Hát barátom, pedig a Quake 10 éve hatalmas party-k részvevõje volt! Nyilván a korod miatt soha nem játszotál vele multiban, ezért hülyeség ilyenket irogatni!
Nagyon nem értem az itt fanyalgókat. A Q3 szerintem egy nagyon jó játék volt. Azoknak készült akik nem történetre vágynak hanem akcióra, de arra sem gép ellen, hanem élõ ellenfelek ellen a neten. Erre készült és tökéletesen meg is felelt. Tudom sokan vitatják, de szerintem sokkal jobb volt az unreal-nél, valahogy közvetlenebb volt az irányítása. A játék egyébként nagy siker volt, és nem véletlenül, nem kellene fikázni. Aki szerint a Q4 csúnya volt az cseréltesse ki a szemeit! Egy egy akciódús fps volt, nulla lopakodás, maximum hentelés. Egyike volt azon kevés fps-eknek amiket nem untam meg játék felénél, hanem végig élveztem és ráadásul még a grafikája is fantasztikus volt. Egy igazi kihívás végigcsinálni max fokozaton. Számomra érthetetlen, hogy ilyen játékot hogyan lehet fikázni. Számomra egyébként a halflife2 és a counterstrike is egy oltári unalmas játék volt, az elõzõt végig sem vittem, a cs-t párszor feltettem, de mindig kurva hamar ráuntam, nem nekem való ez a bújócskázás. Ettõl még persze biztos jó játékok, csak nagyon nem az én stílusom. A quake bármelyik része ezerszer közelebb áll hozzám.
sose szerttem nagyon a quake-et, de a 4 már egyenesen borzasztó volt. grafikája nem valami egetrengetõ(mondhatni rossz), ahhozképest viszont tulságosan is jó gép kell hozzá. játékélményröl meg ne is beszéljünk..a multi része is siralmas
a Q1nek mintha lenne "remake"je, asszem valami FUHQuake-nek hívják.. elég durva már a grafikája.. legalábbis amiket láttam anno..
én inkább egy Q2 remakenek örülnék.. :D nemtom miért de a mai napig elõveszem és végigsprintelek rajta 1-2 délután alatt :D nosztalgia :D
Ott a nintendo wii játékélménye, ott a ps3, meg lehet nézni melyik fogy jobban.
hát igen, ahogy mondani szokták, az a játék amivel nem jó játszani, max egy techdemó. Ez meg emlékeztet egy bizonyos Rob Pardo-ra és a cégére, akik a játékélményt tûzték ki célül, és azóta sem érdeklik õket ha nem a legszebb graffal adnak ki valamit... mellesleg jelenleg õk vannak igazolva.
Egyetétrek, hogy a Q1 volt a nyerõ. Ha azt feltuningolnák, teljesen újraépítenék, és folytatnák a történetet hasonló stílusban, akkor az übermega ütõl lenne. Mikor a nagy villámszóró jeti ellen kellene nyomulni shader3.0-ás textúrák, meg tükrözõdõ faló és padlójú márvány tárnákban... Aztán meg kimenni egy nagy temetõbe és zombikat, meg lovagokat gyakni. Ugrálgatni térkapukkal a sci-fi és fantasy világok között. Ááhh! Nagyon fajja lenne! Anno a Q2-nek is volt némi varázsa, mert ott még volt valamilyen féle logikai játék. Kapcsolgatni kellett ezt-azt. Meg akkor az is überfaszául nézett ki. De nem nagyon értettem, hogy az ID-n kívül mi köti össze a Q1-el... Nem értettem hogy jönnek a képbe a strogg-ok, meg az embergyáras részek... Bár én anno a tört verzióval nyomultam, szal nem voltak átvezetõ videóim, amibõl megismerhettem vna. a történetet. De sztem nem kár érte. A Q3 az akkori graffikán kívül kritikán aluli. A Q4-hez csak demo szintjén volt szerencsém, de bõven elég is volt annyi, mert az eredetiség totális hiánya, az undi grafikán és az unalmas-lineáris játékmeneten kívül nem sokat nyújtott... Egyszóval gagyi. Ideje lenne már a játékélményt is növelni az ID-nál, bár szerintem nekik bõven megéri az is, ha írnak egy jó motort és aztán annak licenszdíjjaiból éldegélnek......... ... .... .
Quake...
john carmack és john romero azaz motor john és a rocksztár... szól is a témáról egy könyv ami anno a PCguru melléklete volt David Kushner: A Doom Legendája címmel
már most érzi mekkora bukta lesz az ET:QW és én ezzel a publik béta után egyet i értek
asszem Romero -ra gondolsz, a level designerre , csinálta anno Daikatanat meg is bukott rendesen...
Érdekes megemlíteni hogy a Q1 mennyire különbözik a többitõl, illetve igazából a többi az elsõ résztõl. Carmack barátja, akivele együtt alapította az id-t (a nevét elfelejtettem), a quake-bõl egy inkább RPG felé hajló gémet akart, mivel szerinte értelmetlen lett volna egy másik Doom-ot csinálni. Ezért keverednek benne ezek az elemek, a fegyverek meg a néha fantasy-s környezet. Aztán emiatt ki is lépett a csákó, a quake pedig elment egy másik irányba, végül bejöttek a strogg-ok.