nekem a 3 is qrvára tetszett, olyan 80 óra játékidõ benne volt, ami nálam már rohadt soknak számít egy játéknál. Voltak nyáron 14 óra G3-as napjaim :D Szal ha olyan a 4, akkor az bõven jó.
Hát ha valahogy úgy valósul meg a G4 mint ahogy elsõre a PBsek elképzelték a 3at akkor bõven jó.
Nem sokat, de ne nézzenek már ki ugyanúgy mint a G3 képei. Ordít róluk a hasonlóság. Hogy ez msot jó-e azt nemtom, de mintha a G3 képeit nézegetném és nem a G4-ét:S
A G1, G2+NotR, G3 az nem alapanyag? A világ hangulatát emg tudják teremteni a tapasztaltakból, de ennél többet kell majd tenniük. Amúgy egy az egyben ugyanolyan színezetûek emg minden mint anno a G3 elsõ képei voltak.
Az. Kár hogy a gothic 4 felirat egy az egyben ugyanaz mint a 3-as. Még a színén se változtattak. A képek meg olyanok amilyenek. hangulata van, de egy Gothictól ez elvárható. Az alapanyaguk emgvan a srácoknak, szóval azért ennél többet várnék.
Bár lehet, hogy ezek fake-ek, pont az elsõ kép miatt. Az Arcania felirat és a fõcím az ami szemetszúr, plusz az egész gép olyan csúnya hogy csak na.
Szó sincs errõl. Annyi áll az eredeti cikkben, hogy lesz olyan terület, ahová kezdetben nem lehet majd bejutni, és valószínûleg valamilyen mágikus védõfal fogja határolni.
Lehet, hogy így értették, én magára a mágikus burokra gondoltam.
Az azért nagyon durva lenne. Igaz, kár még most ezen filózni, majd kiderülnek a dolgok. A 3. résszel még mindig nem játszottam. Remélem egyszer összejön:)
- 10 évvel a 3. rész után játszódik, különbözõ szigeteken, melyeknek mindnek saját éghajlata, növényzete és állatvilága lesz.
- Lesz rejtett terület is benne (valamilyen mágikus fallal védve az elején).
- Teljes idõjárásszimuláció, nappalokkal és éjszakákkal, plusz lesz olyan varázslat, amivel idõt lehet gyorsítani (egybõl bizonyos órára lehet "tekerni").
- Néhány korábbi szereplõ és szörny picit máshogy fog kinézni (de pl. a troll ugyanaz marad, mint a 3-ban).
- Fel lehet ülni bizonyos állatok hátára, és lovagolni lehet rajtuk.
- Egy csomó rajongói kívánságot implementálnak majd, amiket a fórumokban fogalmaztak meg az emberek.
- Teljes DirectX 10 támogatás, pl. a napfény élethûen szûrõdik majd át a fák levelein, és maga a Nap is meg lesz csinálva normálisan.
Én megelégednék egy Enclave szintû graffal is, az jól futott a gyenge gépeken is. A hangulat és maga a szerepjátszás élménye az elsõ nekem a Gothic világában.
Gondolom nem kap motorcserét a konzolos verzióhoz képest, azon pedig gyengén teljesít, ez tény, sõt a BioWare elõre elismerte a problémákat. (Mellesleg jó motorral is ki lehet adni gyengén teljesítõ vagy csúnyán kinézõ játékot, engem a BioWare sem kényeztetett skálázhatóság terén.)
Neked nyilván nem is lesz gondod, az én gépem azonban egy pöttyet gyengébb. Persze nem is várom el, hogy az én elvakult hardverem legyen a célplatform, de az esetemben a játék megvásárlásának kihagyását jelentheti.
Én is, de inkább dizájnban, mint effektben. Egyébkétn nem túlzás, hogy szinte csak emiatt aggódsz újra és újra ennél a játéknál? Nyilván nem a grafika egy RPG lényege, ráadásul más látványmûfajokkal nehéz is felvenni a versenyt. (Persze ott van a még konzolon is keményen szaggató, popupoló Mass Effect, tartok is a PC-s verziótól.)
Tekintve, hogy a Spellboundos srácok egyetlen patch segítségével kijavították a G3-ban mindhárom nálam elõforduló fagyást, ez meglehetõsen bizakodásra ad okot. Ha jól tudom, rövidesen jönnek az ingame képek is, kíváncsian várom.
Hát én játékmenet miatt annyira nem aggódok, csak tanultak a PB hibáibol a spellboundos srácok.... Sztori miatt annál inkább, remélem tudják majd hozni a gothic névhez illõ szinvonalat. Ami viszont a legnagyobb szívfájdalmam az zene. Gothic KaiRo zenéje nélkül :(
Én yobban aggódom a story és a yátékmenet miatt. /Persze a graf is fontos de ha nem köt le csak a szép graf miatt semmit nem nyomok. Akkor már kilépek a szabad ég alá és megcsodálom a grafikát és a perfect pixelshadert
Szerintem is. :) Rajtuk azért nagy a nyomás, mert ha most elbénázzák, akkor végleg le lehet õket írni, még egy G3 fiaskót aligha bírnának el. A Spellboundot pedig hajthatja az õsi emberi ösztön, valaki másnál jobbat csinálni a saját mûfajában, ennél jobb motiváció nem is kellhet. Ha szerencsénk van, 2 nagyon jó játékot kapunk a végén.
Gondoltam fogod érteni: itt a játék optimalizálása végett írtam szándékosan. ne h már a GoW-nak karikacsapás ez, a Gothic 3-nak meg látod... na reméljünk jókat efelõl a G4-rõl:)
A képek jól néznek ki, bár nem nagy durranás egyik se. Olyan Enclave beütésû mind. Ami nem baj, mert tetszik az a gamma is, csak hát a hangulat kellene.
A JoWooD ugyanúgy a játék kiadója, mint eddig. A Piranha Bytes helyett hegeszti a folytatást a Spellbound. Egyébként a PB sem pihen, új kiadónál õk is dolgoznak egy új projekten (szintén RPG), annak is van már topikja. Mindenesetre egyetlen komolyabb RPG sem jut az eszembe az utóbbi évekbõl, melyre elmondható a jól optimalizáltság.
1. GoW (Gears of War?) hogy jön a Gothichoz? 2. A JoWood finanszírozza, ugyanúgy, ahogy a G3-at (õk nem fejlesztõk). 3. Two Worlds-höz semmi köze a JoWoodnak, mellesleg azt is lengyelek csinálták (+ Harold Faltermeyer a zenéjét :D).
Én nagyon remélem, h az optimalizálása nagyon eltalált lesz. Ajánlom, h legyen olyan szép mint a GoW! Talán jó hír, h nem a JooWood csinálja, mert az bizonyított a játékok optimalizálatlansággal szemben, ld. G3, Two worlds
A keresõ az utóbbi idõben nyitott topikok estében semmit. Én ezért szoktam úgy keresni, hogy alfabetikus sorrendben kilistáztatom az összes topikot. A játékosok fóruma esetén például így.
Az Unreal motor véleményem szerint alkalmatlan Gothichoz...
Hát az unreal motoroknak az az erõssége a quake és doom motorokkal szemben hogy nagyobb tereken jobban szalad csakhát azok a nagyobb terek ne gothic méretûek:D
szerintem nagyon is jó motor a gamebryo, van szavatossága és sok a lehetõség benne. talán leginkább a fizikai részére férne rá egy kis csiszolás.
Szerintem nem lenne vicces :) ugyanakkor könnyen elõfordulhat, hiszen a gamebryo támogatja mostantól a wii-t is, és nézve annak az eladásait... ugyanaakor egy jó harcrendszer+wii controller ütne, szó szerint :)
Már miért lenne vicces? Nem a Bethesda fejlesztése az a motor, sõt folyamatosan fejlesztik a készítõi. Egy ilyen motor a teljes forráskóddal nagyobb lehetõségeket jelent, mint az Unreal 3.0 engine, az utóbbi gépigényétõl erõsen tartanék, nem tudom miként muzsikálna nagy, szabad területeken.
Az elsõ 2 Gothicot úgy toltam végig (ki tudja, hányszot), hogy az egérhez hozzá se nyúltam... A szövegszerkesztéshez tudnám hasonlítani: lehet állandóan az ikonsorban nyomogatni a vágólapra másolást és beillesztést, meg lehet úgy is, hogy ctrl+c, ctrl+v. A kettõ között nagyságrendi különbség van használhatóságban. :)
A lényeg (számomra): egér valószínûleg kelleni fog a harchoz, nem biztos, hogy PC-n elegendõ lesz csak a billentyûzet használata, de semmi sem lehetetlen!
-Gothic 3 patchrõl csak említést tesznek hogy dolgoznak vele! -Gyûjtõi kiadásról még semmi info -Megejelenésrõl semmi info -Nem akarnak új graf engine-t csinálni hanem a jól bávált technologiákat akarják használni (Unreal, Gamebryo, Trinigy). A végsõ döntésüket a jövõ hónapokban be fogják jelenteni. -Új harcrendszer új varázslatok és fejlödési rendszer