Tyû, megvan az új szerelmem, bár sajnos 4 ütem :\ 2008ban jelenik meg, azt hiszem meg is várom:)
Engine -
Engine type Liquid-cooled, 4-stroke, 4-valve, single cylinder, SOHC Displacement 124.66 cc Bore x stroke 52.0 x 58.6 mm Compression ratio 11.2:1 Maximum power 11.0 kW (15 PS) @ 9,000 rpm Maximum torque 12.24 Nm (1,25 kg-m) @ 8,000 rpm Lubrication system Wet sump Fuel System Fuel injection Clutch type Wet, multiple-disc coil spring Ignition system TCI Starter system Electric Transmission system Constant mesh, 6-speed Final transmission Chain Fuel tank capacity 13.8 L Oil tank capacity 1.15 L
Chassis -
Chassis: Steel Deltabox Front suspension system Telescopic forks Front travel 130 mm Rear suspension system Swingarm (monocross) Rear travel 125 mm Front brake Single disc, Ø 292 mm Rear brake Single disc, Ø 230 mm Front tyre 100/80-17 M/C Rear tyre 130/70-17 M/C
Dimensions -
Length 2,015 mm Width 660 mm Height 970 mm Seat height 818 mm Wheel base 1,355 mm Minimum ground clearance 155 mm Dry weight 126.5 kg
hát nekem nem jön be nagyon, ha sport és kicsi, akkor TZR ;) de jok az RS-ek is... de persze inkább enduro, és inkább HUSABERG FE 501-az 4T:P
jah, és ha mindenképp 4T kicsiben, akkor CBR ami tetszik-csak nem tudom h mennyire sportos az eröforrása, mert egy ilyen blokk még az XR turaendurot elviszi vhogy, meg el lehet vele szaladgálni ide-oda, de nem hinném h azal mennék sarat dagasztani, vagy egy CBR 125-el versenypályára... vagy egy ilyennel is akár... ezek számomra annyit jelentenek, hogyha nekem lenen vagy beraknám a nappali közepére mert szép, vagy eladnám...
a1-es jogsival sztem tudod te is h vagy ez, vagy az MZ, mert egy 125 RS az 30 lo:D én tuareg rally-t vagy RX-et szeretnék, de sztem megvárom korlátozottat... amugy a TZR-böl van 125, ami köztudott:) csak azok nem ujak
jah értem:P nekem kivülröl tetszenek a sportmotorok, de nem kelelne nekem:D (még, majd ha szétmegy a térdem az endurotol:D) ismerös is arra állt át, csak épp totálkárosra törte a CBR XX-et, ugyhogy most nem kell motorozni neki... (azt mondta h nincs most 3 millája egy uj motorra:D) persze, gondolom te ezt szeretted meg, bár ha én lenné ka helyedben, akkor inkább egy 2T:) hidd el, egy futurka is nagyon állat ám:D 170-et ment két személy alatt haveré... brutális volt:D de te tudod, csak sztem ne a külsö legyen az elsö szempont (az a 2.:D), meg vedd hozzá h lehet ám sokat csinositani egy gépen, én a DT-met hót rondának tartottam, de egy kézvédö rá, uj kormény, ha so ka pénz akkor fejidom meg sárvédö és hopsz, már jobban néz ki mint egy RX:D
ismerösnek W8-a van, annak sztem hasonlo a blokkja, azt mondta, a cagiváknak a legnagyobb hibája a power, az eléggé tud szarakodni, amugy ö nagyon szereti és nem bánta meg h megvette
amugy ilyen lehet vagy szivatásbol irtad?:D élmény mikor kinyit, föleg kanyarban, meg egykerék közben:D egy barátom RM-jével esett hátra keréknél pont igy, akkor meguszta zuzodásokkal meg egy sárvédö javitással, és egy uj kormánnyal másik srác meg karcolásokkal mind a motoron mind a testén, ö Honda CRM-el tolta, csak kanyarodásbol tul nagy gázzal jött ki:)
Javítottam egyet!45 fokban csúszkál egy fémlap a kipufogónyílásnál,ha eltörik nyakban a rúd ami tartja,a fémlap becsúszik a hengerbe. Tehettek volna rá egy ütközõt!Más tipusoknál másképp van megoldva.
/de akkor kevesebb dugattyú,meg gyûrû fogyna/
Ahogy nõ a fordulat,folyamatosan nyit nem egyszerre!Pont a power szelep nélküli kétütemûek rántanak inkább nagyot,a power inkább kisimítja a nyomatékgörbét,mert alul növeli a nyomatékot a nagyobb fojtással.
akkor elvileg akkor van szarul beállitva a power ha ugy nyit h megérezni? én mentem poweres motorral (Tuareg Rally 125) de nem éreztem, huzott, egy kis bika:D a DT-men viszont jobban elhet érezni h 5000 fölé megyek... nah ez már OFF, hiszen nincs is power ebben az R125-ben:D
Ez nagyon tipusfüggõ.A yamahákon /azt ismerem a legjobban/ egy villanymotor mûködteti fokozatmentesen,ha gyújtásra teszi az ember,akkor hallani kell ahogy belövi magát. Gilerán láttam teljesen mechanikusat is.
A tíz év körüli 2 ütemûek legalább felén nem mûködik,ilyenkor jobb ha kiveszi az ember,így legalább kipörög rendesen.
Ha hirtelen indul meg 5-7 ezer körül,akkor valszeg nem mûködik,vagy már kivették.Persze azért az elég szubjektív,mi hogy indul meg,a 2-ütemû még jó powerrel is fent erõs igazán.Ha megindulás elõtt dödörög,akkor biztos rossz a szelep. Állítani kevés típust lehet,a yamaháét is csak a bowdenfeszeséggel.
/22/-es rajzon jól látni,hogy a lap simán becsúszhat a hengerbe,ha eltörik a tolórúdja.
nah, vmi hír? ^^ elvileg 950.000Ft lesz, de biztos nem fog 1milla fölé menni
álláspontomon változtattam már, ez tetszik a legjobban a kis 1/8-ad literes 4T masinák közül, iszonyat szép :D de nekem ha meglesz az A1 akkor is RX-et szeretnék venni 11kW-os forgalmival...:P 950 rongy nem sok kicsit?
én annyit semilyen meloval nemtok összehozni, jelnleg a harmada sincs meg:D csak majnem, de nem is adok többet egy 125-ösért 300-350k-nál, egy pár év és ugyis nagyobb kell majd... (mondjuk te igy szivod mert ebböl ugye nincs régebbi:P, én egy RS-t vagy futurát vennék:P)