Akkor elmondom neked, hogy EZT a gsx-r -t gyorsulta le. Nem volt haldokló, igen is jól ment a 400-as sor4 -hez képest. És nem 10 méteren hanem mint írtam 120 méteren! A hangsúj pedig ott van, hogy EGY CBR-t, ami 125 CC egy henger, négy ütem. De látom neked errõl fogalmad sincs, és szart sem értessz ahhoz hogy mit is tud az a motor. Mentem már vele, elég is volt köszönöm szépen.
Az 1. hsz-ban is fel van tüntetve: Teljesítmény: 9,7 kW (13 LE) @ 10000 1/min (váó, ez az kéremszépen.)
A te álltalad megnevezett vûzcsótányom 28 LE 4 powerszelepes, 28-cas karbival, sport kipufógóval. Csupán a városban 9-en szeretnék megvásárolni! (kíváncsi lennék hányan akarnak ugyan ilyen arányok között cbr 125-öt venni...)
Akinek a 125-ös Honda CBR tetszik, vegye meg, menjen vele, szarok rá, én a véleményemet és saját tapasztalatomat írtam le róla!
400-as gsxr-t jah!Meddig?10 méteren?Estleg egy haldoklót!Kit nézel hülyének?Én egy Rg-rõl nem fosoznék le egy cbr-t,még ha a bûzcsótányod esetleg jobban is megy.
váó, azta mekkora sebesség. Akkor elmondom neked hogy az RG 125 -öm 168-at megy! 2T, 1 henger, mellesleg kettesben gázzal emeli az elejét... A 400-as suzuki gsx-r t legyorsulta a kicsike 120 méteren!
Az egy dolog hogy szép a hangja, de nem mész vele semmire!
nem mentem dokihoz, és már nem is megyek, bár még mindig fáj :D a drágaságom holnapra kész lesz, bár még vár rá egy festés, amin erõsen gondolkozok, mivel igen drága, és elõfordulhat következõ esés is
nagyon nagy baja lett?
és mi van az ujjaddal? begipszelték? vagy még mindig nem mentél dokihoz?
most szegény tzr-em sajnálom, borult egyet velem együtt :( most mûtõben van a drága, keddre kész lesz
deezektöl függetlenül még annyit mondok, h uj motorokban a Honda olcso nagyon, és azért mégis csak Honda... szóval ha te ilyet akarsz, akkkor elõtte probáld ki, nehogy vegyél vmit amire 2 nap után ráunsz:P
hát nemtom, nekem nem jönnek be 1. az uj 125-ösök, 2. a 4T 125-ösök:P én is lassan szeretnék uj gépet venni, de semmiképp ilyen 13 lovas nudlit:P a mostani 80-as DT-m erösebb (és még könnyebb is):P szerintem ha mindenképpen sportmotort szeretnél és kurva sok pénzed van akkor egy uj RS125-öst néznék, vagy egy kicsit használtat, azok már vannak 500-600k-ért és az amellett h jol néz ki el is zümmög valamit... de a haver most adta el a futurát, 92-es volt de ment 160-at 2 ember alatt...
Nem ez csak egy bringa...de lejohetsz vele a hegyrol..es nagyvaloszinuseggel mind te es mind a bringa egyben marad. Egy repulo akar 70 millioban is kerulhet ..es ez meg csak egy kis "nyoszoge"...a komolyabbak akar 2-3 milliradba is vannak...szal nem ez nem repul..ez gurul
Már a régi kempinget is össze lehetett csukni:D miért találják fel ezek a hülye tajvaniak a spanyol viaszt újra és újra ami ex szovjet államokban már ki is ment a divatból:D
mellesleg Marcell 300K-t adni egy segédmotorért?? mi a fasznak???
Kb mint egyik haverom vett 300K-ért egy robogó meg tuningolta még 450-ért és mostbüszke rá, hogy vinnyog mint egy porszívó és lenyomja a segédmotorosokat.. hát no comment.. ha valaki mocizni akar akkor tegyen le A kategóriát és vegyen rendes motort ne ilyen szélkereplõket:D
...ez egy innovativ osszecsukhato bringa..de a taiwani gyarto vazat lattam mar vagy 5 fele nev alatt...(Legtobbszor Hummer-kent kereskedesekben H3-hoz ajanljak...)Egyebkent azon tul hogy osszecsukhato nem sok erdekes dolog van benne...nem kene...egy komolyabb vaz tobbet er/kerul mint ez.
...es igen! inkabb 600K-ert egy tuti bringa mint ez! (Foes jo..de nekem inkabb pl egy KTM Caliber 45 kene(800K) ha ki tudnam hasznalni(DH,FR) es nem az alfoldon laknek...igy hat pl egy Kona The King kene! (ok ez mar 3400€..azaz cirka 850K :P)...de sorolhatnam meg.... Giant Trance-el is boven beernem... )
Ez az Aprilia RS50 nagyon tetszik. Nem kell hozza kulon jogsi, papir, ado, stb. De gyarilag futja a 60km/h-at (pik-pak 100-ra huzhato, ha leszedik a folytast) es egesz jol nez ki egy robogohoz kepest. Es hasznaltam mar 300k korul lehet venni.
ja és ez csak egy síma túra cb 500 és semmilyen extra tuning nincs rajta.
Soha nem szerettem a 125-ös meg 50-es berregõket mert a sok töketlen még 50-el sem tud biztonságosan menni.
mellesleg kényelmetlen mint a szemét:) Viszont egy ETZ MZ 125-ön végigülök jópár órát seggfájás nélkül:) És nem is kell érte többszázezret kifizetni és még nem is túl igényes:)
Én nem vennék. Inkább gyûjts egy A kategóriás mocira 500 köbci körül.
Váz és futómû Elsõ felfüggesztés: Ø 31 mm teleszkópvilla Hátsó felfüggesztés: Központi rugóstag Elsõ fék: Ø 276 mm tárcsafék, kétdugattyús féknyereg Hátsó fék: Ø 220 mm tárcsafék, egydugattyús féknyereg Elsõ kerék: 17M/C × MT1.85 Hátsó kerék: 17M/C × MT2.15 Elsõ gumi: 80/90-17M/C (44P) Hátsó gumi: 100/80-17M/C (52P)
Méretek és tömeg H x Sz x M 1920 × 675 × 1070 mm Tengelytáv: 1295 mm Ülésmagasság: 776 mm Szabadmagasság: 172 mm Saját tömeg: 115 kg Üzemanyagtank: 10 l
Kiskereskedõi ár CBR125R 681 000 Ft Regisztrációs adó 95 000 Ft Ár reg. adóval 776 000 Ft