Én is gondolkodtam hogy Killzone vagy Street Fighter.... de úgy döntöttem hogy inkább én is fightolok XD / majd nyomhatjuk egymás ellen legalább :) / fpsbõl most van annyi hogy nem igaz majd ha lejjebb viszik akkor megveszem a killzone-t meg addig szerzek be valami iszonyat rettenet tv-t is :D Szóval akkor lehet az határozza meg hogy az én esetemben melyik storon vagyok fent ?/ps3am van/
Bakker ezek az artwork-ök teljesen szétbasszák az agyam,lehet h leszarom a killzone-t és inkább a zucca harcosára költök.XD Meg is heszelek egy pár gameplayt
Elvileg nem lesz különbség, legalábbis nem hallottam róla. Az hogy ki kikkel játszik, szerintem a LIVE reg határozza meg. Persze ebben sem vagyok biztos. Elvileg bárki bárkivel tolhat online.
Nem tudod véletlenül hogy a ps3as és az xboxos verzió között lesz valami különbség ? meg igaz az hogy régiófüggetlen lesz ? már mint itt arra gondolok hogy neten az amcsik a japók meg az erópaiak együtt nyomhatják ?
De jó egyeseknek :D én meg itt szenvedek és várom a napokat hogy egyáltalán kipróbálhassam!! remélem egybõl lesz a boltokban mert ha nem én megõrülök XD
Már csak 12 nap!!!! :D alig várom hogy lehessen nyomni online XD
azaz
Az a bajom hogy rettentõ rövid a story mod, DOAnak pillanatok alatt vége lett, pár óra volt, az összes karit kiunlockoltam.
Dragon Ball valamivel ötletesebb storyval bírt, ambõl még tripla ennyit is kilehetett volna hozni, de lett belõle 3-4 óra, összes karakter unlockoltam
SC4 meg DT szerint 15 perc szóval hanyagoltam, mert annak semmi értelme hogy kiadok 10 ezret egy fájting gémért amit pár óra alatt kijátszok és utána számomra értelmetlenné válik.
Ezért lenne jó egy olyan verekedõs játék ahol 3dben mész a pályákon és úgy osztod az észt, olyan DMC féle stílusban, csak nem annyira agyatlan módon. xboxon volt egy ilyan Mortal Kombat, nemtudom mi volt az alcíme, de nagyon tetszett és co opba is jó volt, nomeg az örök kedvenc a Fighting Force, de az már az õskorban volt:) NESre is vannak ilyan jó kis bunyós gémeim, lehet mennei a pályán, nem pedig bevagy zárva egy 2*2es területre.
vagy ha valaki tud heggeszteni jobbat, az is jó lenne:) Itt melóhelyen nincs fotósoppom.
A múlt hétvégén volt szerencsém kipróbálni a játékot Lipcsében a Games Convention-ön. Mit mondjak, keményen büntetõsen kurvajó lett! Elképesztõen stílusos, iszonyú jók az animációk, meg úgy minden. Az új karaktereket mondjuk még nem próbáltam egyáltalán, csak a régieket(nosztalgia ugye:)) de biztos azokat is megszeretjük majd. Épp itt nyomom:)
várható volt, nagyon örülök imádtam ezt a játékot, a videok alapján ez is fantasztikus lesz, Vega rulz :) elvileg olimpia utánra igérték a pcs Dead or Alive átiratot, szal elleszünk látva jókis verekedõs játékokkal végre pcn is, már csak mortalért imádkozom hogy egyszer az is eljöjjön végre
Capcom confirmed the development of Street Fighter IV for the PS3, Xbox 360 and PC.
A Capcom ezidáig még nem látta el megjelenési idõponttal a Street Fighter IV-et, sõt, a becélzott platformok sem ismertek - most talán kiderült az igazság.
A francia Jeuxvideo azt állítja, hogy a japán kiadó egy sajtóoldalon véletlenül elhintette, hogy a Street Fighter IV a télen fog megjelenni, méghozzá a PlayStation 3, Xbox 360, PC platformhármasra.
Az információ tehát nem közvetlenül a Capcom-tól származik, minden esetre ha tippelnünk kellett volna, akkor minden bizonnyal mi is a fentieket mondtuk volna - egyedül a PC-re történõ megjelenés mondható apróbb meglepetésnek. Persze csak ha igazak a leírtak...
Mivel Japánban már néhány helyen zajlik a lokalizációs tesztelése a játéknak, fontos információk szivárogtak ki, két videóval együtt, amiben a régi fõellenfelek és klasszikusok visszatérését erõsítették meg.
Õk pedig a következõk: Vega, Balrog, M.Bison és Sagat - mindegyik játszható lesz a Street Fighter IV-ben, ami a veterán játékosok számára bizony egy remek hírnek számít: õket a Capcom mostanság eléggé elhanyagolta. Sagat és Balrog megjelenésérõl már van egy-egy videó is, a minõség hagy maga után némi kívánnivalót, de a lényeg látszik.
Ez igaz én is mortal fan vagyok s egyik 3D-s mortal sem tetszik még csak picit sem, elõbb veszem elõ a DS-es Ultimate MK-t.De a Street Fighter videót nézegetve szerintem igenis visszaadja a régi hangulatot.Nekem legalábbis igen.S mutattam havernak aki szintén SF rajongó s neki is nagyon tetszett, ez eddig kettõ. :D S több nem számít, úgyis vele fogok ezzel játszani ha kijön. :D
Persze,jó,de nem adja vissza a régi játék hangulatát. Én pl mk rajongó vagyok de nem tetszenek az új mk-k (deadly alliance,deception,stb...) Nekem a 2 marad az etalon még 30 év múlva is...
ez van benne leirva kb. parry nincs, agressziv SF2Turbo szerû jatekmenet, lesz egy "revenge meter", ami a beszopott támadásokkor megy fel, ha 3/4edig felmegy akkor tudsz egy blokkolhatatlan hûha támadást nyomni, illetve 1/4ed részek felhasználásával EX special mozdulatokat lehet elõadni (ezek a sima special moveok kicsit felturbozott valtozatai), itt részletezi hogy a skillesek majd ezzel tudnak taktikázni (van egy ábra, nem igazán tudom elmagyarázni) van "super meter" ami special moveok használatával megy fel, de még nem döntötték el hogy milyen is lesz pontosan a dolog (mindenkinek egy saját super comboja van/mindenkinek több/meccs elõtt választhatsz magadnak) illetve a revenge és super meter együttes hasznalataval ultra combot lehet csinalni, amikor a kamera is magatol valtakozik, (egyebkent 1 kameraallas van jatek kozben, replaybe lehet csak valtani) zúmol meg szlómósönöl meg még irja hogy a csavo nagyon szeretne majd egy új marvel vs capcomot is csinalni
Képeket nem közölhetünk, de információkat igen: az EGM vaskos elõzetesben rántja le a leplet a Street Fighter IV-rõl. A Capcom japán részlege által kalapált következõ számozott epizód mögött az a Yoshinori Ono producerkedik, aki többek között az SF III, az SF Alpha és a Capcom Fighting Revolution fölött is bábáskodott.
Ono elsõsorban az SF II rajongótáborát célozza meg, az SF 2 sikereit felülmúló méltó folytatást vízionál. Éppen ezért a játékmenet tényleg marad a síkon, így nem vész el az SF II stratégiai vonulata. A történet az SF II Turbo és az SF III között játszódik, a karakterfelhozatal ezért elsõsorban az SF II-bõl merít, Ono a lehetõ legtöbb szereplõt akarja átemelni az új epizódba. A játékmenetben nagyonbb hangsúlyt kap a támadás, az SF III és az Alpha több eleme repült a kukába, a harc jóval agresszívab, mint eddig. Az irányítás a tradícionális kiosztásnál marad, jelenlegi kezdetleges állapotában a Super SFII Turbo-ra emlékeztet. A kamera nem mozgatható szabadon, a környezet animeos / képregényes stílusa fix, ahogy a 60 FPS is.
Az online pofozkodás garantált, sõt, a mikrotranzakciók révén a tartalmi oldal késõbb új karakterekkel és pályákkal bõvülhet. A végleges platform még mindig nem dõlt el, ha a Capcom úgy látja, hogy piacképes, akkor akár PS2-es és DS verzió is készület: Ono nem rajong a platform exkluzivitás gondolatáért, szeretne, ha az SF IV a létezõ legtöbb játékoshoz jutna el.
Hmm, nájsz. Össze tudod foglalni pár mondatban a lényeges dolgokat a cikkbõl?:) Most nincs idõm elolvasni(meló), de érdekelne:)
én anno SNES-en játszottam SF-t, és nagyon bejött! Remélem ennek az új résznek is meg lesz a régiek hangulata :D
Ezeken a képeken mindig a dátumot kell nézni. 1990-1991 ben jöttek be a "digitális" flipperek amikor már nem csak a Scoret azaz a számozást láthatta az ember a flippereken hanem digitális mozgásokat(pl videó mód). Az 1990 elõtti flipperek sose érdekeltek de ez 1992es. Talán majd egyszer saját lakásban lesz egy ilyen..Kitudja.
Fogtak egy bicikliküllõt és egy bizonyos szögben meghajlítva lenyomkodták az érmenyíláson. Ha megtalálták az érzékelõt, akkor akármennyi creditet bele tudtak lõni:) Persze csomószor beleszorult és olyankor gáz volt:) Kitiltások, stb:)
Engem mostanában a játéktermi gépek közül a flipperek vonzanak inkább. Persze nem járok játékterembe, de nem messze onnan ahol lakom van egy kocsma ahol Indiana Jones flipper van, na azt tolnám egy darabig az tuti :)
Jah, Vega. Hát igen. Elvileg a IV. részbõl is lesz játéktermi verzió, talán már jövõre, a második negyedévben. Tényleg, manapság már csak plázákban vannak játéktermi gépek? Hova lettek a füstös, sötét kis csehók a gépekkel?
3 gomb 6 helyett? :) Az igen. :) Imádtam az érzést mikor már az elsõ fõbosst(az a karmos neki nem jut eszembe a neve, talán Vega) csépeltem és körbeálltak a kissrácok, a játéktermi fílinget sajnos egyik konzol sem adja vissza :)
Nálunk még a "küllõzés" volt a divat, de csak a cigányok meg a "rossz" gyerekek csinálták, én sosem mertem. Inkább anyukám pénztárcáját szabadítottam meg a felesleges, nehéz aprópénztõl:)
Csak én öntöttem ki ólomból gipszformába 20ast innen? Csinált még valaki ilyen "bûncselekményt" játéktermi kalandjaihoz kiskorában? :)
Én egy kis vidéki játékteremben dobáltam bele egy kisebb vagyont:) Poén volt, hogy csak 3 gomb volt a gépen, amik a kis ütés, küzepes ütés, nagy rúgás támadásokhoz voltak bindelve, szóval érdekes volt ott játszani:) Sokat toltam M.Bison-nal, meg Ryu-Ken páros valamelyikével. Otthon SNES-en meg mindegyikkel kurvasokat:D
Nekem a 2 legnagyobb játéktermi élményem a Street fighter2-höz és valamelyik Double dragonhoz fûzõdik. Alig vártuk, hogy vége legyen a sulinak. Dhalsim sose voltam :) Mert ugyan rohadt messzire elrúgott/ütött de elég könnyen szétütöttek vele :) Blancával megcsaptam jópár játéktermi Ryu fan kiskölyök(amilyen én is voltam) arcát. Húbaze hány éve lehetett? Bele se merek gondolni.
Nekem Guile volt a kedvenc, s persze így ejtettük ki a nevét: "Zsüli" :) Mi a lakótelepen lévõ kocsmában játszottuk sokat ahol laktam régen. Annak is volt egy hangulata. :P