Feltámasztást egyetlen 1x sem használtam, túl jól elvoltam látva pénzzel ahhoz, hogy ilyenekkel fáradjak. Néha sacrefice volt, az only hipnózott ellenfélre, de csak akkor, ha lusta volna visszabaktatni új team tagokért.
Prefered mágia:
-Fájdalom tükre /imádom, beszteszt! Fõleg hipnóval kombinálva :-D/ -Hipnózis /AI egybõl a "sajátját" kezdte támadni, közben meg távolról jól le lehet õket gyilkolni/ -Villám /sokk miatt és a sebzés miatt kedveltem rendesen/ -Sacrefice nagy ritkán -Tûznyíl az Entek ellen fõleg...
19-es szinten vagyok, találtam pár 100 evil beholdert, royal snake-bõl is van durván 1000, a többi használt unitból meg nagy a bõség, szóval még mindig szinte a kezdõcsapattal nyomulok, de nagyon jók a kollégák. :D Két 3-as szintû gejzír után általában eléggé megroggyan az ellenfél életkedve, harmadik körig ritkán jutunk el, szóval egyelõre megy tipratás.
Fel lehet támasztgatni mindenkit (impossible ellen is), csak idõ taktika kérdése. Mondjuk elég játékélményrongáló tud lenni, és az egy súlyos hiba, hogy ez a leghatékonyabb taktika. Mondjuk hardon talán nem kellett volna erõltetni, de az impossible-t ezért nem fogom kipróbálni soha.
Veszteségmentesre? :-) Azt csak minden 10-re próbáltam poénból :-D Annyi pénzem volt, hogy nem tulajdonítottam neki jelentõséget. Pót egységek bevoltak tárazva, aztán onnan pótoltam mindig az elhullottakat. Mondjuk hardon biztos kevesebb pénz jut... arra sajnos már nem lesz idõm soha :-/
119 volt :) Egyrészt kényelmes, lassan olvasó típus vagyok, másrészt hardon némely csata NAGYON elnyúlt, ha vesztesémentesre akartam kihozni. Néhány csata közben még itt is kellett hagynom kis idõre, nyilván azokat is beleszámolta a játékidõbe.
Amúgy nem értem én ezt... írta itt valaki, talán Zó, hogy 111 óra körül volt neki a gametime. Komolyan mondon a játék ÖSSZES dögjét igyekeztem felkutatni, szerintem az összes questet megcsináltam mégsem tudtam tovább nyújtani... lehet kihagytam valamit? :-(((
Tényleg megérdemli a The Legend alcímet... legkellemesebb emlékeim közé fogom sorolni, közepe felé már jobban megszerettem, mint a Heroest.
14-es szinten vagyok, eddig nem igazán tûnik nehezebbnek, mint normálon. A rage-em nagyon minimális, szinte alig használom a ládát, úgyhogy nem is fejlõdnek a szellemek, de mintha nem is hiányoznának, pedig harcossal nélkülözhetetlenek voltak, érdekes.
Lovas, Smaragd "zöld" sárkány, Vörös sárkány, Ágyukezelõ törpe, piros beholder és Haas labirintusában nincs ellenfelem... olyan minimális veszteségeket szenvedek el, hogy csak lesek. Mondjuk elment vagy 400k-m mire rájöttem, hogy nekem ez a perfekt combo a kimaxolt varázslataim mellé.
Vannak ilyen "hatalmas erejû" feliratú csapatok... max 4-5 lovast vesztek :-D
Én harcossal normálon simán kivégeztem persze gilbert papa is segített.Royal griff, griff, jeges maci,paladin, lovas volt a seregben.Varázsolni nem nagyon tudtam max védõket de meghót viszonylag könnyen.
Amúgy a labirintus után már nem lesz holtjáték, szóval nem érdemes éppen most pihentetni. Én megtettem, mert azt hittem, hogy nem tudok visszamenni mászkálás nélkül, de tévedtem.
Thx! Amúgy Haas labirintusában vagyok, hát itt azért már elég unalmassá válik a játék. Az erõs ellen miatt, elég unalmas a lények folyamatos visszatápolása :-/
Na, elkezdtem mágussal hardon. :) Az októberi dömpingig talán végigviszem. Még csak most kaptam meg a rage-boxot, eddig elég könnyû. Ja igen, mindjárt az elején az állatfarmon royal snake-eket forgalmazott a muksó, a mocsárban meg inkvizítorok voltak eladósorban. :}
Kérdés:
Már párszor láttam a Démonok földjén, hogy "út a mennyország felé". Ez csak ilyen vicc ugye? Mert nem úgy fest, hogy lenne ilyen a játékban.
Hát, én olyan felállással mentem neki, h Inkvizítor, Paladin, Knight, ArchMage és Orc Shaman. Scrollokat fel, és folyamatosan nyomulni elõre a leszakadó platformok miatt (Gilbert papa seregeinek egy része nálam emiatt veszett oda, persze lehet h patch-el javítottak már az AI-n).
Heló, bocsi h ideírok de az armored princess fórumja eléggé kihalt. Szal van vkinek vmmilyen trükkje h milyen sereggel zúzzam le az uccsó boss-t, Baal-t? Mert k*rva erõs enyhén szólva is, én könnyû fokozaton játszom de így is majd 110 ezer a Hp-ja.(még Khera-t vagy hogy hívják azt a nagy gyíkot is épphogy csak sikerült kinyírnom, de ez a démon még erõsebb) Logikus ugye h tûzzel támadó egységgel nem sok értelme van, mivel immunis a tûzre, csak pici sebzést szenved tõle, szal akkor a fekete és vörös sárkány kapásból kilõve. Na jó de akkor melyek a legjobb lények ellene? Please help!
sziasztok Hela barlangjat hol talalom? valami szerelmi bajitalt kene elhoznom tole, de a kuldetes semmit nem ir hogy merre keressem.
Én már megkezdtem az Armored Princess-t. Nem rossz, van benne némi változás. Szerintem picit nehezebb is mint az alap.
Nekiesnék szívesen én is majd még varázslóval, de nincs ennyi idõm. Nincs újabb 100+ órám rá... sajnos :-/
Én elkezdtem ujbol játszani a játékot... Már 4-es szintû vagyok!!! :D:D:D ám, én is találkoztam az elõbb említett karddal, a nekrohívással is, de a kardot nem vettem meg... VISZONT a játék végén 2db Armageddon varázslat jutott a kezeim közé egy csata során a ládából... MEKKORA élmény volt, és még csomo mindent nem tudtam megcsinalni, szoval ujbol nekifutok... :D Már el is kezdtem.. :)
Én még hivatalos fórumon olvastam arról a kardról, sajnios a végigjátszás során nem találkoztam vele. Ez is csak egy újabb érv az újbóli nekifutásra.
Tudom, azért írtam, hogy várom. A mondanivalód nem jött le.
Persze azt tudom, hogy sokan az orosz verzióval játszanak, Google Translate-tel fordított szöveggel "élvezve" a játékot, de arról hadd ne írjam le a véleményemet.
Hatalmas volt a csábítás, amikor az elsõ nekro hívás scroll a kezembe került... no meg Equilibrium kardja... majdnem a sötét oldal elnyelt, de végül beláttam, hogy kutyából nem lesz szalonna. A Fable-t sem volt képes gonosz karival játszani.
Amúgy a fenti kardról jut eszembe, hogy mennyire jól átgondolt játék.
Ugyanis a kard elég hamar a sötétség kardjává változik át, ha embereket, elfeket, stb. ölök, még akkor is, ha azok a királyság ellenséges csapataiban vannak. Ha démonokat, élõholtakat irtok, akkor újra visszaáll semleges oldalra és nagy nyögvenyelõsen a fény oldalára. Ez utóbbi még sosem sikerült.
Amit ebbõl ki akartam hozni, az az, hogy a kard a semlegesség (kicsit kaotikus semleges AD&D-szerûen) mintaképe... nem számít, hogy az adott ellenfél a te személyes ellenfeled. Abs. binárisan gondolkodik... az élõholtak, démonok a rossz oldal, az elfek, törpék, tündérek, stb. a jó oldal... pontosan ilyen egy kaotikus semleges az AD&D-ben.
Mi ez a Armored Pricess? Olyasmi jatek mint ez? :D
Szerintem egyszeri végigjátszásból is egyértelmûen lejön, hogy itt nagy variálás sajnos nem várható. Ettõl függetlenül mindenképpen akarok még szent harcos lenni, ahogy elõholtakat vezérlõ hadúr, de az idõigényessége miatt egyelõre inkább más játékokkal játszva várom az Armored Pincesst.
Bár néha legszívesebben így is rávetném magam, azért le tudom még gyõzni a függõségemet :)
" Sokat változik a sztori, ha paplovag helyett mondjuk varázsló hõst választok? "
nos, maga a játék kimenetele nem nagyon. Elmondom, hogy SZEIRNTEM miben változik. Nekem mondjuk a Harcos jön be, de ha varászlót választanál akkor: Ahol mondjuk szoktak lenni ilyen szövegek: "gyere be harcos!" akkor ott "Gyere be varászló!" meg ilyenek.... ja és varászlónak elejen sok varászlata van, viszont a serege kicsi érted...
Így tudtam én is...
Még 1 kérdés: Sokat változik a sztori, ha paplovag helyett mondjuk varázsló hõst választok? Az a helyzet, hogy a kicsike hibái ellenére, jobban megszerettem, mint a Heroest... sokkal jobban :-D
Hmmm... látom te is olyan mazó ürge vagy mint én... a játék 90%-át ezzel a béna felállással csináltam meg, aztán eluntam, hogy pl. a törpe ágyukezelõkbõl fele mennyiség is simán nagyobbat sebez a képessége miatt, mint 2x annyi íjász.
Aztán eléggé szeretek hipnotizálni, így vörös beholder/szemlélõvel váltottam ki a parasztokat. Sajna nekem a lovagok a lassúságuk miatt nem jönnek be... halomra ölöm õket maxra fejlesztett tüskés csapdával, aztán vissza szoktam õket lökni a mágusaimmal, szóval elég lassú bandának tartom. A lovasok már jobban tetszenek, az már döfi... fõleg egy kis fantomot rájuk, meg még egyet, aztán nulla veszteséggel megy a mészárszék :-)
800 feletti kardforgató - 168 lovag - 168 lovas - 600 feletti íjász - 600 feletti testór (22.500 vezetõi képesség) Ezt akartam, de a küldi miatt nem lett: 9 Fekete sárkány - NEM TOM MENNYI LEHETETT VOLNA Smaragdzöld sárkány - NEM TOM MENNYI LEHETETT VOLNA Vörös sárkány - asszem 15 Csontsárkány - ÉS VALAMILYEN ÍJÁSz.... lett volna rá pénzem, lett volna rá vezetõi képességem, és jóval erõsebb lett volna mint a fent említett seregem, amivel véget ért a játék... :'(
Ohh értem, mivel az autosave -nél beléptem azota a épületbe mai ott van a kiraly vaara melett, és a hidon ott el egy ***** testõr az a léghajos meg ne mvisz sehova, tehat akk ujrajatszom, mer még abba a piramisba de mentem be, ami ottvan Felsõ Hadar -ba, azér, mer nem hittem hogy egy küdletés miatt vége lesz a jateknak, na hát akkor ennyi. ujrajatszom majd..... És nagyon erõs seregem elsz, erõsebb, mint amilyen ez volt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@
"különben 1,5 hónapos munkám veszik oda,"
Ezt magyarázd el kérlek. Nem értem. Miért veszne oda? Végigtoltad ennyi. Tegyük fel, tudod folytatni... megkeresed az összes vacak szörnyet és leölöd, esetleg elmaradt kis küldit bepótlod. Lépsz max 2 szintet.
És akkor mi van? Ez nem a Baldur's Gate, hogy az 1.-ben kimaxolt karit, tulajdonságaival együtt átimportálhatod a 2. részbe.
Legalábbis tudtommal ilyet nem lehet. Cáfoljatok meg, ha tévednék, hogy az Armored Princessbe nem vihetõ át a hõs!
me 28-as vagyok (pár xp és 29 lennék) de leadtam a küdletést márk nak és kiirta h Gyõzelem és ennyi a játék? Még csomó mindent megkeleltt volna csinalnom.... pls segitsen vki ... :'( különben 1,5 hónapos munkám veszik oda, és 22.500 Vez. képesség és 1.500.000 arany ... :( :'(((
Nem tudja valaki hogy mit cisnaljak, ha visszatölteni nemtudom a játékot, de az utolso kuldetest nem akarom leadni es hogy tudjak tovabb jatszani még? ha a király lányát visszajuttattam a kiralynak (mark kiraly) akkor hogy jatszhatok tovabb? sehogy???
Csúnya bug... kiszállsz, de vissza már csak a load segít :-/
Hátha valakinek segít, mert én a Moon Ghost nevû elsüllyed hajót kb. 2 órán át kerestem, aztán csak egy korrektebb öv volt a boltosnál, mert hogy ez csak egy boltos...
Hát vessetek me, de nekem a disciples szinvilága eléggé lehangoló, de a játék maga szuper.
Na látod.. :) Játszd újra más karakterrel nehezebb fokozaton...nekem harcosként teljesen más a 'bevált' taktikám, nagy csatába nem is mentem másként csak fullos Rage-dzsel, ...persze minden attól függ mi/ki az ellenfél és mennyi szellem használható. De sztem játszd újra, gondolom a Homm sorozatot sem egyszer és normálon toltad végig, mert ha igazán véleményt akarsz alkotni, vagy teljesebb képet kapni akkor érdemesebb több idõt áldozni a KB-ra, nem annyira egyszerû ám :) ...bár egyébként nem is bonyolult, de azért egyszerûnek nem nevezném pláne a HoMM-l párhozamot vonva.
demonlanden is vannak csontsárkányok oda a törpéktõl ellehet már jutni, a föld alatti tengernél van az átjáró, csak vigyázni kell mert erõs enemyk vannak ott, szal talán tényleg egyszerûbb az elfeknél és a halottak földjén próbálkozni amugy nem tudom kinek mi volt a fölállása, nekem csont-fekete-vörössárkány-inkvizitor-erõsebbik elf nyilas(nemtom mi volt a neve :))
És úgy tudok eljutni a ebbõl a királyságból ha megcsinálom az össezs küldijét márknak?Amúgy hogy hívják azt a szigetet ahol van emerald sárkány?Köszi a választ és a tippeket.
Az elfeknél van emerald dragon(hajóval lehet odajutni megkerülve a szigetet) a 2. térképen. Az élõholtaknál(ahova a books of dead segítségével jutsz) van a többi(red, black, bone). Aztán persze HAAS labirintusában, de legkorábban a fent említett helyeken.
Valaki tudja, hogy a jó életbe lehet elhúzni ebbõl a Darion királyságból??Térképeket nézegettem meg különbözõ oldalakat de például sehol se találtam tengeralattjárót vagy vasutat amivel lehetne menni innen.A válaszokat elõre is köszi.
Nemrég kaptam meg a PC GURU-ból ezt a király játékot.Az lenne a kérdésem merre lehet szerezni valami sárkányt vagy csont sárkányt?(Most vok 31-es) És már unom a Verloni-erdõ és társai helyeket...
"(...) ha a fõmonszta üt egy komolyabbat annyi egység eljhullik, hogy szinte azonnal maxon van a harag."
Ugyan a bossok ellene nem használhatod a Haragládát, de a felgyülemlett ragebõl pl. frankón lehet manát pótolni.
Egyébként az Armored Princessben már meg van oldva, hogy a jóval gyengébb csapatok elleni csatákat nem kell lenyomni, lehet skippelni, mint a HoMM-ban. (ettõl függetlenül az alább már említett stratégiai - pl. rage szint - vagy esetlegesen ládabegyûjtési szempontból célszerû ezeket is lejátszani)
"elkerülhetõ a HoMM-ban használt 'rutin' a varázslatok használatánál"
A fenét :-/ Elsõ körben, ha van elég harag ---> kis kedvencek idézése. Majd jön a varázskönyvbõl valami területsebzõ spell, lehetõleg lvl3-as, ha az nincs még, akkor gyalogos egységek elé tüskés csapda, vagy ha sok a távolsági sebzõ ellen, akkor azok gyengítése mindenféle módon. Aztán köv. körben jöhet esetleg a haste/slow/buffoló varázslatok, de a gyalogok ellen megint jó a tüskés csapda, mert ugye csak 1-et léphetnek és abban már a belesétálás benne foglaltatik.
Sok a rutin... vagy tényleg nehezebb fokozaton kellett volna kezdenem? Vagy a paplovag túlságosan egyoldalú kari... nem tudom.
A HoMM-ban mindig, minden részben problémás volt a diplomácia skill....mert elég rendesen fel tudja rugni a játékmenetet. Ha belegondolsz..talán valamelyik elemzõ cikk ki is tért erre, hogy pont a KB megoldását lehetne lemásolni, azaz hogy itt korlátok közé tudták szorítani a vezetõi képességgel a véletlenszerûséget... A HoMM-ban rengeteg olyan dolog van amivel az AI trükköz...csak példaképpen a FoW, ...és az hogy a lények szaporodtak heti lófüty mennyiséggel...hát ez lehet hogy kicsit jó, de voltaképpen nem volt egy nagy kunszt, sõt mondjuk a 4-ben kicsit felesleges bosszúságnak tünt hogy a havi szaporulatként megjelenõ egység blokkolta a karavánodat. Az hogy a fõellenfeleknél nem lehet használni a rage-t, ez sztem sajátosság...tetszik nem tetszik :) ..a HoMM-ban nincs is fõellenség :) De teszem azt bonyolítaná a játékot hogy vannak olyan szellemvarázslatok amit ki kellene szürkíteni, mondjuk a Halál lélekszívását. De sztem nagyon sokat egysdzerûsödne a játék...pont jó ez így...elkerülhetõ a HoMM-ban használt 'rutin' a varázslatok használatánál. Itt egységet kell használni és meg kell oldani. De megint mondom ez játéksajátosság, szvsz kár kritizálni, én élveztem mondjuk.
Tehát ahogy nézem olyan dolgokat kifogásolsz ami inkább sajátosság mint hiba...azaz a diplomácia a KB-ban nem engedi csatlakozni a vezetõi képesség felett,..a kiscsaták amik megint sokszor fontosak hiszen lehet taktikázni a rage töltésével, illetve egy kiscsatában is kaphatsz ládát. A fõellenfeleknél nincs Rage...de máshol(HoMM) nincs fõellenfél, azaz ez van ezt kell szeretni. szvsz :)
Ja, azt el is felejtettem mondani, hogy fõellenfélnél vajh miért nem bevethetõk a harag alapú "idézések"?
Az az alapvetõ gond (és vélhetõen az ok), hogy egy csomó képesség nehezen értelmezhetõ lett volna ezekben a harcokban. Ettõl függetlenül nekem is hiányzott, hogy a kedvenceimet éppen ezekben a csatákban nem használhatom. Tehát a felvetésed jogos, egyetértek vele, de lényegében egy csupán elvi szinten zavaró apróság.
Egyet köhintek és cafatokra szakad az ellen. Mi értelme ennek? Idõhúzás? Másképp nem lehetne 100 óra játékidõ?
Hardon alig lehetett papíron könnyebb ellenséggel találkozni (és szerintem a HoMM-ben is csak magának a seregnek az erejét nézte a játék), az én 100+ órám a folyamatos túlerõ elleni harccal jött össze. Emellett éppen az a lényeg, hogy szinte minden csepp XP jól jön (+ a ládák!!!), emiatt nem érdemes kihagyni a harcokat, míg a HoMM-ben az utak megtisztítása miatt tényleg muszáj volt nevetséges seregeket is elhajtani. Szóval ez részemrõl az említett grind fejezetbe tartozik inkább.
Viszont logikus...
Nem mondtam, hogy nincs benne logika (bár lennének kifogásaim, de terjedelmi korlátok miatt inkább hagyjuk), azt sem mondom, hogy zavart. De nem tartottam tökéletesnek sem (némely pályán szerintem boríthatja az egyensúlyt), emellett emehhez a játékhoz az amódi szerintem nem illene. Viszotn am eglévõnél mindenképpen hazsnálhatóbbra kellett volna pofozni a diplomácia skillt, mert így a sacrifice mellett nem/sem rúg labdába.
Az a helyzet, hogy normalon pl. a Heroes 4 vagy éppen az 5-ben rettentõ sokáig egyetlen 1 hõssel megoldottam minden problémát.
Ez nem tudom hogy jön ide, ettõl még mindig nem ugyanaz a stílus. Különben pedig férfiember nem játszik normálon :)
Az a helyzet, hogy normalon pl. a Heroes 4 vagy éppen az 5-ben rettentõ sokáig egyetlen 1 hõssel megoldottam minden problémát.
"A grind egyébként egy súlyos hibája a játéknak, az biztos." Néha eléggé frusztráló is, volt már párszor, hogy kissé untam magam a játékban emiatt. De szerencsére azért mindig idõben találtam valami érdekes küldit, valami kihívás csatát stb.
Ja, azt el is felejtettem mondani, hogy fõellenfélnél vajh miért nem bevethetõk a harag alapú "idézések"? Holott, ha a fõmonszta üt egy komolyabbat annyi egység eljhullik, hogy szinte azonnal maxon van a harag. De használni nem lehet, dögölj meg gamer.
"Vicces volt, amikor multiban a másik fél felkapott szépen 39 red dragont a térképrõl."
Viszont logikus... a való életben is sok esetben ez történik, sõt a Rómaiak és Nagy Sándor is ezt csinálta. Fellépsz egy oltári ütõs sereggel és ultimátumot kínálsz... vagy pursue or engage them.
Tiszta röhej, amikor egy rendkívül gyenge csapat az utamba kerül, talán még 3 íjász át is áll csatlakozva már meglévõ hordányihoz és erre bedobja a harc képernyõt. Egyet köhintek és cafatokra szakad az ellen. Mi értelme ennek? Idõhúzás? Másképp nem lehetne 100 óra játékidõ?
Erõsen a saját kategóriájában maradtam, de mondhattam volna a Disciplest is.
Imádom a Disciplest, de a játékmenete szerintem nem elég profi, sok apróságon szívtama fogamat, hasoníltgatás nélkül is. A King's Bountyhoz hasonlóan a látvány és a hangulat az, amelyekben megközelítheti/elérheti a 10 pontot, és melyeknek köszönhetõen már-már a stílus klasszikusaként emlegetkethjük.
Akkor másképp mondom. Olyan hibákat is felróttál neki, melyek az eltérõ stílusából fakadnak. A HoMM-ben például csak azért növekedett a semleges pályán kószáló lények populációja, hogy a várral rendelkezõ AI és emberi játékosok kivárással ne nõjjenek túl rajtuk. Ez egy kalandozásra, leadershipre építõ rendszerhez nem illik, tehát nincs értelme felhozni sem, mert ebben a játékban nem erény, hanem hiba lenne.
Hangsúlyozom, a felvetésed alpjaival egyet tudok érteni, hogy itt-ott ezekben a kérdésekben sántít a kivitelezés - de a párhuzamaid nem szerencsések, és mivel egy más stílust kérsz rajta számon, talán túlzó is a kritikád. Talán, én ezt nem kívánom megítélni. A grind egyébként egy súlyos hibája a játéknak, az biztos.
A diplomáciáról már írtak elõttem is, én is csak annyit tudok hozzáfûzni, hogy nálam úgy ûködött, ahogy kell. Csak maga a skill gyenge. Mellesleg a HoMM III-ban sem volt tökéletesen kisúlyozva, vicces volt, amikor multiban a másik fél felkapott szépen 39 red dragont a térképrõl. Mert ugye taktikusan szinte veszteségek nélkül legyõzhetõk, de ha kis szerencsével átállnak, akkor akár meg is duplázhatja ezzel a fõsereget. Nekem a rekordom eddig 126 titán pincsikutyává szelídítése :)
Lehet, hogy hülyének nézel a kérdésemmel, de amikor nem csatlakoztak, akkor volt még egyáltalán hely a csapatodban új embereknek a vezetõi képességed alapján? Vagy pedig az alapján már tele voltál? Mert, ha már a vezetõi képességed alapján nem tudsz több lényt irányítani akkor nem csatlakoznak hozzád az ellenfél seregébõl.
ha televan a csapatod a vezetõi képességekhez képest akkor soha az életben nem fognak csatlakozni a csapathoz, ellenkezõ esetben meg mindig fog ha van azonos karakter, én a csontsárkányokat folyamatosan igy pótoltam :D
Hadd engedtessen meg, hogy egy körökre osztott harcrendszerû, fantasy, stratégiai játékot összevessek egy másik körökre osztott harcrendszerû, fantasy, stratégiai játékkal.
Nem a Doom-al vetettem össze.
Erõsen a saját kategóriájában maradtam, de mondhattam volna a Disciplest is.
"Pontosabban gyakorlatilag nem érted a diplomáciai skill értelmét." Annyi szellemi kapacitás még azért maradt, hogy feldolgozzam azt, hogy magas diplomáciai képesség (3/3), magas vezetõi képesség esetén nagyjából minden 4. ("nagyon gyenge") megtámadott "királyi" csapatból (íjászok, papok, lovagok, etc.) kellene, hogy pár arc hozzám csatlakozzon. Ehelyett, nagyjából minden 15. közül csurran cseppen pár lowlife harcos.
Heroes esetében, ha magas volt a diplomáciád és ráadásul iszonyú fölényben is voltál, akkor 90%, hogy csatlakozni akartak. Így, ebben a formában mûködik és ÉRTHETÕ a diplomácia skill. KB formában nem, gyak. értelmetlen.
Sajnos az online listájuk nem mindig egyezik teljesen a valós készlettel, de aszerint kellene náluk lennie. Elõbb-utóbb biztos lesz, de megrendelhetõ az 576-nál, a PC Dome-nál vagy éppen a forgalmazónál, a seven m-nél is. A különbözõ üzletekben (Tesco, MM etc.) valószínûleg szintén bele lehet futni pár példányba, de én szökõévenként járok ilyen helyeken.
Viszont ha nem érdekel a doboz, akkor a legolcsóbban tényleg a PC Guruval jöhetsz ki, csak akad még belõle némely újságosnál.
A King's Bounty most volt a PC Guru teljes játéka, 1895 Ft-ért nagyon megéri. Ha mázlid van, akkor még találsz egy példányt az újságból valahol. Az Armored Princess meg jön amint lefordítják.
"KB - hazai üzletekben magyarul, küklföldi üzletekben, Steamen más nyelveken" A CD-galaxisban szokam vásárolni, de ott nincs. Esetleg tudnál ajánlani más üzletet, ahol az AP-t is megtudom vásárolni?
KB - hazai üzletekben magyarul, küklföldi üzletekben, Steamen más nyelveken
KB: AP - nem jelent meg még magyarul vagy angolul, csak egyesek a Google Translate-tel angolra "fordított" orosz verzióval játszanak