szereztem infót a fejlesztõk honlapjáról és láttam hogy 2006-óta csinálják. TITLE > MOTORM4X
ESTIMATED COMPLETION DATE > Q1 2008
AVAILABLE UNDER > PC Windows XP, Windows Vista
GAME CONCEPT > MOTORM4X is a game with a different and original concept, especially when talking about racing games. The big thing about it is that it does not look and work just like an ordinary racing game. This game is about you and your car, it is about driving. Driving just where and when you want. The structure of racing events is partially non-linear, and although there are still some „line making events“, the overall feeling of it is that player has a complete freedom of choice, which we think is quite important for an off-raod game. Would you like to take a free ride across the country? No problem – just select a vehicle you like or can afford and you are ready to go. If you prefer green alpine pastures and forests, ice cold plains of Arctic Circle, or rocky steeps full of red sand, this game is just the right choice for you. It is all here, waiting for your skills to explore and conquer.
GAME FEATURES > # 3 spacious areas to explore – Alps, Alaska and Rocky Desert # 10 all-terrain vehicles with individual attributes and potential # Bonus cars of a very special kind # 4 different race types: # Race - lap based race against AI opponents # Longrun - rally-style time trial # Pathfinder - proove your skills to find the fastest way # Trial - will test your driving abilities in dangerous terrain # Destructible vehicles, equipment and environment # Customizable cars and upgrades # Changing weather and temperature conditions # Refreshing free ride and garage where you can repair the car # Ingame career # Big navigation screen for your convenience # Freedom of choice, great racing and outdoor experience # Cars getting dirty – dirt, snow, sand and mud
TECHNICAL FEATURES > # SpeedTree 4 RT license (Over 5.000 trees in one area) # Dynamic Grass and other effects (such as falling leafs) # Postproduction filters and motion blur # Shader-based car paint and water with Fresnel # Vertex and Pixel Shaders (Shader Model 2.0 required) # Coloured Shadows with Radiosity # Superior Car Physics # Based on ingenious Ogre engine # Built also on custom Vampire engine
szerintem olyan uaz 4x4 szerû de nem a chrome engine van alatta így nem kell szerintem majd akkor gép.
Kircsi !
újra
képek
lemaradt az elõzõböl honnan van az info:PC Guru
Ja.
Nyomulnak a csehek, és most újabb csapattal kell számolnunk. Az ipar egyik alapvetése, hogy a jó bandák osztódással szaporodnak, és most sincs ez másképp...
...hiszen a The Easy Company alapítói nyolc évet húztak le Csehország elsõ számú stúdiójában, az Illusion Softworks mûhelyében, nevükhöz fûzõdik a legendás Hidden and Dangerous két része és azok kiegészítõje, de a Mafia létrehozásában is részt vettek. Most a srácok új csapatot alakítottak, hogy látványos és okos játékokat hozzanak létre saját erõbõl.
Elsõ játékuk egy tereprali lesz – sõt több. Az alapkoncepció a szabadság, azaz hogy a gépeddel a rendelkezésedre álló hatalmas pályán bármerre mehetsz. Négy játékmód lesz: Race – adott számú kört kell teljesíteni a gép által irányított ellenfelekkel szemben; Longrun – rali stílusú idõfutam; Pathfinder – a célhoz vezetõ leggyorsabb útvonalat kell megtalálni (ebben GPS segít minket); Trial – amolyan képességpróba, a legkeményebb terepen kell megmutatnod, mit tudsz. Ezeken felül persze aki akar, mindenféle kihívás vagy kötöttség nélkül autókázhat is, csak úgy a móka kedvéért. Háromféle terep vár ránk: az Alpok zöld, erdõs, hegyes-dombos tájai, Alaszka hófedte, fagyos vidéke, és a Rocky Desert sziklás, köves, perzselõ talaja, mindezek mellé változatos és változó idõjárási és hõmérsékleti viszonyok dukálnak. Tízfajta speciális verdát kapunk a fenekünk alá, eltérõ képességekkel és tudással, de bónuszautókra is számíthatunk, ha jól gépészkedünk. A masinákat lehet tuningolni, fejleszteni, testre szabni (pl. kézzel kapcsolható 4WD zár), és össze is lehet törni, hiszen korrekt, valósághû fizikát építenek be a srácok, ami persze a környezetre, terepakadályokra is érvényes. A szerelésre és javításra saját garázs áll majd rendelkezésünkre.
A grafikára is alaposan rágyúrtak a srácok. A cucc alapja az Ogre technológia (olvasóink ismerhetik e nevet, a Deck 13 kalandjátékai alatt is ez muzsikál) és a Vampire motor, amelyeket persze alaposan feljavítottak. 2.0-ás shader model, utószûrõk, motion blur, színezett árnyékok, és minden egyéb csuda, ráadásul a gondolom szintén sokak által ismert SpeedTree legújabb verzióját is beépítették, így egy-egy területen több mint 5000 realisztikus fa nyújtózkodik. A képek szerintem elég meggyõzõek, no persze erre szoktuk mondani, hogy renderelni könnyû, majd mozgásban látszik meg, mit is tud a kicsike.
Sajnos többet egyelõre nem tudni, hiszen a fiúk most keresnek a projekthez kiadót, így minden további – a megjelenési dátummal együtt - akkor derül ki, ha ez az akciójuk sikeres volt. Van egy gyanúm, hogy nem lesz túl nehéz dolguk...