szerintem a pilótával van a gond, copyzd be ide a tulajdonságait és megmondom mi a gyengéje. így látatlanba a conc ra tippelek mert száraz pályán nagyon gyors ha az magas
Mostmár minden alkatrészem legalább 2. vagy 3. szintû, de még mindig az utolsó helyre kvalifikálok :|
Egyéb jótanácsok kezdõ vezetõnek? :P (csoporttársaim háromnegyede 1 vonalkával rendelkezik a "car level" résznél, nekem kettõ van, és kettõ embernek van három vonalkája ott)
Nem kötelezõ megcsinálni, de ha sikerül akkor pénzt kapsz érte. Azért kérdeztem mert ha háromszor nem sikerül akkor a 4. próbálkozás már pénzbe kerül és azt hittem ez vitte el a lóvét.
certificationt nem csináltam még, 22/25 nem volt elég, és volt vagy 5 kérdés amirõl semmit sem találtam se a szabályok között, se a faq-ban, sehol. Kötelezõ a certification-t megcsinálni?
Ahh köszi, ezt kerestem csak vak vagyok. A practice és az idõmérõ vitte el a pénzt, bár elõtte mintha több lett volna mint amennyit ír, de valszeg én emlékeztem rosszul.
Még egy amatõr ill. inkább rookie kérdés: Csak az utolsó verseny elemzését lehet megnézni, az azelõtti versenyekét nem?
hát vannak adataim elõzõ szezonokról :D Azért választottam most mediumot mert elõzõ szezonban soft al mentem de most melegebb volt a hõmérséklet és nem akartam kockáztatni.
A túróba... frankón tök jól kicentiztem (VOLNA!!4) a benzinemet, erre kerékcsere miatt kaptam benzinfeltöltést is, ami miatt úgy eltolódott az egész tankolás, hogy a verseny VÉGE ELÕTT 2 KÖRREl kiment a szokásos adagért a pilótám, loál. így kapott 2 körre 60 litert haverunk.
Nem biztos...ugyanis sikerült bekerülni egy magyar csapatba és ha feljutok akkor meg kell próbálni benn is maradni mert ha nem akkor megint 2 szezon mig visszajutok szal spórolni kell majd.
100???????? és nem hibázik sokat a pilóta? mennyi a koncentrációja?
a fõoldalon a neved alatt kattolj a piros x re - én most nem tudom megcsinálni mert jócskán minuszban vagyok meg amúgy sem érdemes most inkább majd a köv szezon elején
Tessék, remélem érthetõ ^^ Egyéb kényelmi funkciókat, mint sérülések átlagolása még nem vezettem be, de aki legalább egyszer látott életében excelt, az meg tudja magától csinálni ^^
15. lettem (+13) (10-en estek ki)... de végigmentem! MIóta excel táblázattal számolgatok, tippelek, meg minden (szerintem jó lett a táblázat, beszúrjam? :P) azóta nem volt kiesésem :D !!!
Inkább kérdezz kettõt de könnyebbet :D Nem találtam infot, hogy melyik tipusu gumi milyen hõmérsékleten a legjobb. Az azért érdekes, hogy az elmult versenyen 27 fokban ES gumival a leggyorsabb körömet mentem, míg 35 fokban hiperfost.
A stratégia beállításnál a risk et vedd alacsonyabbra és nem fog annyira kopni az alkatrész meg ha lehetõséged van akkor alacsony agresszivitású pilótát szerzõdtess!
ha meg van pénzed akkor fejleszd a kocsit -nekem már van LVL5 ös alkatrészem is
én ezentúl úgy cserélgetem majd mint a kisangyal mivelhogy: elõzõ versenytapasztalatom azt mutatja, hogy a legdurvább kopást a: LVL1 gearbox -> 47% sérülés LVL1 suspension -> 48% sérülést szenvedett el 1 verseny alatt, amit végig SE mentem :P szóval vagy állandóan inkább LVL2-n kéne tartanom a cuccot, vagy minden 3. versenyen cserélni... /én még csak most tanulom az ilyeneket/ :)
jó, csak mert nekem ez a második versenyem, ahol egy alkatrész kb. 35%-ot kopott, szóval azt hittem csak én vagyok ilyen láma, hogy elengedem 65% fölé a 'kopását' egy alkatrésznek...
nem tudok fejleszteni!!!4 10millióm van, és még 8-9 millióért sem tudok fejleszteni :| pedig a fizetések még ki is jönnének :\ szinte mindenem 99%-on van, van ami darabom 40%+++ ot roncsolódott, ki is estem mint a huzat :C mondtam már hogy utálom az esõt? :D
jól hangzik... mert akkor picit csúsztatott kiállás is belefér, nem kell felénél kijönni
Az elmult szezonban volt pár körig esõ ezen a pályán és 14 kör alatt 26%ot kopott a gumi. Elvileg nagy spórolással meg lehet csinálni kiállás nélkül is de én inkább nem kockáztatok.
99% os sérüléssel 12 kibirtam, de a végéig ugyse birom:S... pedig msot kezdek feljönnia taktikám miatt:D
Kezdõdik! 4. helyrõl indulok
tesztszerû... és át kell nyálazni elõtte a szabályokat és a FAQ-t.
magyar változat nincs, viszont a szabályzat és a FAQ megvan magyar fordítgásban is, így ha azt elolvassa az ember utána már minimális angoltudással is megy a dolog
Ennek a játéknak van magyar változata mert akkor beszállnék én is a játékba de ugyebár ha nincs akkor elég nagy angoltudás kell hozzá és én németet tanulok:D
gondolom teszt-szerû... ha átnyálaztad a helpet, akkor nem lehet probléma vele :)
Mintha valahol az olvastam volna, hogy hétfönként nézik át a pioloták az ajánlatokat, akiket szerzödtetni akar az ember. Hány ora félé történik ez meg? Csak mert adig nem kezdenék bele az idõmérõbe a régi pilotával.
akkor az enyém a 66 kilójával elég szolíd... nálam nem nehezebb pedig én csak 19 éves vagyok, õ meg 33.... ej de jól tartja magát :D
hány kilós az emberetek? mert nekem 264 l benzin, 53 kör 0,85 l benzin jött ki egy km-re... ahogy így nézem, medium páján az kicsit sok így hozzátok képest...
nekem utolsó 2 pályán, ami ugy-e medium, 0,773-0,776 környékén fogyasztott... ennyit tesz az a dagi pilóta... a very highon kb 0,84 körül számolhatok ugyanolyan riskbeállításokkal?
de pl Magny Coursban, ami szintén medium, 0,8-at evett :S igaz ott még alacsonyabb szintû volt a motor...
mióta nincs fadarab amibe véshetek azóta papírt használok :D (ifi-csapathoz is papírt használtam ht-ben)
kb igen, de tegyél bele többet és számold ki a te pilótáddal mennyi a fogyasztás a külömbözõ pályákon, érdemes txt fájlokban eltárolni az adatokat vagy print screen-elni a last race analysist
A legfontosabb az, hogy olcsó legyen aztán a talent és az experience mert ezeket nem lehet edzéssel fejleszteni ezért ez legyen magas a többi lehet alacsonyabb is azokat lehet edzeni, aztán concentration és a technical insight a többi szvsz nem annyira fontos.