Hát jó de szerintem akármi más is lehetett amit látott, meg akár szívathatott is téged, mert ugyan azt nem zárom ki ,hogy létezhetnek ilyen lények (tele a világ ismeretlen dolgokkal) de az valahogy erõs nekem ,hogy itt bóklásznak közöttünk.
tudja már a fene... annyira õt sem érdekli... nem tépte szét szal. él tovább. Én meg annyira nem hiszem hogy pont itt lehetne ilyen lényt látni. Szal a Risen ezért tetszett nekem, van benne valóság alap.
Na a végére értem, hát mit ne mondjak a játék második fele óriási csalódás volt számomra, ez a gyíkemberes marhaság nem hiányzott bele. A titán-t meg egyszerûbb volt legyõzni, mint bármely más ellenséget a játékban. Mindegy összességében jól szórakoztam (a gyíkos marhaságot leszámítva), de azt hiszem egy darabig most nem nagyon fogok ilyen RPG-vel játszani. Azért olyan 8,5/10-et adok rá :)
Hát én is így csinálom ,de mikor ott van 3-4 akkor nagyon kemény a dolog.
én kardforgatást tanultam, a taktikám az volt: hátrálok, beviszek egy erõs csapást, és ha lehet még egyet, ha nem lehet akkor ismét hátrálok és megint lecsapok.
Nem az volt a gond, hanem hogy a kapcsoló amit nyomkodni kell 3 állású én meg ezt nem tudtam, csak mikor már kínomban mindent kipróbáltam :) Rohadék gyíkok kurva erõsek és mindig levédenek minden támadást.
A vízesés mögötti kriptában elakadtam. Leestem egy csapóajtón ahonnan egyik út bevezet egy nagy terembe (a másik egy rácsos ajtó amin fel lehet menni az emeletre ahonnan érkeztem) ahol pár broncos van. Utána a falat kiütve kapcsolót benyomva van le lehet menni egy lávás részhez ahol van egy nagy csapóhíd, de persze leengedni nem tudom. és sehova máshova nem tudok menni, mert ahova esetleg még lehetne ott meg nem lehet lebegni, mert mágia mentes övezet van.
Érdekesség történt: Eldric kunyhója elõtt álldogál Cyrus, aki mondja, hogy a druida eltûnt. Kerestem nyomokat, valószínû elrabolták. Mondja, menjek vissza a lányához Jasminhoz, talán õ segít. Ugye neki van a farkasa (nekem is van, csak a vállamon :D) Rufo. Vissza kocogok hozzá, de nem mond semmit, csak kereskedni akar....körbe jártam a terepet és végül megtaláltam, de azért érdekes.....
Nem nyomoztam utána, melyik kijelentés a döntõ, de nem sok alkalom van ahol ki lehet jelenteni, hogy mágus szeretne lenni a kari (kikötõvárosba, s a monostorban is egy-egy), úgyhogy nem egy megterhelõ tevékenység
amúgy szerintem hülyeség a többszöri hangoztatás... még nem probáltam ki, de ki kéne... mikor beszélünk a kolostor elõcsarnokában a mágussal (parlas?) annak kell mondni hogy mágus szeretnénk lenni... ez alapján ad majd a növendék köpenyt, a vöröses belsõ a rend harcos, a szürkés barnás a mágus.
Storno az egesz!
Vegeztem egy kis kutatast a neten es mindjhart eszembe is juttott, hogy s mint volt az egesz. Mindent jol csinaltam, nem maradt ki semmi.
Amikor eloszor belep az ember a monostorba, akkor Pallus mester megkerdezi, hogy mi szeretne lenni, harcos vagy magus. Ennyi.
Csak valahogy errol mar megfeledkeztem, ami abszurd, leven, hogy tegnap csinaltam :S
Ha jó a memom, akkor a kérdésre adott válaszok azok az erõdre vagy a manádra utaltak. Tehát te döntöd el mivé fejlõdsz, azt ezek nem befolyásolják. Volt konkrét választás, de az ruhára ment asszem.
A kikotovarosban a rend oldalan csinaltam a kuldiket, es elvileg a szegenynegyedben jotekonykodo magus (Belschwur?) beajanlott a parancsnoknal, akitol aztan kaptam a monostorba ajanlolevelet is, valamint amikor odaertem a monostorhoz, hangoztattam, hogy onkent jottem es atadtam az ajanlolevelet is. Szoval amikrol irtal, szerintem azoknak megfeleltem.
Csak azt nem tudom, hogy konkretan hol van az a pont a jatekban, ahol dontenem kell arrol, hogy rend harcos, vagy magus szeretnek-e lenni.
Amikor az inkvizitor felesketett a szent lang vedelmere (miutan teljesitettem a mesterek tesztjeit), akkor ott voltak kerdesek, es azokrol gondoltam ugy, hogy a valaszok alapjan valasztja ki a jatek, hogy rend harcos, vagy magus lesz az emberbol. Vegul en rend harcos lettem, ami nem gond, mert eleve ezt celoztam meg, csak erdekelne, legkozelebb mit kene mashogy csinalnom, hogy a magus ut is megnyiljon elottem ( ehhez van korabbi mentesem).
Mágus csak akkor lehettél volna, ha a bandita táborból a kikõtõvárosba mész, s ott a rend oldalán csinálod a küldetéseket, kiérdemelve, hogy a monostorba küldjenek tanulni. A néhány lehetséges alkalmat érdemes megragadni arra, hogy felhívd a figyelmet: mágus szeretnél lenni.
Akit a rend fog el, s úgy kerül a monostorba, nem lehet mágus (lényegetelen, hogy önként sétáltál közéjük)
Az erdekelne, hogy miutan a kolostorban teljesitem a mesterek tesztjeit, es az inkvizitornal leteszem az eskut, akkor az esku kozben adott valaszok azok, amik eldontik, hogy vegul mage vagy order harcos lesz belolem, vagy hogyan mukodik a kivalasztastasnak a folyamata? Netan kesobb lesznek tovabbi kuldetesek, amivel tovabb tanulhatok mage-nek?
Ja, hogy több láda is van, akkor ok. mert 1-el találkoztam, de utána a hullarablóktól bepánikolva nem mentem tovább :) de ezek szerint kénytelen leszek. mondjuk most már elég erõs vagyok a legyõzésükhöz, de 2 egyszerre azért még nem megy úgyhogy marad a csalogatósdi. Amúgy az a hamuszörny az kutya kemény alig tudtam megsebezni õ meg 2 ütéssel elintézett V)
Használd a fejed. Pontosan az a küldetés lényege, hogy te tudod melyik ládában van a kincs, a többi csapda
több láda is van, a feljegyzésekbõl kiderül melyik nem öl meg. ha jól emlékszem, a baloldali mi nem öl meg. (ha épp beírtál a a barlang utolsó termébe ahol van pár ghoul)
Aki már végigjátszotta mágussal, az megmondaná hogy van e manna limit, és ha van akkor mennyinél tetõzik ?
Erõt és ügyességet azt tudom hogy 100-ig lehet trénereknél tanulni, aztán italokkal 200-ig feltornászni de 200 a maximum. A mannánál is 200 ? Vagy ott lehet magasabb is ?
én rendharcossal ezt csináltam: Az erõt 100-ig húztam de mindig 105-110 lett belõle. (potival gazzal mindennel amit TALÁLTAM) ügyességet 50-ig húztam. (de íjászatot nem fejlesztettem, csak 1-2 potit kellet csinálnom) Mannát csak potival húztam, miket én csináltam. Kardhasználatot fejlesztettem, és a tûzkristályt 8-ig. a másik 2 szintet kovácsolással csinálható amulettel pótoltam.
Erõ 100-ig, aztán majd italokkal fejlesztheted tovább (addig ne idd meg a lötyiket). A kardforgatás szintjének növelésével különbözõ kombókat, jobb fegyvereket használhatsz, de a sebzés alapja az erõ.
Takanohana, akkor ezek szernit te is valami olyasmi karaktert fejlesztettel amikor rendharcossal jatszottal, amit korabban en is vizionaltam? Szoval mukodokepes a dolog, es remelhetoleg lesz eleg tanulopont mindenre.
Az alkímiát, hogyan kell alkalmazni, mert hiába tanultam meg és próbálok az asztalnál valamit kezdeni nem csinál semmit.
Jól jön az a kristálymágia :)
A leghatékonyabban akkor tudtam haladni, mikor rendharcos voltam, a legtöbb pontot erõre és kardforgatásra adtam, de volt 4-5 szintû fagyasztásom is és kb 60 manám. Több ellenfél ellen hatásos, pl 3 ghoulból kettõt lefagyasztottam, és máris csak egy ellenfél maradt. Mire kiolvadtak, lecsaptam azt az egyet. Hamubestiát is messzirõl fagyasztottam, igaz, csak 2-3 másodpercre fagyott le, de már nyomtam is rá a következõt és közben rohantam felé. Utolsó fagyása alatt rávertem egy erõsített csapást karddal, és kb vége is volt.
Két végigjátszásom volt: Egyszer a don mellett, harcosként, kardra gyúrva, jól jött a bányászat, kovácsolás, s nem hiányzott a kristálymágia (rúnamágia tekercsekbõl elérhetõ, s manatakarékosabb is.)
A manával máris a rendharcosok kényes pontjánál tartunk: a harchoz erõ és fegyveres képzés kell, mennyit tudnak manára költeni? - nem tudom, mert ilyen karakterrel nem is foglalkoztam
Másik végigjátszásom mágus volt, kezdetben elég gyengécske, tanulni kell neki is valami alapharcot, de túlzottan nem érdemes belemerülni, neki a kristálymágiát kell majd maxolni (csak egyet, nálam a fagy volt a nyerõ - sebez, és lefagyaszt, de csak magas szinten igazán hatásos).
Kérdésedre annyit tudok mondani, hogy rendharcosnál jól jön a kristálymágia, mint kisegítõ lehetõség, de igazán nincs rá szüksége, azt a néhány alkalmat leszámítva, amikor a harcos meg elõveszi a számszeríjat, s a szakadék túloldalán lévõ ellenfeleit türelmesen lelövöldözi, mielõtt átlebegne.
Nem - az elsõ fejezet végén kénytelen leszel frakciót válaszani. Már nagyon sokszor le lett írva, hogy a második fejezettõl a gyíkemberek lesznek az ellenségek, ettõl kezdve emberek nyíltan nem lesznek ellenségesek, szabadon járhatsz a monostorban, kikötõvárosban, banditatáborban (kincses kamrát kivéve), a jóindulat azonban nem határtalan, bizonyos tudást csak megbízható egyéneknek hajlandók átadni az NPC-k (ebben van a frakcióválasztásnak jelentõsége).
Tovább lehet úgy haladni a játékban ,hogy nem állok egyik oldal pártjára sem, vagyis semleges maradok?
Es velemenyed szerint lesz eleg tanulo pontom az altalam felsorolt skill-ek megtanulasara, fejlesztesere, vagy esetleg erdemesebb volna valamelyiket megiscsak kihagyni a szamitasbol?
Valaki írta itt, hogy van a kikötõvárosban is valaki, akitõl lehet mesteri szinten kardhasználatot tanulni, frakciótól függetlenül. Nem tudom ki lenne az, ezért egyértelmûen nem is zárom ki a lehetõséget (talán az õr, akit a vadkender miatt móresre tanít a kari, s ezért nem hajlandó tanítani?)
A rendpártiaknál azért zûrös a kardhasználat, mert 6-os szint fölött eddigi ismeretem szerint csak a don kapitánya taníthatott, s õ nem hajlandó árulókat tanítani (ezen esetleg változtathat a fent említett lehetõség, de errõl én passzolok - nem tudom kitõl lehetne a kikötõvárosban mester szintre fejleszteni a kardforgatást)