Hú mekkorákat multiztunk régen a D.I. Hinddel, Pilot / WSO egy gépben. Baromi jó volt pilótaként és WSO-ként is játszani. Jó volt egy gépben összedolgozni. Ja pixelesen is jó, a DOSBOX-on szuperül fut, Win 98 kompatibilitásban a gépágyú túl gyors a konfigomon, egyébként menne.
Hát nekem van még üzemképes konfigom amibe van 3dfx kártyám is. Gyere el hozzad a DI Hindet és nyomjuk hálóba :) Igaz csak egy kártya van. Nem baj, én beérem nélküle is amennyiben én ülhetek hátúl :)
Hindezgettem egy kicsit az "új" E6320 procimmal. Elég jó :) persze nem mehet minden Anti aliasing meg ilyenek 16xosba, de tûrhetõ ígyis ... :) Lényeges, hogy ki tudtam pipálni az .ini-ben minden részletjavító beállítást, így messzebbrõl tudom kémlelni a csatateret a FLIR / LLTV-vel. Az eredmény magáért beszél :) #3" TARGET=_fnew>Hind1 #3" TARGET=_fnew>Hind2
A videó az nem piskóta. Magas színvonalú lesz a Hind kabin, az tisztán látszik. Ejjjjj de sokat nyomtam a D.I. Hindet. A 3DFX-es változat valami elképesztõ szép volt akkoriban. Végre megint lesz Hind kabinunk.
ja, ma beüzemeltem a gamecommander2 nevû kis proggit. Ezzel az EECHzók által használt SHOOT al nem boldogultam sehogy, nem bírom mûködésre késztetni. GC2 viszont rohadt jó. "Tököm húzzál haza" (Rádió: wingman 1 return to base) :D
megörülök azért AHOGY megmozdul a hajtómû fordulatszám mérõje a nulláról áááh!!
Most mákod volt. 9 körül jöttem be szokásomhoz híven csekkoltam a megfelelõ oldalt. Elájultam meg elment a netem. Nos, fõleg a második tény akadályozott meg abban, hogy ezeket közöljem veletek :D
Elcsattogtam ma megnézni a leendõ használt gépemet. E6320 C2D proci, 2 giga ram, ABIT IB9 alaplap, Geforce 8600GT 512 megás videó. Hát a persistent smoke opciót nem igazán szerette a kicsike, de amúgy lényegesn szebben megy a mostani gépemnél. Ha újat vennék, rákölthetnék egy 100ast, de ha belerepülök a füstbe és beszaggat annyi kiadás után akkor sírva fakadnék. Márpedig állítom beszaggatna. De ez hamar ki fog derülni, mert akitõl veszem most ezt a használt cuccot, vesz egy E8400as procit ATI 4870es videókarival. Énis ilyesmit néztem ki, de úgydöntöttem kell a péz másra is, fõleg hogy nincs :)
azon dolgozom, hogy észrevegyem :)
Egyébként nézegettem a simhq fórumait és valami olyasmit láttam h behalt Arneh mester videókártyája talán augusztus elején. Csekélyke angol tudásommal ezt hoztam ki. De most 19 én már jöttek a képek, úgyhogy ez a gondja talán megoldódott.
Fanatik igen, valamint eldöntöttem, hogy az új kabin linkjét kizárólag én szúrhatom be ide :D
Borzasztóan várom. Közben nagyokat játszok az X52 vel. Még ezt a SHOOT hangfelismerõt kéne beizzítani a rádiózáshoz. Nem sokat szõröztem vele, de azt tudom h rohadtul nem ment :)
Ja egy komám felajánlotta Abit IB9 alaplapját, E6320as procival meg gainward 8600 nvidiás videókártyájával 512 megás egyebet nem tudok róla, 25 pénzért. Az jó lehet EECH-zni?
Ha mostanában nem néztétek, vannak megint új képek a Mi-24 V- kabinról, belsõ térrõl. Az utolsó két oldalon.
na kezdek már belejönni, összedobtam egy profilt, tanulgatom, de még egyenlõre nagyon bele kell szokni, mert olyan hezetekbõl jövök ki vesztesen amit eddig fölénnyel vittem...
Ha van valakinek ilyen X52 eszköze, és van saját profilja EECH-hoz szivesen megnézném, meg együtt csiszolgathatnánk hatékonyabbra.
Urak 2 hete vettem egy X52-õt, nagyon komoly, szinte érezni a gépet vele a régi vackomhoz képest. Csak azért vettem meg egyébként mert a régim bedöglött és nem haladtak a garanciával viszont a bolt rendes volt és azt mondta, hogy rendel nekem egy úja pont ilyet, az enyémet meg majd eladják ha kész lesz. Mondom akkor ácsi, nekem valami más kéne. Mondták OK. tehát ha úgy vesszük megmaradt 6250 Forintom, vagy ennyivel lett kedvezményes, meg a régi rossz döntésem is ki lett pipálva, és a pízs se veszett el. stb :)
Szóval örülök, de olyan problémám van vele, hogy 2 hete ugyan meg van de alig párszor játszottam vele és NEM tudom megszokni. Nem találom a gombokat, lövésem nincs mire mit programoztam, sõt most már a mode 2 és 3at is felprogramoztam, mostmár aztán ki kellett nyomtatni. Nem esik kezemre semmi, nem tudom melyik kütyü hol van, akció közben meg ha meg is találom, már biztosan lelõnek mire rájönnék melyik mode ba tekerjem. A pinkie switch el meg még jobban lehet bolondítani a helyzetet.
Csinált már magának valaki értelmes profilt? Én nagyon dolgozom valami kézreesõ beállításon. Pld azon agyaltam, hogy a Mode 1 lesz a tüzvezetéshez szükséges dolgok, mode 2 meg az útvonal repüléshez. Mode 3 meg ami kimarad.
A köv meg az, hogy van ez a preciziós csúszka, ezt megszüntettem mint analóg dolgot és áttettem digitálisra, hogy pld 33% alatt ezt, 66%ig amazt, 100%ig meg 3adik gombot nyomjon. Igen, de ha ezt húzom, akkor amíg nem nyomok valami mást, ez elszáll és nyomja a 77777est világnak. Ezzel mit lehet csinálni?
Köszi :)
de atóta játszottam vele megint,és most figyeltem fel rá,hogy valamiért mindenfelé nehezebben fordúl,mint más szimekben.meg van amikor le is áll a freetrack.de csak ebben a játékban.a lonciban órákat tudok repkedni vele,hibásodás nélkül.
az miért van,hogy a freetrack-kel nem tudok lefelé nézni az EECH-ban?az autós programokban,a falconban,meg a lock on-ban is tökéletesen mûködik.de az EECH-ban egyszerûen nem hajlandó egy bizonyos szint alá "lenézni" a a pilótám.már álítottam mindent a freetrack-en,de nem akarja az igazságot
én meg az ALT + F2 re szavazok, az csak a külsõ HUDot tünteti el, ha visszamész belsõ nézetbe nem kell gépészkedni, hogy bekapcsold..
ctrl+F12-õvel valóban el lehet tüntetni a feliratot,viszont a HUD-képe ott marad.van valami ötlet arra,hogy azt hogy lehet eltüntetni,és csak a helikopter látszódjon?
most nem próbálom ki de véletlen valahogy nekem mindig sikerül aztán keresgetem hogy lõjjem vissza, de a ctrl+F12 az object text néven szerepel a keymapon, szerintem az lesz.
tudja valaki hogy lehet a külsõ nézetben eltüntetni a feliratokat a helikopter alól,felõl?
én meg azt néztem, hogy a Simhq-s arc BeachAv8r ha jól emlészem a Black sharkot tesztelte egy Q6700as intel procin. Nemtom hogy ment rajta, ha valaki érti a cikket és le van írva, közölhetné velem, hogy ezen a konfigon frankón fut-e a játék? Mert azt találtam ki, hogy most 1-2 hónapon belül összedobok egy gépet E8200 procival (2magos) aztán ha kijön a Black Shark (gondolom párszor 2hét múlva) majd vásárolok szépen egy Q9450et vagy valami hasonló zsíros darabot, ha az E8200õn nem futna és akkor jó lehetek a szeren. Meg végre be tudnám kapcsolni a víz hullámzását és társait az EECHban addigis míg a BS kijön...
szerintem az a baj a mai játékokkal,hogy nincs kihívás bennük igazából,és hogy mindenkihez akarnak szólni,gondolom a nagyobb eladások miatt.a másik probléma az,hogy ma már pc-re nemnagyon akarnak kiadni játékot.nagyon sok játék elõször valamelyik korszerûbb tv-foci gépre van kiadva,és csak utánna adják ki pc-re,vagy ki sem adják már pc-re.szerintem ha valamelyik konzolgyártó cég kiadna pár szimulátorhoz való kiegészítõt,pl joysick, a gépére,akkor lenne szimulátor dömping.
Egyszerûen hihetetlen, hogy az EECH közösség mekkora munkát végzett a szim. feljavítása terén. Hiába jött ki az EECH2, maradtunk a réginél feljavítva. Nagyon jó, hogy vannak olyan fanatikusok, akik képesek egy régi szimet évekig moddolgatni és így életben tartani.
Jókat írtatok, a szimekrõl, ezek bizony nem a Vérpistikéknek valók. Ezekhez idõ kell,türelem és komolyan tanulni. Csak akkor okoz igazán örömet, ha az ember már elboldogul a programmal, de utána évekig kellemes idõtöltés egy minõségi szimulátor. Sajnos nem sok van.
Valami hasonlót akartam írni én is mint a kolléga úr. Ami a "gyengéje" a szimeknek ( rétegjáték ) szerintem éppen az az erõssége is.Mert mivel réteg játék akik játszanak vele azok nem 1-2 órát töltenek el vele és ( szerintem ) 90-95% fizet is érte, adott esetben kicsivel többet is mint egy mezei játékért.Erre azért szerintem lehet alapozni. Nekem is megvan a Lonci, Il-2,Il2-fb, Silent Hunetr 3 és megvolt az EECH is csak az elõzõ gépem mikor ellett adva kórházban voltam, a nejem intéze a boltot és hát elment az is vele :( Viszont az 132.5 %, hogy egy ilyen 1 órás szutyokért amiket mostanában kiadnak egy fillért sem csengetnék.
szerintem azal semmi gond nincs,hogy egy szimulátor réteg játék.nem hiszem,hogy a fejlesztésénél az olyan counter strike-on felnõtt "gamerekre" kellene gondolni,akiket "zavar a kilátásban a mûszerfal",vagy "nemtudnak kiszállni a gépbõl a reptéren",és akik miután letöltötték egy warez oldalról,talán ha 1 órát próbálkoznak vele,miután kinyilatkozzák a véleményüket,hogy ez,vagy az a szimulátor mekkora nagy szar,és hogy õk inkább a lövöldözõs játékokat szeretik.legyen igenis rétegjáték,és ha olyan szinvonalú,akkor az a réteg garantáltan meg fogja venni.szerintem.
No igen... egy Falcon rampstart...hmmm... milyen nehéz megtanulni, és milyen könnyû elfelejteni! :))
Angol nálam is gyengécske... bár én már kérdeztem is szótárazva külföldi fórumon... írtam egy elnézést... én a hunglisht beszélem! :D Legalább ragad ránk valami! :)
Mondjuk nem hülyeség a kötelezõ tréning, bár akinek van némi tapasztalata az azért igencsak szeretné magát egybõl az éles bevetések között tudni. Mondjuk a Fighter Ops-ban igencsak sokmindent igényelnek, amihez a háloszobabilóták igencsak kevesek, azért valljuk be. Gondolok itt egy esetleges teljes indítási procedúrára, ami a Falcon alatt is elég szép, DCS-nél meg a videó elsõ perce után azt se tudtam holt tart a delikvens aki a videót csinálta. Tehát jó dolog a tréning, megtanít 1-2 dologra. Viszont aki nem keni az angolt annak lehetnek gondjai (igen nekem is :D).
egyébként azon gondolkoztam, hogy mikor feltettem az EECH-t, azonnal be akartam ülni a fülkébe és már repülni is. És ahogy felszállt a helim, jöttek a kérdések. Ezt hogy kell becélozni, azt hogy lehet még, hogy is kéne elbújni, hogy kéne elfoglalni a bázist, mit is kéne szétlõni. Ha Elõször végigcsináltatják velem a tréninget, lehet énis megrettenek picit a dologtól mert nem tudom mit fogok kapni a végén.
EECHban szerintem jól van megcsinálva, hogyha lezúgok akkor nincs game over lehet beszállni a következõ szabad helibe, mehetek ugyan oda és némi tapasztalattal már fenékbe tudom billenteni azokat akik elébb csúnyán viselkedtek. :)
No igen, az game szerintem mérföldkõ lesz ilyen szempontból... :)
Nah jó, de a drágábbat nem biztos, hogy mindenki megengedheti magának. Viszont egy reklám az is ha sokan használják, mégha hülyék is hozzá... Mind1 nem vagyok termék menedzser vagy ilyesmi, szóval nem értek hozzá. Mondjuk a Fighter Ops nem lesz olcsó az tuti, lehet õk nem számítanak vérpistikékre...
Ó igen... Ez a gépfeljavítósdi kicsit fusztráló, viszont az Il-2 netes hadjáratok valami õrült jók... Ilyesmi kellene Lomac-ba, vagy akár az elkövetkezõ szimekbe is.
Jó a szó, csk ugye ez így rétegjáték. Vér Pistát nem biztos, hogy meghatja a full kiképzési rendszer meg a nemtudommilyen technika totál integrálása egy játékba. Õk inkább csak be akarnak pattanni a pilótafülkébe (ez még a jobb eset, mert ahol a külsõ nézetet keresik az már gáz) és csak az értelmetlen rakétalvészetet akarják. Sajnos õk vannak többségbe így a fejlesztõknek rájuk is kell gondolniuk. Oleg ezt régen elég jól össze tudta kombinálni anó az Il-2-vel, hiszen volt arcade és szimulációs beállítás is. Mondjuk nemrég néztem az ezzel foglalkozó topikot szomorúan kellett olvasnom, hogy az újabb részekben bár erõteljesen feljavítottak 1-2 gépet, hogy a 2 oldal 1 szinten legyen, ezzel se a valósághûséget szimulálva, hanem inkább az akcióra, a kiegyenlített harcra terelje a dolgokat. Vagy ez már nem az alaptémához vág?:D
az biztos,hogy egy jó szimulátor évekig szórakoztatja azt a réteget,akik rajonganak érte.lásd lomac,falcon,vagy az eech.én pl a rainbow six:vegas2-õt másfél nap alatt játszottam végig.ezért kellene 12ezret kiadni a boltban?viszont egy magas színvonalú szimulátorért,igenis komoly pénzt lennék hajlandó áldozni én is.
láttam már, nem gyenge a hatása mikor elereszt egy hosszú sorozatot az ikergépágyúval.
Azonkívül úgynézem belehúztak a hindbe egy pár 10méter rézdrótot (a jobbik fajtából) kicsit okosabb lett :)
Elvileg a Fighter Ops ilyen lesz. Addig nem ülhetsz bele az F-16-osba meg a késõbb kijövõ többi gépbe, amíg a kötelezõ elméleti és gyakorlati kiképzést le nem zongorázta a (l)user a motoros kiképzõ géppel és a T-38-assal :D
valóban nem anyuci veszi a gépet, de én nem tudnék kiadni érte 50et. Ha mégis, akkor további 250et a számítógépre fõleg nem. Pláne, hogy alig érek rá, nem érné meg a befektetés. Néha van 1-2 hét amikor játszom, de most pl kipusztult a bóvli joyom, oda van gariba, venni kéne alapból egy X52õt, de annyi helyre elfér az a pénz. Tulajdonképpen nekem az EECH tökéletes.
Világ viszonylatban szerintem sokan vagyunk, ráadásul ez a réteg nem anyuci pénztárcájából él. Vagyis magamból kiindulva, akár 50ezret is adnék egy igazi profi szimulátorért (amit pl gsg16 összefoglalt), fõleg, hogy egy ilyen játék nem pár órás szórakozást kínál...
hát igen csak ennek a rétegnek megéri e programot írni? Alig lehetünk páran a lövöldözõsjátékosokhoz képest.
Én is régóta álmodozok ilyenrõl......mondjuk ne az uj cuccokra,de teszem azt, a már nem repült gépekre egy olyan szimo,ahol végig kellene tanulni egy karriert,egy tökéletesen élethû oktató szimulátor------nem lenne kevesebb "pilota"mert hiába árkádosabb valami,ha csak olyan kézikönyve van "csak"mint a Lock onnak,már ugyis csak az a réteg megy rá......ez a réteg meg minnél durvábbról álmodik.
az igazán jó szimulátor szerintem valahol a LOMAC,és a FALCON közt lenne.az egyiknek szép a grafikája,és jók benne a repmodelek,a másiknak interaktív a fülkéje,és jók a hadjáratok benne.ezeket a tulajdonságokat kellene összegyúrni,és egy olyan szimet gyártani,aminek jó a grafikája,interaktív a fülkéje,dinamikus hadjáratok vannak benne,és akár több gépet is lehet benne repülni.helikoptert,meg repülõgépet is.én azt is szívesen venném,ha pl végig kellene csinálni egy kiképzést az adott típusra,aztán ha a játékon belül másik géppel repülnél,akkor átképzésen kellene részt venned.
én nem játszottam sosem LOMAC ot, de ha arra gondolok, hogy mennyi lehetõséget kihagytak 1990 körül az EECH sosorzatból, mennyi mindent bele lehet tuningolni a játékba, akkor félõ egy picit, hogy a BS is így jár. Bár ahogy elnézem ezek a srácok nem határidõre gyártják a játékot, hátha lesz belõle egy igazi odabaszós szim. (olyan amikor 2 hétig gyakorlod a hajtómûbeindítást)
amúgy szerintem a BS sokkal hamarabb készülne el,ha bevonnának a munkákba olyan szent õrülteket,mint aki ezt a MI-24-es fülkét is gyártja.õ lelkesedésbõl csinálja,megszálott,fanatikus szimulátor rajongó.
naná hogy elviselném.minden elismerés azé,aki képes ennyi idõt,és energiát beleölni egy ilyen fülke elkészítésébe.egyébként szerintem ettõl lesz nagyon állat majd,az ilyen apróságoktól,hogy megy egy kis ventillátor a fülkében.én egy-egy a gépemet ért találatnál még azt is elviselném,ha pl orosz káromkodás is elhangzana a fülkében,az én itthoni káromkodásomon kívül.de persze ez csak álom.a BS-t meg várjuk továbbra is.hátha egyszer...
3 Szolnoki bácsi odakint volt oroszban, és Mi-17es helikopteren továbbképzésre jártak ahol elsajátították az éjjellátás csínját-bínját és még egyéb extrákat amit az elõbb nem részletezett a szolnoki rádió. Ezekután elõszeretettel fogok parkolni éjjel a szolnoki reptér mögött :) Múltkor megálltam mert este 10kor gyönyörûen ki volt világítva a pálya. Még ketyegett alattam a motor mikor valami furcsa zajt hallottam, nem tudtam hovátenni, leállítottam a gépet, aztán lett õrült robaj, kb 20 méterrel a fejem felett eltépett egy heli, se kivilágítva, se semmi, marhajóvolt :)
sokat nem haladt még Arneh Mi-24 projectje, de az új fejlesztésen jót mosolyogtam.
Vigyázni kell majd, hogy 6DOF módban bele ne hajoljak. Az abszolút élmény kedvéért veszek a kínain bézbólsapkát amibe a ferdeszemûek kis ventillátort integráltak és arra teszem a FreeTrack ledjeimet :D Lásd ITT
ezt egy másik fórumon találtam, megosztom veletek az enyémhez hasonló jókedvetek reményében :) ---- Az U.S. Air Force pilótái által feljegyzett problémák és megoldások: - A fõfutó bal belsõ gumiköpenye majdnem cserére érett. - A fõfutó bal belsõ gumiköpenye majdnem kicserélve.
- Teszt repülés OK, kivéve, hogy a landoló automatika igen durva. - Landoló automatika nincs a gépen.
- A 2. motor üzemanyag fogyasztása magas. - A 2. motor üzemanyag fogyasztása normális - 1. 3. és 4. motor üzemanyag-fogyasztása alacsony.
- Valami meglazult a mûszerfalon. - Valami meghúzva a mûszerfalon.
- A jobb fõfutón olajszivárgásra utaló egyértelmû bizonyíték. - Bizonyíték eltüntetve.
- A DME hangereje hihetetlenül nagy. - A hangerõ beállítva hihetõbb szintre.
- Robotpilóta magasságtartás üzemmódban 50m/perces süllyedést produkál. - Hibát a földön nem sikerült elõidézni.
- IFF nem mûködik. - IFF soha nem mûködik OFF (kikapcsolt) állapotban.
- Gázkar rögzítõ használatakor a gázkar beragad. - Ezért van.
Mi-24-nek még ninsc saját kabinja azt még most heggeszti az egyik õrült srác aki az Apache kabint is csinálta. Ha kész lesz vele majd akkor lesz 6DOF, meg ilyenek, addig a Mi-27 kabinját használja ami még EEAH származék...
Skirmish, meg hadjáratban fordúl elõ 24-es. Probálj meg olyan hadjáratot indítani ami alapból benne volt az eredeti EECH-ban, ott nagy számban fordúlnak elõ 24-esek.