(RPGDot) A dtp szólt, hogy a nemrég bejelentett új Realms of Arkania rész elsõ pályáit játszhatóvá teszik az E3 alkalmából. Speciális látogatók kipróbálhatják a már részben futtatható RPG-t és meggyõzõdhetnek a beépített óriási univerzumról, valamint a szuper grafikáról. Remélhetõleg a publikum felé is lepasszolnak pár falatot.
info: Gamestar
Bazzeg de jó akik ott kint laknak kiprobálhaják a fasza cuccokat mi meg csak lesünk :(
Szimpatikus ? Aki tudja mi is a Realms of Arkania az tudja, hogyha a hir igaz es a keszitok a jatekban visszanyulnak a gyokerekhez, akkor az RPG jatekosok szamara eljott maga a Kanaan. A maga idejeben az egyik legjobb RPG volt az os nagyszeru karaktergeneralasi es fejlodesi rendszerrel.
(RPGDot) 2007. téli megjelenéssel most már hivatalosan is bejelentette az Anaconda és Dtp kiadó páros a Realms of Arkania negyedik részét. Kevert angol/német címe lett: Drakensang: The Dark Eye. A Dark Eye az immár 22 éve tomboló, profi német DSA papíros-ceruzás szerepjáték angol fordítása és setéten gülledõ szemet jelent. A berlini székhelyû Radon Labs csapat fejleszti. Az eddig megjelent három rész maximális grafikával rendelkezett. Úgy látszik a lyányok nem maradnak el ezúttal sem a világszínvonaltól, mert az elsõ közölt játékképük hiperdurva!
ARENA és DAGGERFALL hangulatú istenmájer karakterkészítõje van a Realms of Arkania trilógiának. Csodás élvezet benne jégelf, aranyelf, erdei elf, boszorkány, nekromanta, stb.. durva karaktereket készíteni. Minden partytag pozitív képességeihez szervesen tartoznak a negatív tulajdonságok, melyek kiegészítik õket. Eme hátrányos tulajdonságok egy-két ponttal súlyosbításával lehet igen szépen tápolni a kívánt pozitív megfelelõt.
PC Games magazin mutatja be a világon elõször a legelsõ, brutális képeket a játékból. A Drakensang történetét négy hivatalos DSA író és a licensz tulajdonos cég - Chromatrix - vetette papírra.
Részletek:
Harcrendszer háttérrutinjai körökre osztottak, de a játék maga speciális real-time alapon megy, szünetgombbal. Ez azért fontos, mert az eddigi három rész Master of Magic hangulatú körökre osztottan ment. Fontos, hogy teljesen egyedi, élvezetes realtime-taktikai módszereket használnak a harc átláthatóvá tételéhez. Stratégiai és taktikai hentelést helyezik elõtérbe, emiatt izgalmas bejelentések várhatók a jövõben ezen a téren! Partytagokat mi irányítjuk és a szintlépésnél is mi határozzuk meg a pontelosztást. Kalandpont alapú fejlõdés lesz, ellentétben a Daggerfall "sokat futok és utána nõ a futási képességem" rendszerével. Fejlesztõk Baldur's Gate 3D néven emlegetik a játékot, utalnak valószínûleg a DSA szabályrendszeren ugyan, ám realtime futó, megállítható harcokra. Ennek ellenére a kattintás-orgiát el akarják kerülni és taktikázásra helyezik a hangsúlyt. Négytagú party lesz. Mágikus cuccok gyûjtögetése elkerülhetetlen. Élethûség a középkorból maximálisan illeszkedik a DSA világához. A készítõk egy az egyben bemásolják a régi várakat, kastélyokat. Lesz egy 3000-fõs város is. Fõtörténet meghatározó szerepet játszik és független az eddigi részektõl. Nem a mohó mágikus cucc gyûjtögetésbõl és tápolásból áll a játék.. Készítõgárda hardkór DSA és általános RPG veteránokból tevõdik össze. Elf karakterrel játszhatunk, de a többi egzotikus fajt illetõen valószínûleg megkötések lesznek és nem fogják az összes DSA szabályt beilleszteni. Fejlesztés jelenleg kábé 15%-nál tart. Angol nyelvû verzió készül, remélhetõleg kifogástalan fordítással.. Zene elsõdleges prioritást élvez, tehát hiperdurva soundtrackre számíthatunk! Kéziköny részletes és humoros lesz, mint a Fallouté volt. Teljes dizájn doksi és a történet készen áll. Még szép.. Nemhivatalos képek. A 3D karakterek minõsége láthatóan magas színvonalú. A real-time tájmegjelenítést - Gothic 3 és Oblivion fényében - majd meglátjuk. Hardverkövetelményrõl egyelõre nincs infó.
info: Hardwired
Egyre szebb kalandgamek érkeznek ,csak aztán legenek jók is!