Akár egy novellát is írhatnék cikk helyett, de azt hiszem ennyi éppen megteszi, hogy kellõ hangulatot kölcsönözzön az elõzeteshez. Térjünk is rá akkor rögtön magára a játékra, az Hour of Victory-ra. Amint azt a korábbi képekbõl és hírekbõl megtudtuk, a Midway és a New Jersey központú nFusion új közös gyermeke egy második világháborús FPS lesz, kizárólag Xbox 360 konzolra gyártva. A megjelenésrõl a piac jelenlegi legjobb és legmodernebb motorja, az Unreal Engine 3.0 gondoskodik, az a tény pedig, ami az Hour of Victory-t egyedivé teszi, nem más mint, hogy három, teljesen eltérõ karakter tulajdonságait kell kihasználnunk a Szövetséges csapatok gyõzelemre segítéséhez. Hogy ki ez a három karakter? Három egyszerû katona, vagy tán három hõs? Három super-soldier? Akárhogy is nevezzük õket, a sorsuk a mi kezünkben van!
üdvözlök mindenkit a topikban még több információ:itt
nagyon fasza lesz, várom amúgy meg a 3 karakteres dolog nehogy úgy süljön el,mint a commandos strike forceban,ahol hááát az ígéretek nem teljesedtek be,jó lineáris volt az egész és rohadtúl nem lehetett váltogatni a karik közt,ha jól emléxem
Hour of Victory PC-re is! [2007. június 25. @ 16:00 - ashe]
A Midway mindeddig határozottan tagadta, hogy Hour of Victory címû gyöngyszemük Xbox 360 mellett más platformra is megjelenne, néhány figyelmes szem azonban kiszúrta, hogy az ESRB frissített listájában a játék neve mellett a PC jelölés is szerepel.
A Hour of Victory második világháborús mivoltából eredendõen talán nem érdemelne az átlagnál nagyobb figyelmet, viszont a három részletesen kidolgozott fõszereplõ karakter és a már-már filmekre emlékeztetõ történetvezetés miatt azért reménykedünk, hogy az ESRB nem tévedett a PC-s megjelenéssel kapcsolatban.