Nem sokára elkezdödnek a béta tesztek már lehet jelentkezni ahogy láttam jo játéknak igérkezik nagyon várom de szerintem biztos lesz vagy 12 ezer ft de sztem meg éri majd az árát
milyen demo ? video inkább nem ? de ott is csak azokat a úttorlaszokat baszták szét meg talán a kis robot heli rombantott le egy négyemeletes sarkát nagy dolog
gyanús nekem hogy csak megemlítik a lerombolható környezetet míg a bad companyban azon van a fõ hangsúly
"A 30 dolláros Battlefield Booster Pack-ok és a szintén fizetõs, különbözõ Xbox Live-os DLC-k csak a játékosok ellenszenvét váltják ki. Mi ingyen fogjuk adni az új pályákat és az új felszereléseket, egy centet se gombolunk le azokról, akik már egyszer fizettek nekünk”
"Már igen jól mûködik a platformokat áthidaló multiplayer támogatás is, úgyhogy a Shadowrun-hoz hasonlóan itt is farkasszemet nézhet a kontroller és az egér."
videó,hozzá egykis olvasnivaló :=) Érdemes figyelni az uj technikai eszközre,a hajlithato fegyverre.Ezt a fegyvert már bemutatták a national geographicon,én végignéztem,és jo hogy beraktál a játékba :) nagyon zsír :)
"Emlékeim szerint még Gabe Newell mondta azt, hogy a fejlesztési költségek emelkedésével a kezdõ csapatok jobban teszik, ha nem is próbálnak teljes, AAA kategóriás játékot fejleszteni. Inkább csináljanak modokat, mellyel ugyanúgy komoly eredményeket tehetnek le az asztalra. A Trauma Studios a zseniális Desert Combat Battlefield moddal bizonyított, nem is váratott magára sokáig a bejelentés, miszerint a DICE méretes pénzmagot juttatott hozzájuk. Afféle kihelyezett R&D divízióként funkcionáltak, és a Battlefield 2 fejlesztésében mûködtek közre. Bõvülést és saját játékot vizionáltak a vezetõk egy felvásárlási manõver után, majd a svéd központú DICE merész manõverrel bezárta a céget, és felajánlotta, hogy a fejlesztõk pár ezer kilométerrel ruccanjanak odébb családostul-mopszostul; dolgozzanak Svédországban. Nyilvánvalóan ehhez túl sok kedve nem volt az amerikai lyányoknak, így kisebb csend után újra visszatérnek. A THQ belsõs stúdiójaként a Frontlines: Fuel of Waron kalapálnak, mely 2007 végén érkezõ háborús játék lesz. Teljes értékû (nem lineáris) szingli és többjátékos módot kínál, illetve realisztikus harcszimulációt ígér. A közeljövõben játszódó Frontlines-ban kísérleti fegyverekkel parádézhatunk, mint például távolról irányított drónok. Megjelenés 2007 végén, PC, PS3, Xbox 360 platformokra."