Nem tudom, hogy az AG csapata hogy halad, de én még épp csak nekikezdtem a részemnek, mivel van egy munkahelyem, meg elég sok egyéb elfoglaltság (hivatalos fordítást hétfõn fejeztem be, az határidõs volt, tehát elsõbbséget élvezett). A hétvégén nekiugrok a részemnek. AG oldaláról nem tudom, hogy haladnak, majd megkérdezem, de nyugalom, foglalkozunk vele. :D
Fordítás állapotról lehet valamit tudni? 1%? 2%? Vagy bármi? :(
Ez egy bug, lentebb le van írva ,hogy át kell írni az egyik fileban a scriptet és elvileg jó, vagy visszatöltesz egy korábbi állást ahol üres az üvegcse.
Hali. Azt szeretném kérdezni, hogy amikor a kígyószemet, meg ezeket kell összekeverni, azt gondolom a parfümös üvegben kell (úgy a rövid visszaolvasás alapján is ilyesmit vettem ki). Ha nekem tele van a parfümös üvegem (mert feltöltöttem az utántöltõbõl), akkor azt ki tudom valahova fújni, vagy ez bug, és menjek vissza a játék elejére? Az is elég ha egy igent, vagy egy nemet írtok, mert szeretek magam eljutni a megoldásig, csak ez elég bug-gyanús nekem. Elõre is kösz!
Hát jah..:) A kalandjátékok lényege mindig is a történetmesélés volt. Amolyan interaktív könyv:) Szöveg értése nélkül csak sötétben való logikai tapogatózás, kattintgatás:)
Mondom én, hogy angoltudás nélkül játszák sokan, vagy ha meg tudás van akkor meg odafigyelés nincs. Ugyanis mikor elõször beolajozod a pipere olajjal akkor mondja, hogy jaj jaj ez nem elég szerezni kell még valahonnan.
kalitkából szerzett magvak+kínzószék és meg is van az olaj.
Én még az elején vagyok, megszereztem tárgyakat, de lent a földi csapóajtót nem tudom még kinyitni, pedig be is olajoztam már, mindenkivel beszéltem.
Hogy lehet kinyitni, valami hiányzik még?
Arra senki nem tudja a megoldást hogy nekem miért áttetszõ minden karakter, az irányított karaktert is beleértve hogy át lehet rajtuk látni? elég idegesítõ és a menüben hiába állítok bármit(nem mintha sok mindent lehetne xD )
valamit qrvára félreérthettem akkor azokkal a powerekkel! :) köszönöm a segítséget! :D
szívószál+denevér -> kiszívod a díszletmozgató karos okosságból a genyát kirakod a napfelkelte díszletet a karokkal levágod a késsel a díszletet a denevérrel felakasztatod a dungeon rácsaira kívülrõl az állathang utánzót kakasra állítod a denevérnek adod az állathang utánzót a denevért átküldöd a dungeon rácsai mögé Voilá...
Megint elakadtam... ott tartok, hogy a szûz-csontváz-szellemet kellene átvernem, de nem mozognak a díszletek. Mondj amit akarsz Shep, ezt most tényleg nem értem :) Valamilyen power hiányzik neki, de honnan szerezhetek azt? A laborban lévõ gömböcöket próbáltam zaklatni de semmi... teljes csõd! :P
Hát ha már a könyvespolcnál tartasz az már nem az eleje :) Beszélj a patkányokkal.
Hát mivel a történet úgy ér véget ahogy és a stáblista végén írják ,hogy Mona és Frodrich visszatérnek az AVS 2. részében ezért várható a második rész.
Persze a DNF órossz példa, viszont már láttam pár fórumon emlegetve, hogy legalább biztos hosszú lesz, ezért beugrott az is, mint hasonló kontextusban emlegetett játék. Bár azért nyilván kukáztak itt is sok részt, ahogy minden játéknál szokás.
Egyébként Tiller azt nyilatkozta (valamivel több, mint egy éve), hogy három játékra való ötlete is van Mona története kapcsán, tehát már csak ebbõl is borítékolható volt, hogy nem három 100 órás kalandban gondolkozik, ha egyszer "éhbérbõl tengõdve" kínlódnak ezzel is.
Úgy játszotok a játékkal ,hogy nem értitek amit beszélnek? Mert pl. a patkányok nem kerülgetik a forró kását egyértelmûen elmondják mikor mit akarnak a szívességük viszonzásáért cserébe.
ááá nem... kösz a tippet :D (nem is néztem, hogy facsarás után megmarad :) )
Hát ez nem igaz... kinyitottam a "pit"-et, beszéltem Rufussal, meg Edgarral, de az a rohadt szökõkút nem akar elállni, hiába beszéltem a patkányokkal... mit kell csinálni hogy elálljon?
Pálcát én sem törnék felettük, csak érdekességképpen jegyeztem meg a dolgot. (Ami a DNF-t illeti, nem a legjobb példa, mert ott legalább háromszor kezdték el a fejlesztést teljesen nulláról, szerintem itt ilyenrõl szó sincs.)
Olvastam, de a Duke Nukem Forever sem lesz 200 órás. Ez pedig egy kvázi garázsprojekt, és Bill Tillernek saját bevallása szerint néha már szinte (?) a közüzemi számlára kellett "kölcsönadnia" a fejlesztõknek. Ha meglenne a 15 óra, én semmiképpen nem törnék pélcát felettük a hossz miatt, nem úgy mûködik a játékfejelsztés, hogy minden körülménytõl függetlenül a fejelsztési idõ jóformán szorzóként szerepeltethetõ egy egyszerû szorzásban, melynek végén megkapjuk a játékidõt.
MerlinW:
A Full Throttle az egyik legrövidebb komoly játék, amivel valaha is játszottam. Illúziórombolóan rövid, 4-5 óra is csak akkor kell rá, ha az ember mindne feladványnál 20 percet rágódik.
Egy kalandjátéknál a mûfaj jellegzetességébõl adódóan amúgy is meghatározó lehet a hosszra, így nnyilván speedrunokat nincs értelme nézni. De állandó és hosszas megakadások nélkül a felsorolt játékok 10 óra alatt kényelmesen végigjátszhatók elsõre. És a Monkey Island kivételével mindegyik említettet végig is játszottam.
Na végére értem, jó volt, bár leginkább a poénok ütöttek. Viszont szerintem kevés helyszín volt, és viszonylag rövid is, na de majd a 2.
"ahhoz képest, mennyi ideig készítették" ;)
2004 júniusában már javában folyt a fejlesztés, mert már akkor elnyert egy "Legjobban vár kalandjáték" címet valami oldalon. Oké, volt másfél év, amikor kiadó hiányában redukált stábbal dolgoztak, de még így is elég hosszú idõ jön ki. Összehasonlításképpen pl. a Syberia mindkét része egyenként kb. ugyanilyen hosszú volt (ha nem hosszabb), és 2-2 év alatt készültek el.
Kijutottam a kastélyból, és utánanéztem, most tartok a játék felénél. :/ Ami stimmel is, mert olyan 7 óra körüli idõt öltem bele, és 15-nek írják a hivatalos oldalon. Szóval pöttyet mintha rövidnek tûnne ahhoz képest, mennyi ideig készítették.
Nálam a karakterek teljesen áttetszõek mintha szellemek lennének :S ez mitõl lehet?
Elõre is köszi! Ill. hogyan lehet a szökõkutat kikapcsolni? :)
Heh, mégsem bug volt :P Csak én nem nyitottam fel a "hullaverem" csapóajtaját... És így máris több értelme volt elkérni a csipeszt az újságért :D Btw, most a csónaknál vagyok.
Igazából csak azt akartam érzékeltetni, hogy a gépigénye elhanyagolható, mert egy kézzel rajzolt/festett hátteres és lowpoly karaktereket mozgató point&click kalandjátéknak nem is kell sokminden :D
örülök hogy a magyarítás folyamatban.:) viszont nemértem mikor felmegyek a fordító csapatok oldalára,0 infó,mégcsak nem is szerepel a fordítások közt,biztos énvagyok a hülye.:C
Azért mert neked ugyanannyi energia megkeresni azon a nyomorult google-n mint nekünk.
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, graphic card 512 MB (GeForce 6800 or better), 5 GB HDD, Windows XP/Vista.
Kinyitottam a koporsót, de fullra üres, vagyis egy párna jellegû cucc van benne, de nem tudok rákattintani, csak kinyitni meg becsukni tudom a koporsót... :S
Olyan problémám van, hogy telepítés után eljut a játék a fõmenüig, de ha rákattintok, hogy new game, akkor elfeketedik a képernyõ és nem indul a játék. Na mondom akkor mégiscsak feldobom a lemezen levõ DirectX-et. Ezután meg már a menüig sem lép be, csak villanik néhányat, aztán megint az asztalon vagyok. Van valami ötlet vagy tapasztalt már valaki hasonlót? Egyébként Reloaded.
Gyárekök, én magam pl. segítség nélkül önerõbõl pár óra alatt kijutottam a kastélyból. Nem lehet ez olyan nehéz akkor?! Kicsit szedjétek össze magatokat! Nézelõdjetek, dumcsizzatok, próbálkozzatok, összejön az! Fel a fejjel!
Shrowdy koporsójában van az újság, ahhoz a kódokat a vasszûztõl, meg a szökõkúttól lehet megtudni, beszélni meg kell ,hogy tudjál vele
újrakezdtem és így megvolt a buzogány is. sikerült a vízköpõket eltávolítani,d e az utsóval még mindig nem tudok beszélni :S
milyen buzogányra gondolsz? a kardra? mert azt fent beraktam az angyalszobor alá, de nem enged vele semmit csinálni, ledobni sme engedni... :( újságot honnan? csipeszt honnan? vagy nagyon nem találok valamit, vagy kijöttem a gyakorlatból! köszi a válaszokat!
Hát pedig le van írva a topicban már minden kérdésedre a válasz. De röviden -a macsak meg a konyha még odébb van -a buzogánnyal üsd szét a víköpõket, a megmaradttal beszélj -adj újságot a hollónak, csipesz+Frod+ bûzös lyuk, csont a hollónak, szobor ledob
Halihó! Végigolvastam már tövirõl-hegyire a fórumot, de egyszerûen nem sikerült ráakadnom arra, hogy mit is kéne csinálnom, hogy valami elmozdulás történjen a vízköpõkkel vagy gargoyleokkal... fent behelyzetm a kardot, de froderick mindig azt mondja, hogy ne, mert elõbb ki kell derítenem melyikben van a kulcs... de hogy derítem ki? a patkányokkal már bezséltem, de a macska még nem jön elõ, a bûzös lukat kinyitottam a kínzókamrában, a hamut ráöntöttem a növénykékre, a viziszörnye rálocsoltam a parfûmöt és újra is töltöttem, -amint látom ez elhibázott cselekedet volt...-jah és merre van a konyha? azt hiszem ennyi... kérlek segítsetek!
Tudom, mert megkerestek ma délután, és én is csatlakoztam.
Hát nem értem, most belepakoltam a kígyószemet, meg a virágot a parfümös izébe, de nem tudok eljutni a csontvázhoz, mivel elégetni nem lehet palló tartóoszlopait ezért nyilván savat kellene csinálni, na de azt hogyan? Gondolom a löttyökbõl kellene, valahogy, de nem enged semmit semmivel kombinálni.
És nekem nem is mûködött :)
Van egy gondom, felszedtem ugye Ruf leheletét a pumpás üvegbe, ezt bele akarom tölteni abba köcsögbe, hogy aztán adjak hozzá cukros löttyöket, igen ám, de nem akarja egyikbe se beleönteni, azt mondja, hogy nem lehet kombinálni. Mi lehet a gond?
Szerencsére volt egy nem sokkal korábbi mentésem ahol üres volt az üveg, így fel tudtam szedni vele Rufus leheletét, de, hogy mit össze szenvedtem vele :)
Hát ez gáz, ahogy az én bugom is... nagyon úgy tûnik, hogy ami nálam van, az is bug. Itt vmi nagy gond van a játékkal :S Pedig amúgy nagyon frankó game.
Csak nekem rémlik az egyik tréler végérõl a normál kiadás és a CE dobozképe? Melyik lehetett az? (Hátha angol felirat van a dobozon, hátha...)
Egyelõre nagyon úgy néz ki, hogy csak németeknél lesz CE, és bár maga a játék kétnyelvû lesz, az erõs euró miatt nem sok értelme van germánokkal kezdeni.
De ezt már megbeszélted vele? elõtte azért nem árt ha beszélsz a gólemmel is, hogy adja már oda a kulcsot, erre õ azt mondja hogy ha elintézed a hollót akkor talán átgondolja a dolgot.
Elõtte nem ártana vele beszélni, mert akkor elmondja, hogy farnkó neki itt, lóg a haverokkal senki nem bántja, de kicsit el van zárva a hely a külvilágtól, ekkor Mona megjegyzi mondja, hogy õ is mikor visszajött Párizsból ... ezután már oda lehet neki adni.
Hm... Oda akarom adni az újságot a hollónak, de a denevér állandóan azt pofázza, hogy ne adjak cuccokat ingyen senkinek... Kérném is érte a csipeszt, ha tudnám -.- Ez is vmi bug?