Na most én látok rosszul vagy a képeken a motoroknak bent vannak a kerekei a betonban ? :D lol azért ez ciki ...
*legalábbis alsó 2 kélpen nagyon kivehetõ sztem
az utolsó képen az elöttünk lévõ motor hátsó kereke féleg benne van
meg a fickó segge is benne van a motorban...micsoda odafigyelés...:)
Remélem nem fog olyan hibákban szenvedni, mint a Motogp urt 3. Legend szinten ezek a hibák okozzák a nehézséget, és nem az, hogy elszúrja az ember az ívet.
Volt egy pár dolog, ami kifejezetten bosszantott. Motogp 2-ben bazi nagy ütközéseknél sem estek el a versenyzõk. A motogp 3-ban már kisebb ütközésektõl is elestek, de 90%-ban a játékos esik el és nem a számítógép. A számítógép irányította versenyzõk nem figyelnek a másikra, és még ha kis sebességkülönbséggel is de rendszeresen nekimennek a játékosnak. Legend szinten válik botrányossá a dolog, mert szorosabb a verseny. Esõs idõben, ha nem sikerül több másodperces távolságra elugrani a csapattól, akkor általában valamelyik kanyarban utolérhet valamelyik szgépversenyzõ, és rendszeresen kicsit meglök hátulról. Szinte biztos az esés. Csak száraz pályán lehet némi motogp-s elõzgetésekbe bonyolódni, mert ott kisebb eséllyel esik el az ember ha a szgép belerongyol hátulról egy Rossi féle kifékezõs elõzésben. Mondjuk kiszámíthatóan hülye a szgép, de a játékélményt drasztikusan rontja a szgép figyelmetlensége. És persze megteheti, mert 90%-ban nem a computer esik el.
Az ember meg tépi a haját a baromarcú programozó miatt, hogy miért nem tud normális AI-t írni egy nem túl bonyolult játékhoz. Lehet hogy nem néztek elég motogp futamot a srácok... Amit néha produkál a szgép, olyanra nem nagyon van példa a valódi versenyeken.