sok gondot okoz az amerikai autósoknak: a Land Rover, mivel 190 problémapontot kapott, durván majdnem két probléma is jutott egy kocsira. De nála is riasztóbb eredményt, 225 problémapontot gyûjtött össze a Hummer. Szélsõséges megfogalmazásban ma az amerikai piacon ez a legrosszabb márka." /J.D. Power/
Én csak ilyeneket olvasok,nekem sosem volt roverem.Azt felesleges idéznem,hogy ki lett az elsõ.
erosen szeretem is! (marmar azt mondanam, hogy v8 forever!) :)
tegnap megpuszilta az orraval az egyik dunet. egy kicsit szarul nezett ki, de kihizott egy h3-as! sajnalom, hogy nem volt fenykepezogep nalunk, met kurva jol nezett ki!
ma offroadoztam a kis DT-mel... ejj:D majdnem elhasaltam egy nagy kövön, amit nem vettem észre... de nagyon jol esett végre csapatni egyet (bár féltem h a kerekeket centiroztatni kel utána:D vagy esetleg szükség lesz telofelujitásraXD)
A v8-ast nem is szidtam!Viszont erõsen kell szeretni,hogy a benzinkútnál ne kapjunk szívinfarktust.
eleg regota jaratom a land rover world magazint (angol ujsag). itt nem sokat panaszkodtak a dizelekre, bar ez lehet, hogy elfogultsag is a reszukrol!
amugy le szoktak cserelni a 3.5 td5-ot egy 2.8as dizelre, amitol egeszen kenyelmes kis auto varazsolvhato bermelyikbol!
megbizhatosaggal egy kicsit vitatkoznek! sajnos azt kell mondani, hogy minden a karbantartason mulik. ha jol tartod karban, akkor semmi baja, raadasul a v8-asokat nem is lehet nagyon szethajtani!
en a masodik 3.9i Discot nyuzom, es egy par kiegett izzon kivul meg nem sok baja volt. a range-eket egyszeruen csak strange rovereknek hivjak erre fele.
Itt a hozzászólás alatt az ötödik gombbal, így az SG-s galériádba kerül a kép. Feltöltés után kapsz egy linket, amelyet ide bemásolva tudod hozzászólásba illeszteni.
Hogy tudok képet feltölteni?
Gratula a teljesítéshez!
Extrémben voltak teljesen egyedi gépek (csõváz, négykerékkormányzás, egyéb csemege) gépek is, vagy inkább az átépítettek?
Na megjöttünk elég durva volt a verseny igaz mi utcai (standard) kategóriába indultunk egy nissan navarával.Az extrém kategória volt a leggjobb és a legdurvább!!
Na, ez nagyszerû! Fotót, videót, mindent kérünk róla! Sok sikert!
A 2.4-es dízel tényleg elég kellemetlen tud lenni, a4x4 magazin egyszerûen Hapci típusú erõforrásnak nevezte: hangos és erõtlen, legalábbis, amikor mûködik.
A zene szerintem Enya.Nekem is tetszenek a régi roverek,de a lucas alkatrészekkel nem vagyok kibékülve.Szerintem rossz húzás volt az is,mikor a vm-motori szar dízelmotorját belerakták a range roverbe.Irreálisan magasnak tartom a land roverek árait,fõleg azért mert a megbízhatósági listákon mindíg sereghajtók,ami azért elgondolkodtató.Igaz nekem sosem volt,úgyhogy nem biztos hogy igazam van.
a masodik video nem rossz, ettol meg szerintem szar a H2! ezeket minden terepjaro megcsinalja egy jo soforrel.
a pimp your ride kulonosen rosszul esett, mert a h2-es azok amiket pimpelni szoktak az afro-amerikai gettolakok meg azoka akik azokra szeretnenek hasonlitani! peres kereke, bla-bla.
nem felvagasbol, de errefele a Nissan Patrol es a 100-as Land Cruiser a meno, es mindketto kurva jo a terepen, megis huztam meg ki egy regi Wranglerrel egy Patrolt, mert fasz folt a sofor, meg engem is huztak mar le, mert elakadtma lejton lefele...
a h1 az egyetlen Hummer! de azert azzal is lehet menni sziklara, csak esszel! na a videon lattuk, hogy hogy lehet esz nelkul csinalni valamit!
Azért egy kõszikla mindig keményebb, mint az autó. Nem csak az a kérdés offroadban, hogy mennyivel mész, hanem az is, hogy merre... Pont az elsõnél látszik, hogy pörgeti, mint a hülye, az óvatosság minden jele nélkül nekivágja a sziklának.
Hummerbõl csak a H1-et szabad megvenni, a többi csak városi divatjárgány gyõzikéknek... Arról nem is beszélve, hogy a H1 is inkább sivatagi terepre való, mint sziklákra. Oda túl nagy és nehéz, bár ez megfelelõ sofõr kérdése is. A zene király a videó alatt :)
100-as Land Cruiser 4.0 td.Csak gyári,semmi emelés semmi fúrás faragás,max vonóhorog a triálmotor-utánfutónak,na és persze tetõcsomagtartó a kajakomnak.
A nagykerék. Az jól elbassza a geometriát. 40-nél többel nem is lehet menni vele keményebb úton, mert úgy csóválja a hátulját hogy nem lehet megtartani. Az egyenestõl 1-1 métert oldalra oda-vissza.
Eggyáltalán. Nem változtat semmit a kifordított kerék, marad stabil mondom. Attól nem esz semmit jobban, de a nagy hajtástól nyíródik minden. Fõleg a kuplung és a váltó, meg néha a hardik. Volt nyáron olyan, hogy 1 hét alatt 3 kuplung meg két váltót kinyirt, meg ugye pár liter sört.
Csak éppen "átírod" vele a futómûgeometriát, ami szerintem kimondottan nem jó. Nem zabálja a csapágyakat?
Fullra nem veszélyes a szerintem ez a kifordított kerék, még aszfalton, nagysebességnél sem lehet észrevenni semmit. Borulás ellen kimondottan jó.
pl. a kifordított kerék miatt...
Mértnem?
ÉRdekes járgány, de én azért vigyáznék vele. Nem tûnik túl üzembiztosnak.
Nem láttátok somogybabodon? Pedig ott volt. A nagy parkolóban borúlt vele egyyet a rokon. Nem engedték be a pályára, mert oda csak "4x4-esek mehetnek be", pedig a sportquadok is bemehettek. Gyárinál nagyobb kerék volt rajta, és úgy haladt hogy elúszott a nagy sáron :) . Eltolta magát rajta!
A motor kicsit bütykölt sima polákmotor. Azért van mikor elakad de van mivel kihúzni. A legnagyobb gond mindig az hogy apám megy elõl a rocky-val és a polák utána, a terepjáró ugye lomha és a polosnak nincs lendülete a homokban.