Tényleg, most látom hogy õk kibelezik az állatokat hogy az "értékes bõrükhöz" meg egyebekhez hozzájussanak. Ha belegondolok a kinyert dolgok 90%-át legalább vagy levágni vagy lenyúzni kell érdekes szóhasználat.
tomcsa4: azért az határozottan nem 500-asával van csak az elején, jobb click a levelre.
enlightened: adventure point az az eddig összegyûjtött xp, ennyi.
kicsit nehéz lesz megszoknom ezt a gamet, fogalmam sincs mire tegyek, és az adventure meg experience pontok kozti kulonbséget sem látom. Most melyik mire jo? És ha healer vagyok mire kell tennem?
Az elementál, a shade és a jinn egyaránt véletlenszerû erõszinten jön létre. Ritka ha kétszer ugyanolyan karakterisztikájú lényt kapsz. A próbadobás értékébõl (pontosabban annak sikerétõl fog függeni). Az SP ha magasabb jobb az esélyed az erõsebbre de nem garancia. Ha biztosan erõsebbet akarsz, akkor maximalizálni kell a vonatkozó tulajdonságokat és úgy maximalizálni a spell értékét. De amúgy a csontiknál is változik az endurance érték, csonti varázslónál meg minden véletlenszerû értéken jön létre.
Egyébként nincs nyúzás a játékban. Belezés van (gutting). :-) A begyûjthetõ dolgok mennyiségére nincs hatással csak a sikerre a talent értéke. Az mindig fix.
enlightened: Mehetsz puszta kézzel is, csak sok mindentõl elesel ezáltal. Ehhez ugyan a legkönnyebben fejleszthetõ harci talentet kell csak növelni, de a sebzés mindig kicsi lesz, woundig esély szinte elérhetetlen, plusz a harci trükkök egyikét sem tudod majd alkalmazni vele. Meg aztán nincs belõle mágikus vagy módosított értékû eszköz, nem lehet növelni a sebzését különféle alkalmatosságokkal (fenõkõ, fegyverbalzsam, gyémánt fenõkõ). Szóval a fegyverre szükség van. Ez nem oriental játék. A fegyver, pláne képzett használó kezében minden esetben legyõzi a pusztakezes harci formákat.
Ha jól láttam 24-es erõvel sebeznél 1d+3-at. Sok sikert, biztos aranyos kihívás lenne, elsõre nem ajánlom. Össze se lehet hasonlítani fegyveres támadással. Ez amolyan középkorra épülõ fantasy világ, bár vannak keletinek megfelelõ kultúrák de kung-fu mesterek?
Melyik karaktert kell választanom ha puszta kezes akarok lenni? Vagy itt nincs olyan hogy piuszta kezes harcra fejlesszem a karimat? A fegyverek mindig többet fognak sebezni és elõnyösebbek lesznek?
Oké, talán nem 20 de jellemzõen jön 25 hp-s és bizony ez puszta kézzel kezdett ütni goblinokat. Elõször sajnáltam is minek költöttem rá aztán jött a tápabb, valóban ha varázsol vagy csak úgy elvan akkor nem veszi elõ a szablyát. Lehet hogy egyszeri megkergülésrõl van szó.
Az hogy milyen szinten castolódik el a varázslat(pl.: erõnövelés) mi befolyásolja? Itt is dob a 3 tulajdonsággal meg a maradék SP? Mert van úgy hogy (SP*:15), van hogy (SP*:10)-en süti el ami nem mindegy. Vagy random? Illetve próbáltam keresni logikát az állatok nyúzásánál meg növények szüretelésénél a talált mennyiségre de totál randomnak tûnik. Pedig azt gondoltam ha több tav marad többet találok.
Lehet ugyebár majd találkozni egy Linnorm-al. Namost van valaki aki konkrétan érdeklõdik esetleg a maradványai után?
Az elementál azt sebzi aki õt megüti vagy akit õ üt meg. Önmagában nem sebez senkit csak úgy. Viszont csak harcra jó és arra sem a legjobb.
A jinn mindig rendelkezik közelharci fegyverrel, csak ha éppen olyan helyzetben idézed meg, mikor nincs harc, akkor nem markolássza és csak harcban fogja elõkapni. :)
20 Hp-s jinn még sosem jött elõ nekem. Legfeljebb olyan, ami nem tudott varázsolni (cserébe volt 80 endurance pontja olyan regenerációval, hogy nem gyõztem pislogni) viszont gyakran használt erõs speciális támadásokat. HP terén az eddigi leggyengébb amivel találkoztam (10-es skill és 10-es szintû karakternél fordult elõ) 40 pontos volt.
A helpful paw csúcsa a szellem maci.
Fletley9: Maximum egy idézett társ lehet egyszerre a csapat mellett. 10+ szint és skill mellett én a jinn mellett voksolnék. Az az igazi.
Nemrég vásároltam be új spellekbõl, a csontit meg djinn-t kipróbáltam, többire nem volt pontom, elementálról azt olvastam mindenkit sebez maga körül(tehát a partyt is). Csontváz jópofa mert olcsón fejleszthetõ, veled azonos szintre fejlõdik és te tudod beállítani melyiket idézed, ez késõbb lehet fontos ha nem lichet akarsz hanem valami erõs közelharcost. Level 11 az full páncélos(talán bronz) meg kétkezes balta. Djinn na az is lehet jópofa de kicsit szenvedõs. Ugye amennyi sp-t ráköltöttél olyan max erõsségû jöhet. Viszont mindig random szintû jön, lehet a 20 hp-s fegyvertelen vagy a 60 hp-s aki varázsol meg nagy szablyával nyomja a speckó támadásokat. Ráadásul drágább fejleszteni, sokba kerül castolni viszont 20 percig marad, pár próbálkozás után csak jön az erõs ki kell várni. A többit majd késõbb kipróbálom, az elfek helpful paw-ja is jópofa, most épp macit idéz, ki tudja mi lesz itt késõbb talán elefánt :)
Na igen, Etherlords 2, azóta is be akarom fejezni csak idõ kéne.
Az offensive/defensive combat az bugos? Találtam oktatót, 3-as szinten már tanítanak de a használat nem kerül semmibe. Írja hogy minden ütés endurancba kerül, pláne a III-as az 6 enduranc/attack. Viszont csata közben nem vesz le, még regenerálok is mellette. Esetleg kiadás elõtt lebutíttoták?
Illetve az Etherlords 1-2 is jó volt (de ezek prg-rts hibridek, Nival ugye).
Új orosz RPGket én sem tudok. Nehéz találni, soknak weboldala sincs.
Faetherdale, Golden Land, Evil Island (ezt már mondták).
Ezek a jobbak, kidolgozottabbak. Spells of Gold pl meg akció irányában van már. Jó kereskedelem, de bugyutácska.
off Rage of Magic ember az a játék az iszonyat nehéz katedória viszont régi kedvenc esetleg ujjab orosz rpg-ket tud valaki? on Egyszerre csak egy idézhetõ társ lehet velünk??? éa ha igen mit ér meg jobban : battle mage Djin vagy Spellweaver maci? vagy esetleg valami mást?
Talán a Kotor elsõ része amit még élvezni tudtam, a többi olyan semmilyen érzést váltott ki. Persze ha más nincs oké, de a favorit enekm mindig is a Planescape Torment lesz, na meg a Baldurs Gate. Itt inkább hátradõlök és figyelem a story kibontakozását, bár nincsenek igazi döntések valamiért nem zavar. Mintha egy kellemes történetet olvasnál, nem alakítod. Talán csak ki voltam éhezve egy új szabályrendszerre meg a kockák csörgésére :)
Orosz rpgk? Rage of Mages meg Evil Islands ugrik be elsõre, mindkettõ kellemesen nehéz, bár ezek sem a storyval magaslanak ki. Mintha lett volna más is csak mostanában már nem találkoztam ilyen termékkel
Asszem elolvasok egy manualt mielõtt belekezdenék ebbe, mert itt nagyon sok midnent át lehet állítani és fingom nincs mi micsoda a karakternél
Fuu karakterválasztásnál jó sok fajta van, nem is tudom melyiket válasszam.
na jó egy kis OFF
orosz RPG? mondj már egy pár példát, akármennyire próbálok emlékezni bármi ilyenre, csak Night Watch ugrik max be - ami pedig, hát... arra volt kitalálva h szopassa a játékost.
azért KotOR és Mass Effect annyira nem akció-rpg sztem, legalábbis ahol tönkre lehet tenni egy teljes fajt azzal h elpusztítod az õsét, esetleg szinte mindent megoldhatsz halálos fenyegetésekkel, és ha nincs olyan napod még megjátszanod sem kell a jófiút... na az nem akció-rpg
nekem h õszinte legyek sokkal inkább Drakensang és The Fall (mindkettõ német) közben volt ilyen érzésem, túl sok jófiúskodás, túl kevés igazi választás. ettõl függetlenül mindkettõ mocskosul élvezetes
mondom ezt úgy h egyik favorit játékom a legelsõ Baldur's Gate.
De nézzük meg az orosz RPGket is. Bevernek mindent, kurva jók! Sajnos kevesen isnerik ezeket, a játékújságok be be se számolnak róluk (utljára a 200-es guruban volt ilyenrõl szó). Több 100 játékórák, unalom kizárva.
Az oroszok a kedvenceim (TBS, RPG, hack and slash) a magyarok (RTS only) után.
Olyan dolgokat sorolsz föl ami egyéni ízlés dolga. Ha szereted a baldurs gate-es cuccokat ezt is szeretni fogod ha nem hát nem. De a játék határozottan élvezhetõ, már hetek óta játszom és még a felénél tarthatok, az hogy német eredetû inkább pozitívum. A grafika nagyon szép, bár egy rpg-nél ez mindig is harmadlagos dolog, viszont a legnagyobb pozitívum hogy nem Kotor vagy Mass Effect. Ezek a konzolról portolt akció-rpgék nem az igaziak. Befejezést még nem láttam, de most õszintén mit számít? Melyik játékban volt már az hogy fél óránál többet kellett visszatölteni a másik befejezésért? Úgy meg ugye sok értelme nincs
50-60 óra, de csak tõled függ. Bejezhetõ sokkal hamarabb is. Végkifejlet egy van (már azon felül hogy bekrepál a karakter). AZ oda való eljutás módja is viszonylag adott, ellenben sok dolognak van többféle megoldása.
Nézd meg a képességnél, hogy mit r pirossal, az hiányzik ahhoz, hogy megtanuld. Néha valamelyik tulajdonság (erõ, ügyesség...) minimum szintje is feltétel a tanuláshoz.
1Ha nincs más megoldás ellopod tõle a csontot 2 Ebben nem vagyok biztos hogy lehet és késöbb tanultam meg 3 szintén passzolom korában már linkeltek pár oldalt 4 szimplán kihúzod az inventoryból és ráhúzod az action barra
A játék remek, de csak akkor fogod élvezni, ha szereted a szöszmötölõs, pontosztogatós RPG-ket!A grafika is rendben van, az irányítás pedig megszokható.Csapj bele a lecsóba!
1:Van angol verzió is. 2: Grafika szerintem csodás... 3: Irányitást szokni kell 2-3 óra 4: Az alább emlitett játékokkal nem szabad összevetni ez inkább vérbeli rpg, kevésbé akció orientált mint pl mass effect
Pár kérdésem lenne a "profikhoz", de ne röhögjetek ki a láma problémáim miatt? 1.Még csak tegnap kezdtem el a játékot és épp csak annyit csináltam meg, amennyi a demóban is volt, vagyis megszereztem a két támogató aláírását a Ferdoki úthoz.Elsõ gond: mi lett volna a trükkje a "tyúkólas-õrkutyás" küldinek, mert nem sikerült a nyanyától csontot szereznem, utána meg már nem foglalkozik velem ill. elhajt a vérbe.
2.Miért nem tudtam a vadásznál megtaníttatni Rhulana-val az íjkészítést?Azt írja: 10 Ducat és 2 leveling point kell hozzá.A pénz megvolt, a leveling point-ot mire kell érteni?A csaszi 3-as szintû, de nyilván nem erre vonatkozik.A fõkarim 2-es szinten ezzel szemben simán megtanulta a kovácsmesterséget(warrior).
3.Hol lehetne utánaolvasni a Dark Eye szabályrendszernek(nem németül, angolul!), mert nem vagyok még otthon abban, hogy pl. a fegyverek közül mikor, melyiket érdemes lecserélni, vagyis melyik a jobb?
4.Screenshotokon úgy láttam, hogy csata közben az alul megjelenõ action bar-on nem csak a spéci harci skillek láthatóak, hanem pl. powder-ek, balsamok is.Ezeket hogy lehet az inventoryból az action bar-ba helyezni?
Hali, most gondolkozom hogy letöltsem a game-t, mert neten olvasgattam utána és eléggé le lehet fikázva, fõleg az irányítás meg a grafika, meg hogy német. Érdemes azért belevágni? Mert itt a fórumon se tolonganak a játékosok, annyira mint például anno a KOTOR-nál, vagy a Mass Effect-nél.
Bemész, lenyomod a varázslót (nem kel fel), helyette egy fire spirit kel életre, azt is lenyomod, közben folyamatosan jönnek az ajtókon befelé a sima ellenfelek, de elõbb-utóbb elfogynak. Végén felmész az emeletre a nõhöz, amikor közel érsz hozzá akkor bejátszás. Ennyi. Szóval ha a varázsló mindig feléled az valami bug lesz.
Szóval odamegyek. Bemegyek. Varázsló nekem. Meghal. Fölkel. Megint meghal. Testek átkutatása, semmi hasznos. Egyetlen zárt ajtóval találkozok, másmerre nem lehet menni, helyszínt nem lehet elhagyni. Kulcs sehol, enemy végtelen mennyiségben spawnolódik. Kurzort rávittem minden tereptárgyra, semmit nem lehet használni, titkos dolgokat nem találok. Próbáltam megállni és harcolni de az 50. enemy után föladtam.
Nincs nagy gáz, kösz a spojlert! Támogatok minden ilyet, ami nem öl bele a játékba:)! Túl jó:)!
nos õ megvan most meg a Growint vagy ki a bánatot nem találom aki megmutatná az utat... a következõ helyszínre....Egyébként mennyi még körülbelül a játékidõ?(mintha 60 körülit írtak volna korábban?)
Ha az Adamantite Hart-ról van szó (miután az elsõ 3 dragon quest tárgy megvan), akkor a kérdéses mágus a kerge haverunk, akit már az elsõ faluban is kihoztunk a barlangból. Most konkrétan a házadban/Ardo házában van a konyhában.
tomcsa4: A Prologue ne zavarjon meg. :) Csak azért ez a neve a feladatnak, mert több részbõl tevõdik majd össze.
Köszi bár nem ezaz ( a személy stimmel csak már Ardo házába van csak névrõl nem tudtam , hogy õt kell keresni de így megvan köszi ) ugyanis az a játék eleje én meg már kb félúton járok de
Mégjobban megközelítve a dolgot, Itt egy kiváló oldal egyik játékostársunk jóvoltából. Ott az érkezés címszó alatt a 11-es hely a térképen. Ott lesz a mágus!
na most nekem kellene egy kis segítség: Prologue : The adamatite(?) Heart, elsõ része, hogy elvileg beszélni kéne valami mágussal de nem tom hova kell menni vagy mit hogy...
Pénzgyûjtés: kegyetlen egyszerû, meg kell nézni, miért adnak sok pénzt, amihez olcsó az alapanyag... van pár ilyen. Nekem még nincs meg a hajós kvesztem, kíváncsi vagyok mi van, ha odaállítok elõtte ezer dukáttal... van valami 900, csinálok még százat, aztán este megnézem.
Harcmódi: nemtom hanyadik szintûek az erõembereid, de szvsz gyorsan el tudod majd dönteni:D! Én is aggódtam a csaták miatt, pláne mikor a nagy fõgonoszok sem tudtak mit csinálni.
lvl 10-11, törpe 26-os erõ, knockdown, mindig bejön. Én örültem az orkos csatának, az jó volt, és ahogy lehetett a kereskedõknél is a végére jártam a dolognak, ez utóbbi csata kifejezetten jó volt.
Jaja, eddig nálam is egy spec quest volt csak, ekkor álltam át az istennõvel 2hdd swordre, aztán nem sokkal késõbb sajna érdemes volt leváltani... skillt tanulni nem tudtam vele, az új ember meg már eleve félistenként érkezett, nem sok mindent kellett hozzányúlni. Azóta már megszavaztam neki is az isten státuszt;).
alapesetben Woundot(törést): Bandage-vel Mérget Golmon teával Rotten skin-t Szappanal egyéb ilyen maradandó neg buffom nem volt...
sziasztok! Hogy tudom azokat a különbözõ gyengítéseket,mérgeket leszedni magamról,amik a csata során kerültek rám?
Van egy két apróság amin érzõdik hogy német a játék és nem sütnék el egy amcsi rpg-be(ezt pozitívumnak írom). Viszont a pénzgyûjtés kicsit a játék élvezetén rontott, kilencedik szint környékén elkezdtem egy adott terméket gyártani, fölvásároltam az alapanyagot, legyártottam majd telítettem a piacot igen jó haszonnal. Aztán jött a hajós küldetés, most meg térdig gázolok a pénzben, már nem kell cuccok gyûjtésével/eladásával törõdnöm. Szóval jótanácsként mondom nem kell erõltetni, hagyjuk a maga medrébe folyni a story-t.
Most épp próbálgatom a két erõemberem milyen irányba fejlõdjön, egykezes-pajzsos jól védekezõs vagy lomhán teljes vértben araszoló kétkezes állatok. Esetleg kétkezes dodge-olós jól parry-zõs könnyû páncélos? Vannak jópofa kombók. Nem mintha nehéz lenne a játék, kicsit durvíthatnának. Meglepõ módon a távolsági harc is igen durva, longbow meg duplalövés és társai. Bár ahogy néztem a crossbow meg a dobós cuccok jóval gyöngébbek/lassabbak.
Eddig egy npc-vel tapasztaltam hogy van saját quest-je, olyan baldur's gate-es formában. Van ez mindegyiknek? Ha van aktívan csapattagként kell használni õket vagy mindenképp elõkerül?
Annyi poén van ebben a játékban, hogy az... áh... na és ezekért is szeretjük: itte!
Képek még, nagy spoiler nincs, de kicsit ez is öli a játékélményt, szóval aki akar, katt, aki nem...
Mááháááháá... hát én nem spojlerezek, arra ott van a végigjátszás, ezaz, de ez a játék, az kéész:DD! Csak annyit mondok, hogy átfúrta, valami eszméletlen kemény:D! Még mindig röhögök, kegyetlen:D! Háhháháhááá:DDD!
Szerintem aki kicsit is élvezni akarja a játékot, ne kérdezzen, más ne írja be, szerintem spojlerbe se, nem szabad ekkora poént lelõni:DD! Na tûnök röhögve aludni:D!
Mekkora játék, hjaaj:DD!
Oké, ez a hajó vásárlás 1000 aranyért egy nagyon gonosz quest :)
sziasztok! Ferdok városában vagyok a kikötõben és azza llettem megbízva,hogy lépjek be két kereskedõ cég közül valamelyikbe,vagy a neisbecks-be,vagy a stoerrebrandts-ba. Be is léptem az utóbbiba és valamiféle megrendelõlapot kellene elvinnem annak a palinak akinél beléptem,de nem tudom hogy hol találom megy ezt a lapot. Van valami tippetek?
Csak pontosítás miatt reagáltam, ill. meglepett a minimum követelmény a Balm of Heal típusú spelleknél, nem írja hogy növelni kell az SP-t a módosító növeléséhez. Persze akkor minek is lehet? Beleszámít a TAV dobásba? Dtp fórumán írták hogy bizonyos pozitív spellek sosem hibáznak ennek ellenére volt már failed gyógyítás/idézés.
Ismét egy érdekesség: kóválygok Moorbridge Marshes-ban, megcsinálom a questeket, befejezem a kincskeresést majd végére hagytam a varázslót. Mielõtt odadnám neki amit oda kell adni jó szokásomhoz híven kifosztom. Erre mit találok? Treasure Map! De ezt 5 perce elvette a játék tõlem mert az befejezõdött, quest itemeknél meg nem lehet megnézni/elolvasni/használni, semmire nem reagál. Bug vag feature?
Azt hiszem kissé jobban ki kellett volna fejtenem amit akkor írtam.
A szint és a pontok összességét együtt kell nézni, azonban a szint az ami a maximális végeredmény szempontjából meghatározó. Hiába magas a szinted, ha alacsony a spell értéke, akkor max azon a szinten hozod létre amit ismersz. Ugyanakkor hiába magas a spell értéke, ha alacsony a szinted akkor sem fogod teljes értéken (amit a spell szintjére költöttél) létrehozni ha megfeszülsz.
A stat növelésnél is ugyanúgy megvan a szinthez kötött maximum. 6-os karkterrel maximum 6-os növekményt tudsz összehozni. Csupán itt nem egyenlõség van a szint és a spell értéke között, hanem a spell értékét le kell osztani hárommal, majd a végeredményhez hozzácsapni +1-et.
Az más kérdés, hogy a 6-os növekményhez 15-ös skill kell (15/3 +1 lesz végûl +6 stat növekedés). Ettõl még mindig ugyanúgy szinthez kötött a dolog.
Szóval nincs itt sem gubanc, csak a szükséges maximumhoz kimagaslóan nagyobb érték kell. Ezért kell elolvasni a varázslat leírásában miként van számolva a dolog és ezért adott szinten meddig érdemes egyáltalán fejleszteni valamit, mert sok értelme nincs túlnövelni mert abból nem profitál az ember semmit.
Most hogy volt egy kis idõm a battlemage-el játszani vitába szállnék a karakter szintje dologgal, bár elõször én is így láttam. Az SP az nem a karakter szintje hanem a ráköltött pont. pl: erõ növelése 6. szintû karival ha 6 pont volt elköltve max kaptam (SP*: 6), azaz +3 erõt. Viszont amikor ráköltöttem még 3 pontot máris (SP*: 9), azaz + 4 erõ még mindig 6-os szinten. Amelyik varázslatoknál módosítót ír az valóban a quickslot alatti +/- és valóban a karakter adott szintjétõl függ, de csak a maximum. Ha nincs ráköltve elég pont nem fogod tudni ellõni mondjuk 2-es módosítóval. Konkrét példán: 6-os battlemage ismeri a Balm of Healinget de csak 1 pontot költött rá, el is tudja lõni 1-es módosítóval. Node négy szintenként kellene kapnia a módosítót, miért nem tudja már jobban? Raktam rá még két pontot és máris varázsol kettes módosítóval. Ezt megfigyeltem a Fastness of Body-n is.
A harmadik szintrõl menjél le a negyedikre, ott megtalálsz mindent. A harmadik szintrõl nem találtad meg a negyedikre átjárást ez volt a gond. Nézd át a térképed hol nem jártál! Sok sikert.
Lenne egy kis problémám.A feladat az,hogy keressem meg a 3 oraclét.A bal és a jobb szárnya megvan,de a harmadikat nem találom.A könyvet már visszavittem Avantinak,pedig ugy olvastam hogy a nagy emerald pók megölése után találkozok egy halott faszival,akinél a harmadik darabnak kéne lennie,de nincs nálla.Felmegyek,beszéltem Dorionnal,és azt mondta h keressem meg a harmadikat is.Valami ötlet??
Üdv:VLove
Szia bgabor! Bocsi nem láttam eddig az üzenetedet! Most válaszolok. A magyarított lapokat én készítettem photoshop-pal! Fõleg kezdõ RPG-sek kedvéért. Azóta csináltam még pár fordítást. Nézd meg az oldalon.
Menjél vissza Ferdok elejére a Paraios-térre ahol a Templomba nem engedtek be. Na itt újra találkozhatsz Salina-val, ha beszélsz vele frissül a küldetés napló, és a kikötõben láthatsz egy zöld kérdõjelet. Menjél oda beszéd majd lemehetsz az alagsorba stb. Ha kell bõvebb segítség 409-es link! Üdv bodom!
Az õrteremben van ugye egy küklopsz csontvár felvehetõ koponyával, és egy fire elementtõl is tudtam lootolni egy szivet, ezekkel próbálkoztam csinálni valamit,de nem sikerült. Gladys észrevette a falon a jeleket és elolvastam a táblákat, szóval gondoltam valami tûzzel vagy jéggel kapcsolatos varázslatra is. Jameg van egy láva fal is a lezárt ajtóval szemben,amivel ugyancsak nem tudtam kezdeni semmit. Több ötletem nincs.
Aki tudja a megoldást, az legyen szives adjon valami ötletet anélkül hogy elmondaná a teljes megoldást. Köszönöm!
Melyikre gondolsz a kettõ közül? A haver halálára vagy a másik gyilkosságra?
Ha az elõbbi, akkor nem kell azzal a jelzéssel foglalkoznod. Mikor oda akarsz menni úgyis megállít egy õr és elmondja hol érdeklõdj a dologgal kapcsolatban, meg azt is elmondja, hogy tök fölösleges odamanned mert nem találsz ott semmit. Ha követed amit mondott (felkeresed az általa említett személyt) akkor az a kérdõjel is eltûnik amint beszéltél vele.
Amennyiben a másik gyilkosság a gond, akkor a kocsma mögött tessék jó alaposan körülnézni és csinálni amit az õrparancsnok nõszemély javasolt. Kérdezõsködni a megfelelõ helyen (kocsma).
a kikõtõi gyilkosság színhelyére mutat hogy onnan még nincs semmiféle információ de sajnos hiába megyek vissza a napló sehogysem akar frissülni :S szerintem belefutottam egy bugba