szerintem száz h az RS drágább, hogy mennyivel nem tudom, ez kortol és állapottol függ... (meg a beszélökédtöl, nem kell restnek lenni, nekem ismerös mikor vetünk motort még a gyári dolgokba is belekötöttXD) RS sztem sportmotorként jobban megállja helyét, ha jol bánsz vele, nem a legolcsobb olajjal hajtod, idejében cseréled a kopo alkatrészeket akkor sztem nem lehet vele baj... és annak ha egyben van akkor simén van 160-as vége, tuning nélkül...
Szerintem az nsr jobb választás.Nem kell különolaj,fele annyit eszik,nem szennyezi a környezetet,hoszabb az élettartama. Kicsit gyengébb,de alul nyomatékosabb. A honda minõségben meg egyértelmûen a legjobb.
hozzátenném, hogy a tiéd egy szerencse játék lesz, ami vagy leáll fél úton, vagy nem... és ha vesztesz, elég sok pénz rámegy, miközben az "enyém", amit még meg se vettem (most tzr-em van), nyomatékos, biztosan tartja a 130-140et, keveset fogyaszt, szép hang, és nem fog lerobbanni, csak ennyi a hozzáfûznivalóm
természetesen ott a cagiva mito is, ami nem egy gyerekjáték, de aki fikázza a "10kilowattos mütymürüttyt", annak nem való motor, mert csak menõzni akar vele, nekem ez a véleményem...
azért 130-140... hiszem ha látom:) de üzembiztosank üzembiztos, az 100 cagiva mito ott van, én igazábal nem tudom, egy cagiva-val mentem (w8, ugyanaz a blokk) az nem volt rossz, de fogalmam sincs h mit ér... Mito-bol tudok egyet ami elég jo elado, olya srácé h mindent ért hozzá, apja is szerelõ, neki gixxere van, a srác meg vette az RS-t most amit csinál, meg asszem vett mégegy mito-t...
aza lényeg hogy ne kerüljön sokba a fenntartása és megbízható legyen (mint a Hondák), és úgysem fogok 140nél többel száguldozni, sõt szntem 120nál sem...
akkor most melyiket ajánljátok? vagy mit ajánlotok?
szerintem azért bõven van benne szerepe, ne mond h egy keeway is van ilyen megbizhato... én amugy ha sportot akarsz akkor RS-t mondok, én azt vennék, de te döntésed nekem meg meglett a pénzem ugyhogy a jézuska hozza a tuareg rally-t!!!:D
Nekem egy Honda NSR 125 R em van. Ezt azért szögezném le az elején mert az általad felsorolt 3 motorból ezt ismerem a legjobban. Akkor kezdem is ezzel. Az enyém egy 96 os gyártmány. Mostanában sajnos elég sok gond volt vele de ez betudható a korának. Sajnos tönkrement a feszültség szabályzó és emiatt nem töltött az aksi... Tavaly meg a fõtengely szimeringem szállt el... De ezektõl eltekintve (már megjavítottam) a motor teljesen megbzható volt elötte és utána is. Kezes járgány, még megcsúszás elõtt érzed hogy nem jól csináltál valamit, így még idõben tudsz korigálni. (nagyon sok motor gondol egyet és már a földön vagy) Én amatõr versenyen is indultam vele a hungaroringen pannóniaringen. Kanyarsebessége qva jó, simán verem a kanyarban az 1000-es 600-as gépeket. (persze kigyorsításnál elmennek). Kényelmes és van hozzá alkatrész dögivel mind gyári , mind utángyártott. Méghozzá jó áron. Végsebessége 160 körül van. (de az huzamosabb ideig már rázós)
Yamaha TZR 125: Ezzel volt alkalmam menni már mert haveromnak ilyenje van. Ez is nagyon jó moci, bár ezzel pályán nem mentem, de a srác szerint nem rossz ott se. Gyorsulásra teljesen ugyanaz mint az NSR. (leteszteltük a készülõ autópályán :) ) Ehhez is van dögivel alkatrész...(olcsón)
Aprillia RS 125: Ezzel is mentem már de csak pár kört egy parkolóban. Annyit tudok mondani hogy erõsebb a másik kettõnél, jobban versenyre van hegyezve, de rohadt kényelmetlen... A másik hátrány hogy szerintem nem annyira megbízható mint a yamaha meg a honda. És az alkatrész rohadt drága.
Összegzésül: a honda és yamaha okos válsztás fõleg ha viszonylag kezdõ motoros vagy. A honda és a yamaha olcsóbb is az aprilliánál. Viszont az aprillia egy kicsit erõsebb a másik kettõnél, de nem annyival amennyivel drágább és amennyivel többet fogsz költeni rá késõbb.
Azt elfelejtettem megkérdezni az elõbb hogy mikori NSR mikori TZR és mikori RS re gondoltál? Mert pl az NSR gyártását befejezték 99 ben. RS bõl van zsír új is. TZR azt nemtom van e új, de az se egy mai moci...
bár most jön ki egy 4ütemü yamaha versenygép, az R125ös... ne tévesszen meg senkit hogy 4 ütem, szerintem a 2 ütemüekkel fogja felvenni a versenyt, sõt
azért ne legyünk bnen biztosak, mégis csak 11kw... sztem gyárilag nem fog az sem birni többet 150nél, ha anyit megy az már elismerés a yamahának... nekem ha minden rendben lesz 93-as tuareg rally-m lesz, pont olyan amilyet szerettem volna:D
az erõssége nem nagyon érdekel, úgysem akarok gyorsan hajtani. Ha meg az erõ számít, akko odaadom a szervízbe aztán buherálnak rajta haverék valamit. RS-re nincs pénzem, Hondára már igen - olcsóbb sokkal, és én alapból honda párti vagyok. Yamahát nemtom mennyibe kerülhet?
sztem kb egyárban van a hondával... akkor probáld ki az NSR-t és az RS-t is sztem... de ha bele vay örülve akkor persze vedd meg:D nekem meg most az aprilia a midnen, nekem DT-m volt, most asszem Tuareg Rally lesz, mert az RX jobban tetszik de lényegében (blokk, futómû) megegyeznek, csak az áruk között van egy 70-100k különbség(300 alatt nem láttam még RX-et)...
ami azt illeti talán van elég pénzem az aprilia rs-re, de a javíttatására meg nem (anyámékat meg nem akarom azzal lehúzni)
nekem most lesz elég pénzem, anyámék hiteleznek, meg vmilyen részben a jézuska is besegit, de nagyja megvan, és olyan motort veszek amit nem kell javitani, max az ülést kell áthuzni... összetörését meg nem tervezem, amugy utcán vezetni majd cask akkor lehet ha meglesz a jogsim, priusszal nagyon megszivnám ha elkapnának...
hmm, szerintem kinevezhetjük ezt a topikot kis ccm-es motorok topikjának :D mert 125be nem ír senki, robogókba se, szval marad ez :P
Hmm, ma tisztitottam a sportlégszûrõm vízben, majd megszárítottam, vissza karbira... de szerintem vizet nyelt a karbi, mert olyan 6000nél hörög...
majd holnap reggel megnézem elpárolgott-e a víz, ha meg nem az a gond, ujra szétszedem, aztán megnézem, lehet vhol rosszul passzintottam rá
Gázzal kell lerakni,aki jól tud annál be sem ül a teló. Inkább lánc lánckerék,kuplung de szerintem a motor azért van hogy szolgáljon,ami kikészül azt ki kell cserélni.
Ha kerekezni akar valaki,1 barnál több nem kell se elõre se hátra stabilabb a motor,és jobban csillapít lerakáskor. Jó hátsófékkel türelemmel esés nélkül is meg lehet tanulni.
A power szelep pont azért van hogy kisimítsa a nyomatékgörbét. Alapban olyan a kétütemû hogy megindul fent,de ha jó a kipufogószelep akkor alul is erõs. 10 éves korukban már felén nem mûködik,és mivel nem szûkíti a kipufogónyílást nyomatékszegény a motor.Aztán mikor elkapja a fordulatot meg olyan mintha seggbe rúgták volna. Persze ha kopott a motor kétütemûn az is inkább alul érzõdik,fent még 3 baros kompival is erõs.
Endúró jobb egykerekezni,könyebb felemelni és jobban bírja a strapát.
Legegyszerûbb megtanulni egy olcsó jog-on,igaz utána át kell szokni a lábfékre.
igaza van pszihonak, amugy ha érdekel tudok egy nagyon jo állapotu mitot, megcsinálva, reális áron! nekem nagyon tetszik, ha sportmotorban gondolkoznék akkor nekem vagy mito vagy RS... kerekezni elöször egy bóbita dizájnos peugeotval probálkoztam, azzal egyszerü volt:D DT-vel is probálkoztam de most majd a tuareggel egyszer:P
igazábol tuareg rallyban annyi van h orrnehéz azért kell vele jobban megtanulni, teletankolt állapotban 20 liter benzinnel biztosan nehéz lesz elöször:D de lenne már meg, ejj:D
Nekem africa twinem van,azzal is könnyû.Persze megérzi ha 20 lityi lötyög a tankban,de mivel magasan van a súlypontja,és hátul a hosszú rugóstag hamar összeül,ezért 1-ben elég vissza-és rátekerni a gázt,2-ban kell már kupplung.Persze nálam elég 4000-en csinálni,innen váltás nélkül is bármeddig lehet nyomni,ha az ember néha negatívba húzza.
freestyle powa:D engem annyira nem érdekelnek az ilyesfajta dolgok, persze biztosan fogom probálgatni meg gyakorolni de nekem alapvetöen nem létfontosságu az h keréken tudjak menni:D
Nekem se létfontosságú,de örülök hogy megtanultam és jólesik ha valaki értékeli a belefektetett 4 évet.Igaz már pár éve csak akkor csinálom ha meghívnak valahová.Elõször cikinek érzi mindenki a térd/könyökvédõt,de anélkül új dolgot sosem csináltam,és nem is tört semmim.
Mindenesetre itt mindenki megmutathatja 'mennyire kemény" ,mert egy 1500-as chopperrõl böfögni a sörhabot az még szerintem nem az.:)
Élete mindenkinek egy van,úgyhogy 60 km fölötti egykeréknek semmi értelmét nem látom,feleslegesen rizikós és igazából lassan sokkal nehezebb csinálni. Streetfighterben is a lassú dolgokat szeretem,most meg már jó ideje triálozom,ahol szintén lassan megyünk. Na az még ennél is keményebb világ,mikor az 5. esés után újra neki kell menni,pedig tudod hogy csak 20.-ra jön esetleg össze.
Én mindenkit rábeszélnék akit érdekel,de csak védõcuccban és biztonságos helyen.Gyors sikerre ne számítson senki!
Hali all. Gondolkozom az A korlátozott jogosítvány letételén és az lenne a kérdésem hogy a rutinon milyen feladatokat kell megoldani? Elég soakt mentem már nagyobb motorral mert van egy Mitom de ugyebár közúton nem kell szlalomozni meg ilyenekXD Elõre is thx!
hogy mindenki lássa :) meg hát hogy mindenki lássa azt a szép rst, omg mi van azzal :D
öö azt pár hete vette a gyuti, összetörték csunyán és megcsinálja, pont azért adja el a mitot, mert amugy RS buzi a srác:D de amugy jol meg van csinálva a mito, eredetileg magának vette... csak aztán találta ezt az RS-t amit meg akar csinálni
az RS-nek kuka votl az egész eleje, kerékkel együtt, pont ma beszéltem vele h vmi gyári kereket vesz bele drágáér... meg az egész idomozás, azt beszéltük h találhat-e rá vmi pályaidomot amivel csuzdáztak... de sztem jol megcsinálják majd, kiváncsi vagyok mi születik, mert volt pár motorjuk, gyutinak elötte futurkája volt, apja meg gixxeres (mellesleg szerelö, kontár dolgokban mentes a motor, bárminem ü elfogultság nélkül állitom)...
Én nem vagyok egy nagy "egykerék-jani" de 10 kerekezõbõl 9 úgy odaba***a a gépet hogy csak nyekken. Aztán ha jön a kanyar vagy meg kell állni akkor jönnek a bajok, mert csak egyenesen tudnak menni...
Egyébként én nem értek azzal teljesen egyet hogy a motor értünk van. Persze, vannak dolgok amik tönkre mennek, de azért az ember törekszik arra hogy megóvja azt amit drága pénzért megvett. Nem?
psziho elismerem h "szakértesz", joval nagyobb tudásod van ebben mint nekem (meg lehet h sokmindenkinek itt), de öt sztem nem akart kötözködni neked viszont eléggé ilyn a hangvételed sztem:P még megvan a jogod?:D és shercoval mi van? megy még?
A kanyaros dolgot nem egykerekezés közben értettem. Hülyén írtam. Arra gondoltam hogy azok akik egykerekezgetnek a városban és produkálják magukat azok nem negyon tudnak normálisan motorozni (itt gondoltam a kanyrodásra)... Tisztelet a kivételnek. A 3 méteres körre: egy szóval nem mondtam hogy nem hiszem el. Elhiszem és grat hozzá hogy megtudod csinálni. Engem az ilyesmi nem annyira izgat. Inkább az hogy minnél gyorsabb legyek a pannónia ringen meg a hungaroringen...
'-ezt azért írtam,mert az olyan hülyék miatt akik seggen csúsznak a tömeg elõtt,hiszik az emberek, hogy ez veszélyes. Ha lépésrõl-lépésre tanul meg valaki,és tudja mik a határai,akkor semmivel sem veszélyesebb mint megtanulni biciklizni.
A baj ott van,hogy néhány hülye tudás nélkül akar virítani. Városban közlekedve sosem csinálom,nem azért tanultam meg hogy játszam az eszem,hanem mert kihívás volt.
Megvan a jog is,de csak akkor veszem elõ,ha valami rendezvény van.
A shercóval edzek folyamatosan,most beteg voltam egy hétig,addig csak egyensúlyozás volt a garázsban,felállok rá,aztán hallgatom a rádiót. Áprilisban vettem újonann,még bírnia kell sokáig,mert nincsen pénzem lecserélni.Asszem ha nem esik ma kimegyek edzeni,rámfér.
Én is pályáztam csak a pannónia-ringen,de lassan 3 éve nem voltam.Nem mentem igazán jól. Hányszor megfosatott a talma mikor elhúzott mellettem! Túl drága,és veszélyes ezért hagytam abba.
Miután elküldtem a hozzászólást rémlett a jog.. Mind1...
Persze, de sajna többen vannak akik csak huzogatják a gázt hogy felemelkedjen az eleje aztán meg jön a baj...
Eddig volt 2 db 2k4 gsxr 600 unk. Azzal faterom meg én mentünk a gsxr kupában. Meg úgy simán nyílt napokon is. Egyszer indultam a 200 mérföldes versenyeb is a hringen. Ezen kívül még annó megspórolt pénzembõl van egy honda nsr em. Azzal is indultam 125 õs amatõr kupán, de nem sokra mentem az aprilliák meg a mito-k ellen. :D A 2 gsxr bõl már csak egy van (anyagi gondok miatt eladtuk), az nsr-el meg mostanában csak a gond van. Fõtengely szimering töltés-szabályzó stb... Kijött rajta minden :S
Amúgy te szoktál valahol úgymond "fellépni" is vagy csak hobbiból nyomod?
Többen voltunk,a BM /rendörség/ rendezvényein csináltuk,meg különbözõ rendezvényeken /aug 20,egyetemi napok ,gyereknap stb/volt mûsorszám,hungaroringen , szemöldök /angyal zoli streetfighter/ elõtt nyomtuk mint kiegészítés,motorostalálkopzókon. Pénzt csak azért kértünk hogy a kiadásainkat fedezze.Már nem csináljuk,mert a triálversenyek mellett már nincsen rá idõnk,csak ritkán megyünk ha ismerõsõk hívnak.
A helyzet az,hogy a triál élvezetesebb,mikor már rutinból nyomjuk huszadszorra ugyanazt,kezd unalmassá válni. Lehetne még sokat fejlõdni,de inkább marad a triál.
ajj olvasom itta dolgokat:D mindnenki versenyez stb:D én meg örülnék már annak a régi tuareg rallynak, mennék erdöjárni haverokkal, meg ilyesmi...
Hali!
Nagy gondom volna...megfordult már pár verda nálam,de ez má sokk!Hozzám került egy 90-es Honda nsr 125...és mitagadás megfeküdtem mint hülye gyerek a rollerrel!Melegen cseszik indulni...kompresz okés!Egyszerüen nem bírom azt leküzdeni,hogy hirtelen gázra ne gondolkodjon 2 ezer és 3 ezer között...persze ezután belekarcol a pirosba!Tippeket....lécci valaki!