A Stalker körítés eredetileg a Sztrugackij fivérek novellája alapján lett felépítve (Piknik az árokparton). Ebbõl nem mellesleg Tarkovszkij film is készült. Ezt a csernobil baromságot a marketing találta ki, mert az elõbbit nem ismeri a nyugati világ, utóbbit meg igen.
na érdeklödnék én arrol hogy lehet a cikben emlitett fegyvert javitást elérni
máskor ne írj ilyet, h 8. éves, mert ilyenkor mindig rájövök, h mennyire telik az idõ
"bakvarnyu 2007. feb. 25. 15:20 | privát | válasz erre | #28 ja te aludni meg enni akarsz egy fps játékban grat"
Igen, sok ember (mint en is) szereti a jatekstilusok keresztezeset, ujjitasokat. Ennyi erovel akkor a Black and White az egyik leg elszartabb jatek, mivel ki akar egy allatot simogatni egy RTS jatekban.....
Strogg: En egy hete alltam neki a SystemShock 2-nek :)) Es valoban siman megallja a helyet hangulatilag, meg 8 ev utan is. Ennyire reg szartam be barmifele jatektol.
ezt hogy értesem? ha jól fejtem le amit mondani akartál, a magas gépigény egy motor képességének számít? mert akkor elég nagy gázban vagyunk grafikus motor téren :D
/és bízhatsz bennem hogy tudom mire képes az UE3.0
Nos gyanítom a jelenlévõk többslge nem játszott a system shock 1-2. részével:) Én ahhoz mérném a harmadik részt. Mert a mai napig havonta egyszer nekiállok kószálni a von braun fedélzetén, annyira ottvan. Pedig a játék 1999-es, és bizony már 8. éves!!! :)
Felõlem csinálhatnak bármilyen csili-vili UE3.0 engines játékokat, ha azok 10 perc alatt nem fognak meg hangulatilag, jön az uninstall...
"az hogy az eddig megjelent UE3.0-ás játékok mind magas gépigénnyel voltak nem a motort minõsíti hanem a trehány fejlesztõket..." hm, ezek szerint még nem láttad a motor képességeit...
Mindkettõt várom, bár a STALKERT inkább csak vártam. Mióta meghalottam hogy azok az újítások nem lesznek benne amit igértek /evés, alvás, rpg-s részek/ már nem sokkal több mint egy storyorientált szabad fps..
Igenis szükség van jó sztorival rendelkezõ single játékokra. Aki hiányolja az online módokat némely progiból (ha 10-bõl 1 nem játszható online, már sokat mondok, az szerezze be CS-t, vagy egyéb progit. ÉN imádok single progikkal nyomulni, de emellett ha kedvem van, a neten is nyomulok az erre kifejezetten specializált gámákkal.
De, multi játékok is tele vannak butákkal. SC:CT-ben lévõ botok értelmesebbek, mint némelyik online játékos. SC-ben az ellenfelek megpróbáltak bekeríteni, riadóztatták a környéken lévõket, fedezék mögül lõttek rád, amíg a másik közelebb jutott hozzád, vagy megkerült és hátba vagy oldalba támadott.
"Aki elõre megscriptelt akciót akar, az válassza a Crysis-t, de annyit azért elárulhatunk, hogy az igazi élvezet nem az elõre, megrendelésre legyártott ellenfelek legyõzésében, hanem embertársaink jó értelemben vett leigázásában rejlik."
Stalker, a csernobili kopó, heheheh Huhh, én a Bioshockot várom, annál idiótább játékot még nem láttam:D
Akkor én valszeg a kisebbség vagyok. Számomra sem túl élvezetes gép ellen játszani (bár volt pár FPS ami nagyon tetszett), a halflife2-õt végig se vittem annyira untatott. Igaz engem online is egyre jobban untat a mûfaj -túl egyszerû egy RTS-hez képest: futok, ugrok, bújok, lövök -kurvára nem motivál, hogy versenyképesebb legyek benne.
megfordítanám a dolgot, a nagy többség számára még mindig sokkal élvezetesebb egy ai ellen játszani valamilyen körítéssel, mint a hentimádó, rankfüggõ progémer arcokkal.
QW:ET-rõl elõzõ cikkben írtak, nézd csak meg. Egyjátékos-orientált FPS nem tudom miért fáj, elhiszem, hogy téged zavar a történet/cselekmény egy játékban, de más nem így áll vele. Meg aztán nem mindenkinek van napi sokórája "edzésben" tartani magát (hogy ne õ legyen az ugrás közben hátrafordulva sniperrel mindenkit lekapó pro-gamer (netán cheater) áldozata), nomeg a multi élménye az a játékostársaidtól is nagyban függ-számomra elég egy rakétavetõzõ láma, hogy megnyomjam a "disconnect" gombot...
nna szép a kvékvór enemiterritori nnna meg persze a frontlájn:fuel of war-ral mi lesz miért mindíg ezeket a díszbuzi fps-eket kell nyomatni amikor köztudott hogy az fps az online legyen 2007 van és még mindíg nem ismerik el az igazi multis cuccokat
Hát a source motor nem éppen skálázható volt, hanem inkább jól optimalizált, így régebbi gépen is high közeli grafikával futott... remélem itt is az lesz, mer az jó :)
Õõ, 100ms késleltetéssel hogy lehet valami játszható?:) Egyébiránt meg fejlesszék csak a singleplayer gameket, nem mindenki csak a hent miatt játszik...
"A BioShock elvileg a SystemShock 3 nevet viselné a legszívesebben, de a kõkemény EA-üzletpolitika miatt az Irrational Games-nek új név után kellett néznie, és õszintén szólva a fejlesztõk a névválasztásnál sem vallottak szégyent." Ejnye, az egy dolgo, hogy elvesztették a SystemShock nevet a készítõk, de éppen ezért SEMMI köze az "Ûroperának" ehhez az 50-es évek végén játszódó örülttudosos rémlátomásnak. A játékban használt FPS és RPG részek lettek átemelve illetve modernizálva. De ettõl még várjuk szeretettel :D
A Stalkernél meg azért a story vonalon meg lehetne említeni a Sztugackij tesók novelláit, meg a túl mûvészire sikerült film verziót is, mert ha csak nagyjából is, de közük van a játékhoz.
Ne túlozz, azon a VGA-n csak DX8 módban megy, igaz úgy is elég jól néz ki.
Gondolom atomerõmûre lesz szükségem, hogy menjen pl a stalker. Legalább egy csernobili atomerõmû
Az FPS játékok halála az A.I. Soha de soha nem lesz olyan intelligens, mint egy tapasztalt, élõ ellenfél. Látott-e valaki olyan A.I.-t amelyik képes odakúszni egy ellenséges sniperhez, és hátbakéseli? Én nem találkoztam ilyenekkel. Hagynák a fenébe, inkább fejlesszék a net kódokat, h akár 100 feletti pinggel is játszható legyen egy gamma.
A BioShockhoz nem kell uber PC mert X360 ra jon csak ki. (legalabbis egyelore) A STALKER-rol is azt irtak, hogy olyan mint a source motor, remekul skalazhato, igy egy regebbi gepen is kepes kellemesen futni. Varom szeretettel mindkettot... Huxley is johetne mar igazan. Itt talalsz rola nemi infot, es par kepet: http://www.cybergen.hu/?q=node/229
Már kezdem uni. Jönnek ki a szebbnél szebb játékok über pc kell hozzá meg minden, de a történetük egy kalap szar a játékmenet is és még sorolhatnam. Remélem ezeknél nem lesz ez probléma és végre kapunk valami értékeset is amit érdemes végigvinni.
Apropó Unreal3 engine. A Huxley-ról nincs valami uj infó?
A STALKER-t már iszonyatosan várom és amiért idáig huzták sokat el is várok tõle! De ha nem lesz akkora nagy cucc akkor is biztosan végigviszem :). A Bisohock meg jó kis akció-horror vegyités. Jó lesz az is..