Az SG fórumain naponta több ezer hsz keletkezik. Ezek 70%-a szókimondó, nem kell elolvasni és ennyi vagy, ha ennyire zavar bátran szólj egy moderátornak és írd le neki, hogy mi bajod a hsz-el. Nem lesz következménye. És nem azért mert én valaki lennék, senki vagyok... egyszerûen nincs a hsz-ben semmi szokatlan. Egy õszinte vélemény... viszont van egy olyan sejtésem, hogy te bizony megvetted és emiatt szívtad így fel magad. Részvétem.
A ffi nemiszerv az ízléses szó? Felírtam, hogy bátran használhatom, mer' Pajzs aszonta'
A nickem után a szócska azt jelenti, hogy lassan 4 éve támogatom az oldalt és támogatni is fogom, mert sokrétû, rengeteg olyan fórum van itt, ami máshol nem pörög ennyire, nem ennyire sokoldalú, kevesebben látogatják, etc.
Szerinted nem lehet normálisan megfogalmazni azt ha nem tetszik egy játék? Ki a f@sz kíváncsi az ilyen ízléstelen, kulturálatlan hozzászólásokra, szerinted? Nick-ed után mit jelent a VIP szócska? Ha azt amire gondolok, akkor erre nem lehet mit mondani.
Painkiller elég fasza... ja... az Overdose-t mégis mindenki szidja h milyen ratyi. Pedig az is Painkiller. De valahogy, mégsem szeretik, talán mert a Mindware munkája nem tom. De valahol megértem h nem akartak teljesen az elõzõ Painkillerekre hasonlító játékot összehozni. Kár hogy a Hell Wars csak konzolra jött ki.
8 pályát kibírtál ebbõl a fostalicskából? Gratulálok!
Én is elkezdtem, mert ugye a Painkiller elég fasza kis (jó értelemben véve) hentelõs játék volt, és gondoltam hátha... De sajnos nem bírtam elkezdeni a 3. pályát, mert undorodtam az egésztõl. Pedig még a Shellshock 2-t is végignyomtam. Az is egy rakás kaki, de abban legalább mindig ott volt egy pici kis hangulati elem, ami miatt nem raktam félre. De ebben nincs semmi szerethetõ. Ez egy gusztustalan szar.
Ja, a negatívumokhoz odacsapnám még, hogy irtózatosan sokáig tölt egy pályát, még akkor is, ha meghaltam, ugyanolyan sokáig tölti, mintha új játékot kezdenék. A sztori tényleg nulla, kár is volt venni a fáradságot, hogy ennyi levelet megírjanak, mert semmi értelmük nincs, pár levél után úgysem olvassa el azokat a kutya se...
Meló után mindig 1 pályát tolok ebbõl a szarból, mert a Painkillert szerettem. De ezt nem szeretem, ez egy szar, gagyi, ócska fosadék, egy nevetséges okadék.
Miért játszok vele? Mert ha valaminek nekiállok, kényszeredetten addig abba nem hagyom míg be nem fejezem.
Grafika: -max grafon akadásmentesen fut full hd feletti felbontáson, de ez semmit nem segít azon, hogy az egész ocsmány, kissé mosott, életlen textúrák, kissé lowpoly enemy
Zene: -alig, ami van az is ócska
Hangok: -közepes, az 5.1-et elég bénán hajtja ki a motor
Irányítás: -teljesen korrekt, bár az egér érzékenységet vissza kellett vennem, mert elszállt a célkereszt, ha kicsit mozdítottam
A.I.: - A=enemy B=player, If A see B, then A crush, kill and destroy B without no AI. Emiatt persze rendszeresen beakadnak a dögök, hol a saját lábukba, hol a falba, hogy egy leszakadt testrészbe. Ultragáz.
Nehézség: -normalon tolom, de 8. pályáig elvittem úgy, hogy 1x se haltam meg
Sztori: -erõltetett, ötlettelen, ISMÉTLÕDÕ LEVELEK elszórva, izzadságszagú
Hangulat: NINCS, nulla, zéró, 0
Aki ezt megveszi a boltban, az kérem jelentkezzen, mindig is érdekelt ugyanis, hogy zárt osztályról hogyan lehet játszani...
Üdv ! Ébn a 11 pályán tartok amelyik az Underworld. 3 nagy dög jön, és ha elfutok mellet az összes olyan dög ami eddig volt. Annyi lõszer a világon nincs hogy meg lehessen ölni õket, és ha lövöldözök rájuk agyon ütnek. Tud valaki segíteni. Képet nem tudok feltenni, nem tudom hogyan lehet lementeni játék közben a képet. Elõre is köszi
Ott van a homokzsák környékén, én is nehezen találtam meg. Remélem sikerül.
Összesen 12 pálya van, Te a 7-8 körül tarthatsz (ez csak tipp, már nem emlékszem, hogy melyik pályán lehetsz, nézd meg a Challenge Room-ban, hogy melyik pályán vagy).
* rendering performance improved, especially for higher settings of dynamic shadows and ambient occlusion * level loading times shortened as well as quick-save loading times * playing online between users having different language editions is possible (Russian edition was incompatible with other versions) * "Man of Courage" (Normal) difficulty level more balanced (easier) * gas mask now works properly in Necromancer's Return mode and in Stronghold level * possibility of crash after saving in paticular area in Trench Warfare level fixed * minor menu options placement corrections * problem with possible shotgun jamming while using 'Pure fatality' combo fixed * bug, preventing player from placing Geballte ladung by the door in The Hill level, after loading the game, fixed * possibility of crash after skipping the cutscene with the dragon on The Hill level in Necromancer's Return mode fixed * minor formatting bugs and inconsistencies in the dialogues, grammar mistakes and single overlapings inside menus and cutscenes corrected * added support for no-driver 16:9 format screens (thanks Sebastien "ztorm" Essel for help)
thx. ezaz nagy vagy. az a gond, hogy nehezen lehet tájékozodni a játékban, mert mindig éjszaka van, és még az a sok láng, meg elektromos áram effect is zavar a látásban. :P
Ha átnézel az elektromos ívek között, látod hogy a szemközti sarokban valami piros hordók/vagy valamik vannak. Na durrants beléjük és tönkrevágják a generátort. Jobb oldalt lesznek ha szembeállsz a "kerítéssel"
lol kibaszott kemény. csak éppen elakadtam. mit kell tenni, mikor elérek egy lila elektromos áramig? nem tudok átmenni rajta, visszafelé meg már lenyomtam a detonátort.
pls help
Én is megpróbáltam nem törõdni vele. De sprintelve sem lehet a végére jutni (és nem is látszik) A biztos halál vár odalent maszk nélkül. Azért kössz :S
Köszönöm, h probáltál segiteni, de végül rájöttem, h nem kell a falat felrobbantani, hanem vissza kell jönni a fõkapuhoz az égõ varázskézzel. köszi
Üdv! Strongholdnál ütköztem olyan problémába, hogy amikor le akarok menni a csatornákhoz a paraszt csak egy másodpercre veszi fel a gázálarcot, holott az egész csatorna dugig van mustárgázzal. Az egyik lépcsõfokon felveszi majd amikor haladnék tovább már zavarja a pofáját és eltûnik. Ha valakinek van tippje az kérem írjon. Az ideg kettéb*sz, hogy nem tudom mit kell tenni.
Tegyél be képet, mert így elég nehéz.
A 6. pályán a sínek után elakadtam egy kõfalnál, mindent probáltam, de nem jutok tovább, ha valaki tudna segíteni nagyon köszönném.
Emborok pls egy magyarositást ha van, láttam magyar telepitöböl képeket.
Hát igen az utolsó két pálya elég gáz lett, mondjuk nekem az elsõ fele tetszett igazán.
Nem csak azzal, elég sok mindennel elbaszarintották. Egyszer fullra leköt a feelingje, jön a következõ pálya, avval meg azt várom mikor jön már valami érdekes. Utolsó pálya befejezésére se bírom magam rávenni, mondjuk azért is mert tudom hogy semmi új nem jön, és igen gagyi lett ez az "öld meg az ördögöt" faszság.
Sziasztok. Tudja valaki mitöl lehet az hogy full 1024*768 ban játszok Dx10 ben és olyan mintha nem lenne élsímitás, és elég zavaró igy. Ez mitöl lehet?
Jól elszarták ezzzel a sárkányos baromsággal a játékot. A kis szar hangyányi tetvek szarrá szivatnak, óriási egy rész.
Közben már tovább jutottam, most megyek majd a sárkányhoz.
Pedig azt kell lõni, miközben tölti magát, csak nem pont a kék gömbökre célozva, hanem azok állványzatára, szóval kicsit lejjebb. Amúgy még mindig azt mondom hogy az a játék leggagyibb része, bár nekem az utolsó poklos pálya sem tetszik :-/
az az idiótán megcsinált karaktert végül sikerül megölni és a nektromanta erõi a birtokunkba kerülnek. Gyújtogatás, feltámasztás, ezüst tüske lövés, halálsugár, fagyasztás, stb. ezek mind qrva jó fun-t biztosítanak, na meg jó sok új kombót, nem is beszélve a vámpír stukkerekrõl :)
A második pályán miután felrobbantom a 2 dinamittal a barikádot és lemegyek a katedrális aljába, ott merre kell továbbmenni?
Van ilyen, ha valaki rossz torrentet tölt le, vagy tele van szeméttel a gépe. Javaslom a tavaszi nagytakarítást, mert amúgy a játéknak nem szebadna ilyeneket produkálni.
Sziasztok. Nektek vannak olyan problémák a játékkal hogy beragadnak a fegyverek, eltûnik az iránytû, nem reagál a gobokra (pl. nekem nem vált fegyvert az 1 gomb csak ha lenyomom a tûz gombot és nyomkodom az 1 gombot ) vagy nem dobja el a dinamitot. amúgy nem rossz játék.
Hány fejezetbõl áll a játék?
Ha bemenekülsz a folyosóba ott a low iq-jának köszönhetõen bolyongani fog 1 darabig mire rád talál, addig simán feltöltõdik az életerõd és az állóképességed :)
Van viszont 1 pálya, Zimmerman erõdjének elõtere, ott egyszerûen olyan szinten felzabálja a memóriámat (2 giga dual channel), hogy az valami példátlan. Hiába veszem le a részletességeket, a kártyám bírja simán, csak annál az 1 résznél megy le 1 FPS-re, és csak akkor ha 1 bizonyos irányba nézek :/ ilyet se baxxtam még
NVNVHAIN = Max or Normal FuryLevel on/off toggle ============================================================
NVNSH = Unlocked All Shadowhands ==============================================================
NVNHEALME = Current Armor Regenerates, health = 100 ==============================================================
NVNMAKEMYDAY = Full Ammo+Full Health ==============================================================
NVNGRINDER = Always gib the enemy like one hit kill on/off toggle and all enemies have 1HP ==============================================================
A nagy teremben mit kell csinálni amikor a nagy bazi kerget az oszlopok küzt???
Van sok dinamit és lerombolható emelvény, de sajnos elkopok egy idõ múlva.
Elõre is thnx, Üdv, S
6 pályán átmegyek a sinen utána mere kõ menyi
A második pályán miután felrobbantom a 2 dinamittal a barikádot és lemegyek a katedrális aljába, ott merre kell továbbmenni, mert egyszerûen nem találom.
nemtudom, de engem kezd idegesíteni a játékban hogy minden enemy ugyan olyan. ugyanúgy mozog, ugyanúgy néz ki. ráadásul buta az egész a.i. Mikor elkezdtem vele játtszani nagyon tetszett. De így a közepe táján unalmassá vált... pedig nagy reményeket fûztem hozzá!
Hát ez is egy érdekes játék ... persze lesznek sokan akik majd lehurrogják, de szerintem elég jóra sikerült. Ez is egy fajta stílus (Hellgate London - Bioshock) és a maga nemében egész jól összehozták, hardon pedig egyáltalán nem egyszerû. Még csak az elején tartok, de már leizzasztott rendesen
valaki másnak volt olyan gondja h a gém kifagy ha zoomolni akar? widescreen felbontásban játszom, de sima 4:3-as felbontásnál is fentáll ez a gond - így viszont eléggé használhatatlan... na jó, én szerintem várok egy patch-et. pedig az alapötlet nem tûnik rossznak.
az mért lehet, h a monitoron tudok felbontást állítani, de ha tévére teszem, akkor csak 800x600 meg 1024x768-at enged? eddig még egy játékkal se volt ilyen problémám...
Nem rossz ez a játék, de valaki elárulhatná a furry level-el mit lehet kezdeni, mitõl nõ, meg a kombókat, hogy csalom elõ, valamint a spec támadást mikor lehet használni?
Szerintem nem rossz a játék... nem muszáj végig mészárolni egy pályát. Több lehetõség is van. Több megoldása is van minden map- nak.
Valamit szet kell loni mogotte utana mehetsz tovabb.
Kissé Painkilleresedett. Fõleg az 5. képnél hajaz rá nagyon. Ez nem is csoda hiszen a People Can Fly csapatából ketten is atyáskodtak a külsõ dizájn fölött.
Nekem lassított felvételben megy minden. vajon miért? amd optimizer fenn van.
Milyen ez a cucc(gyors akció, lõszer unlmited)? Gépigény milyen(1680*1050-ben van esély értelmes sebességre 8800Gt-vel)? Ugyanazok csináltál, mint a Cryostasis-t, vagy csak a kiadó ugyanaz?
Egész jópofa a game. Demót nem néztem, most kezdtem el a teljes verziót.
Kipróbáltam a demót, hát olyan mosottak a textúrák, nem szép tiszta, mint más játékoknál, vagy csak a saját rigolyám ez grafikai fícsör, nem tom, de nem jött be. Az alapkoncepció viszont nem lenne rossz, mert ötletes. De a hsz-ek számából is meg lehet ítélni, h ez sem lett az év játéka.