(RPGDot) 2007. téli megjelenéssel most már hivatalosan is bejelentette az Anaconda és Dtp kiadó páros a Realms of Arkania negyedik részét. Kevert angol/német címe lett: Drakensang: The Dark Eye. A Dark Eye az immár 22 éve tomboló, profi német DSA papíros-ceruzás szerepjáték angol fordítása és setéten gülledõ szemet jelent. A berlini székhelyû Radon Labs csapat fejleszti. Az eddig megjelent három rész maximális grafikával rendelkezett. Úgy látszik a lyányok nem maradnak el ezúttal sem a világszínvonaltól, mert az elsõ közölt játékképük hiperdurva!
ARENA és DAGGERFALL hangulatú istenmájer karakterkészítõje van a Realms of Arkania trilógiának. Csodás élvezet benne jégelf, aranyelf, erdei elf, boszorkány, nekromanta, stb.. durva karaktereket készíteni. Minden partytag pozitív képességeihez szervesen tartoznak a negatív tulajdonságok, melyek kiegészítik õket. Eme hátrányos tulajdonságok egy-két ponttal súlyosbításával lehet igen szépen tápolni a kívánt pozitív megfelelõt.
PC Games magazin mutatja be a világon elõször a legelsõ, brutális képeket a játékból. A Drakensang történetét négy hivatalos DSA író és a licensz tulajdonos cég - Chromatrix - vetette papírra.
Részletek:
Harcrendszer háttérrutinjai körökre osztottak, de a játék maga speciális real-time alapon megy, szünetgombbal. Ez azért fontos, mert az eddigi három rész Master of Magic hangulatú körökre osztottan ment. Fontos, hogy teljesen egyedi, élvezetes realtime-taktikai módszereket használnak a harc átláthatóvá tételéhez. Stratégiai és taktikai hentelést helyezik elõtérbe, emiatt izgalmas bejelentések várhatók a jövõben ezen a téren! Partytagokat mi irányítjuk és a szintlépésnél is mi határozzuk meg a pontelosztást. Kalandpont alapú fejlõdés lesz, ellentétben a Daggerfall "sokat futok és utána nõ a futási képességem" rendszerével. Fejlesztõk Baldur's Gate 3D néven emlegetik a játékot, utalnak valószínûleg a DSA szabályrendszeren ugyan, ám realtime futó, megállítható harcokra. Ennek ellenére a kattintás-orgiát el akarják kerülni és taktikázásra helyezik a hangsúlyt. Négytagú party lesz. Mágikus cuccok gyûjtögetése elkerülhetetlen. Élethûség a középkorból maximálisan illeszkedik a DSA világához. A készítõk egy az egyben bemásolják a régi várakat, kastélyokat. Lesz egy 3000-fõs város is. Fõtörténet meghatározó szerepet játszik és független az eddigi részektõl. Nem a mohó mágikus cucc gyûjtögetésbõl és tápolásból áll a játék.. Készítõgárda hardkór DSA és általános RPG veteránokból tevõdik össze. Elf karakterrel játszhatunk, de a többi egzotikus fajt illetõen valószínûleg megkötések lesznek és nem fogják az összes DSA szabályt beilleszteni. Fejlesztés jelenleg kábé 15%-nál tart. Angol nyelvû verzió készül, remélhetõleg kifogástalan fordítással.. Zene elsõdleges prioritást élvez, tehát hiperdurva soundtrackre számíthatunk! Kéziköny részletes és humoros lesz, mint a Fallouté volt. Teljes dizájn doksi és a történet készen áll. Még szép.. Nemhivatalos képek. A 3D karakterek minõsége láthatóan magas színvonalú. A real-time tájmegjelenítést - Gothic 3 és Oblivion fényében - majd meglátjuk. Hardverkövetelményrõl egyelõre nincs infó.
info: Hardwired
Egyre szebb kalandgamek érkeznek ,csak aztán legenek jók is!
szimpatikusnak néz ki, +fav
Szimpatikus ? Aki tudja mi is a Realms of Arkania az tudja, hogyha a hir igaz es a keszitok a jatekban visszanyulnak a gyokerekhez, akkor az RPG jatekosok szamara eljott maga a Kanaan. A maga idejeben az egyik legjobb RPG volt az os nagyszeru karaktergeneralasi es fejlodesi rendszerrel.
(RPGDot) A dtp szólt, hogy a nemrég bejelentett új Realms of Arkania rész elsõ pályáit játszhatóvá teszik az E3 alkalmából. Speciális látogatók kipróbálhatják a már részben futtatható RPG-t és meggyõzõdhetnek a beépített óriási univerzumról, valamint a szuper grafikáról. Remélhetõleg a publikum felé is lepasszolnak pár falatot.
info: Gamestar
Bazzeg de jó akik ott kint laknak kiprobálhaják a fasza cuccokat mi meg csak lesünk :(
lol sorry aztse tudom hol áll a fejem. info: no Gamestar --> Hardwired
jópofák az ilyen hozzászólások. Szerintem a Shadow over Riva után nem igazán volt jó szerepjáték. A Baldurs Gate elbújhat ezek mellett. Bár a trilógia nem annyira rétegjáték volt. Minimális táp, a kettõben nem igazán lehetett szintet lépni, ellenben számtalan olyan dolog volt benne ami egy másik játékban sem. Olvas utána, megéri.
Minimum: Operációs rendszer: Windows XP (Service Pack 2)vagy Vista Processzor: Pentium IV 2,4 GHz vagy ennek megfelelõ RAM: 1024 MB (Windows XP), 1536 MB (Vista), 2048 MB (Vista 64) Grafikuskártya: NVIDIA GeForce 6600 GT 256 MB RAM vagy ennek megfelelõ Szabad tárhely: 6 GB
Ajánlott: Operációs rendszer: Windows XP (Service Pack 2) vagy Vista Processzor: Intel Core 2 Duo E8200 2,6 GHz vagy jobb RAM: 2048 MB Windows XP, 2560 MB Vista Grafikuskártya: NVIDIA GeForce 8600 vagy jobb Szabad tárhely: 6 GB
Jónak tünik csak a német rpg-kel az a gond hogy németül jelenek meg angolul meg jó esetben félév késésel.
Végre egy RPG. A sok RPG-nek mondott akció-játék meg grafikus chatszoba mellett az ember már azt hitte, hogy kihalt az egész mûfaj.
A mázlista fritzek már aug 1-töl nyomhatják.
Most látom hogy nincs belinkelve a márciusi gameplay video érdemes megnézni.
Aranylemezen van!
ANACONDA will release Drakensang: The Dark Eye, currently only scheduled for release in Germany, on August 1, 2008.
A game maga hát német tudás nélkül esélytelen :D de nekem tetszik.Remélem majd lehet magyarítani.
Hmm meglep a játék minõsége :O
+1 pont, mert amint latom a karakterlapon a Realms of Arkania skillpontnredszere tekint ram, remelem a negativ modositok is bent maradtak, mint peldaul a claustrofobia stb.
Eddig egy amazont tudtam felvenni a partiba, van még a játék elején más felvehetõ NPC? Harcossal vagyok. Csatában van valami taktika lehetõség mert egyenlõre csak rákattintok az ellenségre oszt nézem ahogy ütik egymást közben meg elalszom :D A loot-ot össze lehet szedni gyorsabban mint egyenként a hullákra kattintani majd mindegyiknél végignézni ahogy a fõhõs lehajol a cuccért? Remélem egyszer odáig fejlõdnek a játékok hogy ilyenkor 1 perces videó lesz ahogy a fõhõs végigkutatja az áldozat összes zsebét LOL
bannernak? minta
Valahogy nem erzek kesztetest arra, hogy gagyi nemet nyelven kiprobaljam, mert biztos csokkentene az elvezhetosegi szintjet. Addig tolok egy kis Kotor2-t, bar az is tuti, hogy jovo ev elejeig nem fog kitartani, amig inglishul megjelenik. ;)
Kipróbáltam a demót, és nagyon állat a game (a hangulat, a grafika, a harc, a zene... stb) :) Már csak az az egy baj van, hogy nem értek belõle semmit, mivel németül egy szót se tudok xD A full gamet nem akarja vki magyar felirattal bõvíteni? :P Mert nem vmi nagy öröm, hogy ilyen sokáig kell várni az angol verzióra :S (amit végre értenék)
Ki jött a DRAKENSANG angol DEMO! Kipróbáltam neken nagyon bejött! Szerintem a Witcher közelében lesz már mint a játékélményt tekintve. Hangulatos zene (Excalibur film feeling), felvehetõ karik, varázslás, grafika, mind mind csillagos 5-ös. Nagyon várom. Képek, Infó, Angol Demo ITT!!!
vártam is már...várom is már..kacérkodtam a némettel,de nemcsak,hogy irritál hallani,de szöveget se hiszem,hogy angolra lehetne állítani, úgyhogy várós a globál kiadás..nem tartanám lehetetlennek,ha felkarolná a cdproject..mostanában szépen terítenek mindent...
Valami eszméletlen állat játék azt leszámitva hogy nem körökre osztott a harc ez egy nagybetüs crpg. Komolyan mondom már elszoktam az ennyire aprolékos ,összetett cuccoktol ,remélem egy-két hónap mulva tolhatjuk.
Bakker, augusztusban épp kinnt voltam Friedrichschaffenben. és láttam ezt a játékot, full németül árúsították, szép díszdobozzal. Én meg ezért nem vettem meg:( nagyon bánom.
szépen kidolgozott karakterek...sokféle választható tipus,legalább 8..sajna nem beszélnek,cserébe nagyon sok a szöveg,remélem ránéz a cdproject...
Azt hiszem meg lesz az uj kedvenc. Ez a jatek valami szuper. Rengetegszer azon kapom magam, hogy megallok nezelodni. :D
Sajnos meg csak nemet verzio van es csak a demot probaltam ki angolul,amiben nem minden funkcio mukodik, meg a karaktervalasztasnal sem, de mar igy is azt mondom, hogy ez a jatek meltan palyazhat az ev RPG-je cimre.
Aki kiakarna probalni az Agol demotaz letoltheti innen
Üdv, épp az imént játszottam végig a demo-t egy törpe zsoldossal, nagyon tetszik a játék. Az amazon társ véleményem szerint gyenge, miután ellõtt 20 nyílvesszõt jöttem rá, hogy a 20-ból csak 4 talált, az is csak 1-2 sebzéssel. Ezután a kezébe adtam a saját kését (machete?), és azzal aprítottuk az ellenfelet. Egyedül az nem tetszett, hogy mivel nem lévén zárnyitásom, egyik lezárt ládikát se tudtam kinyitni, pedig az egyik küldetés külön errõl szólt, így az befejezetlen maradt. Amúgy fantasztikus játék, jó a fejlõdésrendszere, nekem talán jobban tetszik még az NWN 1-2-nél is, nem tudom miért, talán a hangulata miatt, hogy nem vagyunk nagy hõspalánták már a játék elején, és nem nekünk kell megváltani a világot. Bár késõbb gondolom ez lesz, de addigra megszokom. Nézegettem a kasztokat, és jó ötletnek tartom az elõre elkészített archetípusokat, én vagy elementalista, vagy elf druida? leszek. Mindenestre nagyon élveztem, érdekes játéknak ígérkezik.
Én még a német demót is élveztem, pedig nem tudok semmit németül :D De így érthetõen angolul egyszerûen fantasztikus! Imádom! :P Csak egy apró gondom van, amire nem tudok rájönni. Íjász csajjal indultam útnak, és használtam egy-két varázslatot / képességet. Aztán most már nem mûködnek :O De ahogy látom, itt nincs is olyan "pihenés", mint az NWN-ben, vagy a Baldur's Gate-ben.
most szedem a demót, viszont kérdés: van valahol kihirdetve egy hivatalos angol/nemzetközi megjelenési dátum? wikipedia-n van egy jan 2009, de a wikipedia ugye nem a legmegbízhatóbb forrás
Valahol a hivatalos forumon olvastam, hogy 2009 Q1 , tehat ugy tunik marciusig kikerul a polcokra az angol verzio.
(HW Insider) A TGC - The Games Company új fejlesztõt bízott meg a Dark Eye - Das Schwarze Auge NextGen - sorozat legújabb részének elkészítésével. Így akinek nem tetszett a Drakensang, örülhet, mert vérfrissítés történt mûvészeti téren. A Silver Style csapata ezúttal inkább az NWN2-höz hasonlítja a játékot (partimenedzsment nélkül), sokkal lendületesebb harci rendszerrel. Felturbózzák az AI-t és éj-nappal szimulációt kapunk. Döntéseink befolyásolják a játékvilágot, vigyázni kell, kit haragítunk magunkra és kikkel szövetkezünk.
A fõ és mellékküldetéseket saját ízlésünk szerint oldhatjuk meg. Karakter klasszunkhoz illõ küldetéseket is kapunk. Karaktergeneráláskor az eredeti TDE - The Dark Eye - szabályrendszer mûködik, így nagyszerû módon megadjuk karakterünk erõsségeit és gyengéit! Kooperatív multiplayerben ismerõseinkkel megoldhatunk akár specifikus multi-küldetéseket is. Egyelõre koncept ártok állnak rendelkezésre az érdekesnek ígérkezõ szerepjátékból, ezeket bátorkodtam egyetlen nagy vászonra kigyûjteni, mivel a fõoldal csak flash browserben tálalja õket, meglehetõsen ízlésesen. Totál új a 3D motor. Örülhetünk a Drakensang igencsak felemás kinézete után. Részletesebben kidolgozott tájak és karakterek, szuper bevilágítás, brutális effektek és friss animációk várnak. Thx, TnS!
info: Hardwired
Már nagyon várom, fasza volt a demója. Drakensang: The Dark Eye PC RPG February 18, 2009
Sziasztok! Teljes végigjátszás készül. A demó végigjátszása már lassan kész.
No igen az nem lenne szahar. De már csinálom a térképet magyar felirattal! Az egész játékhoz szeretnék sok fordított segítséget felrakni. Ilyen pu: a választható karakterek kasztjainak lefordítása, persze amit le lehet!
Aventuria fantasztikus világa újra virágkorát éli. Egyszerre két Drakensang játék is készül, más-más célcsoportnak.
Egyrészt készül az akciódúsabb irányba elmozduló The Dark Eye: Demonicon (eredeti nevén Das Schwarze Auge: Demonicon) a The Games Company és a Silver Style égisze alatt, másrészt pedig már korábban beharangozták a Drakensang: The Dark Eye alkotói (dtp és Radon Labs), hogy a tavalyi esztendõ legjobb német játékához folytatást dobnak össze. Idõközben annyi változott csupán, hogy a folytatás ötlete mellett megjelent az elõzmény gondolata is a brainstorming során, s végül ez utóbbi került ki gyõztesen a megmérettetésbõl. Ennél többet nem igazán árult el Bernd Beyreuther kreatív igazgató. Egyelõre be kell érnünk azzal, hogy új történet lesz, a jól bevált játékelemeket meghagyják, s csak ott újítanak, ahol feltétlenül szükséges, a megjelenést pedig valamikor 2010 elsõ hónapjaiban kívánják sikerrel abszolválni. A célplatform pedig csak és kizárólag: PC.
Konzolos Aventuria rajongók se bánkódjanak, hiszen a The Dark Eye: Demonicon ezzel szemben multiplatform fejlesztés.
Most egy kicsit osszevagyok zavarva, mert tobb helyen a marcius 27.-t jeloltek meg a kiadas datumanak, mi tobb az UK shopokban is ez a datum olvashato. Vagy EU es US kiadas februar 28. es az UK marcius 27 ?
Jöhetne már, bármilyen verzióban csak angol legyen
EU kiadás nincs. Európában UK megjelenés van, kivéve, ha honosítanak. És én is március 27-ét olvastam több helyen is, ráadásul az itthoni boltok nem is írják (legalábbis tegnap nem írták).