amugy végre benne vagyok az elsö 4ben rookie-ban és a pilotám szerzödése pont lejárt...persze hosszabitani nem tudtam, mert azt irta, h azzal az áltaggal nem megengedett...ugyhogy most szezon végén elvesztettem egy nagyon jo pilotámat...remélem nem veszi meg senki...
az utolsó 1-2 versenyre nem fejlesztesz autót, hagyot hogy kiessen, máris nulla a motiváció, és az OA-ja visszaesik 85 alá... ha meg feljutsz akkor tökmindegy, ott már jóval magasabbak a számok...
Hát eddig csak tech edzéseket kapott, ami visz le motivációt, oszt mégsem... :D
nem hibázott sokat... sõt nem is hibázott egyáltalán, mert 214 a koncentrációja... de csúnyán megkoptatta a gépet... mondjuk ami 30at kopna alacsony riskekkel az kopott 42-t
Most megnyugodtam, hogy nem csak engem szivat a random. :D Az elsõ futamon technikai hiba miatt volt egy +kiállásom és ezzel buktam kb 10 helyet. A második jó volt 19. hely A harmadikon újabb technikai hiba a 18. körben vége lett a versenynek és ami a legviccesebb, hogy verseny után az alkatrészek közül a legjobban elhasználódott 61% os volt.
én 5-5-0-0 egyszer kipróbáltam magasabbat de nem éri meg, nagyon koptatja a gépet...
Kimérgelõdöm magam. 5. helyrõl rajtoltam, és teljesen nem úgy kopott a gumi ahogy számoltam, teljesen felborította a stratégiámat. A másik, hogy halmozottan Driver mistake-ek voltak, (10-10-10%-on is elõzõ futamon, most is 10-10-100(def)... A végeredmény az lett hogy 19. lettem :|
Ti konkrétan milyen beállításokat használtok kockázatra?
A9 :)
Végre új szezon, kezdtem már utankozni :P
WOW!!4 Erre csak azt tudnám mondani: LOÁL.
Körülbelül 3-4 alkatrészem 99%-os, úgy elindulok versenyen... legalább a beállítások megvannak. Erre a srác fogja, lemegy 35 kört, és szerez 6,6 milliót a konyhának!! :D (tovább nembírta, kiesett) ..megérdemli hogy részt vegyen egy kis technikai kurzuson...
Ha az utolsó futam után is negatívba leszek akkor igen. De nem leszek :D mert jön még kb 7 milla futambevétel + 7.5 mila amiért megnyertem a csoportot.
El sem hiszem a mostani versenyt! Egész idényben 1 szaros pontra hajtottam, és most a legelképzelhetetlenebb versenyemen érek be 8. helyen!!4 (az már 1 pont nem? :) (pont a közvetítésen a himnuszra értem oda, tök komoly, lejátszák az elsõ helyezet himnuszát ) :D
Azért nem jó ha csak a pozíció megtartására raksz risk et mert ha pl. mögéd ér valaki akkor nagyobb kockázatot vállalsz és meglépsz tõle 2mp re aztán megint mész egy lassú kört, megint odaér mögéd megint kockáztatsz és így tovább. Ez gyakorlatilag csak arra jó hogy leamortizáld az alkatrészeket, de elõrébb nem leszel vele. Ha már kockáztatni akarsz akkor csináld azt, hogy mindegyikre raksz pl 5 risk et és akkor minden körben gyorsabb leszel egy kicsit és a kocsi kopása csak kis mértékben nõ.
Ebben a szezonbam gyúrjad a pilótád ha van lehetõséged, bár ahogy nézem egyhamar nem lesz + az egyenleged.
A kövi szezonban majd csak a pilóta fejlesztésére figyelj, az eredmény másodlagos. Az utána következõben lehet cél a feljutás. Nem ártana ha szereznél szponzorokat mert egy jó szponzor 1-1,5 milla + lehet futamonként. A 0 kockázat meg alap dolog rookie-ban.
A mostani évem a féktelen költekezés éve volt, és mindjárt ott tartok hogy 99%-on lesz minden alkatrészem, amik 1-es szintüek, és mínuszban van az egyenlegem...
Tudsz valamit mondani, azon kívül hogy várjak az új szezon kezdetére? (meg azon kívül hogy nyomjam meg a piros gombot és...) (megpróbálok minden kockázatot 0%ra tenni hátha úgy kissebb lesz a 'fogyasztás')
Király vagy, gratulálok! ^^ Én még nem sietem el a dolgot
(nem tudtam hogy ilyen hamar elmegy, és vacakolás lesz, máshogy meg nem tudtam netközelbe jutni, vagy már nagyon késõn)
Ha szóltál volna addig toltam volna a szekered de már mindegy, majd legközelebb :D
Én közben megnyertem a bajnokságot több mint 30 ponttal vezetek a 2. elõtt és már csak három futam van "we are the champions, we are the champions..." :DDDDDDDDDDDDD
Én igen, és elég sokat is, mert nem volt internet itthon (sok csúnya dolog egy buta szolgáltatóváltás miatt) és minden egyes NEM lejátszott versenyért ki kellett perkálnom a fizetéseket mindenkinek :|
Hát nem volt vicces amikor ma ránéztem a -14milliós egyenlegemre... Ja és 99%-on két lvl5 alkatrész... vihettem le egyes szüntüre hogy pájára állhassak és végigvigyem, ebbõl hogy jövök ki én?!
Miközben olvasgattam a szabályokat, és készültem a Certification testre, erre lettem figyelmes: "All managers who qualified for all 17 races in the previous season will get a bonus of $5.000.000 (including managers in Rookie)." Ez jó dolog, kicsit ösztönzõen hat a játékosokra :)
Rápillantottam a versenyemre és pont látom hogy 3 ugyanolyan autó megy egymás mögött :D
sziasztok még ujonc vagyok de hogy lehet elindulni a játékba???
Úgy látszik nem vagy okosabb mint egy 5. es :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Tehát csak megnézed hány kört ment az adott gumival belassulás nélkül, ebbõl kiszámolod hány km-t ment. Máris van adatod arról, hogy ugyanolyan típusu pályán hasonló hõmérsékletnél, lehetõleg hasonló risk-el hány km-t lehet menni.
Nos továbbra is furcsák a számok... inkább várok még 1-2 versenyt és kiderítem hol az anomália.. (amúgy ha végiggondolom csak a 'váltószám' lenne a külömbség ha kört vagy km-t néznék...)
Na most beintettek a táblázatomnak: A mostani pályánk: Buenos Aires Tyre wear: High és én Soft gumikkal mentem.
Számolgatva, babrálgatva az jött ki hog a kerék-használatom 2,8% per kör.
Eddig ezenkívül egy tapasztaltom van soft gumival: Medium pálya, 3,48%/kör
ez elég érdekes eredmény...
Többiek szoktatok számoln ilyesmit?
Megbocsáss feledékeny vagyok :| Dehát onnan még nincsenek meg a konklúziók, számolgatás fogyasztásra meg minden, én ezt ilyen táblázatosdi nélkül nem is bírnám :P
Már írtam régebben minden verseny után "printscreen-elem" a last race analysist és ezzel az apró mozdulattal van adatom benzinfogyasztásra és gumikopásra is :D
Bocs, tényleg félreérthetõ volt. Tehát hasznodra lesz mert a meglévõ adatokból sokmindent ki lehet számolni.
Pl. a kövi futamon én medium 2 kiállással megyek holott szerintem meg lehetne soft-al is. Mivel ezen a pályán nagyon nehéz az elõzés, a qvalit kevés benyával csináltam hogy a lehetõ legjobb legyen a rajtpozicióm, az 1. tankolásnál valamivel többet tankolok majd a 2. kiállásnál jön majd egy hosszabb etap, így remélhetõleg nem fogok beszorulni pl egy 1 kiállásos mögé.
Csak hogy újabbat szpemmeljek: elkezdtem egy olyan kis táblázatot is, ami számolgatja nekem ezentúl a kerekek kopásást (%-ban) meglátjuk megyek-e evvel valamire... (szúrta már el a taktikámat, hogy a kerekek nem bírták, és ugye minden benzincserekor új kerekeket is kapok)
Köszönöm szépen a segítséget, felvettem, és kvalifikáción ezidáig marha jól szerepeltem, 15. lettem az eddigi 25-29. helyezésekhez képest :)))
Elkezdtem technikal insight-ot fejleszteni, 5-önként megy fel, úgyhogy erre kicsit rágyúrok mert ez a béka feneke alatt van nálunk... :P
Õ lett volna a másik esélyesem, oké köszi a jótanácsot!! :)
(a másikat csak azért néztem, mert neki van eredménye a háta mögött, versenyenként kb. 0,5 pont)
ehh... most jöttem meg buliból [NEM SZOMJAS] szal nem fogok neked pilótát hesszelni, de ígéren amint beszámítható állapotban leszek megírom a véleményem :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
Okés.... Nem akarsz nekem megtenni egy kis szivességet? :P Van nyolc jeöltem, dehát hallgatnék én rád is, de kacsintgató némelyiknek az eddigi teljesítményei, a 1,5 pontos átlag, stb... szóval nem adnál egy tanácsot melyiket válasszam? :P :$
Najó, akkor minnél elõbb leszerzõdtetem a új pilótát, és gyúrok neki mint állat.. (mert pénzügyileg úgyis rezetelõdök) Szóval minden ami nem stamina, az 35 év alatt NEM fog csökkenni ugye?
Nálam se úgy volt, hogy mentem az utcán aztán találtam egy ilyen pilótát - amit most látsz az 2 teljes szezon edzésének eredménye csak a talent ugyanannyi mint amikor megvettem, szal edzeni...edzeni...edzeni!
Nemtudom mert eddig 2 pilótám volt az elsõt alapból kaptam ami meg most van annak azt adtam ami volt neki.
Az a gond, hogy én mivel legalacsonyabb szinten vagyok, ezért korlátozva vannak dolgaim (mint neked), úgyhogy nagy mázlimnak kell hogy legyen, hogy ilyet találjak :)
Egy pilóta legfontosabb tulajdonságai sorrendben: 1. talent (fontos hogy magas legyen mert ezt nem tudod edzeni) 2. experience (ezt se tudod edzeni de minden verseny után növekszik kicsit) 3. concentracion 4 technical insight 5. stamina ezeket edzd a staminat 20 30 körülire elég a másik kettõt ahogy csak tudod agressiveness legyen a lehetõ legalacsonyabb
SZERINTEM, de ha valakinek más a tapaszteleta akkor lehet vitatkozni :D
Akkor újat kéne szerzõdtetnem :P Akkor mégis melyik tulajdonságot preferáljam leginkább ha újat szerzõdtetek? (francba, akkor csinálhatom újra majd a beállításaimat szinte minden páján..? )