Újra elkezdtem és az utolsó pályán mindig kifagy amikor kilövöm ez egyik ellenséges omnicruisert. Fel is van patchelve a játék. Nincs erre valami trükk? Mindig elfogy a memória vagy mit ír ki...
Rájöttem a titok nyitjára. Elég egyszerű volt végülis. Nekem bejön ez a játék bár lehetne picit még fejleszteni rajta. el is kezdem elölről újra
Hali!
Látom már jó rég nem irt ide senki. Én elő vetten a játékot, és kb 18-19 óra alatt eljutottam az utolsó pályáig ott viszont nem boldogulok. nem tudok rájönni hogy mi lehet a titok nyitja. Ebben kéne valami segítség nekem
kicsit csalni kell benne hamár igy elcseszték, a savegamek egyszerû txt editorral átirhatóak
Tudom gáz de már az elején elakadtam. Amikor elsönek megkapom a kis vérleszivo hajot és a laborhajot na meg meg az annyhajot. A téekép jobb-és bal oldalán és vannak leszivhato vér. Azután középpen van eggy hajo ami nem csinál semmit, semmi más nem volt már a pályán uggyhogy le löttem. Ekkor elkezdett a gép visszazámolni asztán game over. Hoggy kell átmenni vagy mi van????? PLEASE HELP!!!!!
No, de jo hogy felhoztad, Randal augusztusi kommentjet nem vettem eszre. A patch notesben egesz erdekes dolgok vannak: tan lesznek mar hotkeyek :) bar ha jol latom save meg mindig nincs :(
Patch Notes: To confirm that that the patch has been properly applied, launch the game and the main menu should have "1.044" listed on the bottom right hand corner of the screen. FIXED: Stability issues on Windows Vista and XP Memory leaks Lapis 2 bonus mission crashes Overbright effects detected for ATI X-series on both Windows XP and Vista Mini-map rendering issue on ATI Few sound related issues More accessible creep camps in MP matches Font rendering Issues with cyrillic fonts Server migration
CHANGES/NEW FEATURES: Formations added (line, V, scattered) Game difficulty implemented (easy, normal, hard) Adjustable game speed (slow, normal, fast) Control settings added (key settings, mouse sensitivity, etc.) Video settings features added (anti-aliasing, anisotropic filtering, subtitles on/off) New settings in MP match creation enabled (victory conditions, adjustable maintenance limit, etc.) Skirmish game mode added Computer player difficulty option added in skirmish and MP game modes Computer player (A.I.) improved in MP game mode
KNOWN ISSUES: On Vista systems, you should run the game in XP compatibilty mode.
A kampányt el lehet felejteni, a mentés hiánya miatt van a mi lehetetlen. (vagy csak 10x jön össze.) jó játék lenne de elcsesztlék teljesen, a szemét MI az egyik legmagyobb hiba. Rock City küldetés, vidd a helyére az altart és védd meg...persze folyamatos rakéták özönétõl. A gép az összes hajójával támadja lesem bagózza h én is lövöm teljes gõzzel.... Legjobb jelenet, letelik az idõ, már majdnem ármegy az összes hajóm a hyperkapun, erre rakéta, alatar szétrobban, mission falid... video közben értelmes nagyon... ne játszátok max multiban
Evel senkisem játszik? Én most szedem le a Demoját és ha tetszik akkor a teljest is!
Helló! Még mindíg ott tartok annál a küldinél, ahol a jeges lényeknél ki kéne húzni valahogy a hajót a csillagködbõl, de nem tom hogyan... valahol máshol kellene szert tenni valami génre, amivel ez kivitelezhetõ?
Valóban teljes mértékben igazad van. Sajnos sok ilyen gyermeketegséggel küzd a játék, amik igen-igen irritálóak, és nagyon amatõr dolgok, és sajnos megnehezítik az ember éltetét amit a játékkal szeretne eltölteni. Hát én is reménykedek benne, hogy valami változás bekövetekzik e téren, mert én imádom az ilyen ürhajós cuccokat, és nagyon nagyon érdekes ez a szerves dizájn, roppantul inspiráló. És sajnálnám, ha nem javítanák ki ezeket a cuccokat.
Lentebb... agamemnonnak kössz a dolgokat, csak ezen parméterek módosítgatásához nem igazán van kedvem, mert a végén nagyon elállítok valamit, és elrontom. de azér kösszi :)
Hmmm... adtam neki egy sanszot, feltettem és kipróbáltam, aztán úgy döntöttem egy idõre hanyagolom és kivárom csinálnak e vele valamit a patchek. A hangulata mindenképpen jó, de a save+pause hiánya elég irritáló. Mondjuk alapesetben nem vagyok az autosave ellensége HA nemcsak a pályák között hanem pályákon belül egyes események bekövetkeztekor is történik egy mentés. Igy elég gáz, legutóbb egy fagyás miatt buktam egy majdnem kész küldit - ez tette be a kaput. Sajnos az is idegel, hogy pl egy pályán van rengeteg blood, de mivel elõbb hentelem le az ellent a pálya automatikusan végetér, én meg választhatok, vagy újrajátszom az egészet, vagy búcsút intek a cuccnak. Nem volt szimpatikus a "roncsok" automatikus eltünési is viszonylag hamar. Direkt kinéztem 1-2 ellenséges hajót ami jól jönne a flottámba, aztán hipp-hopp csak úgy eltûnnek a semmiben :( Végül ami nem volt szimpi az a rakéták/spéci fegyverek manuális vezérlése. Elég kényelmetlen (3 gombnyomás/kattintás kell minden tüzeléshez), egy hotkey-t minimum rakhattak volna bele, vagy egy gombot amivel automatikusan lehetne használni ezeket a fegyvereket. Hasonlóképpen a gyûjtõ/gyógyitó hajók is nehézkesek, semmi automatizálhatóság (pl ha kifogy a vér gyógyitás közben húzzon és vételezzen a legközelebbi forrásból). Nem irtam le teljesen a játékot, várok 1-2-3 hetet hátha egy patch javit valamit...
Cheat Editing: Upgrade Time, Costs Change upgrade time and costs, timer settings and more by editing the Cruciform.cfg file in the game's \data folder. Open the file with Notepad and change whatever options you like. Example: C:\Genesis Rising\data
Cheat Editing: More Blood To get more blood and other options, you need to edit game_state.txt - This location is always changing because its added to your current save. But once you change your blood amount, it carries over to all missions.
Cheat Editing: Starting Ships, Gene Level, etc To change all kinds of settings for your starting ships, and gene level you need to edit the file entities.set. This is another file that rebuilds in a new save folder, but again, once you change it, and that ship is still active, it carries over.
Example: E:\Genesis Rising\save\1\autosave_attack of the stones@2007-03-31 10-37-46
Note: Always make a backup of files before editing!
Hello!Nem tom van aki járt már annál a pályánál, hogy a jeges, nagytestû, jómellû csajok birodalmában kéne átvergedni egyik helyrõl a másikra egy hajóval??? Me ha igen akkor tudna adni valaki valamien tippet hogyan lehetséges kivitelezni ezt a részt?
ááá köccke rájöttem köszi még1szer:D:D
jah igen látok walami uj ikont csak arra nem jöttem rá hogy hogy kell használni....:d
kösike a segitséget waloszinüleg az kéne de nem találok olyan ikont wagy wak wagyok,nem lehetne 1 kicsit pontositani ha szépen megkérlek??:D a lab hajóban csak a szokwányos ikonokat látom.de biztos arra wan szükségem amit irtál mert fejleszteni kell walamit ..! köszike elöre is
Ha kiválasztod a labor ûrhajót, akkor a parancs gombok közt jobb oldalt lent ott van egy amivel fel tudod fejleszteni. Szerintem ez kell neked ;)
hello tudna walaki segiteni aki már tolta wele??!!!! lenne 1 kis proglémám 2-3 küldetés nem tudok towább menni mert ki kéne valamit fejleszeteni a Gene lab -ban valami gén labor tároló képességet de nem tudom h hol kell azt mert olyasmit ami erre utal nem találtam ..!!?? ha walaki tudna ebben segiteni megköszönném
Érdekes játék, bár még túl sok idõt nem játszottam vele (C&C3:Tiberium Wars egy kicsit jobban leköt).
Menteni sajnos nem lehet benne, legalábbis nekem sem sikerült és a manual-ja sem említi.
ja, megtaláltam közben, rövidesen én is kipróbálom a teljes verziót.
Ja, hogy megjelent már maga a gém . Én mindig néztem a honlapjukat, de nem írták ki. Vagy csak én vagyok vak. És a buy-nál is csak az van, hogy pre-order.
hát az tuti nem demóval játszom mert elég sokáig eljutottam már :) ugyértettem a dolgot h "térképek" között van autosave, de ugy amugy saját magamtól nem tudok menteni
csak én vagyok láma v ebben nem lehet játék közben menteni ?
Szerintem a homeworldben a hajok mozgatása egyenlö volt a szarral komolyan mire eljutottam hogy összeszedjem a csapataimat megdöglöttem én szokásos irányitás hive vagyok minden stratnál az van és sztem az a legjobb jo játéknak tünik a másik meg nem a grafika a lényeg mindenki mindig grafikával foglalkozik ha vaminek már nem jo a grafikája már egybõl szar ott van pl openttd rossz a grafikája mégis nagy sikert aratott
Végigjátszottam az elsõ pályát, eddig érdekesnek és fõleg hangulatosnak tûnik. Remélem így is marad :) Bár kissé furcsa, hogy minden hajón nekem kell használni a "rakéta" fegyvereket külön külön, de hátha találok rá valami gyorsgombot :) Eddig csak ez nem tetszik benne.
Na, most értem haza, akkor letöltöm én is és kipróbálom...
letölthetö a demo, kár hogy csak két küldetés van és a másik hojokból kiszedett gének meg vér arra jó hogy a saját hajó életét de annyival nem modosul a hajo kinézete ahogy igérték de azért jó én a homeworld ben nem szerettem hogy térben mozog a hajo össze vissza mászkáltak folyton de ugyanaz a hiba sztem mint abban hogy kevés a nyersanyag vér játék válogatja és nem lehet az amugy is épitési limitált pályákon megfelelö erejü hajókat összerakni...
Most még semmi hír a demóról... Talán majd késöbb.
Köszi, ezt jó tudni. Akkor csütörtökön meglátjuk milyen játék is ez valójában.
A Homeworld volt talán az utolsó említésre méltó program a kategórián belül. A Genesis Rising - hacsak el nem rontják-, az ûr királya lehet.
Hol vannak azok a gyönyörû évek, amikor az Imperium Galaktikát remegõ kézzel telepítettük fel a gépünkre, és hetekre-hónapokra ki sem lehetett robbantani minket a gép elõl? Sajnos már tovaszálltak, de még mielõtt teljesen letettünk volna az ûrben játszódó stratégiákról, 2001-ben jött a Sierra alkotása, a Homeworld. A sikert egy folytatással ünnepelték meg a fejlesztõk, 2003 õszén jelent meg a második rész. Azóta viszont teljes csöndbe burkolózott a program. Ha nem is egy új Homeworld részt jelenthetünk be, a Genesis Rising legalább akkorát szólhat, mint a HW. Miben különbözik a címben szereplõ játék "elõdjétõl"? Nos ez egy mondatban összefoglalható: mindkét játékban számos ûrhajó áll a rendelkezésünkre, de a Genesis-ben ezek - vagyis õk - élnek. Igen, mindegyik szerkezet organikus jellegû. Legyõzésük esetén szabadon beépíthetjük testüket a saját hajónkba. A fejlesztõk így biztosítják azt, hogy szinte végelláthatatlan kombinációk tárháza nyíljon meg elõttünk.
Néhány napja már folyik a játék tesztelése. Bízzunk benne, hogy hamarosan megérkezik az a hír, amely tartalmazza az "aranylemez" szócskát.
Majd ha kiadnak egy rendes demót, akkor majd kipróbálom. Addig, meg ha valakinek van infója, ide írhatja...
hát ugyan a 2d-s dolog nem zavar de hangulata az tényleg nemsok :/ az se zavarna hogy a graf baltával faragott de az már igen hogy az is elég hangulattalan :/
Hát, én sem mentem sokra a Homeword 3d-s szabadságával... Annyira nem jött be.
leszedtem bétát, grafika nem volt vmi szép, felpatch-elte magát így jobb lett... amúgy a szokásos beszívom a vért, ûrhajót építek, felrakom rá a megvett "gén" fegyvereket... az ûrhajók viszont egy 2D-s rácson mozognak, semmi nyoma a Homeworld szerû szabadságnak, no hangulat... kár érte.
most nzétem van fp-n valmai amrada online demo, azt probáltad már? :) (közbe keresem ennek open betajat de még nem leltem meg, káoszos ez a fileplanet :D)
Jól halad a Metamorf Studios berkeiben készülõ Genesis Rising: The Universal Crusade fejlesztése, amely stílusát tekintve egy RPG és kaland elemeket is tartalmazó valós idejû ûrstratégia. A futurisztikus jövõben Iconah kapitánnyal deríthetjük fel a hatalmas galaxist, és használhatjuk ki a modern fegyverek és a böhöm nagy csillaghajók képességeit. Persze ahogy illik, nem csak hadakozással lehet elõrelépni, használhatjuk a diplomácia és a kereskedelem kifinomultabb eszközeit is, ámbár elnézve a képeket, a megfelelõ fejlesztések birtokban még erre sincs szükség. A már jó ideje készülõ játék ma végre kiadási dátumot kapott, amely 2007 márciusát jelenti, illetve kiadtak hozzá egy új videót, ezt pedig immár tõlünk is letölthetitek. Hír még a Genesissel kapcsolatban, hogy a már egy ideje zajló multiplayer bétateszt - amely eddig csak fizetõs delikvenseknek állt jogában – most már mindenki számára kipróbálható, az érdeklõdõk ez ügyben látogassanak el a Fileplanet oldalára.