Ferrari F2005 1:8 arányú modell autó sûrgõsen eladó! Érdeklõdni az alábbi telefonszámon lehet: 0620/9935-863
Szevasztok nekem kellene 1 és a 12 szám most rakom össze és sajna igy nem lesz kuplungom ha valakinek van vagy tud olyan helyet ahonnan beszerezhetem jelentkezzen a [email protected] nagyon sürgös lenne köszönöm elõreis
Sziasztok! Régen csináltam egy oldalt, ami ezzel a kocsival foglalkozott, ha valakinek kell segítség, számíthat rám.
Engem a rádió távirányító illetve az autóba beszerelendõ vevõ készülék érdekelne, aki rendelkezik ilyennek és szívessen eladná, kérem írjon itt rám. Elõre is Köszönöm.
Keresem a 66, 73, 74, 76-os lapszámokat. Emailcím:[email protected]ú
Ha valaki tudna adni egy "összeillesztés szakasza" címû cikett a 32. és a 38. számból, azt megköszönném :D
ELADÓ az alábbi lapszámok alkatrésszel: 21,23,26,28,28,31,32,32,33,33,34,34,35,35,36,36,37,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,48,50,51,53,55,56, 57,59.
Az újsághoz adtak egy szelvényt,amivel meg tudod rendelni a távirányítót..utánrendelni számot nem tudom pontosan hogy/hol lehet,asszem az újságban leírták valahol azt is
Sziasztok! Ma volt az elsõ próbafutam!!! Akit érdekel ezen az oldalon megnézheti a videókat. Sajnos a kormányszervó tönkrement és ezért csak negyedórányi élvezet jutott. De így is szép volt! <b>Megépítettem és vezettem a fantasztikus Ferrarit!</b> Részemrõl ezzel befejeztem (e-mail cím a honlapomon, ha kérdeznél valamit), búcsúzom. Üdv mindenkinek: Mickey122
Végre sikerült bejáratni!!! Tegnap elõtt a végére jártam. Mostmár csakugyan szabályosan jár, bár egy kicsit magasnak tûnik az alapjárat. De biztos, hogy jó, mert most egyáltalán nem fog a kuplung, levegõben sem mozog a kerék. Persze nem ítélhetek egy igazi motor alapján, mert az nem 30 ezret pörög, hanem 5-öt, 6-ot. Az utolsó tankot már fél óra alatt pöfögte el és szinte alig volt a kipufogó alatt olajfolt (újságot tettem alá, amit minden tank után cseréltem, hogy lássam a "pazarlást"). Sõt, háromszor adtam neki full gázt és valóságos csoda történt: ekkor kezdett el szabályosan pöfögni. Állítás nélkül is csökkent az alapjárat és sokkal nyugodtabb, kiegyensúlyozottabb azóta. Jövõ héten lesz a próbafutam, ha tudok, akkor készítek videót és kb. 1 hét múlva felteszem. Fantasztikus a hangja: alapjáraton halkan duruzsol, de kövér gáznál pontosan olyan, mint az igaz F1-es (persze csöndesebb ). Norbi56: Nem tudom mennyit eszik, állítólag verseny közben 5 percig elég egy tank. Az üzemanyag tényleg rohadt drága (2,5 liter 4500,-), de ez 33 tankolást jelent! Úgy azért mégsem olyan rossz.
Sziasztok! Ma jutottam el a motor bejáratásáig. Hát, mit mondjak: nem egy sétgalopp! Elõször beindult, de olyan vadul pörgött, hogy a kuplung is fogott, kúszott a kocsi. Azután állítottam rajta, akkor meg leállt. Nem is tudtam beindítani. Kezdtem elõrõl az összes beállítást. Végül az bizonyult jó módszernek, hogy bekapcsoltam a távirányítót és a trimmerrel finoman hangolgattam (plusz persze a csavarokkal is). Az elsõ tankot úgy nagyjából 2,5 perc alatt elfüstölte. A második már tovább tartott, de a kipufogó alatt szabályosan nedves lett a beton. A 3. tank kitartott kb. 10 percig, de közben szinte folymatosan szabályozgatni kellett, mert vagy nagyon pörgött, vagy leállt. Nem tudom, hogy fog ez szépen szabályosan mûködni. Eddig jutottam, erre rá is ment a ma délután. Szerintem csak jövõ héten tudom folytatni.
A "díszkasznival" nekem is a versennyel még nem próbáltam.
Elkezdtem összerakni, erre az elsõ futómûhöz van 3 felsõ és 1 alsó villám. Remek.
No akkor minden megérkezett végre! Megkaptam az "ajándék" távirányítót (dehogy volt az ajándék, szép kis összeget fizettem a járgányért, belefér ez is!). Ugyanakkor megjöttek az apróságok is. Már csak idõ kellene a befejezéshez. Ahogy látom, ez a hétvége ugrott, csak jövõ héten tudok hozzákezdeni. Még elég sok meló lesz vele, mert "szárazon" raktam össze: csak a difiben és a teleszkópokban van kenõanyag. A többit szét kell szedni és megzsírozni. Aztán bejáratni a motort és közben elkészíteni a karosszériát. Szóval most eltart 2-3 hétig, mire minden összeáll (ha semmi nem jön közbe és lesz idõm!).
Kb. 156 ezer, amit csekken befizettünk (ez attól függ, ki melyik számmal kezdte a kedvezményes elõfizetést). Viszont ma rendeltem még néhány apróságot (üzemanyag, teflon-zsír, after run olaj, festék) úgy 13 ezer forint értékben. Pedig nagyon alaposan válogattam, törekedve az ésszerû kompromisszumra. Eddig ennyi, de én nem akarom rendszeresen használni. Aki versenyezni is akar vele, annak egy 5 literes üzemanyag 9-12 ezer között lesz, plusz az egyebek (kopás, törés, kenõanyag, stb.).
Tegnap megérkezett az utolsó szám is, a 78. Meglepetten látom, hogy nincs benne sem a távirányító, sem a vevõ. Pedig korábban azt ígérték, hogy ezzel küldik, mert ekkor kezdõdik az 1 év garancia. Telefon a Ferrari Vonal-nak: ja, igen, már elõjegyeztük, vagy ezen a héten, vagy a jövõ héten ajánlottan postázzuk. De ez a válasz olyan sokáig tartott (és közben olyan sok volt a kérdés), hogy szerintem akkor írta be az adataimat a kedves munkatárs. Na, mindegy. Lényeg, hogy megérkezzen!
Haver holnap behozza suliba a motort és összerakjuk xD
Sajnos én errõl már lekéstem, mert már összeragasztottam. De azt nézegettem, hogy végülis van olyan oldala, ami egészen elfogadható. Talán érdemes volna matricázni. A másik ötletet pedig a legújabb lapból merítettem. Úgy látom a fényképeken, hogy a versenykasztnit gyakorlatilag majdnem olyan szépre meg lehet csinálni, mint a kiállításit. Úgysem akarom én cserélgetni ezeket, tehát lehet, hogy megéri plusz idõt és energiát fektetni egy mutatós versenykasztniba, ami megállja a helyét vitrinben is.
Akkor mégiscsak kyosho-éknál volt a gond,jó tudni:)
Egyébként nagyjából összepróbáltuk bátyámmal a kiállítási kasztnit,és hát azt mondtam neki,inkább adjon egy kis idõt,és megcsinálom normálisan,mert ez ami rajta van festés elég silány..meg a sok sorja,öntési hiba,váá..zavarja a szememet:) Úgyhogy arról le lesz szépen maratva a festék,és újrafestem,aztán matrica,végül lakk:)
Mintha csak a sajátomat látnám! Gratulálok! A csavarral nem csak Nektek van bajotok. Szinte vért izzadtam némelyikkel, pedig még tenyérbe illõ, ergonomikus csavarhúzóval is próbáltam. Ráadásul a magam 150 kilójával nem vagyok egy kimondott apróság. Szerintem amit én megfogok, annál jobban már csak satuval lehet rögzíteni...
Az utolsó számról nem tudtok valamit? Az újságos azt mondta nem kapták meg.
Ha esetleg valaki nem elõfizuval csinálta végig, annak van egy elado távirányítóm. sajna honapok óta el vagyok maradva, és ma megküldték az ajándék távirányítót. ár megegyezés szerint
Jól tette,hidd el Akármennyire szép meg nagy meg jó,ennyi pénzbõl sajnos akár 2 fullos RC is kijön Csak azokat nem lehet így "részletre" venni.. meg ez azért valamennyire egyedi darab,üzletben tényleg nem kapod meg
Akkor sorry,túlságosan magamra vettem Nem tudom,akkor viszont ha nem mindegyikünknek van ilyen gondja lehet nem a modellel van a gond..bár nem nagyon tudok több elfogadható magyarázatot arra,hogy herkulesi erõ kell 1-1 csavar behajtásához A lazulástól nem igazán félek,a zsír ellenére is k*a nehezen mentek be a szemét csavarok:P
Picit félreértettél. Nem hülyének néztelek és a világért sem akartalak megbántani, csak írtam hogy én zsír nélkül behajtottam. Bár utólag visszagondolva lehet jobb lett volna egy kis zsír, mert így kihajtásnál lehet kiszedi a menetet viszont ha zsíros könnyebben kilazulhat. Na mind1, most már nem szedem ki bezsírozni XD
Figy,azért full hülyének ne nézzél már,tudom hogyan kell behajtani egy csavart,elhiszed?:) Nem a levegõbe beszéltem h k*anehéz becsavarni..de egyébként már megoldódott,kenõzsír kellett hozzá,meg kitartás,meg kézerõ Csak gondoltam megemlítem a dolgot,mert fura...
Elkezdtük összerakni a Ferkát,és itt is vannak fura tapasztalatok..a legtöbb csavar egyszerûen becsavarhatatlan zsír vagy szilikon segítsége nélkül,már szétk*ta kettõnk kezét a csavarhúzó,annyit szenvedtünk vele..
Én biztosan nem foglak megkövezni,mert én is mclaren-es vagyok:D És bátyám is..:)
Kövezzetek meg, de én sohasem voltam Ferrari rajongó. Csak azért építem meg ezt, mert a Mercedes-nek nem jutott eszébe egy ilyen újságos modell. Versenyezni sem akarok a kész példánnyal, csak 1-2-szer kipróbálni. Így számomra tényleg tök mindegy, hogy a versenykasztni fehér, vagy piros. De azt azért jó volna kitalálni, hogy a kiállításiból hogyan csinálhatnék valóban kiállítási példányt.
Hát igen,nézegettem a legutóbbi számot,és elég gány munkát végzett a kasztnismunkákkal az aki csinálta,még így a képekrõl is lejött..ilyenek,hogy fogja a darabot,berakja egy cipõsdobozba és úgy festi..érted,az alkatrész csak le van rakva,mintha a polcra raknád le,és így festi:) Azt hittem hülyét kapok mikor megláttam.. meg láttam az alkatrészeken is,hogy lesz mit dolgozni vele..pl elég nagy ökörség,hogy fehér azoknak a mûanyagoknak a színe,amiket pirosra kell majd festeni.. mérhetetlenül szopatós tud lenni,mikor ekkora kontraszt van,lehet rá számítani,hogy az éleknél majd átüt a fehér,meg nehezen fog fedni,stb stb.. Azthiszem bátyám is be fogja majd az építésnél látni,hogy jobb,ha rám bízza a kasztnis/festéses dolgokat,mert szerintem még nekem sem lenne/lesz könnyû vele:)
Ja, és a lényeget elfelejtettem! Szenvedtem vagy másfél órácskát ezzel a tetû kiállítási karosszériával. Hát ebbõl kiállítás már nem lesz, az biztos! Viszont ha még jobban felhúz valami, akkor lehet, hogy bevágom a kazánba és csak a versenykasztni marad meg. Régebben simán boldogultam az apró repülõmodellekkel, vagy a H0 méretû házakkal, de ez a kézhezálló méretes darab kifogott rajtam. Igaz, csak ciánakrilát ragasztóm volt itthon, de azt írták az újságban, hogy az is jó, csak túl gyorsan köt. Gondoltam, ez még nem baj. A baj az volt, hogy egyes helyeken egyáltalán nem kötött! Az alkatrészeket elõre festették és a festéknél nem fog a ragasztó. Ha meg lekaparod, ronda. Ráadásul a festés sem valami egyenletes. Az egyik hátsó légterelõre nem jutott festék, csak a mûanyag piros alapszínében "pompázik". Amikor kicsomagoltam, ez még nem volt feltûnõ. Bezzeg mikor egymás mellé ragasztottam!!! A fekete, fehér és ezüst alkatrészeket is ugyanabból a piros mûanyagból készítették, csak festve. Ezzel két baj van: amikor levágjuk az öntõkeretrõl, a vágási felszín piros lesz. Amikor ragasztjuk, a festék gyönyörûen oldódik és mindent összefoltoz a környezetében. Egyenlõre meggyógyulok, azután várok néhány hetet, hogy elpárologjon a mérgem és majd meglátom. Talán megpróbálom a kritikus részeket finoman lecsiszolni és az egészet újrafesteni, ha lesz hozzá türelmem. Azt javaslom, hogy a karosszériát hagyjátok a legvégére és gondoljátok át alaposan! Esetleg meg kellene próbálni a leírásban javasolt mûanyag-ragasztót (bár nem emlékszem, hogy írták volna a nevét). Remélem, hogy a versenykasztni összes elemét csavarozni kell, ahogyan az elsõ légterelõjét is! Az viszont már most biztos, hogy azon semmit sem fogok festeni, vagy dekorálni. Ha fehér, hát fehér - ennyi!
Szia! Bocs, de az influenza kiütéssel gyõzött. Ma volt az elsõ napom, amikor néhány órára felkeltem. Meg is kérdeztem telefonon: késõbb fogják küldeni a töltõt. Nem érkezett meg idõre, de már értesítést sem tudtak betenni, mert a csomagok akkor már elkészültek.
A mostani számhoz elvileg a kasztni elemein kívül akku töltõ járna,sõt az újságban már azt írják, adták hozzá,de nekünk sem a mostani számban nem volt akku töltõ,sem régebbiekben..most hogy is van ez?
Uhh bazz,de rohadt szép Alig várom,hogy a miénk is ilyen legyen Egyébként tényleg furi,gyorsan elment ez a hosszú idõ
De még milyen érdekesek! Most hoztam be 2 hónapos lemaradást: beépítettem, amit lehetett. Még egy kép elfért itt a galériában, de frissítettem ezt az oldalt. Ott megnézheti, aki akarja teljes méretben az összes képet. Bizony elértük a végét. Már csak 5 szám és kész. Néhány "apróság" hiányzik még: a komplett második karosszéria, a távirányító + a vevõ és a kiállítási karosszéria egyes elemei. El sem hiszem, hogy másfél éve kezdõdött!
ELfelejtettem! Boldog karácsonyt és újévet mindenkinek!
Tegnap elõtt újabb részek érkeztek, ezúttal a 66-67. szám. Közeledünk a végéhez! Most nem teszek fel képeket, mert sok apró alkatrészt küldtek, fõleg a szervókhoz. Igazság szerint még nem is bontottam ki, de akkor sem lesz látványos a változás, ha beépítem. Majd ha a karosszéria megérkezik (legalább az egyik), akkor újra jövök képekkel. De addig van még néhány hét!
Én is szoktam nézni,és itt is gyûlnek az alkatrészek,de mind mind az eredeti csomagocskában van Nagyon faszán néz ki így amúgy a ferka,hogy már majdnem kész
Sziasztok! Úgy látom, eléggé kihalt ez a fórum. Egyáltalán látogatja még valaki rajtam kívül? Volt egy kis zavar az újság kiadásában. Több, mint egy hónapos kihagyás után most 4 számot küldtek egyszerre, így volt mit építeni. Végre megáll a saját lábán a járgány. Tulajdonképpen az alvázon minden a helyére került. Ezek után már csak az üzemanyag-tartály és elektronika hiányzik (szervók, vevõ, stb.). Legvégül jöhet a két karosszéria és azzal vége az építésnek. Feltettem egy új képet a galériámba (2008.11.09.), de ha valakit esetleg bõvebben érdekel (letölthetõ változatban is), akkor nézze meg itt!
Egyikben sem! Kb. 8 számban jöttek az alkatrészei (már nem emlékszem pontosan) és úgy kellett összerakni. Akik nem építik, itt tévednek, méghozzá kétszeresen is! Az mondják, hogy "majd megveszem azt a számot, amiben a motor van". De a motor nem egy számban van. Másrészt szerintem az újságosok már nem is igen árusítják ezt az újságot. Nincs értelme, mert aki építeni akar, annak volt annyi esze, hogy elõfizessen. Úgy sokkal olcsóbb. A másik hiba: a károgók olyanokat írtak korábban, hogy "ne vegyétek meg azt a számot, amiben a gyertya van, mert az nem ér meg 2 ezret, max. ezerbe kerül". Nekik üzenem: azóta megvettünk már olyan számot is 2000 forintért, amiben 1 darab 100,- forintos elemtartó volt. Nem azért, mert hülyék vagyunk, hanem azért mert tudjuk: ez a járgány 160 ezer forintba kerül. Ezt kell 19 havi részletben kifizetni. Ebbe belefér ez is, meg az is, amikor a komplett difi jött egy csomagban. No az meg több. mint 2 ezer!
Pedig arra izzitottam, hogy ha mást nem akkor csak a azt a részt megveszem amibe a motor van.De Ez is nagyon halovány foleg hogy 90db-os ha ez havonta adják ki akkor az elég durván elhuzodik.Ha sürübben adják akkor meg elég huzos egy kiadás havonta.
Elég jó lehet az eladás, ha elkezdik a repülõt is kiadni! :)
Nem én építem (nem építem:D) hanem bátyámé a cumó... Egyszerû a dolog: Semmi értelme elkezdeni összerakosgatni,csak a helyet foglalja a félkész cucc,tökéletesen jó akkor mikor minden egyes csavar megvan felbontogatni a csomagokat és elkezdeni összerakni:) Semmivel nem vagy elõrébb ha menet közben csinálod sem
Áruld el a titkot: hogyan vagy képes 1 éve gyûjtögetni az alkatrészeket úgy, hogy még nem kezdted építeni!? Ez aztán a türelem!!! Jó, én sem vagyok teljesen naprakész, mert például a kuplung-szerkezet alkatrészeit ki sem csomagoltam, a dekorációhoz pedig még hozzá sem kezdtem. Igaz, a kuplung csak egy késõbbi fázisban kell majd. De ettõl eltekintve nem tudtam volna megállni, hogy ne rakjam össze, amit lehet.
Elsõ szám 290 Ft, második 990, utána 2590. Elõfizetve 2100 Ft. 90 számból fog állni. Motort nem adnak hozzá, azt a végén lehet megvenni "elvileg" nagy kedvezménnyel.