Az ezresrõl van 1-2 onboard, de arra nem tudunk kamerát feltenni kilóméterórához. Egyszerûen kivégzi a kijelzõt meg a hang roncsolja a mikrofont. Nem éri meg, már egy komolyabb kamerát megfõzött. Kapaszkodni a hátsó ülésen meg nem olyan egyszerû mint a 600-as gépeken. Szóval ami van az gyengébb digitális fényképezõgéppel van. Majd valamit kitalálunk. :)
ddt500: Természetesen a biztonság a legfontosabb, ezért jó a vasárnapi kamion stopp és a kora reggeli/délelõtti órák mikor kisebb a forgalom.
Nem, az 750. Igen, amelyik úgy megy el, mintha tekerve lenne az egész az az 1000. Az a K4-es elég jól néz ki. A hangja meg a legjobb, megfelezte a Yoshimura dobot. :D
Ami van benne az GSX-R 1000 K4, GSX-R 600 K4, GSX-R 600 K3, Yamaha R6, Kawasaki ZX750 (egy régebbi). Egy átutazó GS500 valamint egy 636 és egy Honda 900 Fireblade (ezek csak pillanatokra). :)
Negatív, nincs is benne R1. :D Majd talán a következõbe lesz az is...
Egy kis hazai videó, amit az uncsimék csináltak és én videóztam. Ha nem haragszotok belinkelném. Véleményeket szivesen fogadunk. Nézzétek: http://videa.hu/main.php?page=search&u=89467
az se semmi föleg hogy autópályán mehetnek 80-al aszem :D ezt azért kipróbálnám :))) vagy felülni vki mögé vagy én megyek mert uge ha már megy az ember az 1 tonnát is tudja egyensúlyozni csak az indulás nehézkes:D
De más érzés táplálna, ha kigyulladna a 8milliós EVO-m vagy a 20-30milliós Lambo-m. :) De amúgy találtam most egy vedeót csak úgy nézelõdtem, unatkozgattam. Ezt most tényleg csak úgy unalomból, nem vagyok rossz természetû. :)
ezt mondom, hogy nem csak a sebesség a mérvadó :) szerintem ha valaki megveszi valamelyik márkát (pl. olaszt vagy japánt), akár használt, akár új, a felsõkategóriákkal tuti nem szívja meg, se olasszal se japánnal. végülis innen szerintem senki nincs olyan szinten hogy versenyeket kell vele nyerni, egyszerûen megbízható legyen, és kielégítse az igényeinket :) nekem speciel az olasz szerintem inkább ami erre jó, másnak a japán, megint másnak német :) az "égõs" dologhoz meg annyit, hogy honnan tudod, hogy a japán nem lenne ugyanilyen?
Nem errõl szól, de érdekesség képpen: Égõ Presztizs A Kiégett Presztizs Szerintem aki ezek után beírja, hogy az olasz jó ... égjen bent egy ilyenben. :D
Van egy pár moci fõleg a 80-as 90-es évekbõl ami nagyon bírja a nyúzást.
vfr, vfr tény hogy bírja. Egyik barátomnak 400-as 92'-ese van és még most is megy hát még a hangja. De szerintem a legmegbízhatóbb motor a Honda CBR 900 98'-as évjárata. Lehetetlen tönkrevágni
Szerintem a legmegbizhatobb motor a Honda VFR aki nem igy gondolja indokolja. Autok közt meg üjjetek má le a szar olaszotokkal aza ferrari 6szor lesz széthuzva még aza tuningolt subaru blokk egy quadba vagy egy kertitraktorba lesz móka tárgya. Ugyhogy sztem ezt ne vitassátok. Majd felnõtök egyszer és kiléptek mesés presztizzsel teli álomvilágotokbol.
Hogy jön ide az F1? :D Közúton ez kicsit máshogy mûködik. Az egy olyan bitumen ami úgy tapad, hogy az hihetetlen. Közúton egy motornál pedig igenis mérvadó a súly, a lóerõ, a teljesítmény és ezzel együtt a sebesség. Az F1-be meg jóhogy ott van a Ferrari. Kivéve most, ha F1-et megnézed a japánok sehol nincsenek, de ne onnan meríts. Ha én szidok egy Ferrarit ami közúti nem kell jönni az F1-el. Ha szidnak egy motort én sem jövök az SBK-val, hát akkor még a MotoGP. :D Menj el Kunmadarasra amikor nyáron van, nézd meg a gyorsulást, két stock motorral. Biztosan fogsz találni olasz motort gyorsulni japán motorral. Fogod látni a különbséget. De akár kérheted, hogy egy ENZO gyorsuljon mondjuk egy 1000 GSX-R K5/K6/K7-el. :D Ott jó beton van, elsõ pár méter nagyon jól ragad, elvileg hibátlan rajtot lehet csinálni rajta. Bár élõbe még nekem nem volt szerencsém látni, csak videón.
ez azért egy kicsit túlzás...gondolom, tisztában vagy vele, hogy egy autónál vagy motornál nem csak a sebesség a mérvadó. mondok egy egyszerû példát: köztudott volt, hogy a Forma 1 2001-2002es idényében a Williamsnak volt a legerõsebb motorja (1000 lóerõ körül) és az volt a leggyorsabb. mégis Schumi lett világbajnok, pedig a Ferrarri elméletileg nem volt olyan gyors...csak hát nem esett szét, a szerelõk nem baszták el a boxkiállásokat, és nem utolsó sorban a Schumi egy kurvajó pilóta. sok szempont van, nem érdemes egy szempont alapján végítélkezni. bocsi az offért, csak mindenképp tisztázni akartam a helyzetet
Hát azért minden motornak van kötelezõ szervize. Szóval az, hogy melyik bírja tovább szervíz nélkül... Mindegyiket ajánlott szervízbe hordani. De hogy szerintem melyik megbízhatóbb olyan téren, hogy alkatrészhiba? Hát a japán és ha esletleg annak is baja lenne, drága hozzá az alkatrész, de lényegesen olcsóbb mint egy Apriliába vagy MV-be vagy Ducatiba.
oké akkor vagyél japánt én azt mondom jobban néz ki olcsób és ugyan úgy tud menni és szerintem még megbízható is
MÁR MINDENKITÕL ELNÉZÉST KÉREK DE ÉN NEM AZÉRT INDITOTTAM EZT A TOPICOT HOGY MELYIK AUTÓ A LEGJOBB HANEM HOGY MELYIK MOTORKERÉKPÁR BIRJA A LEGTOVÁBB SZERVIZ NÉLKÜL
sorry
mindegy én folytatom azért :D
Nah, de nem szidom én a Ferrarit mert a végén bejönnek az olasz fanok és kijelentik csak azért mondok ilyeneket, mert irigy vagyok. Téma lezárva és elnézést ha valakinek fájdalmat okoztam a tényekkel. :D
Egyedül a hátulja ami tetszetõs. De a Ferrari sofõr csak onnan látta. :D
igen kb trabant motorral is 40 milka lene mert olyan "szép"
Ne gondolj egy szép kocsira, de nem is arra mentek. Arra gondolj, hogy megveri a mindenki által "istennek" tarott Ferrarikat. És ha valaki fel akar vágni ne azzal tegye, hogy meg tudja venni, meg ez nem széria hanem egyedi. Menjen már az a kocsi legalább ... Mert én égõnek tartom ezt az olasz népet, hogy rámennek, a külcsínyre. Te Luigi tegyünk bele Trabant motort, úgyis megveszik mert olasz és szép a formatervezés ...
Ultima GTR 5.5secs Ferrari Enzo 6.7secs McLaren F1 LM 6.3secs Porsche Carrera GT 7.4secs Pagani Zonda 7.5secs Porsche 911 Ruf R Turbo 8.5secs Ferrari F40 7.8secs Lamborghini Murcielago 9.0secs Aston Martin DB9 10.2secs Honda NSX Type-R 11.4secs
Itt ugyan az 100-ra.
0-60mph comparison times
Ultima GTR 2.7secs Ferrari Enzo 3.4secs McLaren F1 LM 3.2secs Porsche Carrera GT 3.7secs Pagani Zonda 3.7secs Porsche 911 Ruf R Turbo 3.7secs Ferrari F40 3.8secs Lamborghini Murcielago 4.0secs Aston Martin DB9 5.0secs Honda NSX Type-R 4.9secs
Csak hogy az a "hatás" megmaradjon mikor egy ilyen helyzetbe kerülnél ... itt az autó Ultima GTR, ami 1/4-e árba az ENZO-nak.
azért egy subaru se noname cuccokból van öszepakolv és az a ferrari még ugy is szeritem vagy 2x anyiba került mint a subaru
én akkor is inkább ferrarrit vennék, az megbízható autó, nem noname alkatrészekbõl van összetákolva, a videón meg szerintem a subaru agyon volt tuningolva, vagy a ferrarris direkt nem ment gyorsan.
az enzo az egy faxság szerintem autópályán lehet csak igazán használni németeknél és abból a pénzbõl meg amig azt megveheted veszel mindennapra másik autót min eyg hónapig
Kiváncsi lennék a reakciódra mikor egy ENZO-ba ülsz és gyorsulába lehagylak egy másik autóval ami az 1/4-be került a Te szép presztizses "legjobb" Ferraridnak. Szerintem legszivesebben megkeresnéd az elsõ fát. És akkor motort ne is említsünk.
Mire megveszel egy oan rakat szart amit mellesleg csak mutogatni való annyi pénzbõl oan AUTOT csinálsz hogy a picsába nem lesz egy ien. M3 CSL foreva :)
Vegyél már meg egy ENZO-t ígérem annak az árából halálra sz*p*tlak pályán és városba egyaránt.
oké de a ferrari agyon van istenítve hát nem az de akkor is egy ferrarit vert meg
Megverte a ferrarit de nem a legjobbat a leggyengébb ferrárit nem nehéz megverni de pl egy Enzot vagy F430 ast a büdös életbe nem verne meg egy japán kocsi
http://video.google.com/videoplay?docid=-8709671960945041399&q=subaru ezek után se veszek ferrarit xD
http://video.google.com/videoplay?docid=-1484117346121479893&q=subaru japánok verik az olaszokat nyeheheheeee