hello tudna nekem vki segíteni? szabolcs megyén belül keresnék alkatrészt egy mitsubishi eclipse eagle talon tipusú autóhoz 2000 ccm amerikai stílusú kivitel 1995 évjártú. kellene bele egy vezérlõegység, felsõ holtpont jeladó. ha valaki tud mondani nekem weblapot v e-mail címet esetleg bontót szóljon. köszönöm
Mennyire megbízhatóbb ilyen országoshálózattal rendelkezõ autókereskedésnek? 2-t ismerek: AAA és Welt, ha van más is szóljatok. Na de egy ütõje van, hogy a legközelebbi kirendeltségük 70km-re van tõlem :(. Szal azoknál mennyire jobb mint a pitiáner kereskedõktõl? Nem beszélve naon sok autó tecik a hasznaltauto.hu-n, de át kell utazni az egész országot
AmÚgy 1-1,5 misiért vennék családit verdát
Úgy értem,hogy amelyik kocsira szereltek,azzal vonszoltak is v.mit,ami a kuplung/hajtáslánc fokozotabb öregedését elõsegítí.
Míg egy 4.0 Td land cruiser tervezésénél ezt is figyelembe vették,a 1.3-as kisautónál nem hiszem hogy a tervezõk sokat agyaltak volna,hogy ez magyarországon bõgõ motorral majd hogy viszi a hegyre a szõlõprést,vagy betonkeverõt.
miért mit kérdeztél? ha berág egy kérdésre akkor már rég gyanús, felejtsd el. Amúgy érdemes mindenre rákérdezni még arra is amit leírt a hirdetésben - csak a kontroll kedvéért. Ha egy kicsit is lelkiismeret talán nem fog hazudni de a döntõ úgyis a személyes megtekintés lesz.
Ízé felhívtam a kereskedõt, de vhogy rossznapja volt és egy ''ne fárasszuk már 1mást, visszonthallásra!'' [lerakta]
Ez az elsõ ''kocsi bizniszem'', még tapasztalatlan vok, mondjátok már mit szabad és mit nem szabad kérdezni, amikor felhívom a tulajt/kereskedõt. Lehet, hogy csak õszinte akartam lenni és ezért rágott be rám? :@
Én csak 1-1,5 misi között családi kocsit szeretnék venni (hitelre). Ez olyan nehéz. Fõleg az ilyenek miatt, hogy kilóméteróra csalás+szervízkönyv hamísítás. Hmmm... el is megy az ember kedve
Ha nem hamisított a szervízköny,akkor valós km.
Volt botrány régebben egy merci szalonban,/nevet nem írok/,pénzért árulták a pecsételt szervízkönyveket utólag.
Itt semminek sem szabad hinni,akkor nem érhet csalódás!
Az, hogy a javításokat, karbantartásokat bevezették egy szervizkönyvbe, a szervíz aláírásával igazolja a munkát, tehát vissza lehet keresni, hogy mikor, mit cseréltek, javítottak az autón, és mennyire volt karbantartva.
(Régebbi autóknál, sokan inkább Epokitt+házi kóklány munkát alkalmaznak, hogy megspórolják a szervizköltséget, ezzel rendszerint hazavágják az autó állapotát)
Nézem a hasznaltauto.hu-n és vannak olyanok, hogy szervízkönyves. Az mit jelent? Valós a kilóméteróra mutatása?
Természetesen!És még nem is büntethetõ,miért ne csinálnák,ha így többet kapnak a kocsiért? A kereskedõk nyugaton is gyakran megteszik,fõleg akik a kelet-európai vevõkre álltak rá,de a többi is,ha haszna van belõle.Aki meg ragaszkodik a szervízszámlákhoz,vezetett szervízkönyvhöz,az csak drágábban kaphat kocsit./de lehet hogy a végén õ jár jobban/
Ha kereskedõ akkor 99%.Ha magánszemély de kintrõl behozott szintén 99%.Ha mo-i kocsi akkor talán nincsen pörgetve,de sokszor felajánlják a szervízben a tulajnak,hogy jó pénzért visszatekerik.
Tudna valaki néhány tapasztalatot írni a Peugeot 206 SW-rõl? (1.4 HDI)Megbízhatóság, szervízigény, teljesítmény....
Elõre is köszi!
sziasztok.hozá jutotam egy banki lefoglalt kia sephiához(olcson).de van egy két gond vele,persze semmi sem tökéletes.azért irok mert hátha van aki tudja,hogy HONNAN SZEREZHETÖ BE egy 98-as sephia felsö müszerfal boritás,mert az nagyon csunya.elöre is kösz
lehet hogy a köcsög úgy írta át, hogy te vagy üzembentartó? az szopó, mert akkor egyszer tuti meghamisította az aláírásodat... kérd az illetékes okmányirodát, hogy azt az adatlapot, amin a mókus átírta a kocsit, emiatt mutassák már meg...
az a helyzet, hogy eladtam a kocsimat. És a szemét új tulaj, autópályán ment matrica nélkül. És most tõlem kérik a pótdíjat. Beküldtem nekik az adásvételit Önkormányzati hitelesítéssel. De akkor is vmi ilyen szöveggel cáfolják:
Az xy rendszámú gépkocsi tulajdonosaként, üzemben tartójaként Önt nevezte meg, és a Rendelet elõírásai alapján a pótdíj megfizetésére a gépjármû hatósági nyilvántartás szerinti tulajdonosa, üzemben tartója köteles megfizetni.
Dehát ott a szerzõdésben már nem és bevittem az Önkormányzatba is
Köszi csak sajna az önkormányzatnál azt mondták, hogy semmiképpen nem tudom így eladni, át kell iratnom, mert hiába a 15 határidõ, ráadásul régi tulaj leadta az adásvételit.Megszívtam. esetleg még valami ötlet? Összefutnak a szálak az önkormányzatnál?
HELP!!! Az akksi kijelzõ állandóan ég, még akkoris, ha jár a motor. Mi tévõ legyek? Lada 2105-öm van.
nem érted... hihetetlen...
a te nevedre nem kerül az autó, csak azéra aki megveszi tõled... te is tulaja voltál, de nem kötelezõ átírni 15napig asszem/ADDIG MEHETSZ CSAK SIMÁN ADÁSVÉTELIVEL/ aki meg TÕLED megveszi az átírja a nevére. csak ilyenkor az ilyen "köztes" tulajtól is szokta kérni adásvételit, az autó elõéletélt ellenõrzendõ, mert ugye te az új tulajjal kötsz adásvételit, viszont a forgalmiban az a mókus van akitõl TE vetted...
Hello! Szeretnénk hát használtautót venni, de mivel nyílvánvalóan ebben a kategóriában a behozott kocsik 99% kilómétere vissza van tekerve, ezért itt érdeklõdöm, hogy bmw 320d (3-4-5 éves) kategóriában milyen cégeket tudtok ajánlani, akik megbízhatóak? elõre is nagyon köszi!
Használt autók, motorok! Nagy választék! Itt is kereshetsz: www.helyiapro.hu
éppen azt írom, hogy NEM lesz dupla átírás, ha 15 napon belül vagy... de okmányirodát azért kérdezz, mennyi ideig lehet "nem átírni" akocsit...
És akkor duplán kell az átírást fizetni? Ki veszi így meg?
eladod és kész... max az okmányiroda kérni fogja az új tulajtól azt az adásvételit amin te vetted... de arra figyelj, hogy asszem most 15 naP az átírási határidõ, tehát ez idõn belül legyetek...
Segítsetek légyszi, vettem egy kis használta autót (Samarát) nincs is vele semmi gond, pöpec megy alig van benne km 58000 ahhoz képest, hogy 14 éves, a gondom az, hogy még nem irattam át (1hete vettem vizsgy nélkül) most akartam átiratni és levizsgáztatni, csak épp halál eset történt a családba és nem hogy erre nem maradt, de még az is jól jönne, amennyiért vettem. Hogy lehet így eladni, vagy mit lehet tenni? Írjatok légyszi. Köszi Heni
Teherautót csak ujjat, semmi mást, tudnék mesélni:)
Igen hallottam, de ezért is irtam, hogy sokat meg kell nézni, de irtam az összeget is, amibõl ki lehet pofozni, még mindig a legolcsóbb megoldás.
Akkor a tiéd egy igen ritka kivétel!Még ez sem garancia,a szervízkönyv hamisítási botrányokról biztos te is hallottál,egy átlagembert a magyar dörzsölt nepperek/kereskedõk simán átverik,minnél magasabb kategóriájú a kocsi,annál többet lehet rajta fogni.Állítólag igen fogynak az új pedálgumik,váltógombok kormányok a kevesett futott totálkáros kocsikból is hamar viszik az újszerû üléseket.Láttam már sok mindent,de jó elõkészítéssel engem is átvernének az tuti.Õsszel vettem egy teherautót,megnéztem kb 50-et,de mikor 120 ezernél lyukas a padló a gázpedál elõtt,az elgondolkodtató!
1 év, közel 50-60 autó megnézése, ithhon és németországban, ez az elõtörténete a w124 vásárlásomnak. Mindenben egyetértek amit irtál, bizony a kfg is majd 20e ft, s nekem a legkisebb motoros van 1998ccm, de ez egy tétel, más költsége nem több, na jó a sulyadó, de miután öreg járgány, ez évi 7200 ft.
A Mercedesben vettem a kocsit - Hunyadi J. út - teljesen véletlenül faterom ott szervizelt és meglátta, megnéztem és megvettem. Én lettem a 2. tulajdonos, ott vették vagy ott helyezték forgalomba, mert a kocsi 1988 as, de 1990 a forgalomba helyezés, azóta 1. tulaj, s kaptam hozzá a szervizben vezetett szervizkönyvet ( nem beirásosat, hanem a számitógépbõl dátumszerûen kinyomtatott papirt, a szemem elött nyomtatta ki) átirás, vizsga, uj akkumlátor, minden benne volt az árban.
Sajnos ennyi utánjárást igényel ez a modell, ujabbra nem is nagyon vágyom.
Majdnem lett w124-em,de nem találtam normális állapotút.w123 kombit /240d/,és limuzin w123 2.5 benzinessel jártam rövid ideig kölcsönbe volt.A gondom az a mercikkel,hogy horror áron,széttaposott példányokat árulnak,és hogy nagyok a közterhei.1 milláért kapsz suzuki balenót 6-7 éveset,w 124-et 16-17 éveset.Azonkívül más réteg használta õket,egy átlag balenóval 10-20 ezret,egy w124-dízellel 30-40 ezret mennek évente.Ez azt jelenti hogy ha a balenót választod lesz benn 100 ezer,ha a mercit akkor 500 ezer /persze az órában kevesebb/.A balenót olcsóbb fenntartani,mert kisebbek a közterhei,és a kevesebb kilóméter miatt ritkábban kell dolgokat kicserélni benne.Azt hogy taxiként jobb a merci,én nem vitatom,de egy átlagautósnak szerintem nem jó választás.Az én kocsim sem lenne jó választás egy átlagautósnak,12 éve vettem egy mazda 929-et,meg közben egyet 28 ezerért,meg egy másikat 15 ezerért alkatrésznek.Piti pénzbõl tartom fenn õket,de a két donort tárolni kell,utána kellett járni stb. ez nem mindenkinek járható út.
Nekem teljessen megfelelne egy ferdehátú autó is nem kell kombi! AMi a Lacetti mellett szól az az hogy kb 1 éves autóhoz jutnék olyan 2 200 000 körül!
Igazad van, jelentkezek egy tesztvezetésre majd! Pl. most megláttam ezt a kocsit és nagyon megtetszett kívülrõl-belülrõl! Az a bajpm hogy meg is venném csak az a bajom hogy ha pakolni szeretnék bele akkor nem nagyon tudok! Ha a hátsó üléseket lefektetem akkor kb 1050 literes lesz a csomagtér! Asztalos vagyok és nem tom hogy a kisebb bútorokat be tudnám e tenni vagy pl néha az alapanyagot, nagy 2 ajtós szekrényt nyilván nem. De viszont hétköznapi használatra meg megfelel tökéletessen. Kombi változata meg 6-700 ezerel drágább! Szóval nem tom mitévõ legyek. Azért írok ide ennyit ill. olvasom ezt a topicot, hátha vkinek a hsz-ét tudom hasznosítani!
nem elképzelhetetlen, elfogadom, hogy vannak más elképzelések is, vedd ugy, hogy leirtam a tapasztalataim. végig jártam az utam, olasz, francia, japán autókkal, ég és föld, legalábbis számomra, még akkor is, ha a legtöbb jobban ment mint a Mercedesem, de pl. engem ez a tulajdonság nem igazán érdekel. volt már Mercedesed?:)
Bementem Fehérváron a Chevrolet szalonba és nagyon megtetszett nekem egy autó nevezetessen A LACETTI! Láttam egy különleges gyártásút is belõle az rendessen meg volt tuningolva optikailag!NAGYON SZÉP! Kicsit más kategória mint C5,de olcsóbb és remélem nem is lesz vele gond,talán még az alkatrészek is olcsóbbak!
Te egy olyan tipikus autós vagy,aki számára elképzelhetetlen minden más irány,mint amit te jársz!Ha megkérdezlek hogy német autón kívül bármit választhatsz milyen autó lenne az?
ha mégis fiatalabb kell, de nem valami nagy kombi, akkor ott a C Klasse kombi változata.
ird le nyugodtan:) nem kapok pénzt a szászoktól, csak a saját tapasztalataimat irom, én is probálkoztam sokfajta autóval az MB elõtt, pedig, ha akkor én is halgatok ilyen MB buzikra, már akkor olyat veszek, igaz elsõre többe kerül, de megéri, nem hallgattam, volt 2 Renault - m, az egyik pont 6 évesen került hozzám, pont ahogy az éreklõdõ irta - vezérszuszu - 1 évig no problem, de utánna a gatyám ráment és az idegeim is. Nem vagyok buherátor, egyetlen autot vagyok képes buherálni az az MB 124, ehhez van könyvem,nevetni fogsz de abból tanultam. Buherálni sem kell nagyon, mert nincs miért. Szvsz nem jár nagyobb energiával kiválasztani egy normálisat, mint a felsoroltak közül, de persze nem kell elfogadni a tanácsomat és igen elfogult vagyok:)
Árak, nem tudom mire vagy kiváncsi: - lengéscsillapitó 15e ft/db elõre, gázos/olajos évente azért méresd meg,de ha nem terepezel akkor 150-200e simán kibir - hátsó ugyanilyen csak olcsóbb 11-11-2/db Sachs márkáju - generátor felujjitás (25e, ebben minden benne volt, igaz én szereltem le és fel)
- fékbetét elsõ olyan 8000/garnitura hátsó(ez is tárcsafék) 5000 most van benne nekem 70e km, még nem világit a jelzõ( már a felénél szól) - féktárcsa 12e/garnitura - szûrõk (olaj, levegõ, üzemanyag) 6000 ft az összes, 8-10e km kell olajat cserélni, olaj 10w40 nem kell szintetikus - kuplung szett (tárcsa, csapágy, szerkezet) Sachs 60e ft ez legalább kibir 200e km, ha normálisan használod, a kuplung olajos, nem bowdenes szar, ezt ugy képzeld el, hogy könyebb benyomni, mint a gázpedált, persze sok az automata Mb is. - láncos motor, nem szijjas, elméletileg life time, de 200e érdemes kicserélni, 18e a gyári lánc, amiben nincs MB jel, de ugyanolyan, az 15e én 475e km nél cseréltettem ki, de semmi baja nem volt, s eredeti volt benne - silentek és hasonlók fillérek, én évente kicseréltetem, nem kedvelem, ha nyikorog...........de ez nem kötelezõ. - új hûtõ 19e ft ( ez a kis hûtõ, 250d és 300d be nagyobb kell) kérdezz konkrétat, hátha tudom nekem kb. ezeket kellett kicserélni 2001 óta magánszorgalomból volt még két elsõ sárvédõ (7e/db), szinrefujt lökháritók, komplett belsõcsere+telioldal(50e) gyujtáskapcsoló csere (8e) most vettem két komplett uj elsõ lámpát Bosch, mert a régiek szarul világitanak már, 30e volt, némi alkudozás után.
Te autóbuherátor vagy,egyébként én is.26 éves kocsival járok,12 éve ugyanazzal,márkát nem írok,mert nem mercedes,és az már szerinted nem autó.Mégsem írom azt,hogy vegyen más is öreg kocsit,pont olyat mint az enyém mert csak az a tuti,-aki nem ért a szereléshez,nincs helye,ideje,szerszáma,gyakorlata,türelme,az ne vegyen öreg kocsit!Nekem ez a véleményem,-ami nekem jó,az nem biztos hogy másnak is az.
Minden hsz-t szívessen fogadok! PErsze az nagyon fontos hogy, hogy az alkatrészek menniybe fájnak álltalában szóval igen erre is kiváncsi lennék!
csak magamat ismétlem W124 kombi, 1900000 megtudod venni a legutolsó modelt - 1996 - dieselben, ha tényleg jo a kocsi, 10 évig semmi bajod nem lesz vele, még pénzed is marad. Amiket leirtál azok felejtõek, kb. abban a sorrendben ahogy leirtad:) ezek az autók 6 évesen sokszor rosszabb állapotban vannak, mint a 10-11 éves mercedesek. Ráadásul a Skodán kivül a többi alkatrész ára horror.
látom Te már tudod milyen autó kell a szegény embernek 123 már gáz, nagyon rohad a kasztni, minden évben, általában tavasszal lakatolni kell, hacsak be nem rakod a garátsba. Sajnos a 126 is ilyen, pedig az a csucs.
190, 124 simán jöhet, illetve nekem olyan van, nem is ácsingózok másik autóra.
Nekem igazából vagy kombi vagy ferdehátú kocsi kéne! Amibe ha úgy adódik akkor pakolhassak is bele! Igazából Ezek a kocsik tetszenek: 2001- tõl - Citroen C5 kombi - Renault laguna kombi - Ford mondeo kombi/ferdehát - Skoda oktávia kombi/ferdehátu Véleményetek? KB 1 900 000 Ft-ot szánnék rá! Segítsetek ez lenne az elsõ kocsim.
Ennyit szedtél össze érettségi alkalmából? Jó nagy lehet a rokonság...
Neked Mercedesed van? ha nem elárulok egy titkot, megvenni valóban drágának tûnhet, de fenntartani és üzemeltetni jóval olcsóbb, mint a hasonló kategóriás autók. Nem a legujabb modellekre gondolok, ami tele van elektronikával, hanem a kicsit régebbi kocsikra.
Mercedes nekem egy 19 éves van 571e km van benne, taxizom vele, tavalyi évben, egy generátor felujjitáson kivül (25e ft) semmit sem kellett javitani rajta, csak olajcsere 10e kilométerenként.
Az alkatrészárak nevetségesek, ha csöves vagy vehetsz utángyártottat, de az eredeti mercedes cuccos sem drága. Bárki képes megjavitani, egy szerelési könyvvel és némi szerszámmal felszerelve szvsz Te is elboldugulsz vele.
Nekem a 124 van, nagy, kényelmes, igaz nem versenyautó, karosszéria sem az a rohadós.......viszont a vételnél érdemes azért odafigyelni, sok a kokányolt darab, nem árt kicsit több pénzt rászánni - ami elég ijesztõ egy ilyen koru autónál - de olyan 1millió körül már normálisak vannak. Megszivni sem tudod, mert ráköltesz max. 300e s olyan mintha uj lenne(ebben benne van a nulla km motor is).
A japánokból bármelyik jó,a vw,esetleg opel v. ford is.Franciából olaszból max alsó-középkategória,szerintem a kóreaiak sem rosszak,abból úgyis fiatalt kapsz.Anyagilag egy suzukival jársz a legjobban,és tuti megbízható ha nem zavar hogy a sok okos lenéz érte.A vw jó,de a használtpiacon sok a kókányolt,spécizett darab és ugyanannyiért öregebbet kapsz mint pl egy toyotából.Szerintem a legmegbízhatóbb a corolla 2.0 diesel/1.3 benzin,vagy a golf diesel.
Szerintem neked egy 3-as golf kell, 96-osokat, talán 97-eseket lehet ilyen árban találni, alkudni is lehet. Ezek elég idõtálló autók, jól tartják az árukat, ennél jobb népítélet nem kell szerintem. alkatrész sem egy vagyon, vannak jó utángyártottak. Mondjuk egy 1.4-es megfelelne neked.
Van benne vmi amit mondasz! MEg kell mondjam neked,hogy sokat gondolkodtam én is azon, hogyha megveszem, akkor fent tudom-e tartani, de az a helykó , hogy csupa jót írtak róla+nem is kell szervízelni sokat-Ezt olvasom szinte mindenhol! ÁR-ÉRTÉK arány nagyon jó és tényleg csak jót hallok errõl a szépséges verdáról.
idõs bácsitól/orvostól... garázsban tartott-télen SOSEM használt karcmentes-törésmentes mindig szakszervizben szervizelt valós km óra állás 3500fölé sosem volt forgatva sosem kupáztuk bele a gázolajat fõdarabcsere nem volt
Hát ugye a szerelem,csak aztán nehogy csúnya szakítással végzõdjön!Én azt mondom hogy bonyolult autót csak olyan vegyen,akinek van pénze utána szervizeltetni,megvenni nem olyan nagy ügy,fõleg magyarországon.Persze itt minden kocsi öreg papáé volt.
Én nagyon régóta nézem a C5 kombit, azt akarok venni! KB 4-5 hónap és meg is veszem csak addig vmi nagyon szép és jó állapotút szeretnék találni illetve a hibáit és az elõnyeit megtudni! Elsõ látásra beleszerettem ebbe a kocsiba!
néztem, de csak öreg III golf jön ki sajna :( Én olyan max 9-10 éves kocsit szeretnék venni. tudom hogy jó kocsi a III golf, volt nekunk csak ellopták :(