A 17. helyrõl rajtoló Hatvani belerohant az elsõ helyen beragadó ferrariba, amit neki is lökött egy másik porsche-nak. Ferraris csávóka ajtónyitogatással próbálta mutogatni hogy lefulladt....
Nagy grat Michelisz Norbi-nak a futamgyõzelemhez a Seat Leon Eurokupában!
bérelj ki egy Astrát és vigyétek le egy napra az Euro-ringre, arányaiban az sem olcsó mulatság, de támpontnak jó. Viszont ha valaki komolyan gondolja az autósportot, a gokart nem maradhat ki, szinte pótolhatatlan tapasztalatokat ad. Nyilván vannak olyan "elvetemültek" (pozitív értelemben), mint mondjuk Kiss Norbert, Wéber Gábor, Michelisz Norbert akik képesek autóval is körrekordokat futni két LFS futam között, de ez a ritkább eset.
:) Persze, ha van hasonlóan 'lökött' barátod, jó esetben barátaid, akkor keressetek pályát és vegyetek rá Lada-t, vagy Bogarat (VW bogárrol levehetõ a kasztni is, és akkor bukókerettel már nem tekeredik, valmint biztonságosabb is. és gyí az idó vagy egymás ellen (eleinte inkább idõ).. Én mindig szerettem volna ilyesmit, de nem akadt hozzá társ :(
Ezek szerint akkor a hirtelen jött autóversenyzési vágyaimat ugyanilyen hirtelen felejtsem is el? Vagy azért van valami olcsóbb megoldás legalább arra hogy kipróbálja az ember hogy van-e benne elég rátermettség egyáltalán? (A gokartról tudok, de az valahogy mégsem az igazi.)
többet kellene adni a tévében az ziher, ez is a mi autósportunk. Amikor itt voltak a lengyelek, meg a saját kategóriák, hát abból pl. frankó jó kis mûsort össze lehetett volna állítani. Én mondjuk a márkakupa miatt járok ki, de term. nézem a többi kategóriát is (sajnos a Bertone Fiat már nincs :(...pedig szerettem ahogy csinálta sikánt). De jelenleg tök halott az egész kint, jó ingyen van..de azért csalogatni kellene az embereket, reklámozni-közvetíteni, köríteni.
mi 4 évet végig toltunk versenyzõként és még +3-4 évet szerelõként és átéltük láttuk mi van ott. mikor mi versenyeztünk a kistúra csoportban kb 30 an voltunk mindenkinek volt elegendõ szponzora tudott menni. ma kb 12 en vannak. a márkakupák elveszik a lóvét de hát ez érthetõ is mer a szponzornak jobban megérei a cégét látni 30 autón mint 1 en. az egész mnasz gyorsasági bajnokság csak a pénzrõl szól semmi másról. de h már ott a média, a rtl-tv2-viasat- blikk internetes portálok akko mért nem hirdetik hogy van ilyen sportág is Magyarországon nem csak a rally. az rtle ne van vasárnaponként egy magyar autosport magazin de hat az is fika ott sincs szinte semmi.
Nem a nevezesi dijjal van a problema, hanem hogy nincs media erteke az egesznek;) Amikor nem lehet latni, olvasni semmit a versenyekrol (tv, radio, internetes portalok, stb.), nincsenek kozvetitesek, nehany tucat ember lezeng a lelatokon, meg a belepo is ingyenes, van 1db versenypalyank, abbol nem sok jo sul ki;)
Le kellene gyalulni az egesz szakagat, es nullarol felepiteni;) Pl. lenne 10 csapat, 20 versenyzo, 10 nagyobb szponzor, es a versenyeredmenyektol fuggoen, az ev vegen rotalodnanak a nagyobb szponzorok, es igy a csapatokhoz a nagyobb bevetelek;) Megerne normalis versenyzoket tartani - es nem hobby vallalkozokat:D Pl. ha az RTL lenne a foszponzor, es az F1-hez igazitanak, meg kozvetites is lehetne:D
Hogy ez kinek erne meg? Valszeg az "igazi" versenyzoknek es a kozonsegnek (meg ha utana belepot is szednenek a Ringen).
De az a baj, hogy ez masodlagos, mert akinek fontos, annak most is megeri. Aki tud szerezni tamogatot, az autokazhat, talan meg penze is lesz belole, talan a csapatnak is csurran cseppen, a MNASZ meg megel a szervezesbol:)
Termeszetesen, ezek csak kombinaciok, variaciok, spekulaciok, mert semmi kozom az egeszhez, csak az itt ott latottak alapjan firkalgatok:DDD
itt nincs legalsó szint meg évenként mehetek másik szakágba. kapsz egy kezdõ liszenszet ami aha jól tudom 3-4 év múlva már nemzetközi versenyen is ott lehetsz. itt ott mész ahova van pénzed nevezni. ha van 5-6 millád veszel egy cliot és mész azzal de ha van 30 millád akko veszel egy leon supercopa-t és mész azzal. a nevezési díj kb 150 e Ft egy hétvégére. a gumu drabaját számolhatod 50-60 e ft al. szállás,benzin kaja és még nem is javítottad az autod. drága sport, de errõl az mnasz tehet a magas nevezési díjak miatt.
Nem a gazdagoke, hanem azoke akik penzt tudnak szerezni;)
Ezert altalaban cegvezetok, media szereplok versenyeznek, akik konnyebben tudnak tamogatohoz jutni. Van nehany szerencses is, akiket felkarolt 1-1 jobb csapat, de meg ugy sem egyszeru, es ez a ritka.
Koltseges sport, ez mindenhol igy megy;) Finanszirozz meg 1 evet (nehany milla:D), nyerd meg a bajnoksagot, es talan jovore mar lesznek szponzoraid, sot meg talan profit is;D Bar ez sem igaz teljesen, mert szerintem nulla a mediaerteke a matricanak az auton (vagy barhol), igy hiaba a bajnoki cim, megis csak jobb, ha valakinek vannak ismerosei;) Ugy meg versenyt sem kell hogy befejez, mindig lesz lehetoseged az indulasra;)
Voltam ma autóversenyen nézõként, és ezen felbuzdulva megpróbáltam utánaolvasni, hogy hogyan lesz az ember autóversenyzõ. Lehet hogy tévedek, de arra jutottam végülis, hogy az elsõ szint a Suzuki Swift márkakupája. Na már most az emberbõl csak akkor lehet versenyzõ, ha van több millió forintja hogy vegyen egy autót? Mert nekem már az is nehezen jött össze, hogy összespóroljak egy 12 éves utcai autóra... Szóval ez a sport csak a gazdagoké?
Ohh-My-Gawwd! WTF! Ezek Amok-futok vagy mi? ez olyan mint a Wild-Wild-West annak idejen. Nincs torveny, nics szabaly. A Magyar Suzuki kupa sokkal civilizaltabban megy, az teny.
Lehet hogy a lengyelek ingyen kapjat ezeket az autokat, es az a cel, hogy ki tudja jobban ossze torni az autot, mivelhogy a gyar toresi tesztet folytat 'markakupa' nev alatt.
2:15? azt hittem gyorsabbak.... mit tud menni egy leggyorsabb N-es? csak kivancsi vagyok.
Keress egy fotost aki ingyen csinalja, es viszont csereben, hasznalhatja az oldaladat mint egy 'portfolio' es te lennel a refereciaja. Fotosok jo penzt keresnek de nehez beinditani. Igy mindenki jol jar. Nem ertem hogy miert akar mindenki penzt a legkissebb dologert... a hellyett hogy Network ot csinalnanak. "en segitek neked most, es majd te segitessz nekem ha tudsz". Ez a mentalitas ami kellene, de hat nem lehet az embereket eroltetni.
kéne egy fotós, tavaly a Proexnél rendelkezésre állt egy barátom, de idén úgy tûnik nem számíthatok rá, megfizetni egy fotóst pedig nem tudok és nem is akarok, amíg egy fillér bevételem nincs ebbõl az egészbõl (nem is lesz szerintem)
saját képeim vannak, majd ha lesz idõm photoshopolgatok, bár F-es nincs sok, mert nem nagyon érdekel az F csoport (sem)
az elsõ versenyen ment egy N-es integra type-r, a továbbiakban kettõ fog menni (MOGUL Motorsport), Ficza Ferenc 2:15.430-at futott vele (legalábbis ezt az idõt találtam itthon)
a repuloteren voltam tegnap egesz nap utaztam Huntsville Alabama bol vissza Seattle be. Szoval faradt voltam (vagy inkabb komas..:D) de igazad van, valoszinuleg felre ertettem. Misu, jo lenne ha tobb kepet is feltennel az oldaladra. Csapat kepek, autok, SEAT, Swift, es egy par dogos F Csoport. Volt ott tavaly egy versenyzo aki a Honda Integra val indult. Megy o ebben az evben? Axert kerdezem mert mi most epitunk egy Integrat a Honda Challenge re. Kivancsi lennek az adataira hogy magyarban ez az auto mit tud. kosz
MIsu, Szoval azt mondod hogy a tobbsege a tavalyi Suzuki szezonak ingyen indultak? Ha igen, akkor az nagyon jo nektek. Mert a nyugat Europaban senki nem all egy versenyzovel szoba, hacsak a verseny a GP2 szinten megy. sot met ott sem. ebben az evben csak ket versenyzo van a GP2 ben, akik "fizetest" kapnak, vagyis ingyen versenyeznek. A tobbi mind fizet. Szulok, rokonok, cegtulaj rokonok stb. Az eggyik versenyzo aki ingyen versenyzik az Giorgio Pantano, a masik nevere nem emlekszem. Ha a magyarok ingyen indulnak, akkor ismet azt mondom hogy jo helyen vagytok. De ha ez igaz, akkor arra lennek kivancsi, hogy mi a nyeremeny a szponszornak abban hogy kolt penzt egy suzuki szezonra. En csak arra tudok gondolni hogy le irjak az adobol... legalabb is ez itt igy megy, de akkor is csak 40% ot lehet leirni. Azt is tudom hogy az Amerikai szponszorok csak a NASCAR, es IRL, Champ car szinten szponszoralnak, ott is csak ugy, ha B-2-B kapcsolati lehetosegek vannak. Pl. TARGET egy fillert sem fizet azert hogy a Champ car ban vagy NASCAR ban legyen. A TARGET aruhaz business tarsai fizetik a szponszor penzt.... ez egy 'dirty business' de igy van. A masik meg az, hogy nagy szponszorok csak a verseny sorozattal allnak szoba, es nem egy individual csapattal. PL. Toyo tires szponszoralja a Speed World TC szeriat, de nem a csapatokat vagy versenyzoket. En mindig azt mondom hogy aki kap szponszori penzt magyarban, az nagyon szerencses mert uzleti szempontbol ez nem eri meg.. En nem latom hogy hol kap a szponszor penzt vagy "profitot" a Markakupa szinvonalu versenyekbol... De lehet hogy tevedek. Ismet, ez csak az en velemenyem, nem az indokom megserteni itt senkit.
Freddy, bocs ugy latom hogy megsertettelek amit mondtam. persze nem indulatos volt. En alltalanosan beszeltem. En sem vagyok 20 eves (sajnos) de en azt probaltam mondani hogy a fiataloknak tobb a lehetoseguk ahoz hogy eredmenyeket erjenek el ha professional versenyrol van szo. Sok fiatal versenyzo, pl Nemetben, Olaszban, vagy mar Amerikaban is 15-18 evesen my "nyugdijasok" mert koran kezdenek, es masok meg 20 evesen sem vezetnek. Amit en akartam mondani az hogy minnel hamar kezded, annal jobb. persze hogy idosebb versenyzok azert versenyeznek mert kedvelik a sportot, a fiatalok pedig azert mert persze mind "Schumi" akar lenni. Ha nekem lenne extra penzem, akkor en is talan megprobalnam a versenyzest. De mivel hogy nincs sok, ezt nem tehetem meg.
Viszon ha a focus az "olcsobb" szerian van, mint pl Suzuki swift vagy hasonlo, igy az elkepzelheto hogy egy 15-18 eves szulei ki birjak fizetni ezt es ha van tehetseg, akkor van lehetoseg. ki akar nezni valami kover sor hasu gazdagot a versenyben? nem hiszem hogy sokan. viszont elkepzelheto hogy tobben erdeklodnenek mikor a fiatalok versenynek. goldoljatok el: szulok, baratok, osztaly tarsak mind jonnek a palyara nezni a fiatalokat!
Már bocsánat, de csak a tehetséges fiatal gyerekeknek való az autóversenyzés, vagy én értem félre? És mi van azokkal akik épp, hogy megtehetik és ez ami élteti õket, hogy versenyezhetnek?! Azoknak semmi keresnivalójuk nincs az autósportban? Nekem is vannak barátaim, szüleim és kollégáim akik kijönnek a versenyemre, és nem nagyon izgat, ha épp a nézõk a díjátadón nem egy vékonyka embert látnak a dobogón, akit a barátnõje véd meg, ha baj van! Ha 20. helyen érnék célba, akkor is versenyeznék amíg megtehetem, mert nagyon szeretem az autósportot! Szóval nem csak a tizenéveseké a világ!
jó, de nem is az a bevett modell, hogy a versenyzõ felmenõi vagy saját maga finanszírozza a dolgot, így nem is lehet túljutni egy Suzukin, max akkor, ha valaki mondjuk megavállalatok tulajdonosa, vezérigazgatója
a SEAT ára 68000 Euro, használják a németek, angolok, spanyolok, törökök (bár õk lehet, hogy a régit, de lesz majd ott is biztos) és a bajnokságok legjobbjainak szerveznek egy internacionális Masters versenyt is.
szoval van Seat Cup a nemeteknel is? Ha igen, akkor eggyertelmuen lathatoak a lehetosegek.....
"én nem bírom elviseli azt, hogy dollárral a zsebedben azon gondolkodsz, hogy drága a SEAT kupa".
Misu, ne feljetsd el, hogy magyarorszag dragabb mint Amerika, es ugy tunik hogy emberek tobbett keresnek ott mint en itt... :D
Nem emlekszem hogy mennyibe kerul a seat pontosan de itt nem is rollam volt szo, hanem a magyar versenyzokrol. Lehet hogy kulfoldiek meg tudnak fizetni, de a magyarokat magyarok erdeklik. A Seat szerintem 'affordable' a kulfoldieknek de nem tudom mennyi magyar fiatalt erdekelne ez ilyen aron. csak hogy megemlitsem, en a 2006 os suzuki cup aran nagyon komoly West Coast bajnoksagban todtam volna a fiamat beiratni ami komoly palyakon megy, mint pl Sears Point, Laguna Seca stb. De nem panaszkodok, mert a experience az jo volt, es Elliott jobb versenyzo lett, ami ajtokat nyit most itt Amerikaban neki. Szoval: Igen a Suzuki draga ahoz kepest hogy mit kapsz, DE(!) nekunk megerte, az biztos. Az is igaz, (es ahogy utolag megtudtam) hogy en a specialis "amerikai" arat fizettem, ahol mas csapat 1/3 at kerte csak, es az elen voltak..
A Seat szerintem is jo huzas volt, jo kiugrasi lehetoseg lehet kulfoldre, nyugatra. Arra mar odafigyelnek komolyabban, fogadjak is ha kell, lehet osszedolgozni, ez egy "igazi" epitett, komoly versenyauto.
Sanos versenypalyank az valoban nincs;) Csak a szerencsetlen Hungaroring, az is eleg oszver (F1-re, GT-re kicsit "gokartos", turaautora, markakupara kicsit "szellos") :))))
Meg eleg sok idonek kell eltelnie ahoz, hogy talan 1-2 nagyobb mega-ceg (pl. Shell, MOL, "Matav",. stb.) epitsen egy normalisabb "klub-palyat", sok nyomvonallal, gokart, motor, cross, turaauto, gyorsulas,stb. lehetosegekkel. Valami motorsport centrum szeruseg kellene (vagy tobb), normalis infrastrukturaval (pia, kaja, no, szallas, stb.) ahol egesz evben lehetne, napi szinten programokat szervezni.
Csak "parhuzamosan" lehet fejleszteni, csak ugy lesz erezheto hatasa: autok, palyak, media, reklam, stb.
az a baj, hogy nem volt itt a fiad eleget ahhoz, hogy beleláss abba, hogy hogyan mûködik ez a dolog
van nagyjából 100 nevezõ, több nincs, ennek kb 25-30%-a a világ minden kincséért sem lenne hajlandó márkakupákban menni különbözõ okok miatt
marad mondjuk 70 pilóta, akinek vagy van pénze vagy nincs, ez pont a mostani 3 kupa kiszolgálására elegendõ létszám
a SEAT-ról meg annyit, hogy én nem bírom elviseli azt, hogy dollárral a zsebedben azon gondolkodsz, hogy drága a SEAT kupa. Ennél ugyanis ilyen szinten valószínûleg csak drágább van, szóval szerintem jó irányba lépkednek a Zengõék. A mezõny összetétele vegyes, de rá kell nézni az élmezõnyre. Kiss Norbiról mindenki tudja, hogy nem állnak rendelkezésére milliók, mégis mögé állt egy tõkeerõs cégcsoport, így rövidtávon mindenképpen biztosított a helyzete. Wéber Gábor egy hibrid, mivel õ több lábon is áll és ezek közül nem feltétlenül az elsõ az autóversenyzés, de õ az egyik etalon a hazai autóversenyzésben. Hatvani, Brachna fiatalok, jó háttérrel, itt nem látok problémát, Rácz István RWD autókkal már bizonyított, a többi meg elfér a mezõnyben. Nem látok túl nagy problémát.
Csehekrõl meg annyit, hogy biztos vagyok benne, hogy a SEAT elõbb-utóbb közép-európai, regionális bajnoksággá válik majd, ami a környék pályáira fog utazni, a Clio meg a Suzuki meg betétfutamok lesznek. Lengyelországban kapásból találtam keresés nélkül még 2 Leont, biztos van a cseheknél is stb szóval szerintem ez lesz a trend.
Nem akarok 'beleszolni' amit Misu es Alexease mond, mert mivel nem nagyon vagyok jartas a magyar autosportban.
Viszon az en 'humble' velemenyem szerint:
- Amig a versenyzes csak a milliomosoknak van megengedve, nehez lessz talalni uj fiatal versenyzoket. A Seat Cup nagyon jonak hangzik, es az autot nagyon komolyak. De tenyleg ki birja ezt kifizetni? Ahogy Alexease mondta: media stars, szemelyisegek, cegvezetok.......
Persze ezek az autok dragak, a profit nagy rajta, es ha van cegvezeto, szemelyiseg aki kifizeti, akkor ez 'fast money'. vagy 'take the money and run'. ez a profit nagy, gyors, viszont 2-3 ev utan leszz eleg gazdag aki ezt ki birja fizetni? ki tudja....
Viszon ha a focus az "olcsobb" szerian van, mint pl Suzuki swift vagy hasonlo, igy az elkepzelheto hogy egy 15-18 eves szulei ki birjak fizetni ezt es ha van tehetseg, akkor van lehetoseg. ki akar nezni valami kover sor hasu gazdagot a versenyben? nem hiszem hogy sokan. viszont elkepzelheto hogy tobben erdeklodnenek mikor a fiatalok versenynek. goldoljatok el: szulok, baratok, osztaly tarsak mind jonnek a palyara nezni a fiatalokat!
A masik dolog az, hogy korozni a Hungaroring en az jo, de allandoan ott versenyezi az unalmas. Tudom hoghy Magyarban nincs tobb palya, de ha a Csehekkel lehetne eggyutt mukodni vagy az osztrakokkal, akkor ez adna alkalmat arra hogy egy magyar nevet lehetne olvasni a kulfoldi ujsagokban. Ismet: tobb magyar erdeklodes lenne.
Misu kerdezte hogy 'miert mentunk magyarba' a formula bmw utan stb. es ez jogos kerdes. A magyarok azt gondoljak hogy ez egy 'step-back' volt. Viszont itt Amerikaban az hogy egy versenyzo megy egy szezont Europaban, az nagy dolog. tokk mindegy hogy magyar, nemet orszag, osztrak stb.. ez mind Europa. Ezert mentunk magyarba, mert most monthatjuk hogy "versenyeztunk Europaban"....ami egy nagyon jo 'marketing' lepes ami jon eleg nagy 'respect' el. :D
Szerintem kellene felallitani tobb, 'olcsobb' Markakupa sorozatot. Suzuki, Mazda(?) Opel(?) stb. ami 4 mill HUF alatt maradna. Akkor sztem tobb erdeklodes lenne.
.....velemenyem szerint.
ps. vannak kepek a hegyi versenyrol? kosz
Nem baj!Ez legyen a legnagyobb betegségem...
"Ez a sport már csak arra jó, hogy magunkat szórakoztassuk és ne a nézõket!"
ha így fogalmazunk, akkor ti tettétek ilyenné a helyzetet és nem a sportot, mert nem a sport beteg, hanem azok, akik részt vesznek ebben
de nem szeretem a kesergést, szóval inkább maradok pozitív, a Seat például szerintem tök jó dolog, ráadásul ahogy távolról elnézem a ZMS végre talált egy gyári partnert, (Seat) amivel lehetne üzleti alapon mûködõ márkakupa sorozatot mûködtetni az MNASZ hétvégéktõl függetlenül a World Series by Renault mintájára.
Csak akkor a többi kategória kinyúvad, illetve lesüllyed az amatõr szintre
Egyébként egyetértek Alex-szel, ez a honi média sara nagyrészt, mert a médiafelelõs küldi az eredményeket a Magyar Rádiónak is, sõt van a MR érdekszférájába tartozó "versenyzõ" is a Suzuki Kupában...
De ha hirtelen lenne is tamogato minden normalis embernek, akkor is hosszu folyamat lenne, mire nyereseges lenne a dolog. A tv/radio nem nagyon reklamozza a versenyeket, nem adjak sehol, a lelatok uresek, stb.
Reggelente szoktam radiot hallgatni, es mindenfele sport hir van benne (szamunkra szinte jelentektelen kulfoldi dolgok is). Meg persze sok magyar foci;)) De eddig az evek alatt, egyszer sem halottam, hogy egy sort is bemondtak volna a Magyar Autos Gyorsasagi OB eredmenyeirol!!!!!!!
Jo lenne ez, de amig 20 versenyzobol csak 2-3 az igazi tehetseg, rendes versenyzo, a tobbiek meg egyszeruen media sztarok, szemelyisegek, cegvezetok, stb., es hobbybol autoznak, mert megtehetik, valaki fizeti nekik, addig nem lesz nagy verseny;) Tisztelet a kivetelnek;))
Ha lenne 20 Laca, Norbi, Gabor, stb., akkor komoly versenyek lennenek;))) De hat zsebbol kihuzni ennyi penzt nem lehet, a tamogatok meg inkabb fizetnek egy tv szemelyisegnek, foleg ha mutagatjak a tv-ben, hogy milyen jol kicsuszott/felborult/bedoglott, mint valaki mast, aki vegig kuzd a 2-4 helyert;)
ez egy komplex kérdés, mostanában úgy tûnik, hogy az érdekelteket jobban érdekli, hogy ki, hányszor és milyen sorrendben van a TV-ben, mint az, hogy tök üres a pálya
:) Nagyon sajnáltam hogy nem tudtam kimenni, mert dolgoztam :( De így jó volt nézni. Több ember kell a lelátókra..csak a 3 márkakupa megérdemelne több ezer embert szvsz.
Itt van egy uj videoa mult heti Infineon Raceway California bol. Sajnos nagyon fel lett darabolva, de maskeppen nem fer. Itt a licenset kellett megkapnia a fiamnak ezert is indult a sor vegerol, es nem lehetett kuzdeni pozicioert hacsak nagyon tiszta. De igy is a 2. legjobb idot ment, 1:54:938 el. A nyertes, a Mitsubishi Galant Turbo Evo ment 1:54:538 et ami jo, viszont a fiam legjobb ideje itt az idomeroben 1:54:094
Jo lenne latni magyar videokat is a Hungaroring rol. specialisan a SEAT kupat. Kivancsi vagyon hogy milyen tores zusas megy ott...?
Szombati eredmények, hírek:MisuRacing Grat Laca és Norbi!..és természetesen az összes célbaérkezõnek! szomorú vagyok hogy nincs lehetõségem kint lenni :(
Latom hogy vegre indul a MarkaKupa. Remelem hogy latni fogjuk a Norbit, Papai Lacat, Szelenyit Micheliszt es a uj emberkeket is.
Na mi mar nem tartozunk ebbe a topicba, de mivel hogy itt voltunk tavaly gondoltam hogy felteszek egy par kepet, es legalabb igy 'fel-elesztem' ezt a topic ot is.
Reszletes infomaciokat most kizarolag ezena magyar oldalon lehet majd olvasni hamarosan.
Addig is itt vannak egy-ket kepek. Jo sikert, es 'Tores-Zuzas-mentes'es BIZTONSAGOS szezont kivanunk a versenyzoknek.
remélem kint lesztek ma páran. :)
Az F1 topic-ba en sem merek sose benezni, mert brutalis lehet;)))
A vita végigolvasása után bennem nem fogalmazódik meg döntés sem ilyen sem olyan formában. Nem is kell mindent eldönteni egy külsõ résztvevõnek. De annak örülök (még ha a belsõ résztvevõk nem is) hogy szem elé került ez a helyzet. Elliot-nak, mint fiatal versenyzõnek továbbra is kiváncsi vagyok a sorsára, és a volt 2006-os márkakupás csapatának, Rabocsi csapatnak is. Mivel infóként kezelem a leírtakat, ezért köszi hogy olvashattam. :)
Az érezhetõ feszültséget uis egymás között rendezitek, ezért én spec. minden ide leírt vitának örülök :), és mindkét félnek az eddigieket felülmúló sikereket kívánok.
tegnap zajlott le a Gyorsasági Szakág Díjkiosztó Gálája, az eseményen dolgoztak az MTV-sek is, így gondolom a ma éjszakai TS motorsportban lesz beszámoló