a gond ott van általában hogy a sniper részlegnek hátulról messzebrõl lenne értelme támogatni, de mivel a füvet-fákat-tájakat, a távolodással arányosan butítják le a grafikus motorok tömkelegei igy már nem nehéz észrevenni egy üres mezõn fekvõ katonát, itt kisebbek a pályák, legalább lesz értelme bulykálni (most a cryszisz ilyen még, ahol látom értelmét a bújásnak )
Legalább végre normális haszna lesz és tényleg bele tudsz olvadni a környezetbe. Néhány játékban inkább feltûnõbb tõle a katona de itt rendesen megcsinálták.
nem mondod hogy még mindíg nem lesznek benne jármûvek ? meg mi van a beígért rombolható környezettel és sebzésrendszer a járgányokon jja hogy mindegyik csak kamu vót aha értem
kopincsák?Nem nagyon,(sajnos)...a multi részének köze nincsen a bfhez,inkább az észnélkül rohangálós szembejön vki lövöm stilus van ,mint az eddig megszokott codokban....