a 4mm csak tipp volt...(sorry a túlzásért) ez cseppet megnyugtatóbb (lemérve kb enkem is max 1,5 milit mozog), csak idegesít hogy amikor fékezek van egy halk koppanás
az lenne a kérdésem hogy nem rég vettem egy 2010 es kona calderát. nagyon penge jószág. ez az elsõ komolyabb biciklim és nem tom hogy minden kalppol-e benne. shimano m575 ös hidrós fékem van, gyári tárcsával. és a gyári fékpofák kicsit lötyögnek. értem ezalatt hogy ha behúzoma féket, akkor a tárcsát fogó fékpofák kb 4mm elmozdulnak forgásirányba majd megakadnak. nagyon jól fognak csak kicsit frusztrála dolog hogy ennek így kéne lennie vagy toljam vissza a szerízbe? (tom hogy nem a legjobb fék...de nem fogok vele túlzottan durvulni) köszi a válaszokat.
Dede annyiba amennyire kiírták, pl most már a merci is kinn van az 50 ezer, akkor annyi csak azt nem értem hogyha bercié, akkor hogy kötnek adásvételit...noh mind1 ez nem az a topic...
De ha fix áras akkor nem annyiba fog kerülni?ezt most nem értem..
Igen, de nem lehet tudni, hogy mikor oldják fel... Addig is látogassák csak az emberek az oldalt... Kivan ez találva okosan ;) De nem kell aggódni nem jutsz hozzá sokkal olcsóbban... Vannak rajta jó aukciók is, de nem ezek a reklám fogás keretén belüliek lesznek..
De a könyv az fix áron van...
Azért kerül annyiba hogy itt beszéljünk róla. Ha 50 ezer lenne, akkor senkit nem érdekelne. Az a bicaj se lesz annyira olcsó mire véget és az aukció.
ahoi! csak annyi a kérdésem hogy most elkezdtem felújítani egy régi bicót ,és a vázon van pár rozsda és sérülés, a festéket fémig csiszoljam le vagy csak elég átfutni rajt csiszolóval?
Nekem ilyen van.
Ilyen van ( lesz ha mar ossze lesz rakva )
Maximális tiszteletem a hozzá hasonló embereknek. Õk bizonyítják, hogy valójában korlátok csak a fejünkben léteznek.
Valószínûleg csak állítani kell a váltón. A Shimano oldalán kis keresgéléssel meg lehet találni a váltók használati útmutatóját. Abban le van írva, hogyan tudsz a váltón állítani. Ha nem boldogulsz vele, érdemes eltolni a bringát egy rendes bringabolthoz, ahol a szerelõ sec-perc alatt be fogja állítani neked.
Amúgy kerüld a keresztbe váltást! Azaz azt az állapotot, mikor elõl és hátul az egymással ellentétes oldalon lévõ szélsõ lánckereken van lánc. Ez se a láncnak, se a lánckerekeknek nem tesz jót.
olyan van, hogy hiányzik egy sebességem? 3*7es shimano váltó, a "hatodikat nem veszi", legyen az 1*6 2*6 vagy 3*6.
megéri ez a bringa? http://www.vatera.hu/mali_mamba_kerekpar_151976097.html
A téma a másik topikban már ki lett tárgyalva. Amúgy a recsegést egyáltalán nem biztos, hogy a laza küllõk okozzák. Lehet az oka az, hogy a küllõk a fûzés után nem lettek teljesen feszültségmentesítve. Illetve minden új kerék igazodik valamennyit, mire a küllõk megtalálják a végleges helyüket. Ilyenkor az egymásra felfekvõ, egymást keresztezõ küllõk elcsúsznak egymáson és ez is okozhat egy-egy roppanást.
valaki megtudja nekem mondani hogy egy vadonat új ( 1 napos) biciklinél miért van az hogy terhelés alatt (IS) recseg ropog a küllõ?? nagyon idegesit engem.
a bicikli Skarpea S250. váltó shimano Altus. kerék.... ha jol tudom akkor kenzel
hogy kell menni az egykerekû biciklivel gyakorolok de hogy tudnám tökéletessé tenni?
Told el szerelõhöz! Vagy a monoblokkal/középcsapággyal lesz gond, vagy a hajtókar lazult le. Szétszedik, átkenik, összerakják, meghúzzák és valószínûleg jó is lesz. Nálam is voltak hasonló problémák és a fenti karbantartással tudták orvosolni.
Páromnak van egy Magellan Draco-ja és ha tekeri, akkor kattog valami a pedál vagy a hajtómû környékén.
Nekem Polaris van és sosem hallottam még ilyet.
Nincs valami tippetek, hogy mi lehet? Javítsam, vagy cseréljek valamit?
Köszi elõre is! Dani
Mennyire ismeritek a Genesis márkát? Mert kinéztem egy ilyen bringát, de sajnos nem értek a "lovakhoz". Jól jönne valami okosság már... Elõre is köszi.
mi nemrég hülyeségbõl egy Kona dirtbike-t zuztunk szét :DDD Fogtuk háztetejérõl levágtuk a földre .. komolyabb baja nemlett :c
Én csak leírnám : Csepel váz, valami orosz kormány, elöl nincs fék, hátul nincs fék, felni valami gagyi :) , markolat vas, hajtás nemtudom, most uj gumik vannak rajta, japán gyártmányok!:)
hát csak ugy általában mer még nincs pénzem rá és érdekel hogy érdemes-e gyüjteni rá. a 2008as fehér jol néz ki :)
Szeretek nagy távolságokat kerékpározni, városok között, nagyon élvezem. A jelenlegi kerékpárom viszont már elég régi és nem alkalmas erre. Szeretnék venni egy újat, amivel tényleg messzire merek tekerni, hogy ne kelljen félnem, valahol ottragadok két város között a pusztában.
Tudtok valami megbízható márkát ajánlani? Milyen fajtát érdemes vennem?
nem
Az enyém olyan amik lent vannak,Bianchi XC, de jó szolgálatot tesz, szeretem, az a lényeg.
Értem én.. Hát akkor várj vele. Vedd meg az agyat rakasd össze a kereket, és ha megvan akkor vegyél monoblokkot más tippem nincs. Vagy, beszéld meg a boltos emberrel ha nem jó cserélje ki.
hát ugye elvben a láncvonal az azt jelenti, hogy elöl meg hátul a fogaskerék egyvonalba essen, nyilván hogy a lánc ny nyíródjon oldalirányba. Ugye az 51mm elvben azt jelenti, hogy a monoblokk közepétõl, ami a váz közepe is egyben (mármint hosszában ha egy sikkal képzeletben kettévágod), szóval attól 51mm-re van a lánctányér. Ez eddig rendben is van, de nem tudom, hogy hátul is oda fog-e esni, mert nincs meg a hátsó singlespeed agyam. Persze ez elvben szabvány, de akkor sem akarok esetleg úgy kiadni 8 rugót a monoblokkra, hogy mégis az 56-osat kellene venni...
Mivel ha konuszon fogod hajtani, akkor csak az a lényeg hohy maga a kar ne érjen bele a vázba. Tehát akkorát vegyél hogy a lánc és a hajtokar része szépen elférjen. Legalábbis én igy gondolom.
Juteszembe, valaki segíthetne is, mert nem vagyok teljesen tisztában 1-2 dologgal. truvativ Hussefelt vagy Holzfeller hajtókart akarok, mind2 isis howitzer középcsapágyas. Namost a váz középen 68mm, hátul meg ugye 135mm és single speed-re lesz építve a bicó, akkor nekem UGYE az 51mm-es láncvonalhoz való monoblokk kell...? (Van még 56/57mm, illetve 66mm-es láncvonalhoz való is asszem)
Megjött a vázam (+ pedál, ülés... , meg már teló is van :)