Végigjátszottam egyszer harcosként a don oldalán, mágia nélkül közelharcra gyúrva jól el lehet boldogulni, dungeonokban néha a számszeríjat kellett elõvenni, leszedni a túloldalon ólálkodó ellent, s persze Fred barátunkat alkalmankét csatába invitálni. Harcosnak kovácsolás, bányászat, alkímia képessége is maxolva volt, jutott rá pont elég. 4-5 törött kardot lehet XP-ért összekovácsolni, de a lényeg, hogy a játék második harmadáig a saját kézzel kovácsolt fegyverek messze jobbak, mint a lootolt kardok (a titán fegyverre cseréltem aaz obszidián kardot).
Mágusnál már megoszlottak a képességpontok. A játék elején gyúrtam erõre is, de nem maxoltam ki (rendharcosnál ugye illik maxolni), a don táborában lébelcolás után a kikötõvárosban már a rendnek csináltam a küldetéseket, mágusnak készültem, de az még messze volt, s a monostorban sem mágia tanítással kezdik az oktatást. Bányászatról, kovácsolásról eleve lemondtam, a kikötõvárosban lopott pengés botot használtam fegyvernek, amíg a kristálymágiám nem volt elég erõs, s ez bizony elég sok idõ, ghoulok ellen 5-6, ogre, hamubestia ellen 9-10 szintû kristálymágia kell, hogy ne csapjanak agyon. Alkímia mágusnak is kell, rengeteg manaitalt legyártottam, amikor már erõs volt a kristálymágia, nem volt szükség a fegyverre - ekkor már elherdált pont volt, ami az erõre ment.
Rendharcossal alapvetõen az a bajom, hogy harcos lévén neki a bányászat, kovácsolás, alkímia is kellene, s mellé ki kellene maxolni a kristálymágiát... de minek? Ha erõs harcos, nem lesz szüksége a kristálymágiára, ha mágiára van fejlesztve, akkor a fegyvere válik fölöslegessé.
Nekem a romokban sem kellett egy-két méterrõl harcba szállnom velük, csak elvétve, és akkor többnyire ellenfél volt. Másrészt írtam: ekkor nyertem idõt fagyasztással. De én nem is konyítottam a közelharchoz.
Bár én csak normálon játszom - de, legalábbis 4-es szinten - gyúrogatja a tûzlabdát, kb 2-3 sec, eldobja - aztán gyúrogatja... és így tovább. Na most, 2-3 gyíkkal egy teremben ez nem épp életbiztosítás. Lehet, hogy magasabb szinten elmarad a gyúrogatás - azért kérdezem. Ha viszont marad ez a 2-3 másodperc, vagy baromi erõsnek kell a tûzlabdának lennie, vagy mindig a vége a kard. Most nem arról beszélek, hogy meg akarnám úszni könnyedén a dolgot, de egy jól irányzott csapás, akár 2 gyíknak is az életének a 60-70%-át leveszi 150 erõvel és egy kb 65 sebzésû kardal. Ha neked nem gyúrogatta, akkor szintfüggõ a dolog? - vagy amíg gyúrogatott, addig mivel ütötted el az idõt? - mert 2-3 gyíkkal egy teremben, nemannyira tudom elképzelni, mi a fenét lehet addig kezdeni - akkor csak a kard a vége...
A területre hatás sokat nem ér, de a semminél jobb, néha viszont hátrány (segíteni akarsz nem csapattársaknak, akkor sebezhetsz rajtuk, illetve a lefagyasztott ellenfeleket "felébreszti"). Viszont 10. szinten elvileg már duplája a tûzgyorsaságnak az alaphoz képest, az nagyon-nagyon jól jön. Ezt az egy lövésre van idõ dolgot viszont nem igazán értem, magasabb szinten én tudtam szórni gyorsan, de azért oda kellett figyelni, az lenne a baj, ha nem így lett volna. Természetesen igyekeznek sarkokban megbújni, de lehet õket hallani.
Vagy kellett Fred. Õ éppen arra jó, hogy vele álljanak le harcolni, ha tisztességesen fedeztem, rajta sem jutottak át. Egy darab keményebb ellenfél ellen pedig nagyon jó, mert mindig beleüt a kombóiba, ha nem is vonja magára a figyelmét. Önmagában persze nem ér sokat, de nem is az a dolga. Én ugye kiegészítésként használtam fagyasztást, de szóba jöhet a Speed vagy a Magic Protection spell, az utóbbi fõleg azért, mert te harcos is vagy.
A kovácsolásból szerezhetõ xp, ha jól emlékszem, elhanyagolható (talán 300?). A darabok megszerzéséért a képességtõl független ad pontot a játék. Ez a kristálymágia viszont nekem nem nagyon fekszik a romokban. Tûzlabda 4-es szinten, - max 1 lövésre van idõ, aztán elõ a kardot, mert seperc alatt beérnek. Fredi meg nem ellenfél a gyíkoknak, lecsapják, nem jelent különösebben visszatartó erõt. Legfeljebb elõ lehet vele csalogatni a bújkálókat... A tûzlabda, ha maxon van, mennyire hatásos? olvasom, hogy területre is fog hatni. Pl 1 gyík harcosnak mennyi kell max tûzlabdával, hogy megfeküdjön?
Azon dillemázok, hogy az alkímia is meg a kovácsolás is alapszinten van. Kipróbáltam külön kölön, mit lehet összehozni kimaxoláskor. Az alkímiánál a maradandó képességfejlesztõ lötyik készítése tûnik a jobb választásnak. A kovácsolással megszerezhetõk kardok - most éppen a lélekölõ, ami 75-öt sebez. Plusz 15 erõ amuletet lehet kovácsolni. Az alkímiával viszont az összegyûjtött növények függvényében lehet a képességet növelni. Most 17 hõskoronám van, az 85 pont plusz képesség. Amikor kipróbáltam, felesbe nyomtam fel az erõt és a manát, - de lehet, hogy csak az erõt kellett volna. Még 150 körüli erõvel is élvezetes volt csapkodni a gyíkokat. Szerintem a kovácsolás nem veszi ezzel fel a versenyt. Mindkettõre meg már szerintem nincs lehetõség, mert a kristálymágiát így sem tudom kimaxolni. Most 4-es szintû. És ebbõl következik számomra, ha nem akarunk kovácsolni, felesleges a bányászatra tenni... Vélemény?
Én 29. szinten fejeztem be, de nem power playre mentem, volt ahol nem akartam NPC-ket bántani, így inkább elsunnyogtam a harcot, illetve a táborválasztás elõtti küldetéske közül, amiben mágus létemre a Donnak segítettem az inkvizítor helyett, azon is bukik az ember XP-t.
Elvileg kovácsolással is lehet tán XP-t szerezni, az nem próbáltam, zsebtolvajlással viszont nem, szóval szerintem a 30. szint legfeljebb "éppen hogy" lehet meg, tökéletes kimaxolásra törekedve, esetleg az ártatlan NPC-k megruházásával...
A harmadik fejezet elejének viszont nem kéne gondot okoznia 22. szinten, az bõven elég oda.
Sziasztok végre egy igazi, nagyon jó hangulatú harcban volt részem :) Vissza fogok tölteni, csak kíváncsiságból kiunyitattam a kaput Mendozával, majd miután megnehezteltem, hogy a papocskák elveszik az xp-t, egyedül végigkocogtam a csörlõkig... - mit mondjak, minden percét élveztem. Mivel az a gyanúm, hogy nem egészen így van a játékmenet visszatöltöm a kapu elõtti állást, mikor a páncélt megkapom... Jól gondolom, hogy nem fog ártani egy kis tápolás, mielõtt belépnénk a kapun? - a 3. rész elõtt? Na meg a szigeten is van egy kis ez-meg-az - gondolva a begyûjthetõ xp-re. Most vagyok 22. szinten, - valahol olvastam, tényleg 30 szint van mindössze?
nem olvastad el rendesen. már vagy két hónapja hogy játszottam vele utoljára, ezért ugrott be hogy nincs térkép. de indítottam ma, és rájöttem hogy rosszat írtam, a küldetés bejegyzések hiányzonak. de azok teljesen. a térkép rendben van, ahogy írtam, mert már megtaláltam.
volt valakinek ilyen hibájá ? 1.0-án és 1.10 es is ugyanaz a helyzet
Az a-t meg a d-t kell nyomogatni, amikor eltalálod az elsõ karikát, akkor mehetsz tovább a másodikra, ha az is jó, akkor a harmadikra, és így tovább. De ha elrontod, akkor újra kell kezdeni, és rossz esetben a pick lock is eltörik. Viszont újrakezdés után is ugyanúgy nyílik a zár, tehát amennyit már addig megtudtál, az a tudás "hasznos" marad! Remélem érthetõ volt nagyjából!
16 óra? Az aprólékos végigjátszással is valóban lehet negyede vagy harmada a játékidõnek. Mindenesetre ha a küldetések teljesítése jól is fizet XP-ben, igazán sok szintet akkor fogsz lépni, ha a felfedezgetés során letakarítod a térképet. Én 16 óra játék után úgy a 10. szint körül jártam, pedig sztoriban nem voltam elõrébb, és nem is bántottam minden egyes malacot.
Hogy kell feltörni a zárakat? Vannak olyan ládák amelyikeket eddig nem tudtam feltörni, aztán most 2es szintû zárfeltörést kitanultam és megjelent néhány körbe zárt lakat feltörés közben a képernyõ tetején. ÉS ha az irányítást (wasd)-t nyomkodom, akkor az elsõ karikában lesz egy háromszög (play gomb). De ennyi tovább nem jutottam...
Világtérkép leghamarabb a második fejezetben lehet. 1 küldetéssel megszerzed (megveszed 2 Patty ad egyet, amikor elindulsz megkeresni a kincset, s még nincs térképed.
A játék elején nem véletlenül nincs térképed: felhívják a figyemedet, hogy ne kóborolj a szigeten, mert veszélyes (pozitívum, hogy nincs letíltva a lehetõség, csak nem ajánlják, s nem adnak térképpet, arról, hová ne menj)
nem sajnos, rosszul írtam. a küldetés bejegyzések hiányoznak teljes mértékben. így nem lehet végigjátszani, vagy legalábbis nagyon elrontja a játékélményt. érdekes módon ezen kívül minden tökéletesen mûködik, a térképek is, csak azért emlékeztem rosszul, mert a legelején nincs térkép, mert még nincs is a karakternek. de késõbbi mentett állásban már van...
Mostmár világos! Elolvastam pár "kiegészítést". Szóval a kikötõvárosban kell meghatároznunk hogy melyik frakcióhoz akarunk tartozni. Ami elõtte semleges maradhat, az az hogy a bandita táborban a romok meghódítása feladaton kívül lehet küldiket csinálni. És semlegesek is maradunk. Utána még a farmon lévõ ipséktõl lehet pár küldit felvenni. De utána kikötõ város és utána mindenképpen 2 felé mehetünk. Vagy bandita leszek vagy rend tag. Rend tagon belül még lehetek mágus vagy harcos. Végülis így lehet 3 végigjátszást csinálni, anélkül hogy ugyanott jukadnék ki.
Aha szóval vagy kalandozok a nagyvilágban vagy gyorsan beállok a rendbe és csáó.
Lehet félreérthetõ, vagy félrevezetõ a végigjátszás, a két lehetõség kizárja egymást.
A gothic3.hu-n összefoglalják a küldiket, végigjátszás van. És ott ugy írták hogy rudolfot mielõtt kinyírnám, azelõtt beszéljek severinnel, persze egyikkel se tudok beszélni. Ez csak akkor lehetséges, ha elmegyek az elején rendképzõbe és csak utána esek neki a játéknak??? Magyarul hátat fordítok a rendnek.
Inkvizítor csak egy van a játékban.
Még a játék elején elmondta a remete, hogy tilos a szigeten szabadon járni-kelni, mehetsz a banditatáborba, beosonhatsz a kikötõvárosba, de ha az ásatáson örködõ csapat közelébe merészkedsz, megtámadnak.
A monostorban, tetszik-nem tetszik rendharcost képeznek belõled, azért vonják vissza a küldetéseket (megszökni sem lehet)
Figyeljetek már, hogy a halálba van az hogy az inkvizítorokkal nem lehet beszélni, amint összefutok eggyel rögtön nekem esik. És ugye ha akarok pénzt meg xp-t akkor a tilda tanyáján lévõ severinnel kell beszélnem, na most ugy nekem esik mint az õrült, pedig még hozzá se szóltam, ezekkel hogy lehet beszélni és küldetést felvenni???? Ha lecsapnak, akkor meg valami várba találom magam és az összes banditás küldetésem elveszik, mert kiképeznek inkvizítornak. NA most mi a tököm van akkor????
mi most az utolsó peccs hozzá ? 1.10 ? nekem a panelok nem mûködtek a játékban, játszhatatlan volt így. meg azon belül a helyi térkép, világtérkép az volt.
vkinek hasonló korábban ? mi votl a megoldása ?
Azt csak hiszed, hogy a játék 30%-ánál tartasz. Egyáltalán nem lassú a szintlépés más RPG-khez képest.
Szasztok! Lenne egy olyan kérdésem, hogy nektek is piszok lassú a szintlépésetek??? Én már átmentem az összes bandita táboros küldin most ûzném az inkvizitorokat a romoktól, de kezdésbõl megvan még a bogart lejáratos küldim, a vadászok huzzanak vissza dolgozni küldim, pedig luist és dougot is visszaküldtem vadászni, mégsem történ elõre lépés. JA és kb 4 szinten vagyok vagy 5.-en. Ez normális ebben a játékban hogy játék 30% után 5 szintû vagyok? Választ köszi:)
emberek hol vannak a deli romok ki kell uznom az ikvizitorokat csak merrol?
Jaa, értem, akkor az elején végülis így is muszáj egy ideig harcolni. Mondjuk nem mintha terveznék varázsló karit indítani, bár ki tudja... egyszer lehet, hogy kipróbálom.
Dehogyis, ha elfogatod magad az inkvizicioval akkor rendharcos leszel, nem magus. Ha magust szeretnel akkor a varosba kell menned es ott a varazslonak teljesiteni az osszes kuldeteset amig ajanlolevelet nem ad a kolostorba es ott belepesnel ugyelni kell hogy mit valaszolsz es ott valasztod ki hogy magus legyel.(kicsit reg volt, remelem jol emlekszem)
A Risen karakterfejlesztése nem bonyolult, sõt nyugodtan mondhatjuk egyszerû. A mágia tanulás lehetõségét viszont eléggé eldugták, erre utaltam, amikor azt mondtam, kell valami elõtudás a játélból ahhoz, hogy szigorúan mágusnak fejlesztett karaktered legyen (mint ahogy meg is jegyezted, nem volt célod a vadakkal közelharcolni)
Ezek rém egyszerû dolgok, nincs hozzájuk szükség semmi ismeretre, nincs azért egy mély karakterfejlesztése a Risennek, az AI meg gyorsan kiismerhetõ, az arénaharcokban nudlik az ellenfelek (blokkolsz, amikor üt, fordulsz az egyik, pajzsos esetén a sebezhetõbb oldala felé, ütsz, ha a háta mögé kerültél akár hármat is, majd blokkolsz megint, ennyi), egy egyszeri gyíkember repertoárja viszont már változatosabb. Amúgy elsõ végigjátszásomról van szó, hardon, de a Gothic szérián már volt alkalmam edzõdni.
Tekercskészítéshez nem érzem nélkülözhetetlennek a vadászatot, persze én rúnahasználattal könnyen beszélek, de lehet találni bõven tekercset, és legfeljebb Warrior of the Orderként nem levitálva megy a WC-re is az ember :) Mágusként csak Open Lock scrollokat gyártottam, ahhoz pedig lockpick kell.
Egyébként ja, az ogrékat én is kiszúrtam az elsõ fejezetben, de nem éreztem szükségét, hogy akkor legyakjak mindenkit. Minek? Nem tûntek el chapterváltáskor. Ha már mágus az ember, nem arra kell menni, hogy mágia nélkül radírozza le a térképet. Fekete farkas viszont tényleg csak egy-kettõ lehetett mutatóba, a sima farkasok helyén randalírozó durvább falkák fejezetváltás után voltak ott minden hol.
Nem vonom kétségbe, hogy így is lehet mágussal játszani, de biztos nem elsõ végigjátszásnál találtad ki, ehhez kell elég jó elõismeret (végigjátszás, vagy utánolvasás).
A titán fejsze kézbevételének nem tudom van-e erõ feltétele, a sebzés nem lehet gond vele, a végsõ harcnál a játékos ügyessége dominál elsõsorban.
Tolvajlást "buli" képességenk tartom, a játék elején van több értelme, amikor még csóró a kari, késõbb már nem lehetnek anyagi gondjai, küldetésekhez nem kell, mondanám fölösleges, csak "bulinak" jó.
Alkímiának már van haszna, jobb lötyiket lehet gyártani magasabb achemy-vel. Bányászat, kovácsolás is hasznos, erõs kardokat 8kizárólag csak kardokat) lehet készíteni, de a negyedik fejezetben található titán fegyverek ezeknél is jobbak - lehet neked már fölösleges megtanulni? Ami még mellette szól: a ládákból elõkerülõ törött kardok összekovácsolásáért jár XP is (játék elsõ harmadában már érdemes megtanulni, a vége felé már nincs jelentõsége)
Állatok kizsigerelése a tekercskészítésekhez alap (bár ezt sehol nem közlik a játékban).
Rendharcossal meg se próbálj két kristálymágiát fejleszteni, válassz egyed, s azt nyomd fel, ameddig csak lehet.
Fekete farkasokat, sõt ogrét, hamubestiát is lehet találni az elsõ fejezetben (elég ha csak a banditatábortól elkóborolsz a közeli ásatás, illetve barlang irányába)
Arénában? Az vicc. 10-es erõvel sem ellenfél senki sem, amint kiismeri õket az ember. Legfeljebb tovább tart, ha az ember nem türelmetlen, meg sem ütik.
A gyíkemeberek pedig nem okoznak gondot, sima hátrálással le lehet õket szedni csak fireballal, ha ketten-hárman vannak. Négynél már érdekesebb lehet, de erre van a fagyasztás, annak a hatása magas szinten jó sokáig - talán 20-30 másodpercig - tart. Ashbeastek viszont talán nehezebben fagyaszthatók (kell a 10. szint, bár eddig azóta csak nevesítetten használtam), de ellenük is lehet elég idõt nyerni. a fagyasztás emellett a társak megvédésére is jó eszköz.
Ja, és ugye még mindig lehet csontvázat idézni, aki eltereli az ellenség figyelmét, és a Risenben ugye nincs friendly fire, így csapattagként nem tudjuk tûzlabdával kinyírni. Egyebekrõl (pl. speed spell, azzal már kevésbé érzi az ember csalásnak a futást) nem is beszélve.
Egyelõre úgy fejlõdtem, hogy az említett két kristálymágiát kimaxoltam (90+90 LP), tettem 20 pontot a manára (20 LP), kimaxoltam az alkímiát (15 LP), tudok tekercseket készíteni (5 LP), illetõleg egyelõre harmadik szinten áll a rúnamágiám (15 LP). Így van jelenleg 25. szinten 15 elkölthetõ pontom, amibõl 5 megy még a rúnamágiára,a többi manára vagy erõre, ha kell belõle a végjátéknál. A manám 117 (két +10 manás gyûrûvel), de egyelõre bõven elég egy hullámra mindig, és van egy rakat legyártott elixírem, amit még el sem használtam. Erõm 33 (almák, pörkölt, ogrerootok és talán egy elixír), de van rá gyûrû, és van talonban 8 db ogreroot.
A frost lance-rõl annyit, hogy nagyon-nagyon jó, de önmagában kissé nehézkes, mert sebezni csak akkor tudod újra az ellenséget, ha már kiengedett, tehát önmagában kissé sokáig tartana csak vele a harc. Tulajdonképpen már 5. szinten használható lenne kiegészítõ fegyvernek (onnantól fogva tart 1-2 másodpercnél tovább a hatása), de csak gyorsítható ha még, valamint az ashbeastek miatt nem árt a 10. szint.
Még valami: tolvajlás nélkül játszottam, különben lehetnének jobb cuccaim, több elixírem. Így viszont végig viszonylag vékony volt a pénztárcám, de mivel már nem kell kristálymágiára költenem, már nem kell mire tartalékolni. Persze kincskeresésnél kinyitogattam spell-lel a ládákat.
No lám - így is lehet - a 2. végigjátszást így fogom csinálni. Gondolom, ez hatásos a gyíkok meg a kemény monszterek ellen is..? Még egy kérdés - így belefért a többi, nem harcos tulajdonság felfejlesztése is?
Nekem úgy tûnt, hogy a második fejezetbe lépéssel jelennek csak meg a fekete farkasok, szerintem addig eggyel sem találkoztam, de legalábbis nem volt jellemzõ. Igaz, a sziget keleti felére elõbb nem is másztam át, egy átjárón így is inkább nautilusként settenkedtem át. Azóta kimaxoltam a fireballt és az ice lance-t, így nincs ellenfelem. Még a sérthetetlen NPC-ket is le tudom fagyasztani :)
Félre érted - komolyan kérdezem - mit csinálsz egy komolyabb ellenfélnél, mondjuk 4-5 fekete farkasnál, az elsõ szint végén, ahol nincs még mágia Mert én elég gyakran belefutottam - persze, ha elmentem olyan helyre...
sziasztok hol lehet trífa tekercset vagy üres pergament szerezni már totál átnéztem mindent sehol sincs, nem tudom elõre lépni mert már nem álll velem szóba senkisem! van valami mód vagy ötlet hogy kinél lehet még tréfa ! már semmi élõlény sincs kit megölhetnék, sem láda, semmise, és még mindig az elsõ fejezet erõm már 110 en van !
Értelme az erõnek és a kardforgatásnak már most is van, ezek nélkül nem nagyon lehetne boldogulni - na meg az elején csak erre van lehetõség... Igen, azt észrevettem, hogy lassan kiirtom a szigetet, és akkor bizony elfogy az xp.. Még hátra vannak a különbözõ templomok, a gyíkemberek, csakhogy növekszik a szintlépési limit is. Amit lehet, azt meg csinálom, de így sok mindenre nem fog jutni pont - és most a készítõ képességekre meg a tolvajlásra gondolok. Lehet, hogy ezzel akadályozzák a készítõk, hogy terminátorok játszák a játék végét...
(ott kap némi értelmet, hogy mi a fenének kellett mágust a játék elején erõre gyúrni)
A harmadik fejezet közepén járok, egy pontot nem kellett erõre tennem, semmi okom nem volt rá.
Elvileg nincs maximálva a szinthatár, de mivel a respawn nagyon minimális, XP nélkül nem léphetsz szintet a végtelenségig, a játék végére talán 27-28 körüli volt a karim (már nem emlékszem pontosan).
Külön volt harcosom, s mágusom, úgy látom a kezdeti nehézségek után eljutottál oda, hogy most dilemmázol kell-e a mágia. Akkor tanuld, ha a közelharcot már tökéletesnek gondolod, a mágiával is az lesz a helyzet, mint a kardforgatással: alacsony szinten nem sokat ér, késõbb megerõsödik, de igazából csak másodlagos képesség lesza kristálymágiád, harcos vagy. Lesznek alkalmak, amikor jól fog jönni, de elárulom, hogy a játék végén a fõellenséget csak egy speciális közelharci fegyverrel lehet sebezni, mágiával nem (ott kap némi értelmet, hogy mi a fenének kellett mágust a játék elején erõre gyúrni)
privi ment = privát levelet kaptál (az sg forumon - piros betûvel a fórum ki is írja felül, a fejléc alatt - csak segíteni próbáltam).
tibor 16 ezt fejtsd ki mert nemértek roviditesekbol...
Mondjuk jobban tetszett az, amikor lehetett dönteni, hogy egykezessel nyomuljunk vagy 2kezessel, mint pl a G2-ben. Mindkettõnek megvolt a maga elõnye, de itt meg mindenképpen a pajzsos megoldás az ésszerû, nem jó Aragorn-ként nyomulni, csak Balian-ként! Ráadásul az íjászkodás sem az igazi, ilyen szempontból a Gothic-ok jobbak voltak szerintem.
sziasztok szerintetek, mi az a szint amivel befejezi az ember általában a játékot? Most vagyok 17-es és elkezdtem azon gondolkozni, mikor kell elkezdenem a kristálymágiát (még csak az alapszint van meg) fejleszteni... (ja... az elõzõ hsz Kocsmárosnak ment)
privi ment :)
de ha letoltottem mindent megcsinaltam de keri ogy azonositsam a jatekot ahoz a jatekon belul van egy sorszama vagy bele van irva ajatek dobozaba?
Nem morgok, de ha warezolsz, akkor CD kulcs is jár a cucchoz el kell olvasni az info-t, ha nincs ott a jó öreg google, be kell írni a keresõbe.
Mindíg az, amelyiket a pajzs mellé használni tudod. Kardforgatás növelésével képes leszel a másfélkezes (6-os) és a kétkezest is egy kézben tartani (9-es karforgatás). A kardforgatásnál fontosabb az erõ, hiába tudsz kombózni, ha nincs elég erõ a sebzéshez, vagy el sem bírod a jobb fegyvert.
Na és közelharcban melyik éri meg jobban az egykezes kard, vagy a kétkezes? Itt is úgy van, hogy a kétkezes erõsebb, de lassabb? Csak mondjuk a pajzs miatt talán jobban megéri egykezest használni... a pajzs nagyon hasznos tud lenni, ahogy tapasztaltam. Bár elugrálni is lehet, de nekem az még nem megy igazán hatékonyan! Na és mi az, hogy másfélkezes, az mit jelent?
hello nemtudna valaki kitenni egy sorozatszámot vagy egy kulcsot? elore is koszi
kérnemhogy a kopkodest hogy nem eredeti mellozetek koszonom
Fred HP-ja regenerálódik, ha túlélte a harcot szép lassan gyógyulgat.
Sziasztok Fred tényleg nagyon jó - kettecsként levertünk néhány gyíkembert, meg vagy 6-8 ogrét. Ja, és amit nem tudtam, - Fred nem hal meg csak úgy - nincs idõlimitje - és ez szuper. Az meg csak hab a tortán (lehet, hogy csak nálam egy bug) valahányszor visszatöltök - Fred minden életerejét visszanyeri :)
Hmmm... lehet, hogy újrakezdem akkor, mert már elég sokat költöttem dexterity-re, meg archery is 3-as szinten van, és ha most közelharcra gyúrok, akkor lesz egy kombós karakter, ami semmihez sem fog igazán jól érteni!
Ebben a játékban az íjászat csupán kiegészítõ képességnek jó (számszeríjnál gyorsabb, de kisebb a sebzése). Kacérkodtam íjász karakterrel, de végülis lemondtam róla, ami nem jelenti azt, hogy másnak is így kell tenni. Közelharcot kötelezõ tanulni, sok esetben kikerülhetetlen lesz, azt hibányk is fel lehet róni, hogy az ügyességhez igazítva (ami íjásznak alap) egyetlen közelharci fegyvert sikerült a játékba tenni, ráadásul a legótvarabb, alig használható minõségben: ez a szablya, amivel általában csontvázak harcolnak.
Pénz: Bányászat+kovácsolás. Rengeteg vasárcet lehet találni, ami fölösleges, fegyverekhez, obszidián+arany, ami jobb fegyverekhez kell. Ércöntvényekbõl kovácsolt kardokat jó áron el lehet adni - persze itt ismét oda jutunk, hogy íjásznak minek bányászatot, kovácsolást tanulni, ha nem tudja igazán a maga hasznára fordítani.
Köszi a válaszokat. Igen, én is erre gondoltam, hogy a zárt részeknél gondban leszek, amikor hely se nagyon lesz elszaladni, meg nem is tudok beléjük lõni párat, mire odaérnének. Na mindenesetre meglátom, egyelõre még folytatom, kíváncsi vagyok milyen lesz.
szerintem az íjász karakter a katakombákban bajban lesz. nyílt terepen meg lehet csinálni, hogy felmászol valahova és onnan lövöldözöl, idézel csontit, és amíg az harcol, te lövöd az ellent, vagy ha kell elfutsz és kész. a játék komoly hányada viszont barlangokban, katakombákban játszódik. ott íjásszal nehéz lesz kezelni, mikor egy forduló után 2-3 gyíkharcos neked esik.
Íjászat mellé talán érdemes lehet bevállalni egy vagy több jobban fizetõ szakmát (vagyis tolvajkodni vagy vadászni), hogy legyen mellé pénz. A nyílvesszõk ára visszajöhet, ha potionökre, scrollokra kevesebbet kell költened. Emellett elõször a dexterityt érdemes erõsíteni, mert kezdetben a sebzés a legfontosabb, és azzal tudsz a munícióval is spórolni, ráadásul az teszi használhatóvá a jobb íjakat.
Az alkalmi kísérõk, illetve a legyengített lények elleni melee pedig szintén segíthet spórolni.
A korrektség kedvéért megjegyzem, én is csak tervezek íjász karaktert indítani, de a hobbiíjász mágusommal tapasztaltak alapján nem érzem reménytelennek.
Hali egy 75-ös sebzésû crossbowt használok. Arra jó, hogy a tömegben álló ellenfélbõl kiválnak páran, aztán általában futás, amig 1-2 követ csak, azt meg lenyomom kardal. Igaz, nem tettem pontot a képességére, de ez annyira lassú, hogy ha nem elég messze vagyok, esélyem sincs 2x sebezni. A kristálymágia valamelyikét szeretném kimaxolni, hát ezért... Az erõm 100, a kard pedig 6 + bónusz gyûrû, vagy kard ami hozzá tesz még 1 pontot. Szándékom szerint 7-esre viszem + 1, és az már elég jó, persze, csak ha elfogy a nafta.
Az íjász nem könnyû, de nem lehetetlen. eleinte futni kell sokat, meg valami alapszinten tegyél pár pontot közelharcra is. De ha van rendes íjad meg képzettséged hozzá, akkor lehet boldogulni. A nyílvesszõ költséget pedig írd le az adóból jobbat nem tudok. :)
Sziasztok. Nemrég kezdtem el a játékot, és elég sok ismerõstõl hallottam, hogy nagyon melee-orientált ez a játék. Na most én egy íjász karaktert indítottam, ez szerintetek mennyire lesz életképes? Itt az elején eléggé szenvedõs és muszáj néha kardozni, de hát mivel azt nem fogom fejleszteni, ezért közelharcban elég kicsiket fogok sebezni nyilván. Szóval késõbb azért van esély, hogy íjászként jól lehessen boldogulni? Ja és a másik, hogy állandóan pénzszûkében vagyok... nyilván itt megint csak bejön a képbe a karakterválasztás, hiszen ugyebár mindig kell nyílvesszõket is vennem, egy kardos karival ez ugyebár nem lenne. :) Valahogy jó lenne, ha kicsit több aranyat lehetne találni, vagy nem is tudom! :S
Gyrgerhez, ha minden igaz nem egyedül mész, a függõhídnál táborozó vadász segít. Róla annyit kell tudni, hogy képzett vadász, de nem halhatatlan - segíts neki, hogy tudjon gyógyitalt inni, ha szükséges.
Tilda farmja a monostorhoz vezetõ út mellett van (ott kaptad a küldetést Gyrger megölésére), menj az épület mögé, s meglátod az ásásnyomokat - ilyen nyomokat többfelé találsz a játékban (monostorban a temetõben is van), egyszerûen csak rá kell kattintani, s ha van ásó az inventoryban, ásni kezd
Sziasztok Gyrgert nehéz megölni? - van valamilyen trükkje? Tilda a kikötõben azt mondja, ha megtalálom a fiait, akkor valami családi cucc, amit elásott, az enyém lehet. Már meg voltak a küldetés, de arra nem sikerült rájönnöm, miképpen lehet ásni... ásó van..
Nem tudom van-e itt olyan elvetemült, aki elsajátította a magas szintû botharcot, ezért nem tudom az jó-e, de a pajzsodat itt csak az ogre és az ashbeast csapja át, más nem.