Ghostbusters: The Videogame - Új kiadó a láthatáron
Az Activision szanálása során "kukába" került szellemírtós akciójáték új kiadója a lassacskán magára találó Atari lehet.
Számos játék kiadási jogáról mondott le az Activision, miután Activision Blizzard néven fuzionált a Vivendi Universal játékrészlegével. Az apátlan, anyátlan projektek közé tartozik a Ghostbusters mozifilmek történetét folytatni hivatott akciójáték is, meglehet azonban, hogy a helyzet gyökeres változás elõtt áll. A jogokat is birtokló amerikai színész, Dan Aykroyd a Dallas-i 105.3 KLLI rádióadónak adott interjúja során elkottyantotta, hogy feltûnt a távolban egy fényes páncélt viselõ, fehér lovon ülõ megmentõ, a korábban gyengélkedõ Atari. Ha hihetünk neki (és miért ne tehetnénk?), akkor egy éven belül sor kerül a megjelenésre.
Aykroydék nagyon megbízhatóak! Én bízom benne, h karácsonyra vagy legkésõbb tavasszal már fogjuk írtani a szellemeket.
Ghostbusters - Nyugodjatok meg!
A Sierra a Ghostbusters-fanok tömeges öngyilkosságát megelõzve közleményben reagált a lesújtó hírekre.
Ma reggel közöltük a hírt, hogy az Activision a Vivendi annektálása után nem tart igényt többek között a Brutal Legend, Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena, World in Conflict: Soviet Assault, 50 Cent: Blood on the Sand, Leisure Suit Larry: Box Office Bust és a Ghostbusters játékokra. A Sierra PR szakembere a pánik, káosz és a fosztogatás megelõzése érdekében azonban nem sokkal ez elõtt közölte, hogy a fejlesztés folyamatos, és jelenleg csupán kadója nincs a játéknak. A feljlesztõ gárda, és olyan neves támogatók, mint Dan Aykroyd és Ernie Hudsonmég mindig teljes mellszélességgel kiáll a játék mellett. Ez mindenképp remek hír, és ezek után mi csak bizakodni tudunk.
Egy kis infókkal jövök: A játék történetét Dan Aykroyd színész találta ki a fejlesztõknek. Dan-nek sikerült összeverbuválni régi nagy szellemírtó csapatát. A történetet úgy kezelik, mintha a Ghostbusters 3 filmnek lenne a játékadaptációja. De tudni illik, h nincs 3. része a filmnek. Viszont a játékban, és most figyeljetek: nem a szellemírtók valamelyik hõseit fogjuk irányítani, hanem egy teljesen más, független karaktert. A Szellemírtó cég munkafelvételt hírdet, és így fogunk mi a képbe jönni. Sikeresen felvesznek minket, és adagolhatjuk a protonokat a szellemek valagájukba...
(HW Insider) Szellemirtás közben rendszeresen óriási károk keletkeznek a pályákban. Így járt az az ebédlõ is, ahová küldetésünk végeztével egy születésnapi buli lenne esedékes. A terem állapotát tekintve azonban kérdéses a délutáni kezdés. Hála istennek, a köztulajdonban okozott károkról a számlát külön biztosító cég kapja meg. A Terminal Reality komoly fizikai motort fejleszt házon belül, melynek tudása felülmúlja a Halo 3 és Bioshock termékekben látott gravitáció szimulációkat.
Grafikában igazi Next-Gen PS3 színvonalat kapunk. Szenzáció a szellemragacs-ágyú, amellyel nyúlós, zöld gumiszellemkötelet lövünk két tárgyra és a nagyobb tárgy magához rántja a kisebbet. Több kötél célra lövésével így fellógathatunk egy autót a plafonra. Széttörõ szobrokból szellemek törnek elõ. Nem sok esélyük van, mert a fejlesztõk elkészítették a mozifilmekben látott protonágyú ellentettjét, az elektronágyút. Ennek elsõdleges, vakító kék sugara megfagyasztja a szellemeket, a második tüzelési mód pedig apró izzó darabkákra robbantja a drágákat. Társaink lelkiismeretesen újraélesztenek minket, ha leharapnának a szellemek. Azonban egyedül kalandozó küldetések során éberen célszerû figyelni az ellenfelek fogaira. Látványos harcokra számíthatunk, mert a fõszörnyek szétlõtt testébõl kiáramló zöld trutyi egész lakónegyedeket beboríthat. Forrás: Game Informer.
Ha már van ilyen topik ,ne engem hanem a fórumkeresõt okoljátok!
Ghostbusters játék
Az angliai NGamer magazin felfedte az elsõ komoly részleteket a készülõ szellemirtók játékban elénktáruló lehetõségekrõl
A játék 1991-ben játszódik, két évvel a második mozifilm eseményei után, és 10 különbözõ egyjátékos pályán irthatjuk majd a szellemeket, New York utcáitól kezdve könyvtári alagsoron át egy temetõig. Továbbá (most mindenki nagyot sóhajt és megkönnyebbül) egyszerre akár négyen is játszhatunk, mind co-op módban, mind egymás ellen. A multiplayeres játékmódok közt találhatunk 2vs2 csatát, ahol a legtöbb szellemet elfogó csapat nyer, vagy egy szintén csapat alapú versenyt, ahol a legtöbb bútor elpusztítása a cél. A játék a tervek szerint jövõ Karácsonyra fog megjelenni, szinte minden "aktív" platformra: Wii-re, DS-re, Playstation 2-re, Playstation 3-ra, Xbox 360-ra és (ismét nagy sóhaj és megkönnyebbülés) PC-re is. A film szereplõi - Dan Aykroyd, Bill Murray, Harold Ramis - mellett új szinkronszínészek is csatlakoztak a csapathoz - Ernie Hudson, Annie Potts, William Atherton és Brian Doyle Murray.