ginew: adott elemek voltak, amiknek a hatékonysága múlt azon hogy hogy programoztak a versenyzõk; a játékszabályokat nem írhatták át :)
Tök jól hangzik! Igazán hangulatos lehetett; meg aztán masszív tudással rendekezhettek:
'gyors és precíz kódírási képesség mellett elengedhetetlen volt a hálózati, mesterséges intelligenciabeli valamint a számítógépes grafikai jártasság.'
nemértek hozzá, de ha te döntöd el hogy miket programozol fel a hajóra, miértnem hoztál létre 1 halálcsillagot? :D
Igen, valami ilyesmirõl volt szó, de úgy, hogy a hajó egyes részei eleve programozási feladványokat tartalmaztak, például az energiaforrás a "Tetris-generátor" úgy mûködött, hogy Tetrist játszó programot kellett csinálni, és akkor kaptak a játékosok bizonyos mennyiségû energiaegységet, ha sikerült sort törölni belõle. A lézer és a pajzsok is hasonlóképpen mûködtek, tehát egy programot kellett írni, ami a lézer mûködését vezérelte, nem volt elég "csak" célozni és lõni. A kincsek megszerzése is valamilyen feladat megoldása után történhetett.
A hajókat pedig lehetett "menet közben" is építeni, de csak adott idõközönként kerültek fel rájuk az új elemek. Mellesleg a nagyobb hajókat elég gyorsan szét is kapták a többiek :)
Nem. Egy elég nagy szabadságot adó virtuális világba kellett az ûrhajó minden berendezésének (radar, hajtómûvek, fegyverek, pajzsok, navigáció) mûködését leprogramozni. Ezek intelligens együttmûködése adta az ütõképes és túlélésre alkalmas hajót. (pl. csata közben ellenség bemérése, pályájának kiszámítása, és - mivel mozog, ezért elé célozva - lelölvése, stb.) Feltételezem ha a hajó minden rendszere kész volt, akkor útjára bocsátották, és módosítani a programokon csak bizonyos idõközönként (pl. a fent említett negyed órás kényszerpihenõ alatt) lehetett, ha engedve volt egyáltalán.
Most akkor videojátékot írtak, és aki ügyesebben rángatta a joysticket az nyert?