üdv, nem rég akadtam erre a játékra! nem is húzom tovább a szót, beszéljenek a képek, meg az az 1 videó, amirõl sok minden nem derül ki, de a hangulata elég jó! hivatalos oldal interjú hardwireden lévõ adatlapja pár hírrel, képpel videó
a játék ilyen Fallout szerû lepusztult világban játszódik majd! sajnos az interjúban olvasható, hogy a megjelenés eléggé kérdéses! túl sok ingame kép nincsen... inkább renderek, art workok azok amikbõl több van. reméljük a legjobbakat a játékkal kapcs., hogy nem fog a süllyesztõben eltûnni! meglátjuk, nekem minden esetre tetszik
yay, várom.
remenykedjunk a legjobbakban...
húúú ez ászosnak tûnik :)
ezt azert irom ide mert nem tok privit kuldeni :P Nem Starcraftozol veletlenul ? csak mert ha igen johetnel gamelni [ON]
kiadtak egy 5 perces promo videót, amit lelehet tölteni, vagy megnézni a youtube-on, vagy a google-n! sok esemény nincs benne, ilyen pálya bemutató szerûség inkább
"Novemberben jelenik meg PC-re az Afterfall: InSanity, jelentette be a játék fejlesztõje, az Intoxicate Studios, és a kiadója, a Nicolas Games. Nem sokkal a PC-s megjelenés után konzolra is portolva lesz a nézd-a-hátam lövöldözõs játék, ami 2032-ben, 20 évvel a harmadik világháború után játszódik."
Új videó!
Afterfall: InSanity 1 dollárért!
Érdekes, de kudarcra ítélt ötlettel állt elõ az Afterfall: InSanity fejlesztõje. Ha tízmillióan elõrendelik a játékot egy dollárért, akkor az elõrendelõk meg is kapják annyiért, egymillió dollár pedig jótékonysági célokra lesz felajánlva. Ha nem rendelik elõ tízmillióan, akkor az egész összegyûlt összeg jótékonysági célokra lesz felajánlva, az elõrendelõk pedig egydolláros kedvezményt kapnak a játék árából. Az Afterfall: InSanity november 25-én jelenik meg.
info: Hardwired
Érdekes de kizárt hogy 10 millió embernek tetsszen a game! Bár 1 dollárért leszarom milyen a game! :D
Hát aki tolta a Dead Space-t az egybõl rámondja hogy az koppintás.Grafika elmegy.Sebességgel nincs gond.Eddig a kézifegyverek használata dominál,mert lõszer az kevés van. Eddig kézifegyverek amiket láttam: balta,kis kalapács,big pöröly, sarló, basseballütõ, csõvezeték,vipera.
Megvan az a sajátos hangulata és nem is rossz game lesz!!!!Várom ezerrel!
Megnéztem a demot, hát elég sok minden nagyon alacsony színvonalat képvisel. Az átvezetõket szerintem csak nagy nehézségek árán lehetne alulmúlni, ahogy a szinkront is.
Nah énis most szúrtam ki, Dead Space klónnak néz ki, jól gondolom?
Igen ezt én is írtam korábban! De egynek mindenképpen jó lesz!
Hát igen, pedig az elképzelés nem lett volna rossz csak a megvalósítás nagyon gyenge, engem leginkább a totális káoszt idézõ össze-vissza videok zavartak a demoban de gondolom ez a véglegesben sem változott.
Egyébként ki merem jelenteni, hogy nem a LEGCSÚNYÁBB hanem a legízléstelenebb ue3-as látványvilággal rendelkezõ cucc amivel eddig találkoztam. Én azt hittem h kb 2005 körül leszoktak a fejlesztõk arról hogy teleqrják bloommal az adott játékot, ezzel "javítva" a látványvilágon. (nincs is baj ezzel ha ésszel használják am) bazze itt 1:1 kiégeti az ember szemét. A másik az animációk hát bazz. No comment. harmadrészrõl meg krva unalmas.
Ez ilyen tesco gazdaságos low budget Dead Space.
Videóban nem a legcsúnyább. :)
Mivel azt írtad hogy 2005-ös szint, és 2005-ben nem volt még Dead Space, ezért ez egy kurvajó játék ezekszerint. :)
Egyébként z az érdekes (?) hogy a realtime átvezetõk nem néznek ki annyira ocsmányul mint maga a játék. Pedig csak annyi a differencia h ott nincs szarrábloomolva az egész.
Nekem tetszik mert hangulata az van, csak a megvalósítás az ami tényleg budget címekre utal. Egy próbát mindenképpen megér. Veszíteni nem veszítesz semmit max anyázva letörlöd ha nem tetszik :D
Nekem Win7 64 bit-en nem indul többszöri telepítés ellenére sem. A gépen lévõ 20 játék közül mind kifogástalanul mûködik, de ez indítás után azonnal leáll. Valakinek valami tippje?
Szerintem ez a játék nagyon jól sikerült! Jól kidolgozott helyszinek, amik egyszerse válnak unalmassá. A játékmenet nem lesz monoton, nemtudom hogy de, mindíg jókor jön videó vagy más környezet. A történet egyáltalán nem gagyi, ami szép lassan bontakozik és fordulatos. a Játékidõ meglehetõsen hosszú, kb 7 órát tettem bele de még nem járok végénél. Lõszerspórolós játék, verekedni lehet(kell) benne alternatíva ként ami egész jó, rengeteg céleszközzel XD Negatívum is legyen:) :Átvezetõk alatt csúszik a hang nekem kicsit. Kevés típusú ellenfél. Egy két játékelem amibõl kevesebb is elfért volna, vagy éppenséggel több. Szerintem nagy erõssége játéknak a hangok és grafika! Nemtudom ti mit néztetek de tényleg jó grafja van, voltak olyan részek hogy csak nézetem.
Egy két shot, de sajna jópár szép helyszín lemaradt.
Nekem is tetszett. Lekötött, a látvánnyal is elégedett voltam, a nehézségével sem volt bajom (abszolút alkalmi játékos lettem mostanában), és a történet sem volt rossz, egész jót csavartak rajta. A vége kicsit hamar jött szerintem, még lehetett volna némi akció, illetve 1-2 bénaság zavart csak, de amúgy JÓ játék.
Valaki mondja már meg mi a jó istent kell csinálni a szellemes résznél, mikor a lezuhant repülõroncsból kimegyünk, mer akárhova megyek jönnek azok a nyomorék szellemek és kicsinálnak, már idegileg ki vagyok teljesen -.-"
Hát nem tudom de ebben a videoban sokkal jobbnak tûnik a játék, mint a véglegesben.
Valaki aki végigvitte írja már le, hogy szerinte mi történt a játékban, mert a vége hát ugye elég érdekes.
Nem olyan borzasztó játék mint az ember hinné, de az animáció, az asztán még egy ingyenes modban is kevés lenne.
Mindent visszavonok, ez egy középszar konzolszökevény. Egyrészt dicséretes hogy olyan grafikát összehoztak mint egy átlag pénzesebb konzol cím Unreal Engine 3-al, másrészt tele van játékmenetében idiótaságokkal, a történet gagyi, rettenetesen lineáris(az a nem tudsz átlépni két dobozt, hanem meg kell kerülni a fél világot fajta), állandóan ismétlõdõ játékmenet(mész, lecsapsz két dögöt, mész, megnyomsz egy gombot, lecsapsz két a semmibõl elõtûnõ dögöt, stb) és olyan gyenge zs kategóriás összképe van. Bugokról nem is beszélve.
Ami engem bánt igazán hogy elvileg ezt pár scifi rajongó rakta össze, ehhez képest a munkaóra amit bele raktak az egészen szolíd, egy középkat kiadótól nem várna többet az ember, viszont pont a lelke veszett el a játéknak. Olyan a játék mintha játékgyáros droidok készítették volna mondjuk City Interactive megbízásra, és nem igazi játékosok, akik valami újat, valami mást szerettek volna látni a piacon, mint a 200. corridoor shooter TPS. Kicsit a Damnation-ra emlékeztet ez engem(és nem csak a "csillogós" UE3 grafika miatt :D), ott is valami egyedit akartak alkotni, ami félig-meddig sikerült is, de rettenetesen repetitív lett az a játék is, középszar történettel.