* 1st prize: $150,000 (meaning the overall winner will receive $250,000) * 2nd prize: $50,000 (meaning the 2nd prize winner will receive up to $150,000) * 3rd prize: $25,000 (meaning the 3rd prize winner will receive up to $125,000)
In addition, attendees of selected developer events will be provided with devices intended for use in developing submissions for ADC 2.
Ha vlaki ugydönt hogy nem versenyezni szeretne de szeret programozni akkor Írjon nékem egy PM-et :) ott eltudnék mondani mindent. :)
If you are not afraid of eXtreme challenges , you do not have anything else to do just to establish a team of 3 members and register at http://www.challenge24.org! Participation is completely free of charge.
Have fun and good luck!
The Organizers
Deadline for registration: 17th February 2008 World wide web: challenge24.org Further information: [email protected]
Tényleg blackgammer, mi lenne, ha összerántanánk itt az SGn egy modder csapatot? Sztem ez a forum alkalmas lenne rá... akár lehetne SG mod is a neve:D (tudod, amit a játékfejlesztõs topicban írtam.) MIndenki hozzátenne 1-2 sort, és hamar kész is lenne Nos?
amúgy arra jöttem rá hogy azok a legélvezetesebb játékok amiben gravitáció és fizika van (+ víz) szal valami egyszerû story + egyszerû grafika + fizika = siker áu, sajnálom hogy nincs idõm most, pedig jó lenne valamit tákolni demoscene partyra
vagy lehet egy kutya, amit a feje körül körpályán keringõ (inkább gömbfelület) (másik játékosok) legyek csesztetnek, neked meg (kutya) el kell kapni õket
lehetne valami Mókuskerék-Race -t is írni, lehet agyalni, hátha a mókuskerék ötletet gyújt vkinek
vagy olyan körök forognának egybe, mint a fogaskerekek, mint az olimpiai karikák. így tudnának a "gonoszok átmenni" egyikrõl a másikra, vagy így lehetne kergetni a másikat
de hasonlóban vmi vonatosat is el tudok képzelni, hogy az egyes részei (vagonok) eltekeregnek a forgó síneken és neked össze kell szedni
vagy ki kell festeni a terepet (major blink :P ), miközben a forgó körökön mindíg máshová kerülsz, közben jönnek a festéket lekaparók, szintén a körökön közlekedve
vagy kör alakú ütõvel, téglalap pályán, két kapura van is ilyen játék, nem tudom a nevét
" Jó példa még pl. a Freestyle-féle egyszemélyes Pong is - ugyan az ütõ nem kör alakú, de minden más a játékban igen. "
Tudtam, hogy elõbb-utóbb szembetalálkozom az ötletemmel, bár én úgy képzeltem eredetileg, h 2 vagy több(?) koncentrikus körön mozognak az "ütõk", van középen egy kupac "tégla" és legkívül, szintén koncentrikusan egy másik sor tégla a belül levõt a belsõ, a kívül levõt a külsõ játékos védi. Mindkét ütõ körpályán tud mozogni, a cél természetesen elbontani az ellenség tégláit!
A játékot nehéz (nehezebb) igazságossá tenni, mert ma középen levõ játékos elõnyben van, ui. elõfordulhat, h a labdához sem kell érnie, hogy az a saját téglái mellett elrepülve a külsõ téglasort kapja el...
Mivel nem fogok indulni, gondoltam elmondom, én milyet csináltam volna! A CREDITS-ben azért sorolja fel a nevem, aki megcsinálja helyettem! Az ötlet az enyém - és jobb is, mint az egyszemélyes pong!
Idei újdonságunk a versenyek körében a játékfejlesztõ compo - a feladat egyszerû: készíts szórakoztató, egyszerû (vagy éppen bonyolult) számítógépes játékot, amivel a közönség party során játszhat!
A szabályok a következõek:
A játék tömörítve nem lehet nagyobb 16 megabyte-nál. A játék nem írhat a merevlemezre, csak a saját könyvtárán belül! Bár nem kötelezõ, javasoljuk, hogy legyen a játékban valamilyen több-játékos üzemmód is - ez általában sokkal szórakoztatóbb, és több embert von be a játékba. (Az, hogy ez hálózatos vagy helyi multiplayer, az mindegy.) A játékot ne kelljen telepíteni! A játékot neked kell a helyszínen bemutatni a közönségnek; ebbõl következik, hogy a többi kategóriával ellentétben ide nem fogadunk el e-mailben küldött nevezéseket. (Nem, mi nem fogjuk helyetted bemutatni. Elõny továbbá, hogy ha kell, az orrod alá tudunk dugni egy mikrofont, amivel tudod kommentálni az eseményeket.) A bemutatásra kb. 3-4 percet kapsz. Természetesen nem fogjuk stopperrel mérni az idõdet, de ha nem sikerül ennyi idõ alatt bemutatni a játékod lényegét, az sajnos nem a mi hibánk lesz. A játék tetszõleges platformon futhat, de van néhány szempont, amit érdemes figyelembe venni:
A bemutatás után a játékokat a partyneten elérhetõvé fogjuk tenni, hogy a közönség kipróbálhassa. Ha ezt az egzotikus platform miatt nem tudjuk megtenni, az valószínûleg nem tesz jót a szavazatoknak, mert az emberek nem tudják kipróbálni magát a játékmenetet. Ha a játékod olyan platformon fut, amit nehézkesebb bemutatni (pl. mert nincs szabványos videokimenete), akkor mindenképp szólj nekünk party elõtt! Ha a platform valami miatt nem teszi lehetõvé a fenti szabályok teljesítését (mert pl. nincs benne merevlemez vagy nem több-játékos üzemmódra lett tervezve), akkor megfelelõ indoklás mellett természetesen kivételt teszünk. Téma Mivel a demoscene versenyek mindig is a korlátok által elõhozott kreativitásról szóltak, ezért mi is úgy gondoltuk, hogy legyen egy kis csavar a történetben, és egy konkrét motívumot írtunk elõ a játékoknak:
A játék alapötletének szerves részét kell hogy képezze a kör vagy a gömb.
Mit is jelent ez alapvetõen? A lényeg az, hogy a játékban minél több és minél fontosabb szerepet töltsön be a fent említett motívum. Az mindegy, hogy milyen szereprõl van szó - ez vonatkozhat a karakterekre, a játékeszközökre, a játéktérre, bármire; a lényeg, hogy minél több kör vagy gömb legyen része a játéknak.
Hogy egy példát is említsünk, a Pac-Man pl. nem igazán felelne meg ennek a kritériumnak, mert egyedül a fõszereplõ és a kis bogyók hasonlítanak egy körre. Azonban ha pl. a Pac-Man alapvetõen koncentrikus körökbõl álló pályán játszódna, az már sokkal közelebb állna a témához. Jó példa még pl. a Freestyle-féle egyszemélyes Pong is - ugyan az ütõ nem kör alakú, de minden más a játékban igen.
Ezt a szabályt nyilván nem fogjuk véresen komolyan venni, kivéve ha a játéknak látványosan semmi köze a koncepcióhoz - a lényeg, hogy a bemutatott játékokban legyen valami közös elem, amihez a közönség is tud viszonyítani.
V. Minigame verseny "egeres" játékot kell készíteni Határidõ június 30., szombat éjfél
Wii és GameCube-ra kiírt verseny játékgépekre? hm, hogyan lehet arra fejleszteni? miben kell írni a kódot? határidõ: 2007. augusztus 7.
Sziasztok Most bocsi bekontárkodok nektek egy kérdésemmel. Nem tudjátok hogy opengl-ben/-el(Delphis vagyok) hogy lehet képpontokat leolvasni hasonló hatékonysággal mint ahogy kiírja(rajzolja) õket? azt akarom mondani hogy gyors módszer kéne
Egy Mûegyetemes levlistán egy programozókat alkalmazó cég a jelentkezéshez kért adatok mellé azt is kérte, hogy írdd le, milyen ötleteid voltak, amiket megvalósítottál. Egyértelmû ötletlopásnak tûnik nekem... Mert a kb. 50-100-200 jelentkezõbõl felvesznek 1-2 embert és beszipkáznak (50-100-200)x(2-3-4) ötletet, amibõl valszeg lesz 1-2 használható.
igen, ááá keresem ezeket a versenyeket aztán mindig lemaradok.... valami külföldi blogot vagy oldalt kellene találni ahol gyûjtik ezeket, csak eddig nem leltem rá ilyenre... idegesítõ a dolog
sokan vannak a Pascal vonalon, most direkt nekik jelentettek meg egy pályázatot (de asszem Delphi-t is lehet használni) http://www.pascalgamedevelopment.com
yah elméletileg bevállna. DE! mivan ha úgy tervezték hogy vannak benne hurkok. ÉS így körbe körbe járhatsz. Kellõen bonyolult labirintusnál csak az útvonal megjegyzése jó.
Hi mindenkinek, ki tudna nekem segíteni egy egyszerû aprósággal windows NT-bõl kellene kilépni DOS-ba csak nem tudom hogy hogyan..... esetleg NT-bõl hogy lehetne formátozni (véglegessen törölni a azt a nyomorult NT-t) kösz elõre is...
2006 évi elsõ forduló feladatai benne vannak a bemenetek, és az optimális kimenetek is. az F feladatra van ötlet hogy kellett volna?
Regeltetek már ? Nehogy lekéssetek, és jöjjön a kifogás :P
Nem rossz feladat, ha van hozzá megfelelõ mennyiségû statisztikai adat, akkor jókat lehet belõle halászni. Kis neurális hálót abból már lehet tanítgatni :) Persze ennél jóval bonyolultabb a probléma.
ezt írják progon: "Egy Netflix nevu amerikai DVD kolcsonzo cegnel az ugyfelek 1-5 csillagaal szavazhatnak a megnezett filmekre. Ezen szavazatok alapjan egy algoritmus megprobalja kitalalni, hogy milyen az ugyfel izlese, es izlesenek megfelelo filmet ajanl neki. A ceg ugy dontott, hogy ha valaki ezen algoritmusanak pontossagat legalabb 10%-al tudja javitani, az 1 millio dollart kap ezert. Jelenleg a legjobb eredmeny a 6.56%-os javitas."
gondolom amit a gép ajánl, és amit a felhasználó dönt hogy vásárol, annak az aránynak kell 1:10-nek lennie vagyis minden 10. filmajánlás be is kerüljön a kuncsaft kosarába (mármint most hülyeséget írtam mert 10%-al kell növelni a meglévõ rendszert nem a 10% a cél)
prog.hu-n találtam erre a versenyre, 1 millió $-t fizetnek egy filmes weblap adatbázisához írt algoritmusért illetve vannak 50 ezer $-os nyeremények is aki érdekel bõvebben itt: http://www.netflixprize.com/
#45 Neked tudom ajánlani a prog.hu-t, meg a free-pascal.extra.hu -t esetleg ha könyvekbõl tudsz tanulni, akkor warez oldalakon, illetve a doksi.hu-n találsz könyveket.
Én sajna nem nagyon konyítok a programozáshoz , képszerkesztésben utazok inkább , de örülnék , ha tudnék ilyeneket , h pölö Labirintuson végigvezetés:P
Régen a suliban még volt ilyen teknõsbéka amit lehetett irányítani olyanokkal mint : elõre 100 , és akkor megy elõre 100 egységet :D
Régen Qbasiccel még karikákat rajzolgattam meg zenéket csináltam , de azt még szigorúan egy papírról nézegettem , örülnék ha vmi programozótanfolyamokat mutatnátok , interneten természetesen.
Labirintuson végigvezetés algoritmusa nem túl bonyolult :) Persze csak ha 2D-s, 3D-re már "kicsit" nehezebb.
Miért is baj ha vki szemüveges??? Ez lehet teljesen természetes. Pont nemrég beszéltem egy szemésszel és mondta, h a Számítógép nem rontja a szemet!!! Lehet , h a sok barom azt gondolja , h A SZÁMÍTÓGÉP AZ ILYEN KÁÓCSPOTÉTÓ gyerekeknek való, na õk a hülyék. Van egy olyan szakasz az életedben amikor folyamatosan romlik a szemed 22-24 éves korodig. Egyébként meg tényleg nemtom mi a baj a szemüveggel. Hülyegyerekek kíméljenek.
Sadistnak teljesen igaza van , informatika a jövõ , ezt senki nem tudja kétségbe vonni , bármilyen megrázó számodra: NEM a foci ami jobbá teszi majd a hétköznapokat .
"Amúgy milyen nehézségû feladatokra lehet számítani?" International 24-hour Programming Contest - a feladatok kissé zanzásítva: * Virtuális futball-csapat irányítása UDP/IP protokollon keresztül * LEGO Mindstorm 2 robot labirintusban való végigvezetése * Integrált-áramkör-tervezõ szoftver, majd stratégiai játékhoz AI tervezése * VW Touareg végigvezetése virtuális tájon keresztül, olajvállalat vezetése, szerelõszalagi-robot vezérlése, titkos kommunikáció létrehozása * Mobiltelefonokra szánt alkalmazások fejlesztése * Hang- és képátvitel, titkosítás.
Java játék: * A byte kódnak és a felhasznált külsõ állományoknak (képek, adatfile-ok, stb) 4096 byte-nak vagy annál kisebbnek kell lennie. * Nem használhat JNI-t, külsõ erõforrásokat, soundbank-kokat, nem tömöríthetsz * A játéknak játszhatónak kell lennie
Én megpróbálok suliban összehozok egy csapatot. Osztályban sajnos csak 2 ember van aki mehetne, majd még kiderül :) Amúgy milyen nehézségû feladatokra lehet számítani? Vagy ez igen ostoba kérdés? :D Igaz még nem vagyok annyira benne semelyik prog nyelvben, de azért szerencsére nem is az elején vagyok :)
így igaz.egyik haverom az 2 hét alatt megtanulta,zuzza a sok prog.nyelvet,más haver meg 1-2 évig zuzta,hogy megtanulja...agytol függ,meg a szorgalomtol.
Kíváncsi vagyok, hogy akkor is így vigyorognál-e, ha a focizás közben szilánkosra tört sípcsontodat az informatika segítségével tudják tökéletesen helyrehozni...
meg tanulnek en is szivesen programozni pascal-ba vagy vamibe multkor mar elkezdtem de az ott kotott ki hogy abba hagytam es batch programozast nyomattam bar az jol megy aranylag de nem kell hozza nagy tehetseg
igen, és legyen is. Nemértem ez embereket. A 20 edik században élünk, 40 éve valaki azt mondta, hogy neki több a bélyege mint neked, tõle is megkérdezted volna. Grat
eddig nem indultam, de nem tudom hogy van-e elég felkészültségem egy ilyen csapatversenyre, mondjuk egy SG forum team-et érdemes lenne összehozni, csak a poén kedvéért amúgy haveri szinten nem tudok összedobni egy csapatot
volt valamelyik évben egy feladat: egy autót kellett az úton tartani, az tetszett :)
Én biztos nem. Sosem hittem az ilyesféle versenyekben. Azon meg már amúgy is rég túl vagyok, hogy másokkal versenyezzek, vagy bizonyítási kényszer buzogjon bennem. A feladatokat megnéztem persze, mert érdekesek, tanulságosak, némelyik meg még mulatságos is... DE kizárólag szórakozás céljából érdekel.
Van elég ifjú titán, majd õk jól megváltják a világot! :D Nekem az is túl sok néha, hogy a saját melómat el tudjam végezni (pláne másokét)...
:D áhh most tanítom õket flessre, hogy legalább valami kézzel fogható hasznuk is legyen, hamár csak a pénzt viszik :) btw, ha van valami AS contest, szójjá :)