Engem szivat ez a játék. Most meg indítanám a telepítést és most meg azt írja ki, hogy "this program must be run on windows NT(!). De legalább az új deamon toolst sikerült feltenni.
Na, start menü\futtatás-ból érdekes módon fölrakta.
Lehet, hogy láma kérdés de Avon-ból hogy tudok kimenni? Nincs egy nyitott kapu sem, már körbe mentem a fal mentén és sehol sem tudok kimenni. Pedig le kéne vadásznom néhány coyote-ot.
teleportálni kell: 3 helyre lehet: -északra -az akadémiához -bánya vidék
Segítsen valaki mert agyvérzést kapok :D A demoban akadtam el.... jó mi? xD Az van, hogy egy Eric nevû csókával kéne beszélnem a quest book szerint, aki történetesen nincsen rajta a térképen... Nah ilyenkor mi a teendõ?
Avon városában van , a quest book jobb alján ott van , h a feladat meik térképen van
Kösz, megoldódott a probléma:) Mondjuk fura volt, mert bóklásztam az akadémián, erre kiírta, hogy checkpoint ok, akkor utána már mûködött a teleport.(elõtte ha ráálltam akkor nem csinált semmit, nem hozta be a "fõtérképet" )
Elakadtam, és az lenne a kérdésem, hogy ennél a küldetésnél, mit kell csinálni ?
nem mûködik a szerkezet , ezért az egész víz alatt van , gyere vissza késõbb
Szerintem elég a 4 kezdõ kari, after tuningolás tárháza mint egy igazi RPG-ben. Mondjuk a Diablóval nem tudom mér' vetik össze!?
vannak azért érdekes dolgok: -ki kellene végeznem pár prérifarkast Avonban , de nem tok kimenni a kapun -Mullog bányájából kell kimentenem egy nõt , de az ég világon nincs ott senki -van egy looter nevû fószer , nem tom levadászni....
Avon-ból pl. a darkpath skillel át tudsz teleportálni a kapun, így ki tudsz menni a lootert meg le lehet vadászni, csak sokáig kell támadni, aztán egy idõ után nem tölti vissza az életerejét. A mullog-os küldetés meg szerintem folytatódik még
Elárulná valaki , hogy kinél lehet jó fegyvereket venni?
Engem az érdekel, hogy a jó materialokkal mit kell csinálni? gondolom factolni kell, de mit érdemes, több olyan anyagom van, amit so száz pénzt ér, és mégcsak az alajén vagyok?
olvasgatnám a fórumokat, de sehol semmi...
Most léptem épp át act3-ba, egész jó kis gamma. Csak azt nemtom pontosan, hogy a külalakod lehet e változtatni akaratosan. Szóval az oké, hogy ha bizonyos fajta spelleket tanulsz meg aszerint változol. Én a tûzre mentem, csomó szarvan van a fejemen meg a hátamon, de a legelején 1 alchemy-set is kinyomtam és azóta ilyen zöld póklábaim vannak.. Vhogy nemlehet eltüntetni? :P
Meg furi kicsit, lvl 10en találtam olyan cuccot amit lvl 19en lehet csak használni.. Meg ugy érzem ezek a rúnázások kicsit tul lettek erõsitve. Van egy pajzsom ami +1 all skillt ad mindenre, 4 runa bele, mindegyik fireball skillt ad. Szóval érdekes, meg a bossok nagyon erõsek, az act 2 végén, vagy 20x meghaltam..
Nektek tapasztalatok/vélemények?
Dehogynem. Nézd meg hogy a lábakhoz milyen spellek tartoznak a különféle iskoláknál. Ehhez megnézed a hatásokat (ahol a fej, karok, lábak, stb vannak). Az adott testrészre vonatkozó varázslatokat a testrész által elfoglalt helyen találod a könyvben.
Egyszerûsítve: A test mindig a mastery spellek által változik. Alatta vannak a karok, amik a mastery spell alatt lévõ varázslatokat tanulva változik. Az alatt egy másik testrész, ami a varázslatoknál a fentrõl a harmadik által kerül befolyásolásra.
Az adott testrészhez tartozó legerõsebb szintû varázslat fog kihatni a manusra. Ha ez egy alchemy varázslat és más iskolából nincs azon a testrészen varázslat azonos szinten, akkor biza marad az alcemy varázslat átalakító hatása.
Tanulj valami varázslatot másik iskolából ami a lábhoz tartozik. Ha eléred ugyanazt a szintet mint ami a változást okozó varázslaté, akkor normál emberi végtagod lesz megint, ennek minden elõnyével és hátrányával egyetemben. Ha túlnyomod a szintjét a mostani hatást adó varázslatén, akkor az új varázslat általi átalakulást nézheted meg.
Egyébként szerintem nem nehéz a játék, csak jól kell iskolákat választani. Én például az idézés + jég + vér + villám és egy pici tûz kombót használom, minimális áldás rásegítéssel.
Alapvetõen csontikat/zombikat idézek, amik ó magas szintûek és bizonyos szint után egyre több dekkolhat mellettem. Másodlagos spell természetesen a mastery, mert ez növeli a szintjüket. A következõ idézés varázslat amit használok a champion, szintén mastery second hozzáadással. Szigorúan csak azért, mert tápol, megtanultam a summond daemon varázslatot (ez olyan módosulást hoz a fejen, pontosabban egy szarvat tesz fel, ami miatt plusz szinteket kapnak a lényeim). Pont ilyen megfontolásból megtanultam még a hátat módosító idézés spellt is jó magas szinten, mert ez élõholt szárnyakat biztosít, ami megntcsak növeli az idézett lényeim szintjét passzív hatásként.
Támadni 2 varázslattal támadok. Iceball + másodlagos hatásként blood magic mastery vagy tûz mastery attól függõen éppen melyik az erõsebb. Iceball-t erõsítendõ megtanultam pár szintet a karakterrel az iceblast varázslatból, mert ez passzívan erõsíti ingyért a jég sebzéseket.
"Területre" ható varázslatként chain lightning van használva, szintén vagy blood mastery vagy fire mastery másodlagos hatással.
Jégbõl konkrétan Ice mastery (ellenállás miatt), iceball és ice blast amit megtanult a karakterem.
Blood mastery-bõl csak a mastery lett megtanulva, meg talán 2 szint a mazoizmusból.
Fire mastery-n belül a mastery és az explosion a megtanult varázslatok. Utóbbi passzívan erõsíti a tûz sebzéseket.
Tanulva lett még a blessing mastery és ezen belül pluszban a sandals of angels, hogy gyorsabb mozgás legyen.
Ezek mellett 1-2 szintek minden mastery-n vannak az ellenállások miatt.
A harcokat általában egy jófajta chain lightning-al indítom az adott pályán, majd a hullákból kreálok élõholtakat és onnatnól õk verekszenek helyettem. Ha kell újakat hívok (ha leverik õket vagy rossz mastery-s változatot idéz be a gép), olykor champion kerül pluszban leidézésre és esetlegesen egy démon. Egész szép kis horda tud így helyettem küzdeni. :D A csontik/zombik kitartanak az egész pálya alatt, a bajnok és a démon ami csak idõlegesen lehet mellettem.
Skillekbõl némi crafting és enchant lett betanulva, amúgy dark path (jó is a teleport), bash, meg a harcot tápoló skillek tanulódtak.
Rúnákat jóformán nem is használtam. Az act 2 vége felé találtam olyanokat, amik nem konkrét varázslatokat erõsítettek már, hanem mastery-t vagy chi/healt pluszokat adtak. Viszont rengeteg dolgot tudtam enchant-olni a mindenféle nyersanyagok által. Így jópár ellenállás növelõ (sanctified silver) cuccom volt ekkorra, meg várt a felhasználahtóságra pár mastery javító hatással megáldott alkimisták által kreált cucc is a felszerelések között.
Az ellenfelekkel nem nagyon volt gondom. Minden területet alaposan bejártam mire oda jutottam, hogy foglalkozzak az adott act fõ sztorijával. Így gyorsan ment a fejlõdés és nem voltak problémásak az ellenfelek. Ahol tudtam, hogy nagy bunyó lesz majd, ott hagytam néhány ellenfelet, mert nélkülük nem tudok élõholtakat idézni (hullákból lehet csak feltámasztani).
Enchant. Beteszel egy tárgyat aminél még nincs ott a leírásban egy material részleg és beteszel egy material-t a megfelelõ helyre. Ha elegendõen magas az enchant skilled akkor egy gombnyomás és kész a felturbózott cuccos.
A crafting a rúnázásra való.
Van persze egyéb megoldás is, ha az ember erõsíteni akarja a kérdéses tárgyat. Ez a restoring. Ha jó a transmute varázslat skillje az embernek és jó sok poison potion ál lrendelkezésére, akkor egy tárgyból tud az alchemy által egy ugyanolyan, random képességû változatot csinálni. Például egy páncélja van, ami nagyon lerongyolódott, javítani nem tudja/nem lehet merta közelben nincs kovács vagy nincs rá pénz, esetleg nem tetszenek a páncél képességei amiket a játk adott neki, akkor bevágja az alchemí részlegbe az ember (F3), aztán hozzáad 249 poison lötyit és megnyomja a szükséges gombot. Lötyi eltûnik és kapunk egy teljesen megjavított páncélt ugyanabból a típusból, ami véletlenszerû rúnát/rúnákat és material hatást tartalmazhat. Ez utóbbi kettõ alapból olyan 2-5%-os eséllyel lesz meg. Ha van transmute alchemy spell, az növeli ennek a hatását.
Ezt a másodlagos varázslati dolgot nemértem, oda bal felülre kell berakni vagy hogy? Meg ha beteszed a fire masteryt az mit változtat? Az nem csak resistet ad? Olvasgattam én a külömbözö skilleken, hogy a másodlagos spellre ad - vagy +50% sebzést meg ilyenek, de nemtudom, hogy müködnek pontosan. Meg én nagyjából csak a tüzre mentem, 2 lövés egy ellenfél, ez nemtudom hogy jónak számit e, mert ez a 2. karim, elkezdtem egyet de lvl 10nél ujat inditottam, mert nagyon gyenge lett. Mégiscsak elsõ próbálkozás volt ugye, kiismerni a játékot ilyenek.
Olyat meg nemlehet csinálni, hogy egy skillt "visszatanulsz", szóval leveheted róla a pontot amit ráköltöttél mondjuk pénzér ilyesmi? Más játékba van ilyen, de itt nemnagyon találtam. Majd leirom pontosan miket nyomtam ki, meg hogy, csak most mennem kell.
Tök jó neked! Én Light Magicra raktam 3at és a páncélomra egy cuki rózsaszín palást került...:)
Mikor beteszel egy varázslatod, láthatod hogy ott van mellette egy másik, üres hely is. Na ide jöhetnek a secondary effektes dolgok. Ezeket könnyû felismerni, mert a varázslat ikonjánál a varázskönyvben nem balra felfelé, hanem jobbra lefelé mutat egy "nyíl". Ez az a szürke háromszög amit már szerintem észrevettél.
Ami varázslatnak van másodlagos hatása, annál lesz lefelé mutató rész, ami csak elsõdleges lehet, annál felfelé mutat. Ami meg passzív, ott nincs emmi ilyesmi, de nem is lehet varázsolni.
A varázslatokra meg ráviszed a kurzort. Kiírja hogy primary és secondary hatás. Tûznél elsõdlegesen javítja a resistance és immunity részt. Másodlagoskként valamennyi Chi pontért tûz sebzést okoz. Fix mennyiséget.
Sebzést okozni tud a masteryk közül az Alchemy (méreg), a Blood (blood damage-t ad), a Fire (egyértelmû), az Air (villám sebzés), a Light (radiation dmage-t ad).
És igen, a második rubrikába teszed be manuálisan. Odahúzod egyszerûen és így bekerül. Érdemes csatolni a bash-hoz is valami másodlagos spellt, mert megdobja a sebzést ami nem árthat.
Vannak varázslatok, amik valóban befolyásolják az esetleges másodlagos hatás sebzését. A villám például csökkenti a másodlagos spell sebzését 25%-al. Van ami viszont növeli akár 50%-al is.
Lehet szépen kombó varázslatokat kreálni így. Vannak olyan varázslatok is, amik másodlagos spellként is elsüthetõek egy másik mellett. Ha jól emlékszem akkor ilyen például a boulder, a stun is többek között, de akad még bõven ilyen. Beteszed a másodlagos varázslat helyére és mikor varázsolsz levonódik enne a chi értéke is és a hatása találatkor érvényesül.
Sokan szeretik kombinálni a chain lightning varázslatot az Alchemy mastery és az intoxication passzyv varázslattal. Elsõdleges a chain lightning. Másodlagos az Alchemy mastery és ezt passzívban befolyásolja az intoxycation, ami ingyen van és nem kerül chi pontba. Gyakorlatialg ha sûrûn állnak az ellenfelek, akkor kiosztasz jópárnak villám sebzést és méreg sebzést egyszerre, plusz mindegyik eltalált delikvensnél ott a lehetõség arra, hogy további méreg sebzést szenved el az intoxication miatt.
Levenni pontot nem fogsz semmirõl. Amire egyszer pontot költöttél az úgy marad. Ha kell pont, csinálgassad a városokban felelhetõ pontot adó feladatokat. Ezeket akárhányszor el lehet végezni, de minden egyes kísérlet egyre nehezebb lesz. Plusz pontok szedhetõek így össze a skillekhez és némely esetben a varázslatok tanulásához szükséges pontokhoz is.
Hogy ki mit szeret vagy preferál az az õ dolga. Ajánlani tudok kombinációkat, de sok függ a karaktered jellemétõl, mert mások a feladatok és ellenfelek nehézségi szintjei és sokszor céljai is. Sõt maga a választott karakter típusa is beleszól ebbe. Szóval nehéz megmondani mi a jó, fõleg hogy rengeteg típusú ellenfél lesz és midnegyik mással gyilkolható igazán.Általánosságban az életet nagyon emgkönnyíti az idézés, mert plusz célpontokat ad az ellenfélnek és ezek a célpontok harcolnak érted, a pontokat meg ugyanúgy megkapod mintha te gyilkolásznál.
Például eddig két karakterrel játszottam hosszan (a rosszfiúm az Act 4 elején van, a jókislányom meg az ACt5-öt csinálja már), meg kipróbáltam egy harmadikat is. A próba karakter volt a neutral jellemû. Na neki a vizsgafeladata hogy nyírjon ki 10 skorpiót hamarabb mint a többi vetélytársa. A karakter egyedül dolgozik a vetélytársak meg csoportban és nekik összességében számítanak a kinyírt skorpiók.
A második karakterem gonosz lett. Utálta mindenki, el akarták hajtani a tanoncok. Az õ vizsgafeladata 10 coyote kinyírása volt, de úgy, hogy közben a többiek rá vadásztak és a vadászokból nem nyírhatott ki senkit. Sõt arra is figyelnie kellett, hogy más se nyírja ki a vadászokat. Õ a városokban cska az unholy clergyman-októl tud varázslatokat venni. Vele mellesleg combat mage hangiulatban nyomultam. Tûzmágia, villám és méreg. Ezek kombózva. Miután meglettek a rainbow set tárgyai, már egy fireball helyett akár 6-ot is kilõ egy áráért. Nem rossz, csak vigyázni kell, mert ha nem ellenséget talál el az ember, akkor ellen fordulnak a semleges és baráti NPC-k is. Ilyenkor el kell menekülni a pályáról egy másikra majd visszatérni. Eddigre lenyugszanak a kedélyek. Ez a karakterem marha gyorsan fejlõdik, nehéz feladatokat kap és a sztori is másként alakult neki mint a jó karakteremnél.
A harmadik karakterem jó lett. Neki a vizsgafeladata 10 fire termite tojás összeszedése 30 perc alatt. Ha akar még csak ölnie sem kell, mert a többiek gyilkolják a termeszeket szorgalmasan, neki csak gyûjtögetnie kell. Õvele álltam rá az idézésre és a villám+fagy alap kombóra, minimális tûz mastery mellett. A feladatai sokkal könyebbek, több pénzt kap, egyszerûbb a sztori, kevesebb a harc a sztori kapcsán, de gyengébb cuccokat is kap mint a gonosz társa. Ez a karakter a holy church clergymanoktól vásárolhat és nekik csinálhat feladatokat. Más a sztorija is. Valamivel könyebb az egész játék.
Összességében a legnehezebb szerintem a semlegessel. Nem komázza de nem is utálja senki. Arra nem emlékszem hogy templomban tud vagy sem vásárolni (gonosz templomban tuti nem, ezt kipróbáltam). Jó cuccokat talál és vehet. A sztoriban nem tudom miként alakulnak a dolgok, de szerintem õ mindig dönthet majd kinek segít.
A gonosz karakterrel nehezebbek a harcok, jó cuccokat talál, de ritkábban. Sok helyütt utálni fogják.
A jó karakterrel a legkönyebb az egész játék. Viszont nem is szed össze annyi jó cuccot és szinte csak átlagos tárgyakat vásárolgathat.
Én gonosszal megyek, nemrossz szerintem. Ezt a secondary spellt meg megnéztem, igy kicsit nagyobbat sebzek, jó dolog.
Viszont megakadt a szemem a seten, azt hogy gyüjtöd ki? Én még nem találtam egyet se, vagy lehet, csak nemtudok róla. Nemtom, erröl tudnál irni?
Ja azt láttam, hogy mindig egyre nehezebbek lesznek a küldik ha ismételgeted öket, de mindegyikért kapsz skill pontot? Én nemnagyon vettem észre ezt a dolgot. :S
A Set tárgyaknak általában sárga színnel van írva a neve. De vannak mondjuk kisebb hatalmú setek, amik csak összeszedve fejtenek ki hatást. Ilyen például a Wanderer set, ami sima tárgyakból és pár varázstárgyból áll össze.
Setekkel kapcsolatban egy csomó scrollt- lehet találni. Ezekre jobb klikk, aztán már mennek is a könyvedbe így akármikor visszanézheted és nem kell benn tárolni õket az inventoryban. Ugyanez igaz a receptekre is.
A set amúgy 3-10 tárgy összessége. Ha ezeket mind viseli a akraktered, akkor kapsz valami extra jutalmat. A rainbow esetében például hogy 1-6 közötti fireball repül ki, mikor fireball varázslattal dobálódzol. Van viszont olyan, ami a jégmágiát erõsíti, van ami a fénymágia sebzését és szintjét tolja fel az egekbe, netán a fizikai harci skilleket erõsíti meg nagyon a sebzéssel és ellenállással egyetemben.
Kigyûjtés alatt nem tudom mit értesz. Gyakoraltialg találom õket, olykor elõfordult, hogy venni is tudtam párat, netán épp egy alkimista feltételeit teljesítve jutottam a kérdéses cucchoz. A rainbow set elsõ két darabját például a gonosz karakteremmel akkor kaptam, mikor az ACT 1 során a sztoriban segítettem leverni egy manust, aki az álatalam megvédendõ Gollam utánzatot próbálta levadászni. Le kellett ugyan verni vagy 3 alkalommal mire megfeküdt, de ezeket dobta. A hiányzó darabot meg az ACT 2 2. városában tudtam megvenni. Az más kérdés, hogy rögtön utána az elsõ goblin horsemen master of earth is ezt dobta el. :-)
A spellekre ha ráviszed a kurzort, akkor nézzed fent a bal felsõ sarokban a két kis karikát. Az elsõbe mennek az elsõdleges hatású varázslatok. Ha ilyenre viszed a kurzort, akkor az elsõ kör világosodik ki. Ekkor dupla klikk a varázslatra és bevágja a kérdéses helyre. Ha a második hely világosodik ki, akkor az egy másodlagos hatással rendelkezik a varázslat. Csak el kell olvasni mit ír a leírás. Külön van leírva az elsõdleges és másodlagos hatás és így lehet tudni. Megjegyzem a tûz mastery nem a legjobb másodlagos sebzésként, mert marha magas a chi igénye. Akkor inkább blood mastery vagy alchemy. Azok sokkalta olcsóbbak.
Mindenesetre a másodlagos hatásokra iszonyat nagy szükséged lesz, nem csak sebzés terén. A sebzések ellen nagyon jól megtanulnak majd védekezni az ellenfelek ahogy haladsz elõre a sztoriban. Feldobnak egy sima pentagram magic védelmet vagy egy más típusút és onnantól a sebzõ varázslatokkal maximum karcolgatni fogod az ellenfelet. Vannak olyan varázslatok is amik nem sebzésre valók, hanem segítésre, védelemre, idézésre, netán az ellenfél gyengítésére. Ezekhez is mind meg lehet találni az ezt erõsítõ másodlagos hatásokat. Az átkokat például nagyon lenéztem, pedig magas szinten nem kicsit megkönnyíti a komolyabb ellenfelek legyilkolását, ha tezsemazt egy átok miatt azonnal leesik 10% körülire a célpont HP értéke, netán bekerül egy coward hatása alá és mikor rád ütne megijed, elkezd menekülni és minden ellenséged ráugrik. Szóval vannak vicces dolgok szép számmal. :-)
Hogy egy ismételgethetõ feladat ad vagy sem skill pontot, az csak attól függ mit mond a feladattal téged megbízó személy az elsõ alkalommal. Ha szól róla, hogy ezért pontot ad, akkor mindig fogsz pontot kapni amíg sikeresen megcsinálod a feladatot. Ha ilyet nem mond, akkor nem pontot fogsz kapni. A pontot adók általában elmondják hogy hová adnak pontot. Ha nem mondja milyen pontot ad, akkor sima skill pontot fog biztosítani. Egy sikeresen elvégzett feladatért 1 pontot.
Én megnéztem és én ugylátszik még nem találtam semmilyen set itemet. Van sárga szinü itemem, az a pajzs meg egy fülbevaló is, de azokra nincs különösebben semmi extra dolog irva (pl hogy ... set darabja) hanem csak a neve, meg a tulajdonságok amiket adnak, nemtudsz képet feltenni? Amugyis kiváncsi vagyok milyen másik karija, egy pár képet dobjál már fel majd ha ráérsz légyszi.
Az semelyikre sem lesz kiírva hogy set darabját képezik. Ezt scrollokról tudod meg. Rengeteg item set scroll van a játékban és ezeket bemásolva vagy csak simán elolvasva megtudod hogy mi tartozik egy konkrét set sorába.
Mindegyik set mást és mást biztosít. Például a Sun Guardian plusz radiation sebzést biztosít és növeli a radiation ellenállásodat, növeli minden Blessing varázslat szintjét és mikor ray of light varázslatot nyomatsz akkor 1-4 plusz sugarat ad ingyen. A set áll a következõkbõl: Heavenly Elven Saber+Shield of Light+Guardian of the Sun+Shadow Gauntlets.
Vagy ott a Forest Warrior set (Guardian Axe+Ranger's Armor+Forest Amulet+Earring of the Forest Guardian) ami + life regenerációt ad, minden statot növel és ha twistert varázsolsz akkor 1-6 plusz twister röppen ki tõled. Emellett ha eltalálsz valakit közelharcban azt esélyed van lefegyverezni meg mindenképpen amortizálódik az illetõ páncélja.
A Copper Tree set kissé visszafogottabb. Ide kell a Scepter of the Copper Tree+Shield of Harmony+Copper Plate+Earring of Harmony. Ha ezeket mind viseli a karakter, akkor minden statja és ellenállása növekszik, plusz emellé nagyobb life regenerációt is kap.
Ami elég ütõs set az a Master of Arifacts. Ehhez a következõk kellenek: Asp+Tsar+Nielle. Nagyon megnöveli minden skilledet, plusz szinteket pakol minden Alchemy varázslatra és a statjaida meg ellenállásaidat is jelentõsen felpumpálja.
De egyiknél sincs odaírva hogy set tárgyak lennének vagy set darabjai lennének. Ezt majd neked kell kideríteni.
Nézd meg a saját scrolljaidat a leírásokért, vagy ha már bemásoltad õket akkor a könyvedben ott lesznek (F11, majd az item sets fülecske alul).
A Spell pontokat hogyan tudom szétosztani? Gyûlik és nem engedi, hogy valamire tegyek... Mit jelent a néha megjelenõ kard?
Vegyél varázstekercset papoktól, illetve az akadémián a kereskedõtõl. Amilyen varázstekercsed van arra a varázslatra tehetsz pontot. Ha nincs semmilyen akkor nem tudod mire osztani a varázspontjaidat.
Milyen megjelenõ kardra gondolsz? Meg hol jelenik meg? Van egy gyanum azonban, hogy ez a felszerelésedre vonatkozik. ELhasználódik. Meg kell javítanod magadnak vagy menj el kovácshoz és javíttassad meg vele. Ha magad csinálod és alacsony a repair skill, akkor romlani fog a tárgy maximális durability értéke.
Az persze más. :-) A lényegére én sme jöttem rá, de számtalanszor ki lett maxolva és akkor hosszú ideig így is maradt. Világosabb lett minden de egyéb változásokat nem nagyon sikerült észrevennem.
Én egyszer maxoltam ki, olyankor felment 100-ra a számláló, vagy 30-40 mobot öltem le ilyen 1-2 perc alatt, szóval nemkönnyû. Ilyenkor 1-2 percig dupla xp-t kapsz minden szörnyért amit leölsz.
Felteszek egy képet, mert én valahogy még egy olyan tekercset se találtam amin mutatná hogy milyen settek vannak, nemvolt szerencsém ugylátszik. Nézzétek már meg légyszi hátha valamelyik passzol egymáshoz.
A másik hogy van a képen egy olyan hogy part of Blood element, meg van több fajta is, irja hogy 3 ilyet meg potit át lehet csinálni valami kisebb izére, de hogy? Meg mire jó?
Aztán ott van a Skull of the Gipsy king, Absolute stone, Charmed silver horseshoe, ezekröl tudtok valamit, hogy mi mire jó?
http://i10.tinypic.com/66lkuht.jpg
Akkor csak nem szedted fel szerintem a kérdéses tekercseket. Sima Recipe tekercsek között szokott lenni ilyen, amibõl minden pályán dropolnak párat az ellenfelek. Mindet amit felveszel nyomj egy jobb klikket és aztán bármikor elolvashatod a könyvecskédben.
A skull of the gipsy king, az egy feladat quest item-je. Ezt lenn a víz alatti városban lehet elvállalni, sima gyilkosság. A többi is valószínüleg ilyen quest item, amit egy bizonyos személynek kell leszállítani amint elvállaltad a feladatot. Ha elõbb van meg a tárgy mint a feladat, akkor általában nem fogadják el késznek a feladatot, szóval csak óvatosan.
A tekercsek meg nem mutatják milyen setek vannak, hanem egyetlen konkrét setet írnak le. Egy tekercs, egy set. Sokféle tekercs van. Általában alkimista recepteket találsz, olykor forgery receptet, máskor rúna szavakat tartalmazó tekercset, avagy éppenséggel item set tekercset. Az Anti-Rat guitar egy sima feladat teljesítéséért járó tárgy. Semmi különös, csupán nevesített eszköz, ezért ez is ságra színnel van jelölve.
Nem minden sárga színnel jelölt tárgy set item része. Olykor ezek simán csak quest tárgyak vagy nevesített tárgyak. Vannak olyan setek is ahol sima varázstárgy vagy sima tárgy is a set részét képezi, szóval ez ne tévesszen meg.
Sziasztok! Hogyan tudom kivégezni Mullogot? Újraéleszti a lényeit, visszatöltötte az életét, és semmi hatékonyat nem tudok kitalálni ellene...
Ha van idézésed és rendelkezel démon és/vagy champion varázslattal, használd. A víz varázslatok közül a water mastery+ice ball kombó jó eséllyel lefagyasztja, de legalábbis alaposan belassítja. Akkor odamész és vered szépen laposra. Villám + shock kombináció sem rossz az ellenfél ideiglenes kiütésére.
Nálam mondjuk õkelme nem idézett lényeket maga mellé. Rászabadítottam a démont és a championt, miközben én lõdöztem jég varázslattal. AMikor elfogyott a varázspont akkor odamentem és vertem. Így hármasban nem volt olyan nehéz leabálni.
Ha inkább direkt támadó típusú a karaktered, akkor alchemy mastery+poison ami segíthet. Jópárat ráküldesz és egy idõ után megfekszik a folyamatos méreg sebzés miatt. Emellett mehet pár burn vagy egyéb tûz varázslat. A Gorgon's Kiss sem rossz megoldás ahogy a Stun sem az. Esetleg némi átok hogy gyengítsed.
Hello MEg nagyon a jatek elejen vagyok. Ott tartok amikor az avon magic schoolbol atmegyek avonba es beszelnem kell erikkel. O egy varos kozepen van, sehol nem tok bemenni mert mindenhol fal veszi korul. H. jutok be hozza?:O PLS help
Én találtam egy kaput valahol jól eldugva, de másodjára már nem találtam meg így van a teleport varázslat! Gyorsabb és hatékonyabb, mint keresgélni a bejáratot..
Dark path nevü vari, alapból megkapod elsõ szintre ki se kell fejleszteni. Ha esetleg nemtalálnád ottvan ahol az enchantra, trade-re, craftingra lehet rakni.
Az nem varázslat, hanem skill. :) Használatához ki kell választani vagy a legegyszerûbb betenni a gyorsbillentyûkhöz rendelt sorba mondjuk a 8-as helyre. Így ha lenyomjuk a 8-ast már csak a jobb klikk kell és meg is van az aktivizálása.
Amúgy nem csak teleportálásra használható, de azonnal bizonyos százalékát az életerõnek regenerálja. Minél magasabb a skill, annál meszebbre lehet teleportálni vele és annál többet gyógyít. Igaz jóval drágább is lesz.
Kozben rajottem, a dark path-szal lehet teleportalgatni.
Nagyon kezdõ vok a gamebe, hogy lehet Blood-magiát választani?
Valamelyik árusnál kell venned tekercset, amire az van irva hogy Blood magic. (nembiztos hogy épp árul olyat, változó) Blood mastery, vagy külömbözõ spellek neveivel ottlesznek a tekercsek, megveszed aztán megtanulod a spellbookban.
Üdv all! Lécci help már! Act 2-be vok és kellene a pass Desiato-ba. Gondolom úgy(is) meglehet szerezni, ha megtalálom a heidi nevû csaj elveszett ékszerét, amire majd õ ideadja az õ pass-át. Szal lécci írja már le vki hogyan tók a pass-hoz jutni... Elõre is kössz Dzsí Pí
Én csak ugy tudtam hogy visszaszereztem heidinek a karkötöjét, elég lineáris a játék, mentem mentem és elöbb utóbb odakerültem hogy nemtom kit meg kelett ölni, droppolta felvettem visszavittem és ennyi volt kb. Teljesen nememlékszem kit vagy mit öltem le.
Bakkera! Lineáris??! Hát már a környezõ playfieldeket végigjaktam azért a nyavajás karbüzgenytyûért!!! Hol a rákban van? A faluban volt egy kissrác, aki azt mondta, ha viszek neki 10 candy-t, ad nekem vmi csodálatosat, amit õ talált...Esetleg ez? De akkor meg honnan szerezzek candy-t??? PLS vki heeeelp!!!!
Na de jól jártam, megöltem act5 legvégén a fõfõfõ mumust, felvettem a cuccokat amiket dobott meg minden,mennék vissza a teleporthoz erre hibával kilép. Mondom oké semmi gond, lépek vissza load game, nem megy, mondom wtf. Erre olyat ir ki, hogy ezt a karaktert nemlehet load game-ezni, kezdj vele egy ujat, vagy más karit használj... Sose fogom megtudni igy, hogy mi lett a történet vége, meg semmit.. :( Valaki eltudná mondani mi történik utána? :(
Nem vesztesz semmit. Egy videót ad be, de a sztorihoz (legalábbis jó karakterrel) nem sok köze van.
Gyakorlatilag megnyílik egy spéci, földbe ágyazott zár ami elkezd mindent és mindenkit beszippantani. Végül elnyeli a kapálózó Modo-t is. Eztán jön egy szép kék fénnyaláb ami kicsap a földbõl egy speciális zár mögül ami elnyelte a rosszarcú babát. A nyaláb egyre fentebb tör a fellegek közés és ennyi. Vált a kép, szép zöld mezõ, békés idilli táj, majd újabb snitt és vissza a startképernyõre.
nagyon szeretnem nyomni a gamet de en ilyen jatekokban mindig harcos karit vittem azt szeretem. tud vki segiteni hogy allitsam be az elejen a karit ill milyen varazslat iranyba tanuljak amivel "csapkodos" :) karit csinalhatok?
Alapjáraton tökmindegy h milyen 3 magicet akarsz felvenni az elején: minden mágia kasztjában vnnak olyanok melyeket a bal felsõ sarokba tudsz húzni, ezáltal az adott mágiától plusz sebzést kapsz(fire mastery-tûzsebzés, égetés, alchemy-poison sebzés) ezekkel elég jól lehet variálni. Ha engem kérdezel én a helyedben a köv. hármat választanám: 1. fire-->tûzsebzés+lángba borul az enemy+cold resist 2. blood-->életszívás+light tesist 3. poison-->mérgezés+nemtóm mien resist:) Figyeld azt, h van -e az adott magic-nak secondary tulajdonsága!:)
És amikor beadta a videót meg visszadob a start képernyõre utána mivan? Ennyi az egész? Nincs esetleg 2. nehézségi fokozat esetleg? Mint diablo vagy titan quest, vagy mármár szinte akármelyik játéknál? :(
Ha jól értem, úgy lehet plussz varázslatokra szert tenni, hogy megveszem tekercsen, és utána jobb klikk rája az inventoryban? És utána lehet aktiválni, ha van spell pontom?
Halika,
nem, de majdnem :P Nemkell jobb kattozni, megveszed és varikönyvben majd villogni fog ilyen plusz jel fajta valami, rákattansz és annyi.
Azt nem néztem hogy magasabb nehézségi fok elõjön vagy sem. Befejezõdik ott a játék sztorija és vége az egésznek. Ha akarsz, kezdhetsz új játékot, más beállítottságú (good, neutral, evil) karakterrel. Lehet hogy az is beleszól a nehézségbe, hogy immortal vagy mortal figurát indítottál.
En eloszor evilt inditottam es minden kis tanonc megtamadott a varazslo iskolaba kulteruleten. Le is nyomtak a fiatal nebulok (szakadjanak meg), szal gyorsan nyomtam egy quitet es kezdtem good karival.
Köszi!
Az zavart meg, hogy ugyanaz a tekercs kell a kettes (vagy akárhányas) varázslathoz is, mint az egyeshez, csak még egyszer meg kell venni, ha upgradelni akarom.
Persze. Attól függenek ugyanis a feladatok nehézségei és maguk a feladatok céljai is sokszor, hogy milyen akraktert indítottál. Például Evil karakternél a vizsgafeladatod, hogy kinyírj 10 coyote-ot. Ez nem lenne nehéz. De közben a többiek rád fognak vadászni és nem szabad hogy kinyírjanak, ugyanakkor nem szabad hogy akár egy is közülük kipurcanjon.
Good karakternél a feladat 10 termite egg begyûjtése 30 perc alatt és leszállítása a beteg tanonchoz.
Neutral karakternek van ugyanakkor a legnehezebb dolga. Neki 10 skorpiót kell kicsinálnia úgy hogy a többi tanuló is skorpiókra vadászik. Namost külön számolja a program a tanulók által kinyírt skorpiókat és a karaktered által kivégzetteket. A tanulók gyilkolásai közösbe mennek, míg te egyedül vagy kénytelen vérengzeni. Na itt kellett vagy 6-7 nekifutás mire megoldottam a dolgot. Igaz cserébe 6-os szinten jöttem ki az akadémiáról mert a sok gyilkolászástól azért volt ám fejlõdés. Amíg ugyanis nem sikerül a vizsga, mindig visszanépesedik a terület ellenséggel. :-)
A juttatásokban is van eltérés. Evil karakterrel sokkal több set és egyedi tárgyat találtam, olcsóbban vettem az italokat (poisont mindenképpen, mert az 10 pénz volt a jó karakternél és 7 a gonosznál).
Plusz más manusok állnak vagy nem állnak veled szóba. Jó karakter csak a Holy clergyman-októl tud vásárolni tekercseket meg velük tud értelmesen beszélni, ileltve kaphat tõlük feladatokat. A gonosz karakter az unholy church embereivel van ugyanígy.
Ja és persze a sztoriban is másként alakul a történet.
Hi!Nagyon tetszik a játék, végre egy optimalizált grafikus motor, jól áttekinthetõ Quest Journal, additív játékmenet.Viszont gondban vagyok: valakit meg kellene találnom a Diamond Forest "hunting ground"-ján.Az merre lehet?!Már keresztbe-kasul bejártam az erdõt, ma este még elnézek egy bizonyos folyó irányába(nem tudom a pontos nevét, nem otthonról írok), de aztán kész...Segítene valaki?
Az adot ACT minden területére el lehet jutni. Ha nem találod a kérdéses helyet (Hunting Grounds), akkor valószínüleg elmentél az egyik átjáró mellett ami oda vezet. Bizonyos térképeken akár 3-4 kapu is lehet. Járd végig az össze terüeltet ahol már voltál és nézd meg a honnan hová nyílnak átvezetõ kapuk. Ahová még nem mentél, na arrafelé keressed a megoldást.
Emellett kit kéne megtalálnod? Fõ sztorihoz tartozó személyt vagy mellékes feladat egy személyét?
A küldetést egy templomban kaptam egy szerzetestõl az Act.II. elején.A megtalálandó személy nevét sajnos most nem tudom megadni(mint írtam, nem otthonról fórumozok), de ha jól sejtem, egy barátról lehet szó, aki a szerzetesekhez tartozik.Az sem világos, mennyire kötõdik ez a fõsztorihoz, ui. Mullog tartózkodási helyét akkor tudhatom meg, ha segítek egy bizonyos Holy .....(?)-nek, akit szintén nem találok.Nemsokára otthon leszek, akkor talán konkrétabb választ tudok Neked adni! Mellesleg maximálisan egyetértek azzal a korábbi hozzászólóval, aki szerint méltánytalanul mellõzött játékról van szó.Már csak a Journal azon részét is érdemes végignézni, ahol az NPC-k rajzai láthatóak(észrevettétek már?), mert csodásan kidolgozott alkotás valamennyi!
Rengeteg alkímista ajánlja fel, hogy speckó cuccot gyárt nekem, ha viszek neki bizonyos totemeket, meg némi aranyat.Amennyiben összegyûjtöm a megfelelõ számú totemet, kapok róla értesítést, vagy folyton nekem kell számolgatnom az inventoryban, hogy megvan-e már annyi abból a fajta totembõl?!
Neked kell figyleni megvannak a cuccok vagy sem. Nem szól errõl a program.