Utolsó elõtti fokozaton nyomtam, zöldfülû ranger asszem így van fordítva. De most értem a végére, õszintén szólva hosszabbra számítottam.Mondjuk hogy az egész metro-t be lehetett volna járni vagy nemtom.De nem rossz game tetszik.Imádom az ilyen hangulatú játékokat pl stalker az is ilyen csak az ugye sandbox szerû ez meg elég lineáris :( De ettõl függetlenül tetszik egyedül a rövidsége amibe bele tudnék kötni, meg néhol frusztráló az elõbb említett okok miatt.meg hiányolom a gyorsmentést, sok szívástól kíméltem volna meg magam ha lett volna :-D
Pedig te gondolom nem is hardcore-on tolod. :) Ez nem COD, ez HL, ez a Metro 2033. Engem a splinter cell-es küldetések frusztrálnak, egyiknek a elsõ checkpointig tuti neki mentem 30x. De jó játék. Ettõl már csak a a Dead Space idegebb, hardon megyek. Be kell mennem a hídra, ahol tudom száz szörny jön rám, de egyetlen(!) töltényem sincs.
Am elég idiótán van megcsinálva a játék, nincs töltény vagy szúrõ a maszkhoz egy csomószor azért halok meg mert az egyik tuti elfogy, meg ha már van elszórva a pályán töltény akkor olyan legyen már amit használni is tudok.Most is fedezni kéne Millert de van kemény 30db töltényem a gépfegyverbe, sotiba meg 3,persze találtam egy rakat lõszert vagy 2 övnyi sörétest de vagy nem jó bele vagy nemtom mert felszedem de csak 3 szaros töltényt ad,pisztoly szintén felveszek egy csomót aztán egy se jó bele.Akkor mi a fisznek van, tiszta kínszenvedés így a fél játék még ha magamat kéne megvédeni oké de azt a fiszt kéne fedezni.Ilyen hülye robbanó labdák jönnek persze totál lassúak simán le lehetne sprintelni õket de neeem ez a fisz gyerek úgy megy mint a tetû töltény meg nincs hogy megvédjem.Persze a mentés miatt meg megint nem lehet kijátszani kezdhetném totál a templomtól az egészet mert csak ott lehet fegyvert váltani :((( áá tisztára idegesít már.
Igen csak nem mindig találom meg az a baj, vagy nincs a testben vagy mellette nem találom :(
Fel kell rakni az 1.2-es patchet utána jó lesz. update 2 Am nagyon jó a játék nagyon tetszik, egyedül a mentés ami idegesít meg az hogyha vkit dobókéssel ölök meg akkor nem mindig tudom kiszedni belõle vagy nem találom :(
nem tudjátok mitöl van az hogy ha felvan téve a magyarositás akkor exe hibával kilép!valaki tudna ebbe segiteni?
Bocs tényleg nem megbántani akartalak, (azthiszem ezt írtam is) de hogy is volt (pl most csak ez jut eszembe) mikor látomás közben ("gyengék vagyunk") rádrobban a fa deszka és a "feketék" valahogy így mondják angolul: Even children hated by these parents try to understand them, and love them... Az hogy is lett magyarítva?
hali!kis segitség kéne elinditom a játékot és hibát irki!ezt: AZ eljárás belépési pontja (SteamRemoteStorage) nem találhato a DLL-ben (steam_spi.dll) valaki segitsen legyenszives mit kéne csinálni!
Meg amúgy is, öljük meg az összes feketét!?!
Szerintem azt hogy "sötétek" semmien dologra nem haszáljuk fõnévként, ráadásul az autómata fordító is "sötétek"-nek fordítja a "dark ones"-t. Feketéknek viszont saját kontinensük van. A Last light ban meg kínaiak fenyegetik a metrót, neki helyes foguk és skorpió farkuk lesz...:-)
Semmi baj szerintem sem mivel valóban feketék :D Ej ez a ranger mod nem egyszerû és ez még csak az easy ranger de lõszer már itt is alig van akkor milyen lehet a hard.Atyaég.Ha lesz lelki erõm majd 5-ötödszörre abban fogom nyomni ha bírom majd.
-Apropó Feketék: Ki az isten fordította feketékre a sötéteket. Én nem tudom a könyvben is így van? Megcsináltam a magyarítással is a játékot, de olyan félrefordítások voltak benne(bocsi a fordítóktól, de ez így van) hogy csak kapkodtam a fejem hogy mi van, ennek a mondatnak semmi értelme.. Na, de amit akartam mondani: Szerintem várj a végigjátszásokkal mert így meg fogod únni.
Na elkezdtem mégis negyedszerre hát ez a ranger mod nem éppen könnyû.Itt acsikra nem igen lehet menni mert szénné lõnek pillanatok alatt. Végiglopakodok majd azt lesz ranger modért is jár acsi.+ megpróbálok rámenni a feketék védésére az egy másik acsi.
Azóta már meglett.De letettem az acsik kimaxolásáról. Még kettõt megtudok szerezni azt game over.A többire nem akarom idõmet pazarolni. Elég volt ez a 3 végigjátszás + pályarészek sokadszori újrajátszása!
Nézegettem steam-es acsikat és van olyan hogy 10 ellent kell dobókéssel kinyírni.Nomármost itt azt kérdezném a lények azok nem enemyk mert már vagy 40-et ledobtam késsel és mégsem j :(
Ezt a pneumatikus fegyvert hogyan lehet feltölteni?
Elolvastam a könyvet és hát tetszett is ,de olt benne pár olyan fos rész hogy már azon gondolkodtam abbahagyom a rákba. A játék full más lett mint a könyv de ez nem is baj.Bár ha "könyvhûbre" csinálták volna sokkal akciódúsabb lehetett volna.
én csak "egyet" mondok: mindenhová nézz be, mindenhol alaposan nézz körül, használj rövid sorozatokat, és vegyél annyi légszûrõt, amennyit csak bírsz. akkor még hardcore fokozaton is "könnyû" lesz.
Sziasztok! Ma jött meg a könyv, és holnap a játék is meg lesz.Elõször elolvasom a könyvet, aztán jöhet a játék! :) Eddig az Arma2 (+DLC-k) a kedvencem. Van pár hasznos tippetek, ami megkönnyítené a dolgom? Most úgy érzem, hogy ez lesz az új favoritom. (ARMA2 a föld alatt)
Nekem is van folyamatosan 100+ aranylõszerem, de én spórolós vagyok, a keményebb csatákra :D Nagyon tetszik a játék, hogy lineárisan haladhatsz, és nem vagy a bõség zavarában. Pont amit mondtam, hogy fedezgeted fel az utat, és nem lehet 20ezer felé elmenni.
De egy jó ideje pihentetem a játékot, a komment írása óta nem is játszottam vele, jelenleg a Unity és Blender fórumait karcolgatom írásaimmal :D
Hú gyerekek, ez a ranger pack kemény.. több mint két óra alatt vittem át Frontvonal pályát. Ennyit ritkán ülök egy helyben. El sem tudom képzelni milyen lehet a hardcore ranger.
jó ötlet egyébként a lõszer-konzerválásra pl. hogy a kisebb mutánsok ellen jó a teljesen sima revolver is, hangtompító, minden nélkül. közelrõl, könnyedén fejre célozva teljesen olyan mint egy shotgun.
az a lényeg, hogy a hardcore-on már kihívás, utána már csak a ranger fokozatok vannak, de az elsõre azért nem ajánlott (nincs HUD meg ilyenek).
de bevallom, nekem még hardcore-on sem volt SOHA problémám a lõszerrel, sõt, a végére egy csomó aranylõszerem maradt. igaz, az általam leginkább használt pneumatikus fegyver egy lövéssel elintézett majdnem minden ellenfelet és még olcsó is a lõszer hozzá, úgyhogy abból vettem mindig egy rahedlit.
problémát csak a gázmaszk szûrõ hiánya okozhat, vagy esetleg maga a gázmaszk, ha harc közben eltörik, én nincs a közelben egy másik.
Én azt javaslom hogy minél hamarabb szerezz be 4-5 dobókést és egy hangtompítos pisztolyt, onnantól már nem lesz gondod az emberi ellenséggel.
Én a Reálison vittem végig, voltak részek amiken megszenvedtem ott is, bár aleggyakrabban inkább a szûrõ és a lõszer hiány volt az oka...
Gondolom hardcore-ra gondoltál, mert veterán nincs:D Mindenesetre hardcore-on elég izzasztó pár helyzet:D lõszerem szinte alig, a katasztrófa elõtti lõszerekkel meg csak, ha emberek ellen kell menni, akkor használom. Érdekes egy játék, nekem pont az tetszik, h lineáris. Személy szerint a kidolgozatlanságuk miatt utálom a szabad játékokat, mert egy irányt könnyebb szebben megcsinálni.
de az is számít az alternatív befejezéshez pl. amikor egy látomásban elindulsz a "fekete" felé és nem menekülsz elõle, tehát sokkal több lehetõség van...
ki lehet lõni a lámpákat már ebben is :D a tüzeket még nem lehet kioltani, igaz ebben még nincsenek bográcsok felette.
szerintem kihívás, fõleg ha pl. veterán fokozaton kezded. sokaknak okozott problémát a szûrõ (hiánya) - a gázmaszkba - mert elfelejtenek venni a kereskedõnél, amikor (talán egy alkalommal) lehet, de anélkül is megcsinálható csak fel kell fedezni a világot, nem agyatlanul átrohanni rajta.
szerintem abszolut változatos a játék, sokfajta játékmenet van, egyéni és csapatos harc, lopakodás, kocsizás, kocsiról lövöldözés, felszerelés-fejlesztés és gazdálkodás, stb. több minden van, mint egy átlag fps-ben.
A könyvben nincs ilyen hogy rossz vagy jó cselekedet. A végén döbben rá Artyom(miután A RAKÉTA BECSAPÓDIK A FEKETÉK BÁZISÁBA!) hogy az egész világ nem tud megváltozni, ugyanolyan mocskos marad, mint a katasztrófa elõtt volt. Az egész könyv kvázi a tudatra ébredésrõl szól. És még sok minden másról :)
Én nem tudom melyik ÁLLAT találta ki a "morális cselekedet" elnevezést, mert köze nincs a morálhoz. Asszem 3x foldul elõ hogy segítesz vkin és azért kapsz pontot("villanást"), a legtöbbet azért kapod hogy megtalálsz vmit észreveszel vmit leveszed a maszkod bizonyos ponton, stb.. Lényeg hogy kutasd át a játékot akkor kapod meg. Ennél nincs jobb támpont.
És még ehhez hozzáfûzve: Azt olvasom, h vannak morális döntések a játékban. A kérdésem: A regényben Artyom jókat v rosszakat cselekedett? Fontos volna tudnom, mert akkor én is így fogok játszani, bármennyire fura is.
Igen, meg igazolja a Visceralosok ötlettelenségét :D Mellesleg nekem is tetszett, sõt most vittem végig egy fél órája, és nagyon ütõs volt. Tele volt scriptelt jelenetekkel, amik a filmszerûséget nagyban fokozták, szóval brilliáns. Látszik, h a Visceralosok csinálták a Dantét is, csak az konzol only :S
Ma belenézek ebbe a metróba, imádok sötét alagutakban bujkálni, az a baj:S :D De gondolom a lámpát nem lehet kilõni, ha a Last Light videójában feszt azokat lövöldözgették ki. Mennyire nagy kihívás a játék? Mennyire változatos? Történet fordulatos?
Az von le jó pontot(ami a végkifejlethez kell) ha lopakodva ölök, mert a játék nagy részén azt tettem...
***SPOILER!!! Oh...lehet újra kezdem a játékot akkor, így már nem vagyok megelégedve a munkámmal.. Ez a német videós segítség ami az alternatív befejezéshez kell,minden egyes részt meg kell csinálni ahhoz hogy a vége megváltozzon vagy elég ha a csöveseknek, gyereknek adok töltényt, berakom a rádió üzenetet a náci ház tetején és megmentem a Rangert a csatatéren ahol a nácik és a komcsik harcolnak?
mellesleg nekem a kedvenc fegyverem, amit szerintem az egész játék úgy 60%-ában használtam, az az elektromos töltésû pneumatikus golyóköpködõ volt. az egyszerûen über. egy lövés egy ellenfél.persze azért körültekintõen kell vele bánni, mert mindig a lehetõ legjobban felpumpéltnak kell lennie, hogy igazán hatásos legyen.
[spolier]A végén mondják, hogy "a háború háborút szül, a halál halált hoz. Ebbõl az ördögi körbõl való kilépéshez többet kell tenned Artyom, mint puszta gondolatok nélküli cselekvés." és aztán meg jönnek a feketék hangja hogy: "nem ért minket", "megállíthatja az öldöklést" "békét akarunk".
És a végén leül és elmélkedik: H.G. Wells azt írta egyszer: "Ha mi nem vetünk véget a háborúnak, õ végez velünk." És valahogyan nekem sikerült befejeznem a sajátomat. Nem tudom megmondani, mi késztetett arra, hogy megvédjem a Sötéteket. Ám rájöttem, hogy aaz utamon kísérõ furcsa látomások az õk próbálgatásaik voltak, hogy kapcsolatba lépjenek velem. Nem tudom hogy ez lett volna e az elsõ ilyen eset, de biztos hogy nem az utolsó. És a közös jövõnk elöttünk áll ebben a végtelen metróban.
Most vittem végig a játékot, a végén felrobbantottam a Feketéket a rakétákkal. Youtube-on láttam az alternatív végkifejletet azzal a címmel hogy Good Ending, amiben lelöki a csávó a lézeres irányzékot, ez mért a jó befejezés? Nem tudok angolul nem tudom milyen szöveg megy, mit mondanak a háttérben. Ha havalki elmondaná vagy lefordítana az utolsó pillanatokba mondott mondatokat a "jó" befejezésnél amiben nem robban fel semmi azt megköszönném.
Na még egy kis Dead Space off:
Az, hogy vissza kellett menni, kimondottan jó ötlet volt, rengeteget dobott a hangulaton
-én pl rögtön "elbasztam" a pénzt pneumatikus puskára amint tehettem , nem bántam meg!
Sajnos az a végigjátszásom viszont eltûnt, de ha újrakezdem megint az lesz hogy majd azt gyûjtöm be a piacon.
Van a játéknak valami jó magyar rajongói oldala ahol vannak leírások a játékról(fegyverek, lények, történet)?
Hello! Mit javasoltok, milyen fegyvereket használjak, és hogy tuningoljam? Jelenleg egy távcsöves kalasnyikowom van. Tényleg hogy van, ha a boltban van egy távcsöves hangtompítós kalasnyikow, akkor az egész fegyvert kell megvennem vagy csak a hangtompítót(ha már van távcsövem és géppuskám)
Második puskám egy 20db sörétest befogadó...nem tudom másnak mondani légvédelmi ágyum, bár nem vagyok megelégedve vele mert ha elkap a hév túl hamar képes vagyok kilõni 2-3 tárat, ami meg nem olcsó... +van még egy hangtompítós pisztolyom. Most megyek fel a felszínre a Náci táboron keresztül.
Az Ishimurára kellett visszamenni a 2-ben. Kicsit áttextúrázták, meg pár spoilerhelyet beállítottak, meg ilyenek, és kis munkával nyomtak a játékidõhöz jópár órát, mert ott már Survivalistban is jópárszor vissza kellett töltenem.
nekem az elsõ rész ilyen szempontból ütõsebb emléket hagyott, de szerintem csak azért, mert az volt az elsõ, egyszerûbben, a 2. részben már tudtam mire számíthatok :D
A Dead Space 2 betojatós részeibõl nyugodtan tanulhatnának a horrrorjáték készítõk. Az egész játék ott volt a szeren. Az elsõ rész után kezdtem neki nem sokkal, és nem mondanám hogy ez vagy az jobb volt. Mindkettõ hozza a tökéletes horror nyomott hangulatot, a sztori pedig kitûnõ.
szerintem is jobb az elsõ rész. vagy csak az volt újdonság annak idején, nem tudom, de a 2 - bár nem volt rossz - egy kicsit kevésbé volt betojatós, inkább akciójáték a sok "gyorsan megijesztelek egy bevillanással" ellenére is, míg az elsõ rész meg inkább fordítva, és az így jobban tetszett. és én bírtam az elsõ részben a fõboss-okat is, amik nincsenek a kettõben.
Én pont fordítva hallottam. Jobbra értékelték a 2-t. Máskülönben ha az 1-el is alig játszottam, miért játszanék a 2-vel?
nekem ez nem tûnt fel. de figyelembe kell venni, hogy ugye vannak hangtompítós vagy csendes fegyverek is, és ha azzal intézel el valakit, lehet hogy a másik nem veszi észre. de ha elkezdesz lövöldözni, akkor tuti mindenki ugrik. szóval számomra ilyen hiányosság nem volt feltûnõ.
Azért nyugtass meg, hogy legalább néha észreveszi az ellenfél, hogy a társát lelõttük. Mert videókon olyat is láttam, hogy egymás mellett 2-en állnak, lelõttük az egyiket, és észre se vette a másik, h lelõttük társát.
hidd el, semmi kirívó nincs az MI-ben, semmivel nem rosszabb, mint a mai átlag. egyedül az hathat furcsának, hogy szeretnek fedezéket változtatni, de ez sokszor inkább nehezíti a kiiktatásukat, mint könnyítené. ezt a játékot kár kihagyni, bár én nem túlélõhorrornak nevezném, "szimpla" szörnyes-apokalipszises-néha ijesztõs FPS.
Ácsi, túlélõhorrorban is van minõségi(Silent Hill franchise), és gyenge, ha a patchek nem javítottak az MI-n, akkor lehet, h nem túl jó idõt fecsérelni erre.
én a csõszerûséget nem írom fel a hibájának...fõleg ha azt vesszük, hogy szegény artyom gyakorlatilag csövekben mászkál... (azaz a metróalagutakban) :D
a fegyverek kezelése meg azért nem annyira full árkád, igaz nem is egy operation flashpoint. nem tûnik fel az árkádság mindenesetre, tekintve hogy szûk terekben mozogsz a legtöbbször, tehát csak oda kell pörkölni a szörnynek, úgyis eltalálod :D
a szörnyek meg tényleg jönnek, mit nekik stopping effect :D
az MI azért hajlamos volt néha ide oda rohangálni, mintha nem tudná lányos zavarában eldönteni, most melyik fedezéket is válassza, de azért veterán fokozaton meg tudja így is izzasztani a játékost.
egyébként meg nagyon jó játék, hangulat király, történet király, grafika király, és egy (csõ)FPS-hez képest jó sok minden egyébre is kell ügyelni a jobb egérgombon kívül, úgyhogy megéri.