Though the screenshot doesn't answer this question outright, we can confirm that the game's graphics are polygonal but the gameplay is strictly 2D. There will be new moves, locations, and gameplay features, while the standard six button control scheme remains. Ryu and Ken return along with Chun-Li and Dhalsim, but beyond that the character roster is a mystery. And then there's the issue of what platform(s) the game will end up on, which at this point Capcom is keeping close to its chest (if you search 1UP's database, you'll find listings for arcade, PlayStation 3 and Xbox 360 versions, but those are just guesses based on the graphical quality).
A screenshot állítólag valóban a játékból származik, és hiába néz ki kézzel rajzoltnak, nem az, hanem igazi ingame fotó. Annyit már tudni, hogy a negyedik részhez visszatér Ryu, Ken, Chun-Li és Dhalsim is, de újdonságokban sem lesz hiány, a készítõk rengeteg új helyszínt, és új szereplõt álmodtak már képernyõre. A Street Fighter 4 igazi nagy debütálása az Electronic Gaming Monthly magazin januári számában lesz - ha megjelenik az újság, igyekszünk összegyûjteni belõle a legfontosabbakat, úgyhogy maradjatok velünk!
Szerintem ezt a grafikát egy Wii v Ps2 is tudná produkálni... Lassan 15 éve konzolokkal foglakozok és ez számomra sem tetszetös...Ha ilyen grafikát akarok bekapcsolom a snes-t,betolom a street fighter turbot és start...
??? 15 éve foglalkozol konzolokkal és ezt szûrted le a képbõl? Ez igen.
Szerintem biztos gondoltak arra is hogy next-gen szinvonal legyen de van olyan érzésem mintha direkt retrosra akarták csinálni. És még a mozgás is szaggatott lesz ha megütöd az ellenfelet hogy jol látszodjanak az effektek. Aki még emléxik rá... Én majd meghagyom a fanoknak! :)
:D Mindenki maga vonja le a látottak alapján a tanulságot!Ja,és ha 2009-re ilyen játékot akarnak kidobni az totál bukás lesz!Addig sok olyan játék lesz majd hogy ez a próbálkozás a süllyesztõben végzi majd!DanielT,te meg gondolkozz egy kicsit mielött másokat sértegetsz!
"ha 2009-re ilyen játékot akarnak kidobni az totál bukás lesz"
Ha kihoznák ezt így, ilyen grafikával, tuti magasan befutó lenne mindenhol...
Persze,egy fannak lehet irni akármit.Nem lehet az ellenkezöjéröl meggyõzni...
Részemröl itt kifújt ez a téma.Majd ha egyáltalán lesz belõle valami akkor kipróbálom és irok véleményt róla...
Sztem is nagyon hangulatos és szép.
Te tudhatnád h jól megcsinált rajzos vagy olyan hatást keltõ gémek pofásak, hamár DBzel Ps2õn ahol tudtommal ilyenek vannak... namost nemkell minden miliméteren 3dnek meg shédrenek lennie... igy is lehet nagyon filmszerû és képrõl is átjön h eléggé azis, habár van benne egy kis retro érzés hiszen rajzoltnak és 2dnek tünik de nemaz.
Igazatok van,és tudom hogy sokat jelent ez nektek,Street Fighter fanoknak(Engem is zavarna ha lehordanák a DB-t).Nem akartam feszültséget kelteni...Egy mod akár törölhetné is a hsz-okat...
én nem a játék stílusáról beszéltem,hanem a grafikáról, pl ott a tekken 5, ami igen szép... ez meg már hogy néz ki? "Respect!" de én itt abbahagytam a vitatkozást
Nem kell.Meg nem is akarok én ellened beszélni, bocsi emiatt, csak tudod már elegem van, hogy mindenkinek a grafika a lényeg.A játék már nem is számít szinte.Szóval bocsi ez nem támadás akart lenni.
értem én, nekem nem a grafika a lényeg,hanem a játékélmény,szavatosság,zene... ha mind összhangban van, jöhet a graf :) persze, nem mondtam egy szóval sem hogy rossz,csak nekem érdekes hogy ilyen enyhén mondva rajzfilm grafja van :)
Hát nem tudom,stílusa meg egyénisége volt a régi SF2-nek még a SNES-es idõkben.Ez a képen lévõ Ryu, akinek akkora tappancs lába van hogy azt a Blanka is megirigyelné,szerintem nem az. Nem tudom miért kell ezt a SF2-t mindenáron visszahozni.Egy igazi legenda a videójátékok történetében,de akik akkor játszottak vele azoknak se lesz ez jó,akik meg ma már Tekken-en és társain játszanak verekedõs játékot,szerintem azoknak se nagyon. Én is nagyon szerettem vagy 15 éve,de ma már 1-2 nosztalgia meneten túl biztos nem kötne le.
Bocsi, de ezt nehéz elhinni, elsõ hsz-ed : "2009, lol... és elég ratyi a graf" S most nézem hogy az összes hsz-ed grafot érint. :) Szóval ne mondd, hogy nem elsõdleges nálad a graf, + ps3 a kisképed. :) Kit akarsz átverni? :P
• A negyedik SF nem véletlenül citálja vissza a karakter kínálatba Chun Li-t és Dhalsim-ot: a történet a Super Street Fighter II Turbo és az SF III között játszódik • Nincs többé parry, van viszont helyette "Saving" és "Revenge". A támadó oldalon az SSF II szupermozdulatai teszik tiszteletüket az "ultra" kategóriájú csuklómozdulatok társaságában • Technikai oldalról minden tökéletesnek tûnik, a 60 FPS garantált, az online módozattal egyetemben
Én hálát adok az égnek, hogy nem csinálnak belõle 3d millió poligonos mindenhonnan fénylik fost, hanem frankó gyönyörûen megrajzolt festményszerû játék lesz. Nyálcsorgatóak ezek a shotok. Pc-re is jön ez Deep vagy csak nextgen konzolra ?
nekem nem csak a grafiak számát de azért et elég gyenge hadjuk már ezt a hülyeséget és mennyibe lesz ez 8 ezer mert nem olyan szép a grafika? vagy ez is 15 k körül mert akkor lehuzás
A nyelvtankönyved viszont ingyen van mégsem használod.
de ebben mi a gyenge? azért mert nem fotorealisztikus, hanem rajzfilm-szerû? Akkor annak idején az XIII grafikája is gyenge volt, mert cell-shaded volt és úgy nézett ki mint egy rajzfilm? Bocs de ez baromság. Ha megnézed, sehol egy rece, semmi szögletes objektum, iszonyat durva poligonszám lehet, csak a textúrák miatt rajfilmszerû. Sokkal inkább élvezetes lesz egy ilyen, mint egy olyan, amit megpróbálnak filmszerûvé tenni, és tök mûanyag érzése lesz az embernek (mint pl. DOA sorozat... ami gyönyörû, de olyan mintha mûanyag meg porcelánbabák ütnék egymást)
hmm, ezt oda tetted nagyon nem sértegettelek csak leírtam a véleményem a játékról ez egy fórum ez a lényege ha nem tetszik akkor minek írsz ide a nyelvtant meg leszarom ez 1 fórum ez itt senkit sem érdekel ha sértegetni akarsz azt tedd meg szemtõl szembe
Doa szépsége is a mesés hatásnak köszönhetõ mert valjuk be poligon terén 360on a 4. rész nem nagy durr, de annyira szép színek és effektek+objectek vannak benne h ember csodásnak tartja:)
Azt kell észrevenni, hogy ennek ILYEN A STÍLUSA. Ezen belül pedig igenis zseniálisan néz ki, bár elképzelhetõ hogy ezt csak azok értékelik, akik játszottak a Street Fighter sorozattal, és szerették. A nyelvtan dologhoz csak annyit tennék hozzá, hogy persze, senkit nem érdekel hogy helyesen írsz-e, de amikor már nem lehet megérteni többszöri olvasásra sem, hogy mit akarsz közölni, az azért gáz.
Igen , sztem tök igazad van, aki soha nem játszott a régi idõk 2D-s verekedõs játékaival az sosem fogja megérteni miért olyanok a képek amilyenek. Én nagyon várom ezt a játékot, s sztem rengetegen vannak/lesznek így ezzel.
A mai huszonéves játékosok közül nem hiszem, hogy találnánk akár egyet is, akinek ez nem tetszik:D Én el vagyok ragadtatva. Tényleg. Az SF2-ért vettem anno SNES-t, asszem '90-ben. 8 éves voltam.
Én rögtön arra gondoltam mikor ezt olvastam, hogyha egy (elvileg az infó szerint) 14 év alatti lány így beszél, az elég gáz szerintem. Nem mondok véleményt errõl inkább.
Kinek melyik a kedvenc karaktere egyébként? Én a játékteremben mindig Blanca voltam. Az elektromosság és a "rámászok és szívom a nyakából a vért amíg le nem csúszik az életerõ csík 1/3a" támadásai nagyon beváltak. Mennyi 20ast meg ólomból öntött 20asutánzatot elnyomtunk annakidején egy igénytelen buszpályaudvari kocsmában istenem...Régi szép idõk
dhalsim teccett az elején, utána blanka vltam mindig, majd Chun-Li! A kiscsaj mindent vitt (minden szempontból - lol) :)))
Nekem Guile volt a kedvenc, s persze így ejtettük ki a nevét: "Zsüli" :) Mi a lakótelepen lévõ kocsmában játszottuk sokat ahol laktam régen. Annak is volt egy hangulata. :P
Nekem a 2 legnagyobb játéktermi élményem a Street fighter2-höz és valamelyik Double dragonhoz fûzõdik. Alig vártuk, hogy vége legyen a sulinak. Dhalsim sose voltam :) Mert ugyan rohadt messzire elrúgott/ütött de elég könnyen szétütöttek vele :) Blancával megcsaptam jópár játéktermi Ryu fan kiskölyök(amilyen én is voltam) arcát. Húbaze hány éve lehetett? Bele se merek gondolni.
Én egy kis vidéki játékteremben dobáltam bele egy kisebb vagyont:) Poén volt, hogy csak 3 gomb volt a gépen, amik a kis ütés, küzepes ütés, nagy rúgás támadásokhoz voltak bindelve, szóval érdekes volt ott játszani:) Sokat toltam M.Bison-nal, meg Ryu-Ken páros valamelyikével. Otthon SNES-en meg mindegyikkel kurvasokat:D
Csak én öntöttem ki ólomból gipszformába 20ast innen? Csinált még valaki ilyen "bûncselekményt" játéktermi kalandjaihoz kiskorában? :)
Nálunk még a "küllõzés" volt a divat, de csak a cigányok meg a "rossz" gyerekek csinálták, én sosem mertem. Inkább anyukám pénztárcáját szabadítottam meg a felesleges, nehéz aprópénztõl:)
3 gomb 6 helyett? :) Az igen. :) Imádtam az érzést mikor már az elsõ fõbosst(az a karmos neki nem jut eszembe a neve, talán Vega) csépeltem és körbeálltak a kissrácok, a játéktermi fílinget sajnos egyik konzol sem adja vissza :)
Jah, Vega. Hát igen. Elvileg a IV. részbõl is lesz játéktermi verzió, talán már jövõre, a második negyedévben. Tényleg, manapság már csak plázákban vannak játéktermi gépek? Hova lettek a füstös, sötét kis csehók a gépekkel?
Engem mostanában a játéktermi gépek közül a flipperek vonzanak inkább. Persze nem járok játékterembe, de nem messze onnan ahol lakom van egy kocsma ahol Indiana Jones flipper van, na azt tolnám egy darabig az tuti :)
Fogtak egy bicikliküllõt és egy bizonyos szögben meghajlítva lenyomkodták az érmenyíláson. Ha megtalálták az érzékelõt, akkor akármennyi creditet bele tudtak lõni:) Persze csomószor beleszorult és olyankor gáz volt:) Kitiltások, stb:)
Ezeken a képeken mindig a dátumot kell nézni. 1990-1991 ben jöttek be a "digitális" flipperek amikor már nem csak a Scoret azaz a számozást láthatta az ember a flippereken hanem digitális mozgásokat(pl videó mód). Az 1990 elõtti flipperek sose érdekeltek de ez 1992es. Talán majd egyszer saját lakásban lesz egy ilyen..Kitudja.
Képeket nem közölhetünk, de információkat igen: az EGM vaskos elõzetesben rántja le a leplet a Street Fighter IV-rõl. A Capcom japán részlege által kalapált következõ számozott epizód mögött az a Yoshinori Ono producerkedik, aki többek között az SF III, az SF Alpha és a Capcom Fighting Revolution fölött is bábáskodott.
Ono elsõsorban az SF II rajongótáborát célozza meg, az SF 2 sikereit felülmúló méltó folytatást vízionál. Éppen ezért a játékmenet tényleg marad a síkon, így nem vész el az SF II stratégiai vonulata. A történet az SF II Turbo és az SF III között játszódik, a karakterfelhozatal ezért elsõsorban az SF II-bõl merít, Ono a lehetõ legtöbb szereplõt akarja átemelni az új epizódba. A játékmenetben nagyonbb hangsúlyt kap a támadás, az SF III és az Alpha több eleme repült a kukába, a harc jóval agresszívab, mint eddig. Az irányítás a tradícionális kiosztásnál marad, jelenlegi kezdetleges állapotában a Super SFII Turbo-ra emlékeztet. A kamera nem mozgatható szabadon, a környezet animeos / képregényes stílusa fix, ahogy a 60 FPS is.
Az online pofozkodás garantált, sõt, a mikrotranzakciók révén a tartalmi oldal késõbb új karakterekkel és pályákkal bõvülhet. A végleges platform még mindig nem dõlt el, ha a Capcom úgy látja, hogy piacképes, akkor akár PS2-es és DS verzió is készület: Ono nem rajong a platform exkluzivitás gondolatáért, szeretne, ha az SF IV a létezõ legtöbb játékoshoz jutna el.