(HW Insider) Az Atari ausztrál disztribútora szerint a szörnyek idén novemberben kezdenek szörcsögni Alone in the Dark sötét világában, hol Edward Carnby fõhõs pásztázza zseblámpájával az árnyékoktól nyüzsgõ éjszakát. Epizódos tartalomra számíthatunk, minden részben lesz elég para, hogy megérje várni a következõt. Platformok: X360, PS3 és PC. Thx, Replay!
Some body plz help!!!!! a trailer végén van egy zene olyan 01:25 kor kezdõdik azt valaki átküldené nekem mailba???? vagy masn-be akinek megvan az plz pm kössz
(HW Insider) Eden Games iroda, Lyon, Franciaország. David Nadal stúdióigazgató ismerteti a PC-n debütált nagy klasszikus, Alone in the Dark, legújabb manifesztációjának részleteit. Az elsõ részhez hûen borzalmas szörnyeket látunk, de csak ritkán. Cél az AitD hangulatának megõrzése. Hangsúly a túlélésen van. El lehet felejteni a Resident Evilben rohamozó szörnyek tömegét.
A sztori paranormális eseményekkel kezdõdik. A végzetes éjszakán, akik éppen a játék helyszínét képezõ parkban kolbászolnak, képtelenek elmenekülni. Mindenki pánikban zihál és legfõbb cél a túlélés. Emiatt, ha kincset érõ fegyverrel mászkálunk ide-oda, készüljünk fel rá, hogy mások is rávetik vizslató szemeiket. Autónkban elbújva célszerû lezárni az ajtókat, ha nem akarjuk, hogy hajunknál fogva cibáljanak ki az ablakon keresztül.
Újratervezték a fõszereplõt, arca közelrõl extrém részletes lett, szinte érezni a cikcakkos szélû sebet. Az események 2007-ben kezdõdnek. Hogyan kerültünk ide 1920-ból? Rejtély. Az Atari hétpecsétes titokként õrzi a részleteket. Eléggé megrázó intró után fõhõsünk a Central Parkban találja magát. Erõsen amnéziás állapotban. Az elsõ epizód kerek kis egészet képez. Ezután tölthetõek le majd Xbox Liveon keresztül a következõ részek. Mindegyik célja a túlélés lesz. A környezetünkben látott tárgyak élethûen használhatóak és mindegyikre van "alternate fire" alkalmazási mód. Szorult helyzetekbõl minimum háromféleképpen szabadulhatunk. Thx, arsenal!
Hát 1 órás lesz nemtom mit hoznak ki belõle. De legalább akkor havonta adják ki a következõ epizodot.
Ezt az epizód hülyeséget én is utálom...
Ez arra jó, hogy felmérjék a terepet. Pár hónap alatt összehoznak valamit(tudom hogy ez már több mint 1 éve készül, de nem ez a lényeg), aztán kiadják , ha nem jön be akkor kevesebbet vesztenek, mintha 3 évig dolgoznának egy full játékon és 10x annyit költenének rá. Nem jött be a projekt?, hát istenem, azért annyit biztos sikerül eladni ,ami behozza a készítés költségeit
Én csak azt kívánom, hogy az összes olyan hülye kiadók/programozók játéka, akik az epizodikus f@szságot utánnozzák jussanak a Sin Episodes sorsára!
Épp mosz akartam linkelni.Ez az epizódikus megoldás ez No Comment.Ahogy haladunk elõre a játékok egyre rövidebbek lesznek.így méginkább.Inkább adnák ki egybe.Viszont az akármit felvehetek és harcolhatok cucc nem rossz.
(C&VG) Az Eden Studios palacsintafelelõsét, David Nadalt, faggatta a CVG lekvármajszoló legénysége az Alone in the Dark legújabb manifesztációját illetõen. David gyorsan elhessegette magától Bölöm Bika szellemét, [Uwe Boll], mondván, hogy semmi köze nincsen a filmhez és gyorsan felejtsük el még említését is. A mennyei mozifilm, ami ihlette õket, a Die Hard, mert szerinte az etalon túlélõ sztori.
David kijelentette, hogy a PC-n megjelent elsõ rész volt az egyetlen igazi Alone in the Dark és megpróbálják annak eredeti istenhangulatát visszaadni. Szûk folyosók mellett emiatt pluszban a nyílt terepen is kell majd túlélnünk. A régi "találj fegyvert meg lõszert és lõdd a szörnyeket" módi már nem igazi. Helyette interaktívvá tették a pályákat, így a teljes berendezést a magunk javára fordíthatjuk, anélkül, hogy mindent eladnánk a sarki bolhapiacon. Nindzsa módjára bármit fegyverként alkalmazhatunk. A tárgyakat felemelhetjük: ha sebesen hadonászunk velük, akkor leüthetünk valakit. Ha eldobjuk, kupán találhatunk egy szörnyet. Finoman visszatehetjük a földre, ha meguntuk és nézhetünk más szórakozás után. Trespasser FPS módjára a készítõk éreztetni akarják velünk a kezünkbe vett, átvizsgálható tárgyak súlyát és jellegzetességeit.
Dráma: Éhes szörnyek mellett betámadnak rémült NPC-k. Eldönthetjük, kinyírjuk-e õket vagy hagyjuk õket tovább vígan hisztériázni. Mostanában kezd divattá válni a játékos vállára pakolt drámai dilemmák terhe. Az Alone 5-ben se lesz másképp. A szigorú vonalon haladó fõtörténetnek emiatt több befejezése lesz, attól függõen, milyen döntéseket hoztunk a horrorkaland során. Fõhõsünk ledöbbentõ múltjáról ekkor libben le a fátyol.
Helyszín: Central Park, New York. 4x1km-es terület, órákig tart bejárni. Embertömeg zsúfolta helyektõl a múzeumon át a csendes erdõs részekig, minden megtalálunk. "A Test Drive Unlimited technológiával építettük be a területet." - magyarázza David - az összes úton vezethetsz autót. Ez azt jelenti, hogy kocsival be lehet száguldozni a játékterületet!
Epizódok: A Valve által alkalmazott epizód rendszerben adják ki a játékot, csak feltekerik a hangulatot. "Extrém emlékezetes részeket tervezünk, mindig más mellékszereplõkkel, 40-60 perc alatt tetõzõ izgalommal, amelyrõl sokáig dumálhatsz a barátoddal, mialatt körömrágva várjátok a második epizódot."
hmmm... a hardwired-esek egy picit abban eltevedtek, h. Carnby nem az 5-ödik részben kerül fura modon 70evet elöre az idöben; hanem már a 4.részben (PC-PS1-PS2-GC+X-box title + GBcolor) is a jelenkorban kevert... amugy nem tudom folytatjak-e a 4.rész cselekmenyet, a végén ugyanis kinyilt a pokol kapuja (vagy mi..tamadtak a monszták); szoval nyitvahagyták a sztorit... Grebber.. jo volt a Silent Hill4, de nem a Silent "betegebb; ideggyogyósabb" horrorjára hajazott(amit én is imadok..most Silent Hill2-zök épp, a héten jatszom ki..), hanem az AITD4 inkabb a Lovecraft-os "dark-fantasy" vilagra epült; a Lovecraft vonalat le sem tudta volna tagadni(és azt is imadtam...) tolajdonkeppen az összes tulélöhorrort imadom! :-P
Kiváncsi leszek...a 4. rész nekem a silent hillek után kb egy nagy 0 volt...
Kiváncsi leszek E3-on mivel lepnek meg minket remélem profi ingame jelenetekkel!
Hát megnéztem a videót. Az eleje iszonyat szép volt, mondom jó hogy, ez már X360-ra is jön. Aztán a videó másik felében, ahol már láttam, hogy ez az igazi játék és nem renderelt videó, már egyátalán nem volt olyan szép. Nagyon elütött az elsõ felében látottaktól.
Édes isten most látom csakhogy Atari :( No mindegy azért még reménykedek hogy jó lesz! A trailer nagyon jó!
Ekkora baromságot, majd ha kijött az összes "epizód" akkor tolom végig egyszerre :P
Edward Carnby az eredeti Alone in the Dark hõse visszatér és ezúttal a 2006-os New York-i Central Park-ban találja magát. 70 évvel az eredeti rész történései után Carnby jelenkorban való felbukkanása éppolyan rejtélyes mint a halál utáni léttel foglalkozó kutatásai. A kutatásai a megszokott szorongós, szûk zárt házak és kastélyok helyett a szabadtéri Central Park-ra koncentrálódnak, kompletten a benne található színház, állatkert, számos kávézó és egyéb kisebb épületekkel. Carnby a kutatásai során különbözõ kultúrákból származó egyénekkel való érintkezése pozitívan vagy negatívan befolyásolhatják a vizsgálatainak kimenetelét. A játékmenet rendkívül változatosnak ígérkezik hisz a különbözõ fejtörõk mellett lesznek lopakodós, kutatós és természetesen harci szituációk is. Az akciórészek, amelyek nem igényelnek majd komolyabb új technikák elsajátitását a készítõk szerint maximális interaktív élményt fognak nyújtani a játékosnak hála a játékban mûködõ Havok 3.0-as fizikai motornak. Az izgalom további fokozásához a játék egy hosszabb filmszerû narráció helyett inkább epizodikus jellegû lesz, aminek a végén a 24 vagy Lost sorozatokból már jól megszokott jellegû csattanó lesz így is tovább fokozva a hangulatot a következõ cselekmények iránt. A játék jövõre érkezik PC, Xbox360 és PS3-ra.
Magyarán, epizódokban fog jönni ( gondolom letölthetõ formában.... ) mindössze csak 30-40 perces gémpléjjel, amelyek egymáshoz kapcsolodva utalnak a történtekre és amik fognak történni a késõbbi részekben. Minden epizód elején láthatunk majd 1 rövid filmecskét, hogy mit tettünk/csináltunk az elõzõ részekben, amolyan Tv sorozat szerûen tálálnák elénk...
Szánalmas 5let, ebbõl bukás lesz... Atari rlz...
Kihagytad a most megjelent Call of Cthulhut, ami jobban hasonlít az Alone in the Dark sorozat részeihez, mint az általad említettek, de abban tényleg igazad van, hogy magasan van a mérce és fel kell kötni a gatyájukat ha labdába akarnak rugni. Mindenesetre kíváncsian várom mi sül ki belõle.
Nekem fõleg a 2. és a 3. rész tetszett. A 3. részben nagyon jó volt az a vadnyugati feeling, a 2. pedig tök para volt. Érdekes, hogy az 1. rész nekem nem volt olyan jó, mint a többi, bár lehet, hogy csak azért, mert elõször a 2. résszel nyomtam, és utána valahogy nem jött be. A 4. részt egyszer végignyomtam, aztán delete. Jó volt, de elég volt egyszer végigvinni. Mindenesetre én várom az 5. részt, de szerintem nagyon nehéz dolguk van a készítõknek, mert ugye ott van 2 parás ilyesféle progi (Silent Hill és Resident Evil), amikkel szinte lehetetlen felvenni a versenyt...
Végülis igaz, hogy az elsõ két rész volt a király mert azok klasszikusak. És nem voltak benne ezek a hibák, de én még attól jó játéknak tartom a 4-et is.
Szerintem meg nem... :) Ha játszottál az elsõvel, tudod, miért... Amúgy meg mekkora gáz már, hogy:
1. Újratermelõdnek a kinyírt ellenfelek, de lõszer alig van 2. Szinte semmi utalás nincs a rejtvények kb. 85%-ára 3. Semmi utalás arra, hogy egy adott kulcs hova illik, így ha megtalálsz egy kulcsot, akkor végig kell rohannod az egész házat, és végigpróbálni, hogy melyik zárt ajtót nyitja (és az elsõ pont fényében ez nem kicsit rohadt dolog) 4. tele volt buggal (pl. az egyik lépcsõn tovább lehett menni, mint a lépcsõ alja, és egészen addig félig a talajban volt a karaktered, amíg ki nem mentél az ajtón :)
Remélem, hogy ezt a részt a régi részek (konkrétan az 1.) készítõi fogják majd csinálni, de sajnos erre kicsi esélyt látok... :(
Remélem sikerül ennek visszaadnia az 1,2 hangulatát, nagyon remélem...
Ugyan tavaly már bejelentésre került az amszterdami "X05 Event"-en az Alone in the Dark ötödik része, csak néhány artworköt hintett a nép közé a PR-os elit alakulat. Most megérkeztek az elsõ screenshotok az egykor szebb napokat látott PC/Xbox 360 multiplatform túlélõ horrorból. Tessék csemegézni, bõvebb infó a mai nap környékén várható a szõrmadarak trillázása alapján. Kiadó az Atari, fejlesztõ az Eden Games (új Test Drive fejlesztõi)