ezek tuti oldalak fizetnek vigyáz mert sok csaló oldal van
http://hunbux.eu/index.php?w=8&ref=130
http://www.neobux.com/?r=lacass
https://www.palmbux.com/register.php/lacass.html
http://qualitybux.com/index.php?ref=laca
http://www.hybux.com/?r=laca
legtutibb oldalak fizetnek
mikor jön ki PC-re mikortól tölthetõ? a 2. rész
Mikor jön már mikor jön már? Én már elõrendelném.
igazad van, a Havok egyáltalán nem grafikai motor, hanem fizikai modellezõ motor. méghozzá a legjobb a világon(ma) Blizzadr valszeg a War3 - Wow motort használja majd(war3 után sokat fejlesztették wow-ig, fogják még SC2-ig is)
Hivatalos weblapok szerint csúcs grafika lasz, ami kármin beszaggat:D de ha lejjebb veszed, akkor szinte bármin elfut szaggatás nélkül. szóval nagy a spektrum.
nagyon várom, remélem, a régi nagy arcok ismét visszatérnek (Artanis, Kerrigan, Raynor, Duke, stb.), de nem a WarCraft 3 szintjén - legyenek csak "sima", újrateremthetetlen, "XY must survive" stílusúak, pár speckóval és erõsebb sebzéssel/páncéllal. SC2 - mászthev.
wowwal nem foglalkozom, az már nem az a blizzard amirõl beszéltem
>Lol, vannak itt emberek, akik szerint csak a >Protoss kap "szuperfegyvert"?
"Rob Pardo said in a smaller press briefing Zerg and Terran factions would not have a unit mechanic like the mothership, of which only one can be present on the battlefield at any time."
"nem követi a trendeket, nem az eladásra megy elsõsorban ocska marketinggel" ezen jót nevettem,köszönöm:) A WoW-ig bezárólag talán még igaz is volt(bár a Diablo 2 kieg is eléggé rókabõrõsnek rémlik), de azóta eltelt 1 kis idõ és a WoWhoz megjelent azóta: gyüjtõgetös kártyajáték, "adjuk el még 1x ugyanazt" kiegészítõ, hozz még 1 játékost és kapsz ezt-azt akció, müanyag figurák, képregény, készül a mozifilm (ha minden igaz:)),de persze ez nem a pénz miatt....
"nem követi a trendeket, nem az eladásra megy elsõsorban ocska marketinggel meg ilyen kamukkal"
Mondjuk szerintem te is tudsz olyan játékot mondani, ami osztatlan világsikert aratott, de neked nem jött be. Az, hogy trendteremtõt alkottak, az nem azt jelenti, hogy mindenkinek tetszik (és mindenkinek értékes), hanem hogy sokaknak értékes (ergo üzletileg sikeres).
A Blizzard érdemeit nem vitatom el, mert a többség véleménye az, hogy minden játéka remek, de ez mondjuk az én személyes véleményemet nem tükrözi - nekem pl. a Diablo még alsóhangon sem jött be.
Szóval azért óvatosan. Nem azért csinálnak jó játékot, mert akkor az egyszeri játékos boldog lesz, hanem azért, mert ha az egyszeri játékos boldog, akkor fizet. Ez színtiszta üzlet, csak õk jobbak benne, mint sokan mások (akik, mint te is mondod, próbálják másolni/mímelni a sikerlistás game-eket).
Hihetetlen nagy baromságokat írsz,de mivel már válaszoltak elõttem,ezért én nem teszem.
Egyébként ennek a játéknak úgy jó már most a grafikája ahogy van.Minden ízébõl árad az SC hangulat,és ez a legfontosabb :).
Grizzly egyet értek veled.Opeca nem értem hogy ebben a grafikában mi a rossz,iszonyú sokat dolgozhattak ahogy a trailereket néztem a grafika sztem elég jo.
Vágom te mire gondolsz, de te is vágod, én... mind1..
Szerintem egy hiper szuper csillivilli FPS-hez képest tényleg nem álleejtõ a játék grafikája, viszont minden egyes pixelébõl árad a StarCraft hangulat.. Ez a fontos.. Ezért szép sokaknak, beleértve magamat is(elsõ helyen xD)
igen de a Blizzard elég sok mindenben kivétel: nem követi a trendeket, nem az eladásra megy elsõsorban ocska marketinggel meg ilyen kamukkal, hanem õ az aki diktálja a trendet, õk találják ki a legjobb játékokat, amit utána évekig fog utánozni (sikertelenül) a sok szar pénzlesõ játékkiado. A blizzardnál azért adnak el sok játékot, mert kurvajó a játék, és nem azért kurvajó a játék, hogy sokan megvegyék (más a csapat filozofiája, és ez alapjában véve meghatározza a játékot is).
"miért ne? miért ne lehetne 2D egy 2007-es játék?"
Azért, mert sajna nem (csak) a még mindig Starcraft-ozó rajongókat kell meghódítani (akiket mellesleg a legnehezebb, mert õk a lehetõ leginkább kritikusak), hanem kell a friss hús is. Márpedig manapság nem lehet eladni szinte semmit, ami RTS, és 3-nál kevesebb D van benne.
"mert arra tanítanak a kiadók, hogy ne a játékot nézd, hanem, hogy 2D-3D"
Az a gáz, hogy erre nem a kiadók tanítottak meg minket, hanem mi tanítottuk meg a kiadókat. Kétélû ám ez a fegyver: görcsösen lépést kell tartani az ektuálisan menõ trenddel, különben süllyesztõbe kerül egy amúgy érdemes produkt. Bár nem teljesen helytálló példa, de hiába adnának ki most egy Deus Ex-et, összemérnék a Crysis-al, és mindenki leszarná. Ugyanez igaz minden másra is.
"a játékmenetekhez ötletek kellenek"
Teljesen egyetértek, de a helyzet az, hogy a grafikailag csúcsszuper szemetek jobban fogynak, mint az ötletes, de rétegkultúrának szóló játékok. A kiadók meg okosan kimatekozzák, hogy mit is éri meg kiadni. A játékfejlesztõk pedig olyan projectet tudnak eladni a kiadóknak, ami ebbe belefér (bár Blizzard-nál némiképpen més a helyzet, de biztos vagyok benne, hogy ott is intelligens emberek ülnek, és össze tudnak adni néhány számot).
Amúgy ha kiadnák gyakorlatilag ugyanazt a játékot kicsit leporolt graffal és új játékmeneti ötletekkel/történeti elemekkel, akkor nálam már siker lenne.
Ihh, azért ennek elég csúnya grafikája van. A játékmentet meg a trailer alapján asszem sokban nem fog különbözni, itt most a név húzza a játékot és nem pedig fordítva.
Nálam 2/10 egyelõre
Su0my, A 3D nem attól 3D mert bele tudsz nyúlni a monitorodba, hanem attól, hogy az objektumok 3 dimenzióban vannak kezelve.
miért ne? miért ne lehetne 2D egy 2007-es játék? mert arra tanítanak a kiadók, hogy ne a játékot nézd, hanem, hogy 2D-3D? és ha 15D lenne? akkor már csúcsszuper lenne? ez a xar manapság: megtanítanak arra, hogy a grafikát nézd, mert azt a legegszerûbb kipofozni: a játékmenetekhez ötletek kellenek... Mellesleg csak megsúgom, mind1ik játék, amit az ég egy adta világon kiadtak a kezdetektõl egészen máig, 2D.. vagy te bele tudsz nyúlni a monitorodba? sügér...
Szerintem nem lesz.War3-ba sem volt vele gond szerintem.SC2-be se lesz:). Amúgy a StarCraft '98-as játék,azért olyan a grafikája amilyen.De attól még nincs megtiltva,hogy játszanak vele 2007-ben:).A lényeg az,hogy 2007-ben fejlesztett játékot ne 2D-ben adjanak ki,érted?
ha valaki lát BPn olyan boltot, ahol még lehet venni SC-t, az szóljon plz :)
te jó ég, ki irta ezt?
Én már nagyon vártam a StarCraft 2-t az elsõ része is nagyon sikeres volt.Aranykéz nincs igazad abban hogy 2D-vel jobb lenne iszonyú nagy baromságot írtál be.azt képtelen vagyok megérteni hogy a Terran Marinenak minek pajzs. (kedvenc egységem )Csak a Zergeket kéne megölni a játékban és aztán a Protoss és a Terran is haza mehetne szntem.Nah a siege tank is elég fura lett,de a marinenak sztem nem kéne pajzs.Sok módosításon csodálkoztam.
modern tévedsz az anya hajó nem volt sebezhetetlen az arbiter el tudta rejteni de egy ghosttal lezártad akkor lehetett írtani az anya hajókat, és az air bitter-t is.
Egyébként én mindig is azt szeretem hogy elég kiegyensúlyozott volt a játék ha az ember egy olyan elennel került össze akkor akár napokat is tudtak játszani mert hiába volt neki ebbõl én bevetetem azt és vége és csak nézte hogy hova lett a sok emberje.az atomot is nehezen lehet használni ha az ember oda figyel nem sok értelme van. A protos anyahajót is könnyen ellehet (lehetnek akár 12-en is) pusztítani pláne a BW-ban. Én csak abban bízom hogy meg marad ez a kiegyensúlyozotság a 2-ben is és akkor minden nagyon szép lesz én meg nagyon boldog :)
nem tudom de én a kétszázas limited már régen felszoktam tornázni 800-ra csak multiban játszom a általam készített pályán "Direct cable conetion" majd csapatos viadal 2 csapat én négy protos-szal a gép meg négy zerg vagy terran és így lehet max 800 emberem ennyi kódok ilyenkor nincsenek de nem is baj mert nem emlékszem már egyikre sem és nagyon régen nem is használom.
Hát nem is tudom... Én már 2 éve szinte csak CSzek.. Erre valhol ilyet látok: starcraft2-t bejelentették... Azóta minden boltban keresem az SC1-et a BW-ve legyütt (saját cdim nincsenek meg :S ), hogy legalább legyen valami, ami enyhíti a várakozásomat.. régen volt már ilyen velem játék miatt! (a Megadeth: United Abominations albumot azért legalább ugyanígy vártam, VÉGRE megjelent, megérte-remélem uez lesz SC2-vel..) Szerintem a Blizzard ismét nagyot fog alkotni... A game videó nagyobbat üt, mint Papp Laci!
Igencsak remake szagú... Kb. olyan mint a CS Souce :).
A grafika azért annyira nem gagyi, viszont érdekelne hogy fogja befolyásolni a kezelést a 2D-rõl 3D-re váltás. Lehet hogy jobban jártak volna hogyha 2D-ben lenne.
A játékot szerintem nem a magyar szemnek csinálják ,hanem inkább a ferdének :D ki tudja milyen közvéleménykutatás meg felmérés elõzte meg a StarCraftII fejleszteset hogy a Délkelet-Ázsiaiak mit hogy szeretnének grafika terén . A protosz csúcsfegyverhez meg annyit hogy ha jól emlékszem az elsõ részben is volt anyahajó:P amit az arbiter el tudott rejteni és ha nem volt detect egység a környéken sebezhetetlen volt :DDDD
A Grafika fikázásához csak annyi a mondanivalóm, hogy megfigyelte valaki milyen kifinomultak a mozgások, mindent elkövettek, hogy a vizuális színvonalat emeljék, anélkül, hogy mindenkinek új gépet kellene venni. Látszik rajta, hogy igényes, és szép. Nem tettek bele hivalkodó, mûfajidegen színeket sem. Képzeljük már el, hogy a StarCraft világa úgy néz ki, mintha egy ötödik elem díszletbe csöppentünk volna. Na az színes volt
Rémlik valami sztori (esetleg urban legend), hogy eredetileg w40k játékot akartak csinálni, de a GW nem adta a jogokat. (más forrás az alien vs predator világot említi, meg a Fox stúdiót) Ezután szülték meg a starcraft világát. Így aztán hasonlóság csak a fajokban van, az viszont elég egyértelmû. Ez a terran marine a kiadott intóban simán lehetne space marine is. Viszont minden más különbözik, az SC tiszta SF, szemben a w40k cybergót sf-fantasy világával. Ezért nincsenek benne pl. orkok(vagy a megfelelõik). Azon meg lehet utólag vitatkozni, hogy ki mit kitõl lopott.
"ha valaki megnézte anno az SC1 fejlesztése közben mennyit fejlödött a GFX"
Itt nem fog annyit fejlõdni szvsz. Majdnem a véglegeset láthattuk.
Gondolom, feltûnt az uraknak a WH40k asztali stratégiai játék sikere (no meg az a hatalmas boost, amit a gw felkérésére megírt és kiadott, népszerûsítõ regények jelentettek), és meglátták a lehetõséget, amit a sajátos világ jelentett, fogták magukat, és felépítették a hasonló, de saját, átformált univerzumukat. És milyen helyesen tették! :) Nem hiszem, hogy valami nagyobb állna a háttérben. Persze ez csak spekuláció.
A story nem ismerõs valakinek? Jönnek a zergek (tyrannida), akik mindent lepusztítanak... Nem tud vki vmi háttérsztorit arról, h mi(ért) ez a hasonlóság a warhammer univerzum és a starcraft között? Érdekelne (pusztán kíváncsiságból, nem flamelni akarok, mielõtt vki azt hinné).
Az SC1-et a WarCraft2 után kezdték fejleszteni még ugyanazzal a motorral, majd belebabráltak vmit(lehet ki is cserélték)
Meg mernék rá esküdni, hogy jövõre, pont 10 évvel az elsõ rész kiadása után fogják ezt is kiadni. Ezzel a bemutatóval megmutatták, hogy az alapot letették, már csak az egységeket kell kialakítani, amin kõkeményen fognak dolgozni, és remélem koreai nagyágyúk fogják közben tesztelgetni :) Egy ennyire alpha verziónál lehúzni a grafikát, és a végeredményrõl vitázni... lol... Még 1 kemény év van hátra a fejlesztésbõl, és a Blizzard nem éppen a gyenge játékairól híres. "Túl kék" - ezen majnem behaltam XD
Az eddig bemutatott játékról pont a videoban mondják el, hogy NEM reprezentálja a végleges játékot, ha nagyon akarják az összes épületet és egységet áttervezhetik, betehetik/kivehetik, meg a legfontosabb a játékegyensúly is még erõsen fejlesztés alatt (tehát van még vagy 9-12 hónap a megjelenésig!), ha valaki megnézte anno az SC1 fejlesztése közben mennyit fejlödött a GFX, (Kb. WC1 elötti szinvonalból WC2 itáni szinvonalra!) az nem von le következtetést a jelenlegi grafikáról. Szóval azért hasonlít ennyire az SC1-re a kinézet, mert ...
Dél-Koreában több SC1 + kieg fogyott, mint az egész világon összesen (megkockáztatom 2x annyi), abban az országban nemzeti sport(!) és TV-ben szokták közvetíteni, tehát meg kell felelenie az ottani elvárásoknak (felismerhetõ egységek), volt róla szó, hogy kérték a Blizzardot több változtatásra, mert eredeti verzióban "nehezen kommentálható élõ adásban" a játék!
Amúgy semmi baja a grafikának, ha valaki megnézte az Artwork Trailert, abban van pl. erdõs bolygó is, meg látszik egy csomó pályafajta koncepciós rajza is.
Biztos jó. Nagy mondjuk én még az 1-el se játszottam, nem is láttam nagyon. Biztos jó lesz ez is, de akkor is W40K forever!
Hát a cikkben gyakorlatilag a kötõszavakkal és az irásjelek azok, amikkel egyet értek, semmi más. Elöttem szóló irta le a jelentõségét: multiplayer. Ha warcraft3at megnézitek a map editor teszi naggyá és több százezren vannak akiket a sima játék abszolót nem érdekel csak a custom. Ha starcraft 2höz kiadnak egy brutál map editort akkor az mindent fog tarolni.
"A Starcraft nem a technikai adottságaival lett világsiker, hanem az egyedi karakterek, az addig ismeretlen hangulat, és a lélegzetelállító, egymásba szövõdõ küldetéssorozatok tették naggyá a játékot." Ekkora baromságot hogy lehet már irni??? MULTIPLAYER MULTIPLAYER MULTIPLAYER- ez tette naggyá a stracraftot. Látszik hogy a cikkiró egy noob különben nem irt volna ilyet.
jók a videók, a régi, több éves õrületet folytatja a Blizzard. Nekem speciel 2 évemet kötött le az elsõ rész, a campaign editorban saját világot lehetett alkotni (meg is tettem). Most, jópár év után, kicsit felrázva lehet folytatni. Az elmúlt idõkben nem vártam sok játékot, azok is többnyire csalódást okoztak. Remélem most folytathatom a jól bevált játékot picit megspékelve (idõtorzító). Ez is lesz a nevem: idõtorzító :)
Ajánlom mindenki figyelmébe: http://www.starcraft2.com/
Itt vannak a szavahihetõ infók...
Nézzétek meg a játék közbeni videókat. Youtube-on is meg lehet találni. Így a képek alapján rondának tûnik, de mozgás közben teljesen jó szerintem.
Egyet értek. Mit sem ér egy játék, legalábbis szerintem, ha krv jól néz ki, de halál unalmas vagy kezelhetetlen. Az hogy a jobb grafika, erõgépek milyen tendenciában fejldõnek, stb errõl sokat lehetne beszélni. A képeket elnézve ez amolyan "felújítás", "remake" lesz. A Starcraft az elsõ játékaim közé tartozott, sok örömteli órához juttatott. Jó pár éve már nem játszottam vele, így már nem emlékszem minden jelentõs csatára élményre, de maradt meg pár így is. Kíváncsi vagyok milyen lesz, ha kijön. Ha lehúzzák is valamiért (csak nem) akkor is kipróbálom majd. Mostanában ez a 10 éves szünet utáni folytatás nagyon megy :D (lásd Total Annihilator ->Supreme Commander - na itt a grafikára is nagyon ráfeküdtek.)
ez egy jó játék lesz. hûek maradtak az elsõ részhez, és ez dícséretes. ugyanmár hagyjátok békén a grafikáját...sajnos az utóbbi években egyre inkább az lett a tendencia hogy 1 játék már félsiker ha szép, és a többi csak hab a tortán. pedig pont forditva kéne hogy mûködjön, egy jó játékmenet és egy harmonikus, egységes szabályrendszer el tudja majd vinni az egészet. a grafika, ami meg egyébként igenis szép, na az a hab a tortán. rakás apró ujdonság lesz a gammában ami mind azt fogja szolgálni hogy újra és újra leüljön az ember és lejátsszon 1 menetet. egyébként hõsöket sztem nem volna butaság belerakni, hisz az elsõ részben is voltak nem? erõs, különleges egységek, annyi hogy kurvára nem kéne nekik akkora szerepet adni mint a warcraft 3-ban, de sztem megszínesíthetik a játékmenetet mindenesetre az elmúlt 2-3 évben rakás játékot a kukába is dobtam kipróbálás után, de remélem végre ez egy olyan cucc lesz amivel megin lehet majd hajnalban kifolyt szemeket és bamba nézéseket generálni világszerte :)
"És szted honnen szedjen 'ALÁTÁMASZTOTT' tényeket??" lefordítja amit a videóban mondanak?
de így ennyi erõvel azt is írhatta volna hogy orkok lesznek a játékban, annak is annyi az alapja minthogy minden fajnál lesz szuperfegyver.. a letisztult infok helyett csak újabb teóriák gyártódnak
errõl pl miért nem ír: - "Battle.net will be overhauled with some new and exciting features" - DX10-et is használja majd, de megy anélkül is - beépítették a havok physics-et (nem pedig az a motor!) - a videóban látható egységek speckói
Erre meg csak annyit tudok mondani ,hogy épp most olvashattad a cikkben ,hogy nem lesz fizetõs a Battle.net....
És szted honnen szedjen 'ALÁTÁMASZTOTT' tényeket?? A Blizzard alig szivárogtatott még ki információkat a gamerõl.. Vmirõl meg kellett írni a cikkben, nem írhatta oda , hogy nesze itt a videó meg a képek, gondolj amit akarsz...
Hát ha a battle.net fizetõs lesz....Pff bele se merek gondolni
"Egyébként a cikk jó, nem elvakult fan cikk." azért ha már "félinformációk helyett itt vannak a tudnivalók" dumával dobálózik a cikk, akkor (read back, sokan sok példát írtak) nem ártana tényleg ALÁTÁMASZOTT tényeket írni..
és mit csináljanak? rakjanak bele egy "takony" egységet, csakhogy legyen benne zöld? a protoss pajzsok meg ne legyen egységesen kékek, hanem egyik lila, másik sárga? nem azért szeretünk egy játékot mert hót szines (arra ott a serious sam 1-2).. a Tomb Raiderek is általában fakók, meg egyszínûek voltak, dehát legyen kék a barlag, meg piros a dzsungel?
Hmmm.... korantsem biztos, hogy a Battle.net tovabbra is ingyenes marad. En pl. ebben a cikkben azt olvastam, hogy a Blizzard nem erositette ezt meg, hanem inkabb elhallgatta a valaszt. IGN link
Masreszt meg arra, hogy a grafika silany, szintelen... Eddig egyetlen palyatipusrol lattunk kepeket (Space platform), lesz itt meg boven szin mas palyakon, ezt talan elhamarkodott mondani. Keves a poligonszam? A kepek hihetetlenul reszletgazdagok, es ha beleszamitjuk, hogy a 100+ egyseg is lehet egyszerre a kepernyon, az osszes poligonszam konnyen meghaladja a mai jatekokban latottakat. Nem Vistara es Dx10-re fejlesztettek (bar a kompatibilitas meglesz igeretuk szerint), az talan furcsa egy mai szuperprodukciotol, de amikor belekezdtek a fejlesztesbe a Dx10 meg sehol sem volt es a cikkben is emlitett tomegek altal jatszhatosag miatt ez szerintem pozitivum. A jatekmenetrol keszitett felvetelek ennek ellenere lenyugozoiek, szerintem a top HW tulajdonosok sem fognak csalodni a jatek eletszerusegeben.
hagyjuk már a diablo3at, a diablo 2 sztem a blizzard leggyengébb géme, hack & slash dehát ki mit szeret, 15éveseknek ált azjön be :)
Artwork-ös videóban mozgás közben lehet látni egy másik pályát is!
Ezért mondtam, h meg kell várni a véglegest, de EDDIG csak ezek vannak :) mindenesetre ha leülök, gamelni vele picit, tuti, h BEKÉKÜLÖK 2 óra után.LOL. XD
Najó, én se állapítom meg pár képbõl, h ilyen sivár lesz a környezet, de eddig igy látszik.Egyébként stratégáknak biztos jól fog jönni egy ilyen közepes gépen is jól futó játék.DE ha már nem csinálnak komoly grafot, sztem az egységekbe nagyon bele kellene nyúlni, h még élvezetesebb legyen.Egyébként a cikk jó, nem elvakult fan cikk.
Nem tudom mi értelme a színekrõl vitatkozni. Ez kérem egy cyberpunk, de ne is menjünk bele a stílusokba. Szóval ûrhajós lövöldözõs scifis játék lesz. Akinek ez kell az kék háttérrel játszik akinek meg középfölde az meg barnával esetleg zöldel, akinek meg barbi baba tetszik az meg rózsaszínt keres. Szóval ízlések és pofonok. Amúgy nem érzem át, miért kellene pálcát törni egy játék színvilága felett, amikor láttunk kb 1,5 terepsémát. Mi van ha lesz több is. Nekem úgy rémlik az ereseti játékban is volt.
"Én a cikk alapján egy dolgot emelnék ki, mint igazi bugyutaságot: erre a környezetre hogy lehet azt mondani, hogy színetelen??"
"a videókból kiderült, hogy teljesen más lesz a folytatásban :) "
JÓ oké tipikus fanatikus hozzá állás.Ezek mindent megmondanak két kép és 1 videó alapján ok.Szerintem meg az ÖSSZES képen/videón amit eddig láttam, annyi van hogy az egész egy NAGY KÉKSÉG hideg zéró szín, néha fel-fel bukkan egy bugyuta robbanás sárgás/kicsitbarnás/pirosasszinben.A játékmenet pedig igenis kisebb nagyobb (inkább kisebb) változtatásokkal ugyan, de effektive alapjaiban hasonló lesz...Sok fatáziát tényleg nem vittek bele.Mint mondtam ez egy ilyen összetákolt akármi.Persze minõségi lesz mivel blizzard de azért sokkal jobb is lehetne.Egy starcraft : ghost már más lenne...de ez igy csak az ilyen fanatikusoknak lesz a mindenható.
"pont annyira szép" ezesetben itt ne beszéljünk szépségrõl szerintem.Inkább úgy néz ki, ahogy. A dio2-vel meg ne kavarjuk mert az meg egy másvilág (korszakalkotó), nem egy csinálok 5000 zerget rts oszt megyünk.És igen, még a régi dio1 is szinesebb mint ez az sc2 :D:D:D:D
"...and the powerful mothership unit. Pardo said Blizzard could have also attempted to create a "Terran version" and a "Zerg version" of these new units and abilities, but the team did not. It is instead looking to balance the factions against one another while keeping them distinct."
remélem ezen nem változtatnak és tényleg nem lesz
waterman:a gameplay vidben 300 van,de nem is kell több,ez nem az az SC :)
Az SC-ben az volt a jó h minden féle rush megállítható vmivel.Nemcsak nagyobb sereggel,hanem ésszel is.Lentebb irták is h ghostlock,az az összes gépet megfogja terran+protoss,de a zergekre hatástalan.A terranoknák a science vessel EMP bombája (vagynemistudommije)protossokra khm "jo" terranra,zergre se rossz,de a mérgezõ felhõ már csak a zergekre hat,és 5 terran egységre,protossra nem.Az anyacsónak is lehentelhetõ kis ésszel ghostolock/plague-scourge párosítás/HT storm...
Nem biztos hogy szuperfegyvert kap a másik két oldal, ki lehet mésképp is balanszolni az erõviszonyokat.
Ráadásul nemrég (a bejeneltés után) ezt nyilatkozta azegyik Blizzardos:
"Pardo ended his part of the talk by emphasizing that Blizzard remains committed to making the three factions distinct, and to making Starcraft II's gameplay true to the original game, but also different and new. For instance, the VP cited the new Protoss units and abilities that have been shown, such as the ability to "warp-in" to different locations, and the powerful mothership unit. Pardo said Blizzard could have also attempted to create a "Terran version" and a "Zerg version" of these new units and abilities, but the team did not. It is instead looking to balance the factions against one another while keeping them distinct."
Szerintem demo nem lesz. Egyszerûen nem lesz rá szükségük. Akit érdekel, úgyis elõbb utóbb olyan kapcsolatba kerül vele, hogy el tudja dönteni, hogy mit akar. Illetve valószínû hatalmas hírverés fórumozás, és warezolás lesz. Én a magam részérõl, már kineveztem a malcperselyt amibe gyûjtögetem a rávalót :-).
arra vagyok kívááncsi mennyit kell majd feláldoznom arányomból eme játék élvezhetéséért tehát mekkora lesz ugyam a mérete és kíváncsi vagyok adnak e majd ki demot... mert ha adnak ki akkor meg is venném a game-t látghatatlanba biztos nem fogom megvenni
Amgy láttunk más környezetet is már. Ha jól emlékszem az egyik vidóban azthiszem amikor az art képek vannak összevágva egy vidóba. Na ott valahol van egy snitt ahol füves terepen mászkálnak a kolosszusok.
"Nuclear launch detected" :) Persze, tudom, tudom, de azért lehetett vele nagy gusztustalanságokat csinálni. A grafika szerintem teljesen rendben, és azt is megértem, hogy Szabolcs színtelennek nevezte - annak tükrében, hogy egyelõre egyetlen környezetet láttunk, a fejlesztõk maguk is emlegették, hogy még dolgoznak a változatosnál változatosabb terepeken. Azaz nem is színtelen, hanem inkább egy kicsit egysíkú, de csak azért, mert egyelõre minden egyes screenshot ugyanolyan atmoszférát mutat. Csatlakozok az alattam szólókhoz, kifejezetten örülök neki, hogy nem lesz telepakolva minden csillogó, villogó, tükrözõdõ, fénylõ, áttetszõ, barázdás, selymes, rücskös, stb, stb, stb effektel. Legalább a Blizzard többet fog profitálni belõle, mint az Intel és az ATI :P (no meg több erõforrás és idõ marad maga a játék fejlesztésére) No, de komolyra fordítva a szót, szerintem teljesen korrekt, pont annyira szép, amennyire lennie kell, ennél többet nem is várok, sõt, az igazat megvallva, ha tudnám, hogy hozza az elsõ rész hangulatát, akár ugyanazzal a megjelenítéssel is eljátszogatnék. (érdemes egyébként megnézni pl a Dreamfall: The Longest Journey 2-t. Az a játék se a sok effekt miatt volt szép, hanem a remekül megtervezett látványvilág miatt. Egységes volt, harmonikus, hangulatos, egyszerûen volt koreográfia.)
És már alig várom, az egységek új beszólásait a folymatos klikkelgetésre :)
Az oke hogy kell egy par ev nade kilenc ? bazz 233 mhz-es pentium volt a csucs proci mikor megjelent a jatek :))) remelem ez is elindul majd egy 200-300-as gepen.
nem gondolod talán hogy a minõségi munkához idõ kell a sok xart meg nem csoda hogy 2 perc alatt kiadják? ezt a warcraft3 befejezése óta készítik!
Szerintem nem kene kulonosebb grafika ugyanez mondjuk 1280-as felbontassal pont eleg lenne.De leginkabb az inteligenciat kene fejleszteni.Hogy egy sulyos harc kozben az egysegek ne boklaszanak ossze vissza hanem egyenesen az ellensegre tamadjanak. Vagy amikor a gyava javito robot elmenekul a helyszinrol,csak mert ra lottek,az ilyen gyavakat a helyszinen szoktam kivegezni.
Havoc: legyen inkább Havok, és akkor az fizikai motor, és nem is szar. (ha esetleg van Havoc nevû graf. motor, akkor sorry)
Egyébként a cikkíró igazán átolvashatta volna kiadás elõtt a cikket, mert néha annyira csapongóan, összeszedetlenül fogalmaz, hogy majdnem sírtam közben.
MMO: hogy a fenébe jön ide az MMO? Köze nincs a kettõnek egymáshoz. A Starcraft egy interneten is játszható stratégiai játék (amit persze rohadt sokan játszanak - talán ettõl lesz Massively?? ), és totál más, mint a WoW. Felesleges hasonlítgatni.
grafika: szerintem nem csak azért nem annyira csillivilli, elrugaszkodott a grafika (bár szerintem rohadt jól néz ki), mert hogy a szar gépeken is elfusson, hanem mert így sokkal jobban hasonlít az eredeti játékra, felismerhetõbbek az egységek, jobban hozza az eredeti hangulatot.
"kíváncsi leszek, mivel egyensúlyozzák ki az anyahajót...millióezer zerglinged hiába van ellene, a sárkány meg dögik erõsen, ahogy láttam"
Majd lesz benne fejlesztett seagel tank,legvedelemmel dupla lotavolsaggal.nem is inkabb negyszeres lotavval :)
"A szokásos ráncfelvarráson túl mindegyik fajnak lesz egy szuperfegyvere, amit fejlettségi szintjének tetõfokán hozhat létre. P
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
A starcraft minden idõk legeslegjobb játéka. Baromira eltalált játékenet, hangulat, éppen kellõen bonyolult fejlesztési rendszer, eléggé összetett tulajdonságok, és ami fontos volt: nagyon okos ai. Ha ezt sikerül megtartaniuk akkor király lesz. Évek óta várom a Starcraft 2 -t :)
A hõsöket remélem elfelejti a blizzard. Starcraftba semmi de semmi értelme nem lenne, hogy úgy elkorcssuljon mint a Warcraft3 a "szerezz hõst, szt azzal írtsd le a másik seregét" játékmenet.
A megkötéseket pedig serintem azért a legtöbben megszokták. A 200-as supli limit baromi idegesítõ volt ja, de azért nem végtelenre kellene emelni.
Arra volnek kivancsi,hogy minden idok legsikeresebb jatekanal miert kellett 9 evet varni a folytatasra.Total szar 5 perces jatekoknak millio resze jelent mar meg ennyi ido alatt.
remélem eltörlik végre, hogy csak 200 embernyi flottát hozhatok össze. az rendkívül idegesített, pedig a gép bírta volna. a grafikája szerintem pont jó! marhajól néz ki a kifordított kerekû siege tank, meg a protoss pajzsok is egész pofásak, csak egy kis élsimítás kéne rá. a térképet vajon lehet majd forgatni? esetleg zoomolni az egységekre? remélem benne lesznek azok az egységek is, amik a brood wars-ban benne voltak. azokkal igen komolyan lehetett szívatni a népet:)