6 euró steam-en a Chaos Edition ennyit megér persze csak ha nincs meg valamelyik elözõ kiadás.
Az-az olvasgasd szorgalmasan... A legendary csak akkor lesz magyar ha egy kicsit buherálod át kell írni a franciát hunra és akkor már magyar lesz ha jól emlékszem ezt írták itt / vissza kéne olvasni / Nekem még az eredeti verzió van meg sötét elf patch-el az alapból magyar nyelvü.
upsz beneztem bocsi most latom hogy tobb mint 1 eves hozzaszolas volt sorry
Kivalasztod jobb oldalt a listan majd a palyan levo emberre kattintasz akkor kicsereli vele. (regebben voltak nalunk gondok ezzel ;), nem tudom hogy mi voltunk benak vagy valami bug volt benne de most a chaos editionben tuti mukodik.
Kezdo rugasnal "random" felrak 11 jatekost a rooster alapjan van valami algoritmus pl hogy vedekezeshez linemant rak ki es nem catchereket :) de maradjunk annyiba hogy rooster alapjan feldobal 11 jatekost es a listabol kell kivalasztanod oldalt ha valakivel azt ki akarod cserelni.
Ami regen mukododtt de most nem ugy tunik az elmentett tactikai felallas :(
Szerintem csak kezdõrúgásnál lehet, addig nem. Viszont akkor automatikusan fel is pakolja õket a pályára a játék. Legalábbis én így vettem észre.
Legendary Edition-ben, hogy kell pályára küldeni cserejátékost? Mert a listában a nevére ballal kattintok, sárgára vált, de jobb klikkel nem tudom a pályára küldeni. Ha valaki helyére akarom becserélni, az mûködik. Alapverzióban ugye nem lista volt, hanem a pálya alján álltak a cserék, mûködött. Így pl. ha 10 emberem van a pályán egyszerûen nem tudok beállítani egy újat. Thx!
Indítottam multiban egy nekromanta bandát, egyet buktam, egyet nyertem velük eddig. (kicsit visszábbvettem az intenzitásból) Õk ilyen kombinált csapatnak tûnnek, a két flesh golem tankol, a két vérfarkas meg szalad a labdával. Egyelõre õk a szimpatikusak, bár közben az értékeik elég átlagosak.
Ügyes bandát nem merek, a nyert meccsem valami elf-félék ellen volt, és a földbe tapostam õket erõbõl. Nem bírnám nézni, ahogy velem csinálják meg ezt...
Szándékosan ilyen, hogy ne lehessen csinálni olyan csapatot, amit lehetetlen megverni. Ez a balansz része.
Én meg olyan hülye vagyok az amerikai focihoz, hogy gyakorlatilag nulláról akarom kitalálni, hogy hogyan is kéne ezt játszani. Indítottam egy nekromanta csapatot, kb 50 próbálkozás loadgame-savegame megoldással meg tudtam nyerni az elsõ meccsem... :P
Most már nagyjából megy a "tankokkal körbeállom a labdás emberem, aztán bekísérem a gólvonalon" taktika, meg szét tudom verni az ellenfél játékosait. Passzolásnak és a labda átadásának meg értelmét nem láttam még. Egy passz olyan veszélyes a megfelelõ skillek nélkül, hogy szinte biztos turnover-t eredményez...
Érdekes játék, el lehet szarakodni vele, de nem tudom, hosszú távon mennyire köt majd le...
Én tegnap este kezdtem el. Nem csak a szerencse, hanem a stratégia is fontos. Ahogy a táblás verzióban is. :) Bár tény. hogy ritka béna (0-4 az elsõ meccs) vagyok még, de ez az én meglátásom. :)
Megjelenése óta megvan nekem a játék, játszottam is egy ideig kizárólag online persze, csak aztán meguntam mert, azt vettem észre, hogy hiába teszek meg mindent, tulajdonképpen a szerencsén múlik nagyrészt a játék.
Nem tudom játszik-e még valaki egyáltalán, de kiváncsi lennék mások tapasztalatára ezen a téren.
Lehet nevezni a következõ Defender Down! bajnokságba! Blood Bowl Standard/Dark Elf Edition (BB1)
A régi csapatok is jelentkezzenek újra. Új csapatok csak TV 1000-es, friss csapatok lehetnek.
Az ilyen új csapatoknál, légyszíves add meg a teamed nevét, faját és ha akarod írhatsz néhány szót a történetükrõl is.
A csoportok száma és mérete a jelentkezõk számától függ majd.
Jelentkezni az alábbi fórumtopicban lehet: http://defenderdown.gportal.hu/gindex.php?pg=33591623&thid=631077
Steam-en 5 pénz a játék (Dark Elf Edition)
Át írtam az English = Hungarian-ra de mikor elindítom a gamet akkor ki írja hogy nem válaszol.
Egy magyarosítást tudna valaki küldeni???
ááá értem. csak az a rossz hogy amikor kiír valamit akkor én nem értem XD mert angol és nem tudom a magyar nyelvi fájlokat leszedni sehonnan.
A többség igen de pl az ugrást nem vagy köteles használni csak azért mert képes vagy rá. Vannak skillek amikre rákérdezz a játék hogy akarod e használni vagy nem.
és amik vannak nekik skillek azok ugymond passiv skillek ugye? szal nem lehet elnyomni õket meg ilyenek hanem maguk használják. ja és köszi a választ:)
Gól, passz, közbenyúlás, sérülés okozás / súlyos vagy halál / és persze a mecsenkénti MVP.
Hali. Az SP módról lenne kérdésem. Soha nem tudom használni a Trollslayer Pro skilljét és a felkínált reroll is rossz eredményt hoz. De mindig. Találkozott már ezzel vki?
UPDATES - Scoring in Opponent’s Turn - pushing an opponent with the ball into end zone, correctly awards the team with a touchdown and moves the turn marker (Apparently they like to celebrate!). - Touchbacks - added a missing Timer during Touchbacks as well as added “Waiting for Opponent” message during Kickoff Returns and Touchbacks. - Kick Off Event – Quick-snap - added a missing Timer during a Quick-Snap event. - Kick-Off Event – High Kick - you can now set a player in the End-Zone. - Crowd Casualties - Injuries done by the crowd is now correctly handled in the post-game sequence. - Chain-pushed + Pick-up Ball - Players being chain-pushed onto the ball will no longer be able to attempt to pick it up. - Mercenaries - fixed an issue that prevented you from hiring a positional, (if you had MNG Treeman for an example, you could not hire a mercenary Treeman for the upcoming game.) - Match Winnings - the Winner will now be able to re-roll his D6 winnings, however the second result even if it is worse than the first will count. - Ball & Chain - A player with the skill Ball & Chain is now forced to use up all his Movement Allowance before he can end his movement. - Big Hand - Ignores enemy tackle zones and Pouring Rain (weather) when attempting a pick up. - Bombardier - The extraordinary skill, Bombardier, has been added to the game. - Bone-Head - If the player fails the Bone-Head roll, the player will be unable to use tentacles. - Catch - A bouncing ball is now treated as a catch and can now be re-rolled with the Catch skill. - Chainsaw - Chainsaw & Dodge, the Looney will now stay down once failing a dodge. - Chainsaw - Chainsaw & Mighty Blow, will not stack anymore. - Chainsaw - Chainsaw, adds +3 on armor roll on a failed ‘going for it’. - Chainsaw - Chainsaw, adds +3 on armor roll on a failed dodge. - Chainsaw - When chainsaw kicks back (roll 1) during Block Action the opponent cannot use Mighty Blow. - Chainsaw - When chainsaw kicks back (roll 1) during a Foul Action, assists are not taken into account anymore. - Chainsaw - When the Looney gets fouled, there will be no longer a +3 modifier to his armor roll. - Chainsaw - Piling On skill cannot be used with Chainsaw skill. - Dirty Player - It should now adds the +1 modifier on the Injury Roll correctly if there was no need for it to be used on the Armour Roll. - Disturbing Presence, it now displays modifiers in the log. - Diving Catch - Diving Catch, it now works only if the square it empty. - Diving Catch, 2 players using this skill will cancel each other out. - Diving Tackle - Diving Tackle, a better explanation has been provided in the pop-up, whether or not to use Diving Tackle should now be easier to understand. - Dump-Off - inaccurate passes that bounces off the pitch, will now correctly be thrown in. - Dump-Off - passing arrow should now be locked on the player that is doing the Dump-Off, indicating from where the Dump-Off is thrown. - Dump-Off - there are now "Interceptor indications" displayed, for players that can intercept during the Dump-Off sequence. - Foul Appearance - The opponent can now re-roll a failed Foul Appearance roll. - Frenzy, the ball will now bounce before resolving the 2nd Block. - Frenzy, Side Step & Fend, if the player is in an adjacent square after the first Block the 2nd Block will be thrown. - Frenzy & Take Root, 2nd Block is not possible any longer if the Treeman has taken root. - Grab cancels out Side-Step during regular Blocks and Blocks part of a Blitz Action. - Grab, the ability to place the opponent in any square on a pushback will only work if it’s a regular Block, not a Block part of a Blitz Action. - Horns - Now always give +1 ST if it’s a Blitz Action. - Jump Up & Block, added a pop-up message asking if you want to Jump Up & Block that explain how the skill works. - Kick - added dice log for direction and distance, and the bounce! - Kick Off-Return - the player can now be placed in the End Zone. - Leader - no longer bypasses the Loner skill. - Loner - Leader no longer bypass the loner skill. - Mighty Blow - when a character with Mighty Blow blocks a player with a Chainsaw, the Chainsaw's +3 bonus is the only modifier on Armour Roll, if it breaks the Armour Roll, the Mighty Blow skill will be used on the Injury Roll. - Multiple Block - should no longer be asked when the player fouls. - Nerves of Steel - Should now work during Trow Team-Mate. - Pass - Completions, a player passing to himself will no longer earn SPP for completions. - Prehensile Tail - Prehensile Tail & Shadowing, when a PT player succeeds his shadowing roll the prehensile tail modifier is applied on the opponent dodge rolls. - Pro - now works with Dump-Off. - Pro - now works with Safe Throw. - Pro - now works with Foul Appearance. - Really Stupid - If the player fails the Really Stupid roll, the player will be unable to use tentacles. - Safe Throw - can now be re-rolled. - Safe Throw - is now used during a Dump-Off. - Shadowing - can no longer shadow a Pass Blocker. - Shadowing - now works as in CRP. - Side-Step - cancels out Grab if used. - Stab - does not work with Mighty Blow - Stab - ignores niggling injuries. - Strong Arm - works with Throw Team-Mate. - Stunty - now works as in CRP. - Tentacles - now works as in CRP. - Throw Team-Mate - Passing circles are now correctly displayed for Treemen that has taken root and are trying to Throw Team-mate. - Throw Team-Mate - Interceptor Indications have been removed during a Throw Team-Mate Action, since players cannot intercept a flying player. - Very Long Legs - should now add the modifiers correctly in the log.
COMPETITION RULES UPDATES - Kick-Off Table, Riot now works as in the Competition Rules. - Kick-Off Table, Get the Ref now adds 1 additional bribe to both teams. - Bribes, bribes will now work on a 2+ roll, on 1 the bribe will be wasted and the call still stands! - Ball & Chain, disabled "End Turn" when the Ball & Chain player is moving, all his Movement Allowance needs to be used before he finish his movement. - Diving Catch, adds +1 to the catch roll if the pass was accurate. - Horns, always +1 ST when Blitzing. - Safe Throw, only on a natural 1 during a pass the Thrower will lose the ball. - Shadowing, the player shadowing roll the dice. - Tentacles, the player that tries to escape rolls the dice. - Stab, ignores all Modifiers including Niggling Injuries (except Stakes). - Stunty, treats roll of 7 as K.O, 9 as Badly Hurt. - Goblin Teams, Bombardier, this tiny git makes an explosive appearance!
IN-GAME GUI - Disconnection Pop-up should now always be on top. - Injury Pop-up, will now force select the injured player as well as display his name in the Injury Pop-up.
SINGLE PLAYER & AI - Saved Games - (that are saved in the middle of the match) now store the inducement information correctly. - Simulator – Mortality rate and Seriously Injuries have been reduced for the AI Teams when simulating AI matches, to ensure the AI teams stays competitive once they play the player.
folyt.köv.Amúgy nem rossz játék,de leginkább(nem feltétel az eredeti"társas játék" ismerete )baráttal,ismerõssel jó játszani.A gép nem díjazza az igyekezetet,mint más játékokban.Teszem azt a NFS(bár ez nyilván nem egy autós arcade game,de nem ez a lényeg),ha az utolsó körben hibátlanul megelõzöl mindenkit,az MI hagyja,hogy az élre kerülj, ha továbbra is jól mész.Vagy a Fifa-PES-ben a jó taktikának ha ügyes vagy gól a jutalma.Itt viszont ha a 16.körig taktikázol,a nagyon jó stratégiád nem fetétlenül,sõt... hoz eredményt.Nyilván ezzel nem azt akarom mondani,hogy nekem azok a stuffok jönnek be,amikbe az AI balf*sz,de attól játék a játék,hogy igenis számít az ügyesség,taktika,stb.Éppen ezért játszanék inkább online,de még egyszer sem sikerült,ellenfelet választani,valamiért a gép nem sorsol össze senkivel...Esetleg ötlet?
Az a helyzet,én még most közel egy hét után sem tudom eldönteni,hogy jó vétel volt-e B.B.Eleinte fogalmam sem volt az egészrõl,a tutirial sz*rt sem ér,a játékhoz kapott kis könyvben meg csak a szabály változtatás van.A játékszabályt(csekély 70 oldal)le kell tölteni,ehhez jön még a füzet(50 old.).Nyomtató híján bajban van az ember,(ugye nem tudja a szabályt fejben megjegyezni),a másik dolog a szerencse,ami a játék elején(sõt a késõbbiekben is)nagy szerepet kap.Biztos jó az eredeti táblás verz.-ban(családdal,barátokkal)azon mulatni,hogy valaki egyrossz dobás után bukik.De amikor a gép a "láthatatlan d.kockával dönt a kimenetelrõl,már nem olyan fasza.
Kicsit majd ráérzel a játékra szétbombázod a gépet ugyanis szinte mindig ugyanazt a taktikát fojtatja. A multi része az érdekesebb.
Na megvettem a game-t steamen a napokban, és nagyon tetszik. Anno az elõzõ számítógépes adaptációval is toltam már, bár ott csak real time volt. Eddig az egyetlen problémám, hogy úgy tûnik a gép szemérmetlenül csal a dobásoknál (vagy csak én vagyok balszerencsés?) Rendszeresen volt olyan, hogy simán nekiugrik hátrányos helyzetbõl a játékosaimnak, és hiába én választok kockát még így is feldönt. Fordított esetben viszont én két kockával támadom õt és még fellökni sem tudom... A rerollról nem is beszélve, többször sikerült a dupla negatívot újradobni ugyanúgy.
Ami kérdésem viszont lenne: Az armor és sérülés dobásokat hogyan kell számolni? d10-el vagy 2d6-al dob az armorra? Hogy mûködik sebesülés? Ha fellöknek és nincs meg az armor dobás akkor KO és utána még 1x dob armorra és ha az sincs meg akkor sebesülsz? Mi határozza meg, hogy az ájult játékos felkelhet-e a következõ körben vagy egy kört kimarad?
Még nem nagyon vágom a multis részt, lenne 1-2 kérdésem. Online csak körökre osztott játékmód van? Én például szeretnék RealTime versenyre is benevezni. Van rá lehetõség vagy abszolút a körökre osztott játékot preferálják?
Most a public ligában vagyok. Néztem ki van lõve a Realtime, gondolom akkor haverral sem tudok mást játszani amíg ki nem lépünk a publicból?
Estét. A Steam-nek köszönhetõen megvettem a játékot, 75% leárazás volt. Volt már éles meccsem is. Idáig nagyon baba a játék. Ha valakinek van kedve tolni én szívesen játszok vagy ha lesznek versenyek akkor részt vennék benne. Jó lesz a kieg is.
Egy kis kedvcsináló a legendary editionhoz, elöször a dobozkép majd néhány screnshoot az egyiken az új igazán hangulatosnak tünö hajós pályával.
ha online akarok játszani, akkor mit érdemes tudni? jelentkezés, szabályok, hivatalos versenyek, stb.
Ha majd a liga gazdája belép a játékba akkor a management screenjén látni fogja, hogy jelentkeztél és jóváhagyja, ha akarja.
Jelentkeztem egy ligába. Mikorra várható visszaigazolás a liga menedzserétõl ? Mert elnézelõdtem ott magamnak az online részben egy jó fél órát, de közben semmi mozgás nem volt az általam választott ligában.
gyakorlat kerdese :) meg olvass utana taktikaknak kicsit. Hard fokozaton gep ellen konnyu jatszani
törpéket sikerült 1-0-ra megvernem. Viszonylag könnyû volt.
Káosz, wood elf, sokkal nehezebb ellenfelek.
Kipróbáltam a real-timeot. Hát azért az jóval pergõsebb buli!
Bright Crusade human teammel sikerült megvernem 5-1-re egy ork bandát. Mintha ez egy kicsit könnyebb lenne, persze lehet, hogy csak azért mert könnyûn van a nehézségi szint.
1-1-et játszottam egy káosz csapat ellen. Fejlõdök!
sajnos a visszavágón 3-0 kikaptam.
Elején biztos magas lesz az ára, de utána jönnek majd a leárazások.
Én nagyon filozom rajta erösen lehuzásnak tünik, de lesznek, Vampire, Undead, Amazon csapatok ami nagyon csábitó, majd meglátom hogy árazák be a játékot.