nagyon 1Xrû megcsinálni..mondjam azt h gyerekjáték? kis palack ( benne szesz) és 1 "zsilip" szerûség amit ha megnyomsz csak akkor megy anyag..vékony csõ egészen a kipufogó végéig.a csõ végét összenyomni a vissza szívás miatt...a végéhez elektromos gyújtóból a szikra kapcsoló. a szikra kapcsolót odavezeted magadmellé..megnyomod a gombot és voálá..méteres lángok a kipufogódból..
lehet nem értitek de én már láttam h h csinálják és hasonlókép mûködik. aki nem hiszi járjon utánna
minek kendácsolsz otthon? magyar "autótunningról" megy annyi a véleményem, hogy pár igényes munkától eltekintve elég érdekes dolgok sülnek ki... Elég csak megnézni pár kocsit a carstylingon.
csak ugy ujságból ilyesmit tényleg nem tanácsolt csinálni, egy dolog ami ott le van irva, nem hiszem, hogy uaz érvényes lenne egy egy embernek az autójára is, akármennyire is uaz a kettõ inkább vmi szakmaspílernek tanácsos ilyenkor szolni :-)
Nem errõl van szó, szépen leírja az alapoktól, a tervezéstõl egészen a hangládák építéséig és a kábelezésig, én két éve csináltam, de most, olvasatra jöttem rá, hogy teljesen rosszul fogtam hozzá. Ahhoz képest, szól.
Fifi: én nem Carstylingnak csináltam, csak magamnak, hogy legyen, ami elnyomja a motorzajt.
multkor kihagytam a z elõzõ számot és pont abba volt a honda s2000-es muszály volt megszerznem meg vettem a poszert a haveromtol 100ft-ért A mostni imprenza is odavág
az a honda nagyon odabasz! azok a kagylóülések nagyon tetszenek!
HA nekem lenne egy Calibrám, vagy egy BMW 1-esem, az elsõ dolgom lenne bedobni vmi tuningmûhelybe... De, majd otthon baxom össze sufnituningal...Annál szánalmasabb nincs szvsz
képet
Ja az nagyon jók! Majd nyílván olyan lesz a CALIBRA-kra!