ajánlatokat, javaslatokat várok tavaszra tervezek venni egy 125-öst ár : max 180 ezer , rendszámmal természetesen (az esetleges rendszámoztatás mennyibe fáj?)
Már eladtam, egyébként 125 2T amúgy is zabál :D karbit kellett amúgy beállítani, így már akkor vett 7 litert ha húzattam... ne felejtsd el hogy a tiéd 2010es, újabb konstrukció és 4T.. nagyon nem mindegy.. És kétütemû motor lehet akármilyen öreg, megéri felújítani, mert nem ugyanaz mint a négyütemû, ha folyamatosan használod akkor maximum 2 szezon és generál... nálam egy szezon volt... most 600as FZR-em van, 6 literrel elmegy... Hiába 600, 4T!
Majd írj, hogy mit csináltál, mi lett az eredménye!!
Szia! Nekem a CBF125-ösösm (2010) nagyon húzatva eszik 4 litert. 6-7 literes fogyasztás 500-600 ccm körül van. Ez a motor régiségébõl és romlásából adódik.
Gumi nyomását ellenõrizd gyakran. VPOWER+ tankolok, kevesebbet fogyaszt, de drágább a benzin... 94-es motoron már ne nagyon újíts ilyen nagyot, mert nem érné meg. Érdemes inkább megválni tõle :( és beruházni egy újba.. CBF-et nagyon ajánlom!
Hello! 94-es évjáratú (trapézlámpás) Suzuki RG-m 6-7 litert ZABÁL, úgy gondolom ez nagyon sok. Blokkfelújításra (dugó stb...) most nincs pénzem. A kérdésem az lenne, hogy szerintetek mit lehetne csinálni vele hogy kicsit lejjeb menjen a fogyasztása? Illetve nektek mennyit eszik? A válasz sürgõs lenne, lassan már a gatyám is rámegy. Segítség! Elõre is köszi!
A Duke-ot ajánlanám :) Brutál jól néz ki!
Üdv mindenkinek, sportmotorból milyet ajánlotok? én egy RS re gondoltam vélemény? jó tanács?
Szia! Elsõnek mindenképpen használtat érdemes! Úgy is össze fogod törni, én most épülök fel csuklótörésbõl (két helyen tört el)... Szezon végén olcsóbbn lehet ôket kapni.
yeah! 1 napi vizsgával vezethetõ 125cc kérdés: mikor érdemes motort venni? újat vagy használtat?
Sziasztok!
Szeretnék venni egy motort, terepre hobbira használnám olyan 200e körüli árra gondoltam valami cross motorra.Szerintetek melyik az a tipus ami jobban megéri gondolok itt karbantártás ,élettartam ,alkatrészárak.2t -re gondoltam mivel szerintem igénytelenebb, nem kell olajat cserélni ,nincsenek szelepek ...stb.Ebben az árban biztos tudják a tapasztaltabbak akiknek több motorja volt már hogy melyikert érdemes választani.Kérlek segítsetek. Elöre is köszönöm!
Jaja és keveset eszik. Amúgy a legnagyobb álmom egy Honda Varadero 125. De az nagyon drága lenne, és 125-ösbõl nem éri meg ilyen drágát venni. Már a Yamaha is határeset.
Jó gép, 4ütem, elnyûhetetlen... Én sem fogok 2t -t venn, mert ésszerûtlen, használt 2ütemû motort venni. TW125 szerintem 70-80-90 utazót bvírja, én a suzuki GN 125 féleséget nézegetem
125-ös túra-endúrót akarok venni. Már ki is néztem egy Yamaha TW 125-öt. Van valakinek olyanja? Mit gondoltok róla?
Segítség! jelenleg "M" kategóriés jogsim van,nyári meló után tervezem aaz A1 jogosítványmegszerzuését. Mit ajánlotok motornak? Amik tetszenek 2t: -Yamaha TZR -Honda NSR -Aprilia RS rõl sokjót nemhallottamÚ és a többi... bármilyen stilus bejön kivéve enduro + corss 4t is érdekel! Segítseetettk
azért egy ilyen motornál jó azt 1000km környékén cserélni, mert eleve kevesebb olajat visznek és jobban is kopik, de azért ki lehet tólni valamennyire.
Én sem vagyok képben 125-ösök terén, de a nagyobbak jellemzõen nem mennek el 200-300 üzemóránál többet és akkor a szervízkönybe még sokkal kevesebb van.
wtf! Azért azt illik 5000 km enként.:) Am ha 1 MotoGP s motor kibÍr áltban 1500 órát, és utánna is megy, csak fele akkora teljesÍtménnyel, akkor ez kb 2x annyit mehet..De öszintén megvallva nemtudom.:)
ott is vagyok....itt is :D télleg nagyon keskeny, ez mondjuk pestieknek elõny... van egy srác a sulinkba akinek ilyene van...hát nem néz ki olyan rosszul de nem a formatervezés csúcsa :P hangját nem nagyon hallotam, de aztmondták h az sem nagy cucc.... de viszont elég "olcsó" a töbihez képest! RS 125 /új/ 1.3 milla stb.
a Mito nem olyan rossz, nekem azért tetszik mert Ducatis :)
Uff.. Trén néz ki azokkal az MVA felnikkel:S az elsõpanell ótvar, 1 bõl törném le a rendszámtáblatartóval 1 ütt. Menne rá 1 egyedi titánium rendszer dob nélkül a motor alá, nem hátrahozva, hanem oldalra kivezetve és máris emberien nézne ki.:) Jókis kispolák áravan.. Ennyiért még álomnak is sok, akkor már 1 KTM 250 SXF, és azt megcsinálni normálisra.:)
"és van már benne majdnem 30e km, és szinte semmi baja nem volt!" AZTA!! nem semmi! 4 ütem, és kibír 30-40 ezret. Hát ez valóban elképesztõ... És le lehet szabályozni is! Remek a hangja! 10 méter után már kettesben van! Eszméletlen, vegyétek meg!
én szoktam olvasgatni egy másik fórumon a CBR125 topikot, és azokból amit látam azt szûrtem le, h ha gyors 125-öst akarsz, ne ezt vedd meg, inkább RS (haverom folytott RS125-je símán legyûri a folytatlan CBR-t, sõt egy 70-es AF1-es lenyomta szal...) de viszont azt mondják h nagyon megbízható, egyik ember írta h 2 vagy 3 a CBR-e és már van benne majdnem 30e km, és szinte semmi baja nem volt... kár h a TüZéRkébõl nincs 125-ös mi?
Ugyanúgy pörgetni kell az endurót is. kb. 2-5 LE-vel gyengébbek csak. Bár ez attól is függ, hogy 4, vagy 2 ütemrõl beszélünk. Sõt, Endurócrosson pl cross vasra rábiggyesztenek valami elemes lámpát, ami éppenhogy csak pislákol... A váltó, láncszett áttétel miatt nem harap annyira, de nagyobb a vége, jobban el tudod húzni a váltásokat, ami erdõben, fák között lavírozva nem egy hátrány...
A gumi megint csak nem enduró/cross függõ. Olyat tesznek rá, amilyet a pálya megkövetel. Sár, homok, kemény talaj, murva, fõd'. Ezekre mindre más bordázatú, keménységû, bordaritkaságú kell.
Nana!azért cross és enduró közt van külömbség! A gyári cross motorok ban a motor jobban szereti ha pörgetik, mint azt teszik is, és vannak az igazi endurok amiket nem muszály 10 k ig pörgetni, mert azok nyomatékosak nagyon. Aztán a gumik, az enduro gumik azokból a legtübb 2x keményebb mint a legtöbb crossgumi.Igaz, a rücskös az hasonlóan puha. STBSTB..
öö, ott van a 125 SXF, az alacsony épÍtésû, xal ha alávágsz 1 endúró gumit, mert a gyári cross gumikor qrva puhák a rücskök, és kanyar végénél, mikor adod neki akkor elmászkál a segge.De persze ez is ge.i drága..
Enduró motorokon általában kicsit hosszabb áttétel van, nincs szarrá hegyezve, kicsit lágyabb rugóstag, lámpa, rendszám... Általában 60KM fölötti körök, ebbõl 2-3. Ebben van erdõ, vagy földút (nagy rész), közút, spec szakasz, külön mért crosszpályás szakasz.
Crossmotor szarrá hegyezve, nulla tartozék, rövid áttétel. Zárt, rövid, ugratós, gyors fordulós pálya.
az enduro egy ugyan olyan kategória mint a sportmotorok, a robogok, vagy a csopperek. Az endurok csoportjába tartoznak a cross motorok, a supermotok, stb.
kicsit kevered, én endurot szeretnék, közuti, és erdei utakra:) a KTM pedig szerintem a cross-ok királya, nem az enduroké:)
jahm, Hondának az összes motorja ujitva lesz Euro3-as rendszer szerint, igy joval dragabbak is lesznek :( az XR már kifutó széria, utánna jönnek a befecskendezõs motorok, ezt irja elõ az uniós szabály :\
Sportmotor után inkább úgy döntöttél a korssz irányába vonzódsz? Nem értem miért döntöttél így, minden esetre leeírom neked a véleményem:
Tudtommal a legtöbb 2T krosszmotor üzemórás, de viszont addig úgy mennek mint egy vadállat, nagyon "pirítanak". Egyik ismerõsömnek egy RM125 van, egyszer mentem vele, még másodikban is emelte az elejét, nagyon tetszett :). Szerintem a drz-k csúnyák, de felhivom a figyelmet, hogy ez az én véleményem. Ott vannak a hondák (cr125, crm, mtx, stb...) amik szépek is mellesleg. Googleban nézegess róla képeket, vagy itt.
Ajánlatom mi lehetne más, mint egy KTM, talán az endurok királya. Ott az EXC, az SX, mind a kettõ jó választás. Amíg mennek úgy mennek ahogyan te akarod, csak gyõzzed láncszettel . Egy a baj velük drágák. De ha már 50-es TZR-re tellett, gondolom nem fog gondot okozni 4-500 forint . (Habár az új EXC125 1,4 milla)
Milyen irányba vonzodsz, az erdei vandálkodás, krosszpályázás, avagy supermotozás? Vagy egyik sem?
Nem kell 150 kiló, csak jó technika. Ha a régi 600-ra gondolsz, ami kézi dekompresszoros, akkor azt viszonylag könnyû berúgni, mert lehet trükközni vele.
Behúzod a dekomp. 2x átpörgeted, majd dekomp. elenged és szép lassan addig nyomod a berugó kart, amíg vissza nem ugrik a dekomp. Ilynekor még egy hangyafasznyit tovább lökdösöd a dugót, majd adsz neki egy határozott rugást. :-)
Nem rugtál még be Honda CR500-at. Régi, kétütemû 500ccm. Na azt nehéz berúgni bki. Viszont ultrabrutál mi szabadul ki abból a motorból, ha beindul. 90 LE körüli. :-)
Én is 50-esrõl szeretnék 125-ösre térni, csak eléggé drága(vagyis amit néztem:D). Én nézegettem a Yamaha YBR 125-t, jól néz ki, meg a fogyasztása is kicsi, csak drága... ja, meg "szúnyog" rulZ :D
40-45 LE, valóban. de több ember tapasztalatait is hallottam vele kapcsolatban. hegyre, túrázni tökéletes, szinte egyetlen hátránya a súlya, de az nagyon. persze ezzel nem azt akarom mondani hogy ennél már nincs is jobb, de azért ebben az árban ilyen motort kapni, az nem rossz.
kösz a választ. kérdeztem már több helyen, de nem válaszolt senki.
azért gondolkodom 50-esben, mert B-s jogsim van, mondjuk ha hegyre megyek oda úgyse nagyon kell. :D
jelenlegi motorom egy Babetta most tettük rendbe, gyönyörû lett. Ezt sem adnám el semmi pénzért, de ez egy másik kategória :DDD
az XT600 meg valami brutális, berúgni nekem szinte lehetetlen, ahhoz is gyakorlat kell, meg 150 kiló. de ahol ez nem megy el ... én valami kisebb, könnyebb gépre gondoltam, amit utcán is használhatok, így jutottam a DT50-hez.
DT 80-an volt, 50-en sosem. 80-ast nem szerettem, brutálisan vinnyogtatni kellett, hogy menjen valamennyit.
DT teljesen hibátlan utcai enduró, kevéske terep belefér, bár az elsõ telók elég gyengécskék. A Power szelep szinte mindegyiken beszarik, illetve a régebbieken, amin van. Az önindító sem szokta sokáig húzni, de nagyon könnyen berugható. Kicsit talán sokat eszik, bár ebben nem vagyok mérvadó, mert agyon volt fúrva. 4-6 litert evett, + a castrol olaj... Kényelmes, jól motorozható vas. Talán kicsit magas lehet sokaknak, elég magas felépítésû, ennek ellenére jól lehetett vele dönteni. Nekem még hátul dobfékesem volt, de nem volt gond, úgyis az elsõt használod 80%-ban, ami viszont brutál jól fogott...
A jó öreg csúzlik. Volt nekem is pár. Sõt TS 125-el futárkodtam is. :-) Mondjuk törzshelyem volt a Nagymezõ u. de fillérekért lehetett kapni hozzá mindent. Lefújtam mattfekára neoluxal. Igaz, minden tankolás után rá kellett ködölnöm a tanra, mert megoldotta a kifröccsenõ benzin, de leszartam. Ezeken a vasakon megtanul az ember szerelni, karbantartani az bizos. :-)