Kinek milyen élményei voltak motorozás közben? Mi például tegnap ugy megáztunk hogy csak na, bemenekültünk egy benzinkuthoz, és mivel nem akart elállni, mentünk tovább esõbe:
nekem is volt hasonló 20.-án,csak már sötét volt és a lámpám meg nem ment,amugy tiszta víz lettem,de jó volt
Suzuki Burgman 600-as, jogsi nélkül, 170-180, fõútvonalon egy 20 perc erejéig... persze ruha se volt, a pólómat gyakorlatilag letépte rólam... robogósként életem egyik legnagyobb élménye volt
nekem még csak 3hónapos,de már 2400rátettem,de egyszerûen muszáj volt amugy én 1000-ig járattam
mi anno 30 biciklissel, és 20 motorossal megindultunk kisköruton kecskeméten, 7 bejelentés, amikor egy fényképet akartunk csinálni, beáltunk 50en, fénykép szar lett, 3 rendõrautó jobbrol balrol elõlröl, biciklisek el, mi maradtunk... "már a 7. bejelentés érkezik maguk ellen, most takarodjatok haza, ha még1x ilyen lesz mindenkit beviszunk... pedig okos gyerekeknek tûntök" hát azért mentünk tovább biciklisek nélkül még 2 órát, utánna irány haza :)
jahm amugy havonta minimum egy találkozót mindig csinálunk, ahol a simsontol kezdve, gsxrig minden van. jahm és minden este a központban szoktunk körözni, ami elég jó idõtöltés, fõleg amikor a rendõrökkel játszunk :)
Múlt héten voltam 2 haverommal a közeli tónál. Esõ után kb. 2 nappal a földút teljes szélességében mély (kb. 40 cm) víztócsák. Én Babettával, egyik haver 50-es Suzukival, másik 150-es Aprilia Leonardoval. Odafelé a rázkódástól a hátsó sárvédõt tartó egyik lemezem eltört (amit az elõzõ tulaj javított már, de nem túl jól). De nem ez az érdekesebb rész. Visszaúton az egyik ilyen nagy tócsa mellett (a földút melletti füves-gazos terülten) volt egy kb. 30 centis perem. Oda felraktam a motor elsõ kerekét, egyik lábam a füves peremen, másik a motoron. Fokozatosan növekvõ gázadással húztam fel a motort teljes terjedelmével a peremre. Közben a hátsó kerék beleért a pocsolyába, haver meg ott állt mögöttem. Õ is és a motorja is tiszta retek lett. Aszongya: pedig nem is álltam közvetlen mögötted. Erre én: akkor hol voltál? Aszongya: kb. 2 méterre. Én: Jaaaaa! Jóvan... Az ugye nincs közvetlen mögttem.
Szimóval megyek, már veszem le gyújtásról hogy az utolsó métereket csak gurulva tegyem meg (mert ott háklisak a lakók a zajra), utolsó méteren két könyököm rátámasztom a kormány két végére, kormány kifordul, motorral felborulok. xD
Az utolsó métereket gurulva teszed meg, mert a lakók háklisak a zajra? Ezt kevesen tennék meg, Te legalább nem csak magaddal foglalkozol.
éppen tegnap szereltünk egyet :) azzal szorakoztunk, h ha nem lennének a vezetétekek a kormányba kötve, akkor 360ba lehetne forgatni :D jah és csavarhuzoval adtuk rá a gyujtást :)
Jó kis gép az, csak burkolat nélkül elég bénán néz ki. :)
Pszichopata: Ti nem vagytok normálisak! Persze, jó értelemben! :) Nemrég láttam egy Diot, amellyel addig egykerekeztek, amíg egyszer le nem sikerült csapni az elejét. A teljes váz megroggyant, majdnem karikába hajlott a gép...
Kép Gyorsultam csak osztálytársamnak lemerült az akkuja:D Örültem mert elment egy csomó bengám.
Csak haver nehogy így járjon.:S Az is össze vissza kerekezik és csak visszadobja az elejét, mondom neki, hogy heggesszen be 1 merevítõt, de aszonnya nem kell..-.-
Azért senki sem hibátlan. [IMG][/IMG] Azért nem jó a merevítõ,mert nem lehet leugrani ha gáz van.
Mi tartunk bemutatókat a haverokkal,egy rendõrnapra is meghívtak minket,4 robogóval nyomtuk.Az utolsó szám az volt hogy a kitámasztóval begyújtom az aszfaltra öntött benzint.Kicsit elsokalták az adagot meg a tanksapkám is erõsen folyat keréken,BEGYULLADTAM-szó szerint.
Tudtam hogy megállni tilos,a parkoló egy kamionsorral folytatódótt,így lángoló motorral elhúztam a csíkot./remélve hogy egyszer elalszik/Közben a pólómat összehúztam a hasamon,nehogy azt is elkapja.
Jó fél kilóméter után aztán elaludt szerencsére,mert az útnak is vége volt.
A sok fõrendõr csak lesett!
Nemjóválasz fiam, ûlj le!!!1 es!! Hát, ha nem is egy full 1 enes merevítõt akkor legalább 1 2 részest.
"Én már nem is merek hétvégenként bemenni a városba autóval, fõleg este. Nem elég hogy a "tuning" autós emberkék cikáznak 100-120-al, de mostmár a robogós kölkök is csapatostul állatkodnak bent. Aztán elõznek balról jobbról, csikorogva állnak meg az ember mögött, szinte a lökhárítóban. Vagányak csak nemtom mire. Elég egyszer elesnie, aztán nekem csinál néhány 100ezer forintos kárt, de ha szerencséje van akkor az autóm pont a nyakán megy át. Ha meg nem, akkor számíthat rá hogy kitaposom a belét."
ez azért tetszik: "Meg volt egy nagy döntésem a buszmegállói kanyarban. Be is csúsztam a várakozó utasok közé. Azt mondták, jól áll rajtam ez a motor. Ennyi."
:D
Kitudnám nyírni azokat akik utállják/szarják le a motorosokat.. 45# hehe..grat neki..XD
ha nem lenne sok köcsög motoros az autósokkal valószínûleg több tiszteletet kapnának :) én személy szerint nem utálom a motorosokat, csak az autó vhogy jobban fekszik. kár h arra még várnom kell :D
Én mind 2 t szeretem, és az bizt, ha kocsim lesz akkor figyelek a motorosokra, ha motorom akko meg az autósokra, ha meg autós beszól bevágom a féltéglát a szélvédön..hehe
Legdurvább motoros élményem, mikor VFR400-on hátul ülve 200-al a kocsik közt mentünk haverral. Na az volt életem legbeszaratósabb motorozása... Mikor leszálltam, fél óráig csak motyogni tudtam, a lábam pedig remegett mint a kocsonya.
érdekes, hogyha látok egy motorost, akkor automatikusan lehúzódok (meglegyen az 1m-e középen), és ezt a nagymotorosok mindig megköszönik, robogósok pedig soha...
köbcentivel együtt nõ a figyelem és kölcsönös tisztelet?
most mondhatnám hogy a robogós nem motoros....de hát kinek hogy és pl ha 2motoros találkozik akkor általában intenek (intünk) egymásnak,robogós szarik rá
Szerintem most hirtelen vesszetek össze azon, hogy melyik a második legjobb motor. A legjobbat úgyis mindenki tudja :)
van aki komolyan veszi, van aki nem... sportmotort is olcsón be lehet már szerezni 50esbe. én 80as vagyok, mindig beöltözök, köszönnek is a nagyok, én is köszönök, ha vki elé besorolok, egy kézkitétellel megköszönöm, stb.
"- postás is, aki egész évben hõségben, hóban jár, - dragversenyzõ is, aki minden pénzét lõerõnövelésre költi, - veterános biker is, aki éjszakákban nyúló munka után három kört megy a háza körül, - futár is, aki cégmotorral járja a várost egész héten, de hétvégén a sajátján megy a haverokkal bulizni, - Harleys is, aki állandóan építi a gépét, és ígéri, hogy a következõ szezonra kész lesz, - streetfighteres is, aki hosszában két évre nem ment többet kétszáz méternél, viszont hetente elhasznál két hátsógumit, - coloros klubtag is, aki a klubját és a colort mindennél fontosabbnak tartja, - "hétvégi motoros" is, aki dolgozik és a szabadidejében nyeregbe száll, de nem szeret ázni-fázni, "csak" motorozni és társaságban lenni, - robogós is, aki "igazi" motorra vágyik..."
De az, akár a Majesty. Ráülsz és húzod neki 180-ig, az elektronika majd vált helyetted. És ami a legszimpibb benne, hogyha akarod egy kapcsolóval máris manuálisan válthatsz és húz a dög rendesen. 100-ról a 170-et olyan gyorsan elérte, hogy fel sem fogtam.