valami gond van, felraktam az SP2-t és azóta nem tudok játszani, kihívok valakit, pályát választok és rányomok a challenge gombra de nem történik semmi
Olvastam, hogy valakinek sem sikerült elérnie a beállítások menüt versenyen kívül. Nos, indítsátok a játok így: "LASR.exe settings" (Bár a skillgroundon kellett volna kiírni, hiszen õk kérték ezt a feature-t. :)
én meg kiprobáltam a gémet, nagyon tetszik :)
amugy azért megy jobban ez, mint a CRC, mert a terep kevébé belátható, a házakon tuli részt nem kell megjeleniteni... CRCben elég hatalmas volt a belátható terep ...
hát igen azt láttam hogy kicsit rossz szögbõl van az egész.Azért látszik,hogy asia piacra szánták,õk szeretik ezeket a csilivili felvillanó cuccokat.DE a hangok nagyon elvannak itt is találva...az nagyon bejött nekem
azért sztem egy kicsit közelebb kellett volna ültetni azt az embert ahoz a kormányhoz,mert nem csak a kézrõl van szó,hanem a lába is..kicsit röhejes és az sl-re emlékeztet ez.Viszont LASR jól vannak megcsinálva az emberke
LASR By: Groove Games Genre: Driving Release Date: Feb 13, 2007 -----------------------------
NFS Carbon...SIMULATOR..: hehehehehehe
ez vicc ugye! NFS eknél Arcade-abb jaték nem is létezik! Még hogy szimulator.hehehehe már megbocsáss de ez teljesen hibás megjegyzés volt. NFS ekben Dobozfizika van Invictus os termékekeben Komplex fiziai objectek vannak. Menny csak neki a falnak az NFSben lemászik rola a kocsi szépen kommotosan., méghogy EA simulatorok...wow meg lol és lil és popp Santaride ban komolyabb a Fizika.
Sry mindenkinek de muszaj voltam nem hagyni a dolgot.
Visszaolvasgattam, de meg hivatalos, korrekt infot nem talaltam, tudna valaki irni egy osszefoglalot a ket jatekrol? - Mikor jelennek meg? - Ingyenes, dobozos, online, stb.? - Elerheto nyelvek? (Angol lesz?) Mert valami Japan oldalon lattam a cuccost:))
Es a LASR-rol is jo lenne valami (meg mindig nem mertem leszedni az ActiveX miatt:))) - Offline is lehet menni vele? - Szabadon bejarhato a varos, vagy kotott palyas. - Gyorsulas es/vagy rendes verseny? - Kiszedtek belole az automata kormany tekergetest es a sebessegfuggo kormanyzast? :)
THX!
Gondolom azert, mert tul nagy a kormany szog (nagyobb mint 1 teljes kor), raadasul billentyuvel ment a joember;)))
árkád fos.. Maradok az EA szimulátorjainál... Carbon már megmutatta milyen is az autóvezetés a valóságban jövõ novemberben meg megint megmutatják... XDDDDD
annyi szent,hogy már nagyon szerettem volna egy ilyen belsõ nézetes utcai versenyzõs game-t.Az sl kivétel volt,ott is szite mindig belsõ nézettel mentem ,de az kicsit gáz volt.ebben viszont nagyon tetszik
azért nem érzed hogy mikor jon a kanyar, mert nem használnak elég élénk szineket pl az ut szélén , felfestések, és pont a pasztel hatás miatt olyan érzése lesz a szemednek hogy minden franko,magyarul nem tunik ki az ut vége. a masik az a kamera nyitottsága ami olyan érzést kelthet - ha nincsen jol belõve, ez akarpár fok is lehet - hogy azt hiszed hogy meg 50-100 méter van hátra kozbe meg csak 20-30 és igy siman elnézi az ember a féktávot... szoval becsap a szemed... remélem kielégitõ válasz volt :)
mivel tudom/tudjuk, hogy ez egy igen lebutított versió ezért én továbbra is várom a teljes full CD-s változatot is! Elõrendelésben $20-rt láttam ami igen jó ajánlat érte :)
Igen, ha más haszna nincs, akkor annyi, hogy tényleg kényelmesebb belsõ nézetbõl játszani vele. :)
Meg mondom õszintén. Nekem tetszett a kinézet, amennyit eddig láttam. Egy érdekes átmenet a pasztel árnyalatok és a csilli-villi atomkontraszt NFS képvilág között. Száguldás közben sokkal inkább zavar, hogy nem látom az utca sarkát, hogy hol kell befordulni, de nem tudnám megmondani, hogy ez minek köszönhetõ. De leginkább gyakorlás kéne hozzá, és tudni fejbõl, hol a sarok. Ellenben ami a játékélmény rovására megy, az a külsõ kamera. Már annak idején CRC-ben is sarkallatos kérdés volt a külsõ (F5) kameraállás. Gondolom egy az egyben a CRC azonos kameranézetét használja, és nem látszik, nem érezni belõle, hogy merre áll a kocsi, és milyen irányba húzza ki egy kanyar után a négy kerék. Egyébként pedig le a kalappal, mert összképileg szebben mutat mint a CRC, és valahogy mégis sokkal gördülékenyebben fut a motor. NEm szaggat, nem akad, nem villog.
Egy apró megjegyzés azonban. Már elfelejtettem, hogy mi volt a gond anno, de ugyanúgy mint a CRC-ben, itt is elment a hang teljesen egy perc játék után.
pont hogy az.. nem mondtam.. azt irtam hogy azok azok.....
a menuben az a zold fejléc pl borzaszot olyan mintha 2 kulombozo ember csinalta volna a gombokat meg a fejlécet is. a gombok faszak a fejlécek nem illenek oda. a szine se. nem harmonizálnak. a Logo is nagyon szép de a hátéttér az kb 1 perc phshopban. csunya azt is 2 kulombozo ember csinalta. mert aki ilyen logot csinal az tud hátteret is csinalni.... lasd a dl managerében a skillground-nak. ott minden tokéletesen nézki a kocsik a fehér alapon a logo a fények minden.....
jezus.. tudom hogy van..contrast.. posteffekt crc ben is volt...ha már igy megemlited en mondtam hogy legyen benne. noise, contrast, szort árnyék a kocsik alatt és a talajon, utolso héten kerult bele a crc2005 be de jo ois lett. azzal semmi baj nincsen. És igen en figyelek a részéletekre. ezek nagyon minimalis dolgok egy játékban. Az a baj hogy ÕK nem figyelnek oda. A game az tok jó de akkor nézzen jol is ki. ilyen a GTR is kurvajo sim de ocsmanyul nezettki. GTR2 ben ez megoldodott. mert tudtak hogy 2006 ban mar erre is oda kell figyelni. vagy a RBR...de nem akarom ehez hasonlitani az INV gamekat. mert ezek nem szimulatorok hanem Átmenet arcad és sim között. Szoval hamár jó játék nézzen ki faszán.
nem tudom játszottál-e vele de van egy olyan hogy kontraszt
Hmm......Szokásos bevilágítás gondok, mint a crc ben.. Sõt, a CRC2005 ben sokkal jobb volt az összhatás.. Kicsit fura hogy hogy sut a nap és a bokrok meg a fák árnyékban vannak.. Valaki nagyon mellénéz a fényekkel az Invictuszban.. amiket japo oldalakon neztem képeket azokban is elég komoly bevilágítási problémák vanna. tiszta köd minden, fura fények és árnyékok... Persze ettõl fuggetlenul tuti jo moka lesz vele nyomni. Remélem lesz belõle angol verzió... Vagy megjobb lenne ha Magyar rendszereken is futna majd.. nem csak asia LARS nekem nem ment, valami connection faild et nyom , de az a grafika ami addig volt a logon kivul elég borzalmas volt.. slrmodders en neztem e képeket rola, szinte uaz a baj ott is a fényekkel. Teljesen el vannak tévedve azok akik bevilágitják a pályákat. de a game maga biztos hogy frankó. CRC2005 is az volt. ez a kettõ is tuti az lesz.! csak legyen magyar piaca is. ne jusson Streetlegal illegális másolat sorsra... legyen magyar megjelenés mint a crc BigUp 4 Invictus
Tetszik. Határozottan tetszik.
megjegyzem hogy idõközben 100%-ban elkészült s el is küldtük. Aztán lesz ami lesz :)
"Igaz még nem is jelent meg, de 99%-ban lefordítottuk magyarra a LASR-t. Ezzel is remélhetõleg gyorsítva a fejlesztést (már ha megfelel nekik ). A szövegekbõl egy igen jó story rajzolódik ki, sokkal összetettebb mint SLR idején, de mégis hasonló hozzá. A szövegbõl megállapítva, L.A. illegális utcai autóversenyeibe érkezünk ahol a legjobbak mérik össze tudásukat. Ellenfeleink a világ számos szegeletébõl érkeztek. Ilyen Matt Peacock is aki jelen pillanatban a legnagyobb és veretlen Legenda. Célunk kihívni s legyõzni, hogy mi lehessünk L.A. utcáinak Királya " slmodders.extra.hu
há látom^^ csak megjegyeztem, hogy...:) videó láttán inkább elhatárolódtam a témától elsõ körben.
pl ez a két kép bejön a level-rbõl, fõleg ha szabadon lehetne rohangálni:)
szim, nem szim, a ratyi versenypályákkal ki lehet üldözni engem a világból..:) minek ezt a témát nagyon nagyon nagyon sokadszorra is eröltetni. kapásból vagy 5 racsing pályás SZIMet tudnék mondani. minek ennyi????? sok különbség nincs:///
check it out... the level-r... who will create the new topic? :D Level-R
Nem a wareznek nem orulunk, mert nem lehet mindenkinek penze, lehetosege, bankkartyaja megvenni oket, hanem ha gondolkodas es minimalis onalosag nelkul jonnek a topicokba, es kerdeznek "hulyeseget":)
Ahoz ismerni kell Budapestet... Egyébként letöltöttem az Rfactort, de még nem próbáltam ki... Ha meg nem indul el akkor meg baszhatom, mert a szimek nagyon réteg játékok és ott senki sem örül a wareznak... Modellezni egyébként marha könnyû, inkább játékba rakni valamit.. na az már kihívás..
Ha ismered es hasznalod az rFactort (vagy barmelyik ISI engines jatekot), akkor ismered a moddolas elonyeit, hatranyait, egyszeruseget es nehezsegeit is;)
Azert az a "barki csinal belole barmit", az max az emberek 1-2%-at erinti csak;) Azert nem olyan egyszeru;) Foleg nem "minoseget", ertelmeset, hasznalhatot produkalni.
En is gondolkodtam mar sokszor, pl. Budapest PointToPoint versenyen, mondjuk az rFactor-hoz;) Eleg jo szimulator, jo toressel, serulessel, valtozatos autokkal stb. Jo versenyekek lehetnenek, "sokfele A-bol B-be, akarmerre, ki er oda elobb" stilusban;))))
De lemodellezni Budapestet ugy, hogy egy atlag jatekos azt mondja, hogy ertelmesen kinez es hasznalhato, tobb ev:))))))
Lehet, hogy par nap alatt megcsinalnam, mint egy "nagy lap", a hazakat csak tombonkent, de ugy semmit nem er;)
Hát ha megfelelõen moddolható egy játék, akkor bárki csinálhat belõle magának olyan játékot amilyet szeretne... Én pl hülyét kapok a sok versenypályás izébõl, márpedig normális szim csak olyanba van... Még a ralli gamek is kezdenek leesni árkád szintre..
A CRC-t mar nem eri meg tovabb fejlesztgetni, sajnos az mar "lefutott". A piac, az eladasok az ujdonsagokon alapszanak, hiaba is jo egy regebbi...
Nekem a CRC-be csak apro modositasok kellenenek, amit mar tobbszor leirtam (:D), mert nagyon jo lenne hosszutavon, de egyelore igy bosszanto;( De nem csak nekem. Tobb szimesnek is tetszik, pedig elsosorban nem szimulator, de a jelenlegi 1-2 kezelesi, vezetesi problema miatt nem nagyon favarizaljak;(((
Nekem meg az Insane is fent van, sot fent is lesz sokaig:) Sot, multheten egy tucat versenyt mentem vele;) Az sem szim, de annyira jol el van talalva benne az egyensuly, olyan jo a hangulat, hogy a mai napig jo vele autozni. A CRC is ilyen lehetne, csak hat ott van az az 1-2 bosszanto aprosag:(
Az itthoni piac kicsi, ehenhalnak:) Hiaba lenne Magyar jatek, Magyarorszagrol, meg azt is warezolnak itthon;) Ha kulfoldon, foleg ha Amcsi vagy Japan, meg ha csak also kozep kategoriat eri el a jatek, mar akkor is akkora az eladas, hog ymegerte vele foglalkozni.
itthon nem venné senki vagy miért dolgoznak kizárólag külföldi piacra? fõleg japán, hát ott aztán millió utcai szimulátor van, én személy szerint jobban örülnék egy igazi hazai játéknak, miért kell nekik los angelest lemodellezni? valósághûen nem lesz egyszerû elkészíteniük, vagy talán kiköltöztek LA-ba?
az meg a másik hogy mivel lasr-ban az összes map külön van (bezártságérzet, sehol 1 cut, vagy ilyesmi), lehetne olyat hogy rengeteg különféle táj lehet, különbözõ országok (mint crc-ben), stb.
csatlakozom alexeasehez, crc-t kellene továbbvinni, vagy pedig vegyíteni szépen
Hát figy... Nekem is-is... CRC-bõl is akármit kilehetne hozni moddolással, de fizikán lehetne még tuningolni... Vagy pedig várhatok a Level-R-re ami viszont nem lesz moddolható(sem LASR)... :D
De igazabol, engem a CRC izgatna:) Az utcai gyorsulgatos verseny egyaltalan nem erdekel;) Az SLR is csak az epitgetes, es az autokazas miatt erdekelt, sajnos az utcai verseny - ami jo lett volna - haznalhatatlan volt (bugok, sebesseg) ;(
Ez most hivatalos, hogy ujrairtak, vagy csak "hireszteles"?:)