hát az se nagyon igaz hogy az nba-ben olyan sok taktika van :D mert ha megnézed egy meccsen egyszer nem mutat az irányító formációt ez inkább itt európában szokás :D és azért lehessen zsákolni benne mert azt is szoktak nem keveset mert hát ez nba.
"hogy nem ezt az arcade vonalat kéne erõltetni hanem sokkal inkább realisztikusabb mérkõzéseket lehetne játszani"
egyetértek,csak akkor a 10éves kispisti nem venné meg azt mondva h "én zsákolni akarok,nem napokig szarakodni a taktikákkal"
Ez a trailer már megint nem az én elképzeléseimet támasztja alá. Zsák,zsák telizsák. A 07-ben online patch nélkül nem lehetett triplát dobni a védekezés része nagy kalap s..r volt. Jó lenne, ha rájönnének EA-ék, hogy nem ezt az arcade vonalat kéne erõltetni hanem sokkal inkább realisztikusabb mérkõzéseket lehetne játszani. A grafika szép de az eddigi részekkel sem ott volt a baj. A 2005 óta gyönge mint a harmat az egész széria!
Már alig várom, hogy megjelenjen! Biztos nagyon jó lesz!!
dehogynem:) érdekes újitásnak tünik ez a jelzõrendszer.kiváncsi leszek rá mennyire válik be
[MOVIE] NBA Live 08 Hot Spots videó [2007. július 10. @ 21:46 - Gyu] Az NBA Live sorozat éltaléban minden évben jó irányba fejlõdik (ez alól a rosszul sikerült 07 sajnos kivétel volt), most is egy érdekes újdonságot tárnak elénk az EASports-os arcok.
AZ NBA Live 08 egyik legnagyobb újdonsága az úgynevezett Hot Spots rendszer lesz, amelybõl azt lehet majd megtudni, hogy egy-egy játékos a pálya melyik részérõl dob a legjobban ( a videókban ezek a vörös területek). A videóban Bruce Bowen, Richard Hamilton és a frissen Bostonba igazolt Ray Allen (akié a 20-as mez lesz, nem a 35-ös) kedvenc dobóhelyeit tekinthetjük meg.
Ehh, jöjjön már az NBA Live 08 ide az én gépemre már!
ja, az biztos hogy fifa tele van baszva videokal, intro meg minden elõzetes meg felesleges dolgok, meg nba enyhén vicc tényleg hogy 4 giga asszem csak az NBA szerepel benne vagy van más bajnokság is? már nemtom. mondjuk fifába tényleg kurva sok nézõ van:D én azthittem ezek a játékosok hogy kevesebbek így több idõ jut a graf-ra akkor tévedtem:S
ja meg a nézõk ha megnézed az nhl-ben is csak az elsõ sorban vagy elsõ két sorban mittudomén vannak a 3D-s nézõk,amiket ritkában mutat a kamera(akik feljebb vannak) azok mint ugyanolyan gagyi lap nézõk
meghát azért fifában kicsit más lenne 3D-s nézõket csinálni,mert 100×többen vannak mint egy nhl-es stadionba
de egyébként pölö a PES-t tudnám felhozni most igy kapásbol: az összes játékost/csapatot tartalmazo roster,egy 1,2mb-os file :)
hát figy akkor rosszul gondolod ugyanis nem azért 4giga a fifa mert több pléya van benne,nehogy azthidd egy arc meg a név pár kilobyte,szal attol nemlessz sokkal nagyobb viszont a videók,amiket ha megnézel a fifában tele van nyomva,nhl-ben meg asszem intron kivül nincs is semmi
nba-vel is ugyanez a helyzet: mekkora vicc már,hogy nba07 4giga,de multkor szedtem le egy rippeltet,ami összvissz 1,5gigát foglalt! és mi volt a különbség e közt meg a full közt? annyi h kivoltak operálva belõle a videok:)
nemaz hogy kisebb név, de pl nhl 2 giga fifa meg 4, szal egyértelmûen nhl-nél sokkal kevesebb játékos kell megcsinálni azért szebb pl közönség nem ilyen papírfalva mint a fifában... magyarul több idõt tudnak grafra fordítani mert sokkal kevesebb dolog szerepel játékban, erre értettem, azthittem virtual tennis is ea-s:D
mondjuk olvastam még régebben h az ea négy részre oszlott fel,így elvileg most jobban odafigyelnek majd a gémekre,ugyanis minden játékukat külön arra szakosodott emberek készitenek
most ezt nem teljesen értem ugy mondod h az nhl kisebb név mint a fifa,ezért azt jobban megcsinálják vagy mi? de egyébként a virtua tennis az nem ea sports-os,csak példaképp felhoztam,hogy akármennyire is jo a graf konzolon,pc-re is meglehet csinálni kis optimalizálással
jaja egyébként,hogy kicsit okoskodjak,érdemes megnézni a virtua tennis3-at(ha nem ismered:)),szinte egy az egyben ugyanazt a grafot hagyták meg a pc-sben mint a xbox360as verzioban és tökéletesen fut 30+fps-el fullon(!) még az én nem éppen katonás gépemen is:D
sztem a zsákolóversenyt is fel lehetne azzal dobni hogy mint például a tomb raider legend-ben (csak hogy egy példát mondjak) nem teljesen mi irányítottuk az embert hanem mindig megjelent a képernyõn a gomb amit le kellett nyomni és így kellett megcsinálni a feladatot. és én valami ilyesmit is el tudnék képzelni mondjuk hogy ne kelljen konzol ahhoz hogy egy igazán jót lehessen zsákolni. talán jó lenne bele talán nem én mindenesetre kipróbálnám :D
NBA Live-rajongók: "Elég volt az EA játékaiból!" Platform: PC, PS2, PSP, XBOX, X360 Típus: Érdekesség Dátum: 2006.10.06. Író: fojesz
Bizonyára többen hallottatok az NBA Live-sorozatról, az EA sportjátékairól és egyéb "termékeirõl" - az NBA-rajongók most felszólaltak ezek minõsége ellen.
Ugrás a galériához
Hogy pontosabban fogalmazzunk: ex-rajongókról van szó, akik a Kotaku.com -on keresztül küldték el nyílt levelüket az Electronic Arts-nak - természetesen véleményükkel együtt. A tisztelt hölgyek és urak azt fogalmazták meg üzenetükben, hogy kezdetben valóban jók voltak az EA címei, ám az újabb részek már semmit sem változnak, újdonságok nélkül, mókusvakításokkal próbálja a csapat megvásároltatni egy-egy sorozat aktuális részét. Panaszolták, hogy a cég nem is próbál újításokat pakolni játékaiba, így például számos NBA-, FIFA- és Battlefield-rajongó játszik inkább a konkurens gammákkal. Kíváncsiak vagyunk, az EA válaszára ezek után.
Naná, hogy kihagyják, mert véleményem szerint attól tartanak, hogy, ha megtennék azokat a dolgokaat is kérünk, akkor nem lenne már NBA Live 09 és félnek ettõl, hogy több zsét nem lehet leakasztani.
tutira jó lenne :) megkérdezik a népet azért a programozók de sokmindent kihagynak a fejlesztésbõl végül. Én úgy gondolom, hogy nagyon sok aprósággal fel lehetne dobni a játékélményt.
Valami újítás lehetne majd benne, például All-Star hétvégén a zsákoló versenyeken a zsákolásokat illetõen mindenképpen. Lehetne akadály, satöbbi, emberek átugrása ilyesmi látványosságok. Emberek átugrása értendõ egy-kettõ és nem egy tucat.
amugy tudjátok még mi a kemény? a minap leszedtem egy nba07 rippet,amit fel is tettem namost ebbõl kilett természetesen szedve a zene,meg a videók,és a kommentár és lám,a majd 4gigás játékból lett egy 700megás,azaz 1cd-s játék :||| szóval maga a játék,egyetlen cd-n is elférne,ami azért sztem kicsit kemény....de mondjuk nem lepõdtem meg annyira,mivel még a commandnc3-at is néztrem egy ilyen rippel,az 7vagy8giga lenne,videók meg zene nélkül 1giga körül volt....pff....szoval jólenne ha az ea összekapná magát,és nem a zenékkel meg videókkal(ami attol függetlenül nem rossz persze) adná el a játékot,hanem valami normális grafot,meg jobb játékmenetet csinálnának végre meg az is röhejes,hogy alig változott tényleg a játék már minimum 3éve llegegyszerübb ha megnézi az ember a rosterben az arcokat,2005ben váltottak egy jobb grafikai motorra,és azóta egy az egyben ugyanazokast a arcokat,meg egyebeket pakolják be mint anno.....azért ez elég durva :S és ezt vegye meg az ember 10+ezer forintért minden évben...
Soha sem játszottam az Nba egyik részével sem. De Február óta van Xbox360 om. Megkaptam az Nba 2K7 et, és annyira megtetszett, hogy azóta is azzal nyomom. Nagyon nagy. Az Nba 07 nem lett olyan jó. Ezért várom a 08-tól a nagy átalakulást. Biztos beszerzem majd a játékot.
meghát az nhl 07 is ugyanaz mint a 06, semmi fejlõdés ugyanaz csak más az irányítás.
most ugy látszik az EA nagy ujításokat fog csinálni mert, a fifánál is uj grafikai motort igérnek, kiváncsi leszek még az nhl-re is.
ja amugy olvasgattam hogy rengeteg levelet irtak az EA-nek a játékkal kapcsolatba,hogy jolenne mostmár újitani is valamit,nem minden évben szinte ugyanazt kidobni pc-re szoval reménykedjünk,ha grafika még nem is,de legalább játékmenet tekintetében hátha összeszedik magukat
Previews: NBA Live 08 Can EA recover from a disastrous 07 season? By Todd Zuniga 05/05/2007 Last year's NBA Live crippled the series. Many longtime users abandoned the franchise and aligned themselves with NBA 2K7. But of course EA isn't going to give up without a fight, and it has finally decided to stop stacking features on top of its troubled basketball game. Now it's getting back to the basics.
At a press event earlier this week, producer Brian Ullrich said that the focus of NBA Live 08 is the core basketball experience. The goals are pretty straightforward and the development team is trying to nail down what it believes to be the 10 key elements of a great playing basketball game. That means passing, locomotion, collisions, ball physics and rebounding (so the ball goes into the player's hand) for starters. Shooting will be overhauled -- to catch up with 2K, the game will feature tons of signature shots. Dunks and lay-ups will be contextual, so you can't try to dunk every single time. Team offense and defense will be tweaked as well; players won't just run around like crazy people whenever they move, according to Ullrich. To illustrate his point Ullrich ran NBA Live 07 side-by-side with 08, which while still early in development shows significant progress -- jumping to 60 frames per second with a new side camera (as opposed to the end to end camera in last year's game).
[Click the image above to check out all NBA Live 08 screens.]
So what prompted these changes from Live 07? "It wasn't that we decided that we did it the wrong way last year, and we had to fix it with Live 08," says Ullrich. "In a lot of cases we just didn't finish what we started. I don't want to make excuses, but we tried to do way more than we could do in one year. So a lot of the systems that were created last year, we can continue working on. So now we're just building on what we've already started. So, every one of the 10 things in that list existed in some way last year. We're hoping to get as close to a 100 percent on each of those things this year [as possible]."
This year there will be ground-to-ground, ground-to-air and air-to-air contact, which means that if a player of Iverson's size goes airborne against someone of Shaq's size, there will be consequences and the accuracy of the shot will be affected. EA claims this will revolutionize the way basketball games play defensively, as body positioning will matter like never before. We also saw how a great ballhandler could make mincemeat of slow-footed defenders by cutting quickly. Though a great defender like Ron Artest can react to moves and cut off a lane to the bucket, big guys won't have the footwork to adjust.
But the million dollar question is: will EA's pro hoops rebound? So far, so good. Will working towards nailing the fundamentals pose a threat to 2K's hoops game? The jury's still out.
A játék PC-re, Playstation 3-ra, Xbox 360-ra és Nintendo Wii-re készül, a megjelenés pedig 2007. október 2-án lesz esedékes. A 2007/2008-as idényt feldolgozó NBA Live 08 készültét már korábban is tudni lehetett, azonban csak most érkeztek meg az elsõ konkrét információk. A játék az NBA Street Homecourt, a Madden NFL 08 és az NCAA Football 08 motorját használja majd, kinézete 100%-os nextgen lesz. A PS2-es és az Xbox-os verziót ezúttal elfelejthetjük, a fejlesztõk csak az új konzolokra helyezik a hangsúlyt. Jó hír azonban, hogy lesz Wii-s átírat is, melyben a mozgásérzékelõs Wiimote-tal kell majd végrehajtanunk a különbözõ cseleket. Nagyon várjuk már!
ezért csunya büntipontot érdemelnék de most inkább nem szólok a modiknak! tanulj a hibáidból és ne legyél anyira rakéta,hogy meg sem nézed,hogy tényleg meg e jelent és elsem olvasod az 1. commentet legalább.. azt már megsem említem,hogy nincs warez a fórumon!
biztzos nem véletlen fikázza mindenki:) én tényleg mindent megprobáltam,gamefix-et amit te is irtál anno,+beállitásokat is állitgattam,de....06után nekem ez csak idegesitõ kínlódás volt,nem játék