Váz és futómû Elsõ felfüggesztés: Ø 31 mm teleszkópvilla Hátsó felfüggesztés: Központi rugóstag Elsõ fék: Ø 276 mm tárcsafék, kétdugattyús féknyereg Hátsó fék: Ø 220 mm tárcsafék, egydugattyús féknyereg Elsõ kerék: 17M/C × MT1.85 Hátsó kerék: 17M/C × MT2.15 Elsõ gumi: 80/90-17M/C (44P) Hátsó gumi: 100/80-17M/C (52P)
Méretek és tömeg H x Sz x M 1920 × 675 × 1070 mm Tengelytáv: 1295 mm Ülésmagasság: 776 mm Szabadmagasság: 172 mm Saját tömeg: 115 kg Üzemanyagtank: 10 l
Kiskereskedõi ár CBR125R 681 000 Ft Regisztrációs adó 95 000 Ft Ár reg. adóval 776 000 Ft
Soha nem szerettem a 125-ös meg 50-es berregõket mert a sok töketlen még 50-el sem tud biztonságosan menni.
mellesleg kényelmetlen mint a szemét:) Viszont egy ETZ MZ 125-ön végigülök jópár órát seggfájás nélkül:) És nem is kell érte többszázezret kifizetni és még nem is túl igényes:)
Én nem vennék. Inkább gyûjts egy A kategóriás mocira 500 köbci körül.
Ez az Aprilia RS50 nagyon tetszik. Nem kell hozza kulon jogsi, papir, ado, stb. De gyarilag futja a 60km/h-at (pik-pak 100-ra huzhato, ha leszedik a folytast) es egesz jol nez ki egy robogohoz kepest. Es hasznaltam mar 300k korul lehet venni.
höhö apuci megveszi mi?!
...es igen! inkabb 600K-ert egy tuti bringa mint ez! (Foes jo..de nekem inkabb pl egy KTM Caliber 45 kene(800K) ha ki tudnam hasznalni(DH,FR) es nem az alfoldon laknek...igy hat pl egy Kona The King kene! (ok ez mar 3400€..azaz cirka 850K :P)...de sorolhatnam meg.... Giant Trance-el is boven beernem... )
...ez egy innovativ osszecsukhato bringa..de a taiwani gyarto vazat lattam mar vagy 5 fele nev alatt...(Legtobbszor Hummer-kent kereskedesekben H3-hoz ajanljak...)Egyebkent azon tul hogy osszecsukhato nem sok erdekes dolog van benne...nem kene...egy komolyabb vaz tobbet er/kerul mint ez.
mellesleg Marcell 300K-t adni egy segédmotorért?? mi a fasznak???
Kb mint egyik haverom vett 300K-ért egy robogó meg tuningolta még 450-ért és mostbüszke rá, hogy vinnyog mint egy porszívó és lenyomja a segédmotorosokat.. hát no comment.. ha valaki mocizni akar akkor tegyen le A kategóriát és vegyen rendes motort ne ilyen szélkereplõket:D
Már a régi kempinget is össze lehetett csukni:D miért találják fel ezek a hülye tajvaniak a spanyol viaszt újra és újra ami ex szovjet államokban már ki is ment a divatból:D
Nem ez csak egy bringa...de lejohetsz vele a hegyrol..es nagyvaloszinuseggel mind te es mind a bringa egyben marad. Egy repulo akar 70 millioban is kerulhet ..es ez meg csak egy kis "nyoszoge"...a komolyabbak akar 2-3 milliradba is vannak...szal nem ez nem repul..ez gurul
hát nemtom, nekem nem jönnek be 1. az uj 125-ösök, 2. a 4T 125-ösök:P én is lassan szeretnék uj gépet venni, de semmiképp ilyen 13 lovas nudlit:P a mostani 80-as DT-m erösebb (és még könnyebb is):P szerintem ha mindenképpen sportmotort szeretnél és kurva sok pénzed van akkor egy uj RS125-öst néznék, vagy egy kicsit használtat, azok már vannak 500-600k-ért és az amellett h jol néz ki el is zümmög valamit... de a haver most adta el a futurát, 92-es volt de ment 160-at 2 ember alatt...
deezektöl függetlenül még annyit mondok, h uj motorokban a Honda olcso nagyon, és azért mégis csak Honda... szóval ha te ilyet akarsz, akkkor elõtte probáld ki, nehogy vegyél vmit amire 2 nap után ráunsz:P
nem mentem dokihoz, és már nem is megyek, bár még mindig fáj :D a drágaságom holnapra kész lesz, bár még vár rá egy festés, amin erõsen gondolkozok, mivel igen drága, és elõfordulhat következõ esés is
vegyél festéket és fujd le, egyszerû és olcsó is ... csak ne neoluxot vegyél, az kaki :))
váó, azta mekkora sebesség. Akkor elmondom neked hogy az RG 125 -öm 168-at megy! 2T, 1 henger, mellesleg kettesben gázzal emeli az elejét... A 400-as suzuki gsx-r t legyorsulta a kicsike 120 méteren!
Az egy dolog hogy szép a hangja, de nem mész vele semmire!
400-as gsxr-t jah!Meddig?10 méteren?Estleg egy haldoklót!Kit nézel hülyének?Én egy Rg-rõl nem fosoznék le egy cbr-t,még ha a bûzcsótányod esetleg jobban is megy.
Akkor elmondom neked, hogy EZT a gsx-r -t gyorsulta le. Nem volt haldokló, igen is jól ment a 400-as sor4 -hez képest. És nem 10 méteren hanem mint írtam 120 méteren! A hangsúj pedig ott van, hogy EGY CBR-t, ami 125 CC egy henger, négy ütem. De látom neked errõl fogalmad sincs, és szart sem értessz ahhoz hogy mit is tud az a motor. Mentem már vele, elég is volt köszönöm szépen.
Az 1. hsz-ban is fel van tüntetve: Teljesítmény: 9,7 kW (13 LE) @ 10000 1/min (váó, ez az kéremszépen.)
A te álltalad megnevezett vûzcsótányom 28 LE 4 powerszelepes, 28-cas karbival, sport kipufógóval. Csupán a városban 9-en szeretnék megvásárolni! (kíváncsi lennék hányan akarnak ugyan ilyen arányok között cbr 125-öt venni...)
Akinek a 125-ös Honda CBR tetszik, vegye meg, menjen vele, szarok rá, én a véleményemet és saját tapasztalatomat írtam le róla!
Elolvastad mit írtam?Nem hiszem!Hadakozol itt mire?Pontosan tudom hogy 13 lóerõ,és nem írtam sehol hogy egy 2-ütemû nem nyomja le.Amúgy pontosan tudom mi az hogy négy v. két ütem.Ha a teljesítményt nézzük,az rg jobb-o.k.Minden másban sokkal rosszabb.Én már 95-ben RD 500-al jártam kisfiam!Nem volt motor ami megverje,mégsem írok olyan hülyeséget,hogy jobb az r6-nál csak azért mert lenyomja.
Sziasztok! Nagy motorosok vagytok szal van egy Suzuki rm 125ös crossmocim. Nincs rajta lámpa és az leenne a kérdésme, hoigy lakott területen belül lehet lámpa nélkül menni vele? Vagy megbümtetni a rendör? Jah és kb mennyi lehet egy 1.+hátsó lámpa? A választ elöre is thnx!!
a motorosoknak kötelezõ a folytoni világítás, szval lehet hogy lekapcsolnának lámpa nélkül
Elsõ lámpa fejidommal olyan 6-8 ezertõl van, hátsó lámpa rendszámtábla tartóval meg 4-5-tõl. Persze a rendõr ettõl még meg fog büntetni ha 125-ös motorral elkapnak rendszám nélkül.:)
Írtad hogy a mostani motorodat lecserélnéd egy CBR 125 re. Mid van most? Egébként azért kérdezem mert én a hungaroringen pannóniaringen szoktam motorozni gsxr-600 meg Honda NSR125R-el és volt alkalmam egy napig tesztelni a cbr125 öt. Hát hogy is mondjam. Kezdem azzal hogy mivel 4 ütemû ezért viszonylag "nyomatékos" alsõ fordulatszámon. Ha ki van véve belõle a folytás (én olyannal mentem), akkor 160 körül van a vége és kapunk 23 asszem lóerõt ami nem túl sok. Amikor kanyarodni kell vele akkor már gondok vannak. Beül nagyon , nem lehet állítani semmit az elsõ futómûvön hogy kicsit keményebb legyen. Kanyarodás közben az eleje állandóan ki akar csúszni... És nekem nagyon kicsi volt. Nem vagyok nagy (180 cm) de alig fértem el rajta normálisan. Tudom, nem feltétlenül pályázásra kell ezt a mocit használni, hanem arra jó hogy a srácok megtanuljanak motorozni. Szerintem.
De ha te ismered a CBR125 öt akkor semmi gond. Csak gondoltam írok valamit róla. Amúgy én még drágállom is a gépet ennyiért. Ha vennél ebbõl egy használtat elég jót kapnál. Pl egy aprillia rs 125.
az rs tudtommal a maga kategoriájában egyik legjobb:D huh belegondoltam h ha te nem fértél el rajta akkor én a 192 centimmel hova menjek?:D nem is veszek sportmotort, jo lesz nekem egy régebbi rx vagy tuareg rally is, eladtam a DT-m ugyhogy lassan pénz is lesz rá, de másra nem hiszem, és amugy is 2T kell nekem még, tervezem hogy pár év mulva átképzem magam korlátlanra és veszek egy 450-es yamaha wr-t vagy ktm exc 525-öt, persze nem ujat, jo lesz nekem 2000 körüli évjárat is:)
én most néztem meg valamit, ami kicsit változtat a véleményemen: Yamaha R125... nah, persze, 4T, 11 kW, de bakker ez nekem kivülröl jobban bejön mint az alap R1-es:D ha sportmotort vennék tutira ilyenre fájna a fogam, egész egyszerüen tömör gyönyör, és sztem hihetö a yamaha promocios szövege, h moto gp technologia meg hasonlok... szivesen kiprobálnám mit tud, nah:D de nálam még mindig 2T powa:D
nah emberek, valaki meséljen az alábbi csodajárgányokról:
Honda NSR 125 Yamaha TZR 125 Aprilia RS 125
melyik a jobb, mivel? melyiketvegyem? (életem elsõ motorja lesz)
hozzátenném hogy a te 10 kilowattos mütymürüttyöd egy sportmotornak nevezett és kinézõ bicó... és én ennyi pénzt nem adnék ki egy repülõ bicóért sem. :)
NSR-ben tudtommal az a jo (elmondás szerint, nem mentem 125-el, csak egy szar 50-essel) h lehet vele ügyesen kerekezni, amugy meg egy halál szarra valo, de nem tudom, a hondák talán eléggé üzembiztosak, ha tetszik probáld ki és dönts... TZR több ismerösnek volt, yamaha 2T-i sztem nagyon ott voltak, érdemes lehet beszerezni RS az meg ezek közül tudtommal legerösebb, 125-ben általában ebbõl épitenek pályamotort, egy ismerösöm most vett egyet amivel buktak egy nagyot, kb fél millába lesz rendbe rakni (2007-es) de aztán jo pénzért el tudja adni, és vesz egy pályamotort, kicsivel régebbit, neki a mindene az RS, ha tehetném én ilyet vennék a helyedben nekem meg egy RX vagy Tuareg Rally kelene 11kW-os jogsihoz, forgalmival...
melyik az olcsóbb? RS vagy NSR? én úgy tudom, hogy aprilia nem olyan megbízható mint a honda. nsr meg 150 körül van a vége, mint az rs. tuning miatt nem aggódom, ha kell úgyis megcsinálják a rendes komáim... nekem nsr-t ajánlották, de még mindig nemtudom eldönteni (régebben RS-ben gondolkodtam)