Nem rosszak. De az hogy valami 80 rugó az semmit nem jelent. Ezek a gépek az ugymond alap kategóriához tartoznak. Azok amik a profi kategóriához tartoznak 200 ezer és felette vannak. Egy jó tárcsa fék annyi kerül mint ezek a bicók. Én a magellanra adnám a voksom. De ennyiért ezek vannak.
Már más is azt mondta, hogy ebben a kategóriában a tárcsa fék paraszt vakítás. Végülis le tudok róla mondani, csak megörültem neki, hogy ennyiért már ilyen is van. Ebbõl is látszik mennyire amatõr vagyok. :) De legalább nem rohanok bele semmibe. Most már ezt is tudom és nem adtam ki pénzt szarra. Csak még mindig nem tudom mit is akarok, de majd kitalálom. :)
nekem haverjaim azt mondtákl hogy kon inkább divatvá és hogy könyen törik ha felakad vele az ember de én ezt nem akarom elhinni :S szarból nem lesz divatmárka szerintem
a bicaj meg
Valaki tudja hogy a monoblokkra szerelhetõ váltó és a lánfeszítõ bírja-e egymást?
Azértz van ez mert viuszonylag olcsó. És nagyon birja. A tesomnak egy Roastja van kb 6 éve keményen küldjük semmi baja. Nekem egy Shredem van 1.5 éve kb és semmi baja. Szarból nem lesz divatmárka. Azért divat mert jó.
Author ezt hasznalom nem olyan regota valaki mondan velemenyt vagy megosztana tapasztalatait?
Hi!
Srácok mi a véleményetek a Schwinn 2007-es Adrenalinjáról? Ár/teljesítmény aránya milyen szerintetek? Kb. ennyit 50-60e körül költenék rá és nekem tetszik. Vkinek vmi tapasztalata ezügyben??
Elõre is köszi!
Ja és még vmi 16"-os vagy 18"-as vázzal volna érdemesebb vennem?
a bicajt nem ismerem,de avázméret tõled függ,melyika kényelmesebb azt vedd meg ;)
akkor jól gondoltam :D az a baj hogy alkatrészekbõl drága lenne megcsinálni,és most így sincsen biciklim,régimrõl meg nem lehet egy dirt vázba átraknia telómat,pedig azzal hirtelen sokat spórolnék
hát igen öszerakni sokkal drágább bár én ránézésre jobbat néztem ki 78k-ért,arra csak majd agyakat meg tárcsákat kell vennem de az még várhat bõven,vázat meg remélem nem fogok törni mert akkor magam alá s***ok
de most tényleg srácok mért éri meg egy bicajra sokat költeni ??? és mivan akkor ha összetörik ? ugrott a pénz ?? ^^
miért éri meg egy számítógépre sokat költeni? Lehet, hogy leég.. És egy autóra...lehet hogy összetöröd... Mindenki arra költ sokat, amit szeret csinálni. Meg azért egy bicaj teljesen nem törik össze, inkább egy alkatrésze, aztán akkor csak azt kell cserélni.
Miért éri meg egy P4 3.9 GHZ 2048 DDR2 Kingmax X1950pro512Gddr3-as gépre elkölteni 130000ft körüli összeget? 2 év mulva szart sem ér. Ugrott a pénz?
Egy Bringára azért kell ennyi pénzt elkölteni mert különbözõ felhasználási terülteke vannak és ezekre a felhasználási területekre különbözõ minõségü biciklik kellenek. Egy 30000ft tesco bikeal nem tudsz olyan ugrásokat örültködéseket végre hajtani mint egy 300000ft-s bicóval. Ennyi a magyarázat. Ha extreme felhasználásra kell extreme árat kell fizetni érte. Ez van.
Peremes, de nem sokáig lesz rajta ez a felni, mert marha nehéz. amúgy most tök alap (van ami szar is) cuccok vannak rajta, de lassan azt is lecserélõdik. A fékváltókarok azok tényleg jók és qrva kényelmes.
Ha arra gondolsz hogy miért vannak rajta lyukak, akkor hogy könnyebb legyen, ha a szélességre, akkor hogy erõs legyen, ha a színére, akkor hogy feltûnõ, egyedi legyen.
szerintem egy 2méteres leugrásnál amikor egy helyre érkezel, vagy 3 méteres távugrásoknál kicsit naggyobb ütéseket kap mint dirt ugrásoknál ahol gördülékenyen tovább gurulsz,
nem azt mondom amikor gördülékenyen tovbbmész hanem amikor akad a hátsó kerék,az jólvan nagyobb ütés,mint amikor 2 méter magasról leugrasz és tompítasz,dirtnél ilyen esetben nem túl hatékony a tompítás